Napędzik :-)

Zaczęty przez slepy13, Luty 16, 2007, 06:16:37 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

slepy13

Potrzebuję sobie kupić DVD ROM. Oczywiście pełne wyposażenie. CD/DVD ROM CD/DVD/+R/-R/+RW i te inne nic nikomu nie mówiące symbole :-)
No i pytanie, jakiej firmy najlepiej kupować :?:
Podajcie przykłady, modeli itp. itd.
Cena, hmmm do 500 zł :?:
(linki do aukcji allegro/sklepów internetowych-mile widziane ;-) )
Z góry dzięki i pozdro.

Imker

DVD ROM, czy nagrywarkę DVD?
500 zł? :o Ja za swoją dałem 150 zł i mi styka.
<usunięte na prośbę zainteresowanego>

slepy13

Cytat: Imker w Luty 16, 2007, 06:19:00 PM
DVD ROM, czy nagrywarkę DVD?
500 zł? :o Ja za swoją dałem 150 zł i mi styka.
No nagrywarkę nie :?:
Taki napęd, żeby odtwarzał płytki i nagrywał :-) (oczywiście nie mówię tu o BlueRay'u :-) )
Nie wiem nie znam się, a cenę dałem taką bo się nie orientuję, mam nadzieję, że tu mi ktoś pomoże ;-)

slepy13

serdel

Mi ostatnio polecono:

LG DVD Recorder GSA-H42L
NEC ND-4571A LabelFlash DVD-RAM

a opis :
http://www.proline.pl/sho...arki+i+Nap%EAdy

Mam zamiar wymienic, bo aktualnie mam: LITE-ON DVDRW SHW-16H5S <-- nie polecam :/ ale tylko tego modelu, ogolnie LitOn-y sa calkiem dobre i modele na nowych chipsetach radza sobie niezle. Dobra opinie slyszalem rowniez o LITE-ON DVD SOHW-1673S

izo

http://www.skapiec.pl/site/cat/3/comp/7748_komentarze/ <<< poczytaj tu

LG GSA-4163B << jest niezla, mam z 1.5 roku, nie zepsula mi ZADNEJ plytki, czyta wszystko (opcja DVDram super sprawa - ale teraz to juz chyba standard :) )

Cyceron

LG mi niezbyt polecano, ale z tego co zauważyłem to się dobrze sprawdza.