Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"

Zaczęty przez Bled, Luty 07, 2007, 07:50:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Soul

Prepare for unforeseen consequences...

TruTherion

Cytat: Ryltar w Październik 06, 2007, 11:07:44 PM
CytatI co do sprawy strachu... Zgadnij co się w średniowieczu działo, jak pod łucznika podchodził rycerz? Na to samo wychodzi...

Wiesz co zrobili Angielscy lucznicy z Francuska kawaleria :P?

Zrobili to tylko dla tego, że przed nimi stali ludzie z pikami i Francuzi nie mogli się przebić.

Cytat: Cubu$ w Październik 06, 2007, 11:38:13 PM
Nie porównuj reala do gry ;] W grze możesz walić w kolesia w skórzanej zbroi 20 razy i tylko hp mu spada :P A w realu jeden cios i głowy nie ma/przecięty na pół/itp ;]

Można porównywać Real do gry, tylko trzeba przełożyć realia z reala na grę. W L2 nie ma czegoś takiego jak bloki (tutaj blok tarczą nie podchodzi), więc mamy HP.
A co do skórzanej zbroi to wszystko zależy jak trafisz. Jak wyprowadzisz za słaby atak, to nic nie zdziałasz, jak przeciwnik się odpowiednio ustawi, podbije ci broń itp. to twój atak się ześliźnie po tej zbroi. Poza tym lekka zbroja ma tylko bronić przed drobnymi zranieniami, nie krępując zbyt bardzo twoich ruchów.

I teraz przenosząc real do gry, to nasze kochane punkty HP można porównać do naszych umiejętności omijania ciosów i nawiązać to też do kondycji. HP zostaje wyzerowane, to znaczy, że nie byliśmy w stanie ominąć, czy odpowiednio zbić ataku przeciwnika.

Cubu$

Cytat: TruTherion w Październik 07, 2007, 10:46:55 AM
Cytat: Ryltar w Październik 06, 2007, 11:07:44 PM
CytatI co do sprawy strachu... Zgadnij co się w średniowieczu działo, jak pod łucznika podchodził rycerz? Na to samo wychodzi...

Wiesz co zrobili Angielscy lucznicy z Francuska kawaleria :P?

Zrobili to tylko dla tego, że przed nimi stali ludzie z pikami i Francuzi nie mogli się przebić.

Cytat: Cubu$ w Październik 06, 2007, 11:38:13 PM
Nie porównuj reala do gry ;] W grze możesz walić w kolesia w skórzanej zbroi 20 razy i tylko hp mu spada :P A w realu jeden cios i głowy nie ma/przecięty na pół/itp ;]

Można porównywać Real do gry, tylko trzeba przełożyć realia z reala na grę. W L2 nie ma czegoś takiego jak bloki (tutaj blok tarczą nie podchodzi), więc mamy HP.
A co do skórzanej zbroi to wszystko zależy jak trafisz. Jak wyprowadzisz za słaby atak, to nic nie zdziałasz, jak przeciwnik się odpowiednio ustawi, podbije ci broń itp. to twój atak się ześliźnie po tej zbroi. Poza tym lekka zbroja ma tylko bronić przed drobnymi zranieniami, nie krępując zbyt bardzo twoich ruchów.

I teraz przenosząc real do gry, to nasze kochane punkty HP można porównać do naszych umiejętności omijania ciosów i nawiązać to też do kondycji. HP zostaje wyzerowane, to znaczy, że nie byliśmy w stanie ominąć, czy odpowiednio zbić ataku przeciwnika.
Święta racja. Ale wątpie by coś takiego się przyjęło. Ale w sumie fajnie by było zobaczyć jak po dobrze wyprowadzonym ciosie, wbijam miecz w serce wroga (+efekty krwii bo tego mi w sumie w L2 brakuje). :)

gover

Co chcialbym zmienić/dodać:

- system profesji - tj krasnoludzi sa skazani tylko na kowalstwo i zbieractwo. Otoz wprowadzilbym system zawodow. Polegaloby to mniej wiecej na tym ze kazda postac moglaby byc np kowalem czy zbieraczem czy kims innym, zaleznie od tego kto jaki zawod woli. Z tym ze np krasnolud by latwiej sie trenowal w kowalstwie, elfy np latwiej w zielarstwie, orkowie w rzeznictwie ^^, ludzie w wedkarstwie :P nzownicy i bh w zbieractwie - z tym ze te zaleznosci to raczej do konca sam nie wiem czy tak pasuje :)  itd ) proponowane przeze mnie zawody to:

- kowal (chyba wiadomo)
- zbieracz (spoil)
- zielarz (produkcja elixirow)
- rybak (lowenie za pomoca sieci, wedek - dodatkowe skille do lowienia ryb dla wedkarza)
- rzeznik (przyrzadzanie jadla z ubitych zwierzatek - potrawka z elpa ^^ )

Proponowana modyfikacja profesji krasnoludow:
- zamiast Warsmith bylby Inzynier (Ingenieer)- slupiony na budowie machin oblezniczych, a takze machin za pomaca ktorych walczy (jak sa te takie moby gdzie w takich jakby robotach sa krasnoludzi)- czyli glowna zmiana to przeksztalcenie kowala pod pvp i csa
- Bonty Hunter mialby usunietego spoila (spoil zarezerwowany dla zawodu zbieraczy) ale zyskalby unlocka, poisona, sand bomb i pare innych skilli takich, ze bylby upodobniony do nozownikow, jednak walczy tylko za pomoca mlota lub topora lub wloczni - czyli takze modyfikacja klasy pod pvp

- system glodu i zmeczenia - dodatkowy pasek obok hp, cp i mp ktory odpowiadalby za zmeczenie postaci. Jesli pasek spadlby do 30% obniza sie np atk speed i patk (dla magow cast i matk). Wowczas nalezy sie posilic.

- Czas przyzywania summonow przez summonera i DA skrocony do 0 (zero) sekund - przy wprowadzeniu takich skilli jak fear i erase ta zmiana moim zdaniem jest konieczna :P Dodatkowo ustawilbym ze erase i fear nie dziala na pralke (pralka to wkoncu machina)

na razie tyle ;p jak cos mi wpadnie do glowy to naspamuje jeszcze :P

Isuel - Plains Walker
Fryngiel - Warsmith
Ywald - Bounty Hunter

Bled


Ryltar

Ja bym dodal dwarfom takiego buffa jak maja GLad i Warlord tylko "Detect Construct Weakness"(nie wiem czy dobrze napisalem) i dla WS jakiegos pasywa co obniza ceny w sklepach o 5,10 i 15%.

gover

no mozliwe ze troche zaczerpniete z wowa jednakze  mialem okazje tylko u kolegi w to zagrac;p Niestety tez nsystem zawodow jest wg mnie jedyny sensowny, bo ten w l2 tylko powoduje tworzenie przez graczy secondow, co moim zdaniem jest bez sensu ;]
Isuel - Plains Walker
Fryngiel - Warsmith
Ywald - Bounty Hunter

Raito

Walić taką grę powinno być tak ,że się pada po 2 ciosach mieczem a nie stoją TK i Pal i się walą 10 min omg gdzie tak było. Powinno być wlaśnie tak ,że masz lepszą zbroję to tylko mniej oberwiesz o TROCHĘ. I powinno być tak w mass ,że idzie się i jeb jeb i pasasz 2 rząd jeb jeb i padasz.. a nie przyjdzie TK czy Pal za nim healer i wytrzyma ataki 28312738923 ludzi przez 273627323 czasu

Ryltar


TruTherion

Ja chyba rozumieć, co ta osoba pisać <hura>...
Kolega chce aby postacie były w stanie wytrzymać góra 2 ciosy przeciwnika.
Bo mu się nie podoba sytuacja, że tacy 2 tankowie są w stanie wytrzymać według niego xxx uderzeń zanim padną. Kolega jest także myśli, że w momencie kiedy przyjdzie tank z healerem to jest on nieśmiertelny...


A teraz moja odpowiedz...
Jaki sens ma coś takiego w systemie walki, gdzie nie masz możliwości blokowania i samoistnego unikania ciosów przeciwnika?
Wiesz jakby wyglądały mass pvp? Leci 40 kolesi dajmy przykład dd, bijących tylko z bliska. Po środku stoi i sorc, jak ci podchodzą to taki bije raz z blezing circle i wszyscy leża...


I teraz wskazówka. Taki system walki istnieje i nieźle się sprawuje (z mojego źródła informacji jest prawie idealny - tutaj słowo idealny z dystansem traktujemy). Istnieje to w grze Darc Messiah (nie pamiętam jak to się pisze). Tyko tam sami decydujemy o zachowaniu naszego bohatera. A w L2 rządzą liczby....

Ryltar

Dark Messiah 1 krytyk 4 glowy sciete 5 ciezko ranny :P

Fajnie gra sie w multi na DM ^^i

Bled

Cytat: TruTherion w Październik 08, 2007, 03:49:32 PM



A teraz moja odpowiedz...
Jaki sens ma coś takiego w systemie walki, gdzie nie masz możliwości blokowania i samoistnego unikania ciosów przeciwnika?
Wiesz jakby wyglądały mass pvp? Leci 40 kolesi dajmy przykład dd, bijących tylko z bliska. Po środku stoi i sorc, jak ci podchodzą to taki bije raz z blezing circle i wszyscy leża...

fajnie by to wygladalo

Ryltar


Shaman

Cytat: NetSuuN w Październik 06, 2007, 05:25:08 PM
A jakim cudem mob ktory jest od Ciebie 2/3x większy, zadaje Ci tylko dmg a nie zabija od razu?
Przecież gdyby czlowiek stanal sobie do walki z olbrzymem to by za jednym uderzeniem zemdlal lub umarl.


taaaa.... nie ogladales w takim razie jak "mighty" Mo jednym ciosem polożyl Hong Man Choi w K1..... ledwo co sięgnął mu do łba ręką :P
jak ktoś nie wierzy to prosze:

http://www.youtube.com/watch?v=kY9wj74As9Y

hehehe twoje slowa obalone :D



A ja bym dodał do L2 jeszcze zmęczenie postaci... nie wiem czy ktoś juz o tym pisał ale to by mogło odegrać ważna role w walce z nałogami gry albo z botami... ze np. postac gra od 6h to juz np tylko na 80% swoich mozliwosci... jak 10h to juz tylko na 60%

mozna by to jakos niwelowac jezeli ktos jest koreańskim maniakiem np poprzez jakis q albo cos.... w koreii walka z uzależnieniem od kompa i gier jest teraz ponad wszelkimi narkotykami itp. jakby im choc troche zalezalo na dobrym PR to by mogli to wprowadzic :)

Geass

Ale nie wprowadzą tego ,bo by ludzi stracili tzn mniej by grali z czasem wcale mała grupa ,ale jednak.
A co powinno być innego? Więcej petów i zamiast teleportów np jakieś wózki albo statki kilka tras ewentaulnie wyrvena trasa ,ale ,żeby czas to zajmowało ,a nie...

Zarean

Tiaaa i jeszcze słonie co latają trzepocząc uszami.
Wiem, że usunięcie teleportów byłoby bardziej "klimatyczne", ale w większości rpg jest tak, że przemieszczanie się nie zajmuje dużo czasu.
Poza tym nie jest to praktyczne wtedy, gdy po drugiej stronie kontynentu szykuje się rozwałka. Lineage II jest grą z przyłożeniem na pvp, a i tak klimat tworzą gracze, a nie gra, bo na upartego idzie przekonać cały serwer na to, żeby nie korzystać z teleportów przez jeden dzień. ;|

Rzezim

1. Ja chcę coś takiego jak Cancellation of Dances dla BD a dla SwS Cancellation of Songs, fajnie by było, prawda???
2. Jakoś od pewnego czasu zauważyłem że cała ta kraina L2 nie ma w sobie tego czegoś. Nie wiem, może ktoś z was grał w SpellForce'a, może nieraz poczuliście, chodząc po jakiś górach wysokich w L2, że kompletnie nie odczuwa się klimatu!
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.



Ryltar

Ta dance/Song of cancel lol juz nie przeginajmy :P BD/SWS potrafi zabijac tylko trzeba nim odpowiednio grac i tyle :P

Chcialbym zeby w CT2:
-nie bylo lolameli.
-nie boostowali tankow.

Geass

Cytat: Rzezim w Grudzień 02, 2007, 09:00:25 AM
1. Ja chcę coś takiego jak Cancellation of Dances dla BD a dla SwS Cancellation of Songs, fajnie by było, prawda???
2. Jakoś od pewnego czasu zauważyłem że cała ta kraina L2 nie ma w sobie tego czegoś. Nie wiem, może ktoś z was grał w SpellForce'a, może nieraz poczuliście, chodząc po jakiś górach wysokich w L2, że kompletnie nie odczuwa się klimatu!

To ja poproszę cubiki zamiast tego dla nich oczywiście z cancelem.

Zauważyłem nie ma tego czegoś niby ładne wszystko ,ale jednak takie sztuczne.

Ryltar

Po co jak NCShit woli akcje tego typu:
-Wzmocnijmy Warlordow
-Ok,ale usrajmy sposob a jaki koxaja bo beda overpowned.

Rzezim

SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.



TruTherion

A ja bym pododawał przy zamkach i nie tylko lokacjach rożne przeszkody (lasek, ruiny, kamienie), za którymi by mogli dd się chować i w ten sposób dorwać łuczników i magów. Tu chodzi o to, aby tego było wiecej.


Dodatkowo zabrałbym łucznikom skill accurancy i tak przy okazji im go trochę osłabił... Jak dla mnie sa trochę za celni.
I co ważniejsze to bym osłabić crit rate łuku. Na niski... Bo co jak co, ale trafić z dość dalekiej odległości w punkt witalny łatwo nie jest...
No i dodał możliwość przerwania strzelania z łuku tak samo jak się przerywa zaklęcia.

I teraz do magów... Fajnie by było, gdyby ich czary były słabsze z małej odległości...

A dlaczego te zmiany?
More class on siege/mass pvp please....

Soulern

Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
A ja bym pododawał przy zamkach i nie tylko lokacjach rożne przeszkody (lasek, ruiny, kamienie), za którymi by mogli dd się chować i w ten sposób dorwać łuczników i magów. Tu chodzi o to, aby tego było wiecej.
Nick i tytuł i tak będzie wystawał, chyba, że dd dostaną jakiś skill do chowania się za przeszkodami (który, jak znam MMO, będzie zbugowany i nie będzie działał w 90% przypadków)...

Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
Dodatkowo zabrałbym łucznikom skill accurancy i tak przy okazji im go trochę osłabił... Jak dla mnie sa trochę za celni.
Wyszkolony i silny łucznik, który dodatkowo 'ma cela', chyba potrafi dobrze wycelować nawet z dużej odległości.

Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
I teraz do magów... Fajnie by było, gdyby ich czary były słabsze z małej odległości...
STFU!!!11!!!!11!! :P ^^

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel

Geass

Właśnie ,że nie wszystko zależy od warunków atmosferycznych.

TruTherion

Cytat: Soulern w Grudzień 02, 2007, 05:12:04 PM
Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
A ja bym pododawał przy zamkach i nie tylko lokacjach rożne przeszkody (lasek, ruiny, kamienie), za którymi by mogli dd się chować i w ten sposób dorwać łuczników i magów. Tu chodzi o to, aby tego było wiecej.
Nick i tytuł i tak będzie wystawał, chyba, że dd dostaną jakiś skill do chowania się za przeszkodami (który, jak znam MMO, będzie zbugowany i nie będzie działał w 90% przypadków)...

Ale przez te przeszkody nie możesz bić, więc przeciwnik ma szansę aby do ciebie dojść.

Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
Dodatkowo zabrałbym łucznikom skill accurancy i tak przy okazji im go trochę osłabił... Jak dla mnie sa trochę za celni.
Wyszkolony i silny łucznik, który dodatkowo 'ma cela', chyba potrafi dobrze wycelować nawet z dużej odległości.
Cytat

A wyszkolony wojownik potrafi ominąć lecącą strzałę jak już w tą stronę zmierzać. Łucznicy normalnie nie celowali w przeciwnika... Brało sie pod uwagę, że grad strzał i tak trafi.

Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
I teraz do magów... Fajnie by było, gdyby ich czary były słabsze z małej odległości...
STFU!!!11!!!!11!! :P ^^

No a niby czemu ma tak samo mocno bić? W ten sposób powstałby sens aby dojść do magów...