Dagerzy- prezentacja

Zaczęty przez Marc1n, Czerwiec 15, 2007, 02:02:52 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Marc1n

Daggerzy - prezentacja grupy:

Zarys ogólny: Daggerzy to klasy posługujące się jak można domyślić daggerem(sztyletem). Ich atak opiera się na używaniu tzw. "blowów" czyli róznego rodzaju pchnięc w przeciwnika daggerem. Każdy dagger na końcowym etapie gry posiada takich blowów 5. Sztyleciarze razem z łucznikami zaliczani są do niepisanej grupy DD(Damage Dealer'ów).
W grze rozróżniamy 3 klasy tzw. daggerów:

Human Dagger:

Human Fighter -> Rouge -> Treasure Hunter -> Adventurer
Elf Dagger:

Elf Fighter -> Elven Scout -> Plainswalker -> Wind Rider
Dark Elf Dagger:

Dark Fighter -> Assasin -> Abysswalker -> Ghost Hunter

Wszystkie klasy daggerów charakteryzują się takimi skillami:
Aktywnymi jak:
- Mortal Blow(5lvl) - Blow jeszcze z 1wszego transferu klas, ostatni raz dostajemy go na 36 levelu. Zadaje obrażenia.
- Deadly Blow(40lvl) - Pierwszy rodzaj blowa. Zadaje obrażenia. Leathal Strike możliwy.
- Backstab(40lvl) - Drugi rodzaj blowa. Zadaje obrażenia. Leathal Strike możliwy. Omija CP gracza.
- Bleed(24lvl) - Wywołuje Bleeding(krwawienie).
- Unlock(20lvl) - Pozwala otwierać drzwi.
- Summon Treasure Key(48lvl) - Pozwala przywoływać klucze do otwierania skrzynek.
- Ultimate Evasion(28lvl) - Selfbuff zwiększający chwilowo znacznie Evasion.
- Sand Bomb(55lvl) - Debuff zmniejszający accuracy przeciwnika.
- Escape Shackle(60lvl) - Pozwala uciec z roota fizycznego.
Pasywnymi jak(brak opisu skilli związanych z archerem):
- Weapon Mastery(5lvl) - Zwiększa P.atk.
- Armor Mastery(5lvl) - Zwieksza P.def
- Light Armor Mastery(20lvl) - Zwiększa P.def i Evasion gdy nosimy lekką zbroję.
- Dagger Mastery(20lvl) - Zwiększa P.atk gdy używamy sztyletu.
- Acrobatic Move(28lvl) - Zwiększa dodge.
- Esprit(36lvl) - Zwiększa regeneracje HP i MP gdy biegamy.
- Quick Step(28lvl) - zwiększa speed.
- Boost Evasion(24lvl) - Zwiększa evasion.
- Acrobatics(20lvl) - Zwiększa limit upadku z wysokości bez otrzymywania obrażeń.
- Breath Boost(20lvl) - Zwiększa ilość powietrza gdy nurkujemy.
Togglami jak:
- Accuracy(24lvl) - Zwieksza accuracy.
- Vicious Stance(20lvl) - Zwiększa P.atk podczas critical hita.
- Silent Move(40lvl) - Pozwala uniknąć agrowania się agresywnych mobów.

Zarys szczegółowy:
Treasure Hunter (TH):

Bazowe statystyki
STR - 40
DEX - 30
CON - 43
INT - 21
WIT - 11
MEN - 25
Unikalne skille:
Aktywne:
- Critical Blow(55lvl) - Unikalny blow. Zadaje obrażenia i na 15 sekund daje efekt podwyższonej szansy wejścia lethal strikę przy używaniu blowów.
- Dash(20lvl) - Selfbuff zwiększający chwilowo speed.
- Trick(49lvl) - Zdejmuje target przeciwnika.
- Switch(43lvl) - Zdejmuje target przeciwnika.
- Veil(43lvl) - Zdejmuje agro z moba.
- Fake Death(40lvl) - Pozwala nam udawać nieżywego.
- Lure(52lvl) - Pozwala wyciągać pojedyńczo moby bez agrowania reszty.
- Stealth(58lvl) - Selfbuff dzięki któremu jesteśmy przez pewien czas niewidzialni dla mobów. Nie zmniejsza speeda tak jak Silent Move, ale zmniejsza możliwości defensywne i ofensywne postaci.
Pasywne:
- Boost Attack Speed(36lvl) - Zwiększa atk. speed.
- Critical Power(24lvl) - zwiększa P.atk podczas critical hita.
- Critical Chance(28lvl) - zwiększa critical rate.
- Vital Force(24lvl) - zwiększa regenerację HP/MP gdy siedzimy.
Toggle:
- Relax(5lvl) - zwiększa regenerację HP gdy siedzimy

Plainswalker (PW):

Bazowe statystyki
STR - 36
DEX - 35
CON - 36
INT - 23
WIT - 14
MEN - 26
Unikalne skille:
Aktywne:
- Switch(43lvl) - Zdejmuje target przeciwnika.
- Charm(20lvl) - Mob traci chęć do walki.
- Elemental Heal(15lvl) - Przywraca HP.
- Defense Aura(5lvl) - Selbuff, zwiększa P.def.
- Attack Aura(10lvl) - Selfbuff, zwieksza P.atk.
- Cure Bleeding(24lvl) - Leczy z Bleedinga(krwawienia).
- Cure Poison(24 lvl) - Leczy z Poisona(trucizny).
- Sprint(32lvl) - Selfbuff zwiększający speeda.
- Entagle(36lvl) - Debuff zmniejszający speed przeciwnika.
- Fake Death(40lvl) - Pozwala nam udawać nieżywego.
- Spirit Barrier(40lvl) - Selfbuff zwiększający M.defa.
- Lure(52lvl) - Pozwala wyciągać pojedyńczo moby bez agrowania reszty.
- Mortal Strike(58lvl) - Selfbuff podwyższający szansę wejścia blowów.
- Blinding Blow(66lvl) - Unikalny blow. Daje 15 sekund efekt podwyższonego speeda i czasami odwraca target plecami do nas.
Pasywne:
- Critical Chance(28lvl) - zwiększa critical rate.
Toggle:
- Rest of Chameleon(46lvl) - Pozwala restować pośród agresywnych mobów.

Abysswalker (AW):

Bazowe statystyki
STR - 41
DEX - 34
CON - 32
INT - 25
WIT - 12
MEN - 26
Unikalne skille:
Aktywne:
- Defense Aura(5lvl) - Selbuff, zwiększa P.def.
- Attack Aura(10lvl) - Selfbuff, zwieksza P.atk.
- Drain Health(15lvl) - Wysysa życie z przecwinika i część zwraca w postaci HP.
- Poison(20lvl) - Zatruwa przecwinika.
- Confusion(24lvl) - Zmienia target uśpionego/sparaliżowanego moba.
- Sting(24lvl) - Wywołuje Bleeding(krwawienie) i zdaje obrażenia.
- Freezing Strike(36lvl) - Zadaje obrażenia i obniża speed przecwinika.
- Power Break(36lvl) - Obniża P.atk przeciwnika.
- Veil(43lvl) - Zdejmuje agro z moba.
- Hex(40lvl) - Obniża P.def przeciwnika
- Trick(49lvl) - Zdejmuje target przeciwnika.
- Mortal Strike(58lvl) - Selfbuff podwyższający szansę wejścia blowów.
- Blinding Blow(66lvl) - Unikalny blow. Daje 15 sekund efekt podwyższonego speeda i czasami odwraca target plecami do nas.
Pasywne:
- Critical Power(24lvl) - zwiększa P.atk podczas critical hita.
- Shadow Sense(15lvl) - zwiększa accuaracy w nocy.

Porównania "prawie" tabelkowe:

Porównanie na suchych statystykach:
P.atk:
AW>TH>PW
P.def:
AW=TH=PW
Accuracy:
PW>AW>TH
Crit. Rate:
PW>TH>AW
Atk. Speed:
TH>PW>AW
M.atk:
AW>PW>TH
M.def:
AW=PW>TH
Evasion:
PW>AW>TH
Speed:
PW>AW>TH
Casting Spd.:
PW>AW>TH

Statystki praktyczne:
Obrażenia z regulara/sec:
TH>AW>PW
Maxymalny możliwy speed do wyciągnięcia:
TH>PW>AW
Szansa wejścia blowów:
PW>AW>TH
Moc blowów:
AW>TH>PW
Ilośc HP:
TH>PW>AW
Ilość MP i regeneracja MP:
AW=PW>TH
Uśredniona szansa na wejście debuffów:
AW>PW (TH nie ma debuffów)

Ekwipunek:

Zbroje:
No-grade:
- Wooden Set(IMHO the best):
P. Def. +2%
HP +41
- Hard Leather Armor

D-grade:
- Salamander Skin Mail
- Manticore Skin Set:
MP +92
- Clan Oath Light Set(IMHO the best):
P. Def +2%
Evasion +3

C-grade:
- Plated Leather Set(IMHO the best):
STR +4
CON -1
- Theca Leather Set:
P. Def. +5.24%
- Drake Leather Set:
M. Def. +5.24%
- Tempered Mithril Set:
Evasion +4

B-grade:
- Doom Light Set(IMHO the best do PvP i dobry do PvE):
Zwiększona ilośc powietrza pod wodą
P. Atk. +2.7%
MP Regeneration +2.5%
STR -1
CON -2
DEX +3
Poision Resistance +20%
- Blue Wolf Light Set(IMHO dobry do PvP):
P. Def. +5.24%
Casting Spd. +15%
INT -2
MEN +3
WIT -1
- Avadon Light Set(IMHO the best do PvE):
M. Def. +5.25%
Podniesiony limit wagowy o +5795
- Zubei Light Set:
Evasion +4

A-grade:
- Majestic Light Set(IMHO the best do PvP):
Archery P. Atk. +8%
MP +240
Podniesiony limit wagowy o +5759
Stun Resistance +50%
DEX +1
CON -1
- Dark Crystal Light Set(IMHO very good do PvP/PvE):
Atk. Spd. +4%
P. Atk. +4%
Paralysis Resistance +50%
STR +1
CON -1
- Tallum Light Set:
MP Regeneration +8%
MP +222
Poison and Bleed Resistance +80%
MEN +2
WIT -2
- Nightmare Light Set(IMHO the best do PvE):
M. Def. +4%
Sleep and Hold Resistance +70%
Przywraca 3% zadanych obrażeń gdy używamy broni melee
DEX +1
CON -1
- Apella Light Set(IMHO the best na duże zadymy/siege):
CP: +195
CP Regen Speed +40%
Szansa zdebuffowanie napastnika: 80%
Debuff: Slow

S-grade:
- Draconic Light Armor Set(IMHO musi być the best, bo nie ma innego):
Attack Speed +4%
P. Atk +4%
Maximum MP +289
Weight Limit +5759
DEX +1
STR +1
CON -2

Wszystkie zbroje jeżeli ktoś chciałby zobaczyć, jak będzie w nich wyglądał kimkolwiek by zagrał można zobaczyć tu -> http://www.ivory-tower.de/

Bronie:
No-grade:
- Sword Breaker
D-grade:
- Mithril Dagger
C-grade:
- Crystal Dagger + Crt. DMG(PvP)
- Dark Screamer + Focus(PvE)
B-grade:
- Demon Dagger + Crt. DMG(PvP)
- Kris + Focus(PvE)
A-grade:
- Naga Storm + Focus(PvE)/ + Crt. DMG(PvP) ... jednak ze względu na naprawdę złą dostepność podam coś co można dostać
- Soul Separator + Crt. DMG(PvP)
- Bloody Orchid + Focus(PvE)
S-grade:
- Angel Slayer + Crt. DMG(PvP)/ + Haste(PvP/PvE)/ + HP Drain(PvE)

Biżuteria:
- Zasada prosta. Zawsze tą co ma najwięcej M.defa na danym gradzie. A dla bogatych polecam Epic Jewele :)

3rd class chars, czyli postacie po 76 lvl
Skille:
Aktywne:
TH/PW/AW -- Leathal Blow(76lvl) - 5ty blow, zadaje najwięcej DMG ze wszystkich. Leathal Strike mozliwy.
TH/PW/AW -- Bluff(77lvl) - Detargetuje przeciwnika, obraca plecami i daje stuna. Nie wszystkie efekty muszą wejśc na raz.
PW/AW -- Focus Death(78lvl) - Critical rate -30%, Szansa wejścia blowów +60%, Critical Damage od przodu -30%, Critical Damage od tyłu +90%
TH/AW -- Focus Power(78lvl) - Critical Damage od przodu -30%, Critical Damage od boku +30%, Critical Damage od tyłu +60%
TH/PW -- Focus Chance(78lvl) - Szansa na krytyka od przodu -30%, Szansa na krytyka od boku +30%, Szansa na kryty od tyłu +60%
Pasywne:
TH/PW/AW -- Wisdom(76lvl) - Zwiększa odpornośc na: Sleep/Hold/Ataki Mentalne.
TH/PW/AW -- Skill Mastery(77lvl) - Możliwa szansa na wykonanie skilla bez reuse, efektem ubocznym może być podwójny czas reuse. Jest także mała szansa na wykonanie debuffa/buffa z dwukrotnie dłuższym czasem trwania. Skill bazuje na STR.
TH/PW/AW -- Assasination(78lvl) - Zwiększa skuteczność w używaniu blowów oraz zwiększa P.atk.
Toggle:
TH/PW/AW -- Focus Skill Mastery(78lvl) - Zwiększa 10krotnie szansę, na aktywację passiva "Skill Mastery" z 77lvl.

DYESy:
Ogólnie przyjęte jest, że daggerom warto dodawać do DEX, aby nasza główna moc jaką są blowy mogłą być spożytkowana. Zazwyczaj gimpuje się STR maxymalnie, dodając do DEX i CON w proporcjach jak tam kto uważa. W wypadku AW 3ciego DYES'a wykonuje się czasami na WIT kosztem INT. Siła blowów jest w małym stopniu uzależniona od STR, -8STR, to około 5% mniej na końcowym DMG z Blowa.

Leathal Strike - a co to jest :?:
Leathal Strike to efekt który został dodany od C5. Ma 2 stopnie wejścia w PvP i 2 w PvE. W PvP jeżeli wejdzie na levelu pierwszym, to zbija przeciwnikowi CP do 1dnego, na drugim levelu zbija CP i HP do 1nego na raz. Wróg wymaga tylko drasnięcia by paść. W PvE mob może stracić od razu pół HP, lub może mu zostać także tylko 1den HP w zależności z jakim efektem wejdzie Leathal. Jego efektywność bazuje na STR.

Miejsca do expienia:
1lvl-20lvl: Okolice wiosek startowych
20lvl-35lvl: Ruin of Despair, potem Execution Ground
35lvl-45lvl: można pokusić się na moby niedaleko Hardins Academy. Przechodząc przez wodę idąc w strone Plains of Lizardman są nawet ciekawe moby.
45lvl-52lvl: Okolice Ivory Tower. Tylko nie na dole, a wszędzie na około.
52lvl-56lvl: Outlaw Forest
56lvl+ : No i tutaj jest ciekawie. Jest taka pewna lokacja a mianowice Dimensional Rift. Dla mnie najgenialniejsza lokacja w L2. Zginąc tam trudno, można iśc w wielu konfiguracjach Party, można iśc na RaidBossa. Masa opcji. Jeżeli ktoś nie wie jak to wygląda, to postaram sie przedstawić: Rifty dzielą się na przedziały Levelowe, 50+/60+/70+/Hero. Żeby wejśc potrzeba conajmniej 2 osoby w party i Dimensional Fragmenty które lecą w kata. SE+BD+Dagger mogą zamiatać w zależności od levelu każdego rifta. Dobrymi spotami są także katakumby. Nie mam co wymieniać więcej, bo każdy dagger jakiego znam wylevelowal od 55+ do 78lvl w Rifcie.
ALternatywne miejsca: Forsaken Plains od 55lvl do 65lvl, LOA od 55lvl do samego końca. W zależności od składu, czym lepszy, tym głębiej, ogromnym plusem są questy w LOA np. na recki na A-grade robki. Od ok. 65lvl można w małych grupach podobnych do riftowych bawić się na HotSpring.

Bardzo krótko o PVP
Daggerzy to klasy typowo do zabaw w PVP. Najlepiej czują się na dużych zadymach, gdzie mogą spokojnie podlecieć komuś na plecy, lub na małych gank party, gdzie poprostu eliminują niektóre cele w tempie natychmiastowym. Stworzeni zabójcy Robe i Light userów. Ich niezaprzeczlną mocą jest także możliwość detargetowania przeciwnika co wprowadza chaos w jego walce.
Po więcej informacji odsyłam już tutaj -> http://forum.lineage2.com.pl/index.php/board,107.0.html

Kilka uwag na koniec
Wejście blowów(Landrate tzw.) opiera się o DEX i tylko o to. Szansa na krytyki ze skilla zależy od STR. Wejście Trick'a i Switcha'a zależy od levelu skilla, a odporność od levelu postaci. Jako w ramach ciekawostki mogę nadmienić, że na dorywcze expienie z łucznikami można sobie kupić łuk. Chodź mamy Mastery na łuk tylko do 36lvl'a, to działa to nie do końca tragicznie. Warty uwagi jest także z Stunning Shot lvl3 z 36lvl'a. Pozwala czasami zestunować magów.
Opis oparty na zmianach i databasie Interlude
Bardziej szczegółowe info o każdej z klas można znaleźć w odpowiednich tematach:
TH: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4116.0.html
PW: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4127.0.html
AW: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4134.0.html
Autor: Marc1n

PS. - Nie opisywałem skilli fuzyjnych i skilli z 79lvl, gdyż na razie dokładnie mało o nich wiadomo...mało kto ma taki level na offie i info o tym jest szczątkowe. Lepiej nie pisać nic, niż pisać głupotę.

Wszystkie poradniki publikowane przeze mnie są mojego autorstwa

swietna robota, +   /Reina
HATE ME MOAR!

Ceo

Bardzo fajny poradnik, najlepszy jaki do tej pory o daggerowcach widzialem. Wszystko dobrze opisane (nie wiem czy dobrze ale chodzi mi ze przejrzyscie). Latwo sie polapac i wreszcie wiem skad czerpac informacje o daggerowcach. Moze dzieki temu tematowi sie zdecyduje. Very Nice !!!!!!!!!;)

Meyko

Poradnik znany mi byl juz wczensiej :-) Swego czasu mialam z Marcinem krotkie spiecie w innej kwestii, jednakze, jedna sprawa pozostaje bezdyskusyjna - robi najlepsze poradniki na tym forum. I zrobil ich chyba najwiecje z nas.

Gratulacje

Gifs designed by Pr0nabol

"Co w tym zlego, ze niczego
Nie ukrywam, ze nie zbywam
Cie wzruszeniem ramionami
Ze nie umiem tepic za nic .."

"Cuda wykonywane od reki. Rzeczy niemozliwe z opoznieniem jednodniowym."

Frohike

Cytat: Marc1n w Czerwiec 15, 2007, 02:02:52 PM
- Critical Blow(55lvl) - Unikalny blow. Zadaje obrażenia i na 15 sekund daje efekt podwyższonej szansy wejścia blowów.

Lethali*

Bardzo fajna prezentacja, gz :)


bula

Cytat: Frohike w Listopad 26, 2007, 09:43:54 PM
Cytat: Marc1n w Czerwiec 15, 2007, 02:02:52 PM
- Critical Blow(55lvl) - Unikalny blow. Zadaje obrażenia i na 15 sekund daje efekt podwyższonej szansy wejścia blowów.

Lethali*

Bardzo fajna prezentacja, gz :)


kiedy Marc1n to pisal to wszyscy jeszcze mysleli ze podnosi szanse wejscia blowow :D

Geass

Max speed do wyciągnięcia Th>Pw>Aw? Żartujecie? Chyba wliczając dasha i odejmując bb ...

Marc1n

Jak bula napisał, ten poradnik jest już nie najnowszy, ale dopiero opublikowany.
Geass.
TH na Dashu jest szybszy niż PW/AW na Blinding, jeżeli nie wierzysz to zapraszam na www.l2guru.com/l2calc
HATE ME MOAR!

Ceo

Slyszalem kiedys ze SR jest szybszy niz HE na dashu... (z jakimis tam czynnikami) ... czy to wkoncu prawda czy nie? (c6)

Dev

Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ceo

#9
Thx, xD xD xD xD xD xD xD xD
Mam takie pytanie porownujace... ciezko to stwierdzic napewno ale czy ktos orientuje sie moze o ile dmg blowy AW sa silniejsze niz blowy PW?

zaluzmy ze end game PW uderzyl w robe usera za 3k to aw uderzy w niego za mniej wiecej ile? Chcem tak bardziej praktycznie w ZAOKRAGLENIU sie dowiedziec,... thx ;)

Marc1n

Dodano: Poprawione linki do screenów, poprawione literówki, dodane skille z 78lvl i poprawione wcześniejsze. Reszta wkrótce
HATE ME MOAR!

bula

Cytat: Ceo w Listopad 27, 2007, 02:34:34 PM
Thx, xD xD xD xD xD xD xD xD
Mam takie pytanie porownujace... ciezko to stwierdzic napewno ale czy ktos orientuje sie moze o ile dmg blowy AW sa silniejsze niz blowy PW?

zaluzmy ze end game PW uderzyl w robe usera za 3k to aw uderzy w niego za mniej wiecej ile? Chcem tak bardziej praktycznie w ZAOKRAGLENIU sie dowiedziec,... thx ;)
w zaokragleniu uderzy nie wiele wiecej ... moze jakies 200 dmg? moze nawet mniej (nie licze hexa)

Marc1n

Przyjmijmy, że mniej więcej AW jest w 10% mocniejszy w blowach.
HATE ME MOAR!

Ceo

aha dzieki wielkie...czyli to praktycznie na to samo wychodzi, bo PW szybciej te blowy zarzuca minimalnie. thx xD

bula

Cytat: Ceo w Listopad 27, 2007, 05:11:17 PM
aha dzieki wielkie...czyli to praktycznie na to samo wychodzi, bo PW szybciej te blowy zarzuca minimalnie. thx xD
Policz Hexa :D -23% p.def

Ceo

nio chyba ze tak ... to zmienia postac rzeczy..o.O

PlemnikPL

bardzo ladny poradnik, widac ze autor wlozyl duzo wysilku w napisanie go
dajcie mu + :D
Skończyłem z Lineage II

PlemnikPL

Cytat: Marc1n w Czerwiec 15, 2007, 02:02:52 PM

- Critical Blow(55lvl) - Unikalny blow. Zadaje obrażenia i na 15 sekund daje efekt podwyższonej szansy wejścia lethal strikę przy używaniu blowów.

nie jarze tego, mozna jasniej?
Skończyłem z Lineage II

Ryltar

Zwieksza szanse na lethal jak go uzyjesz.Zazwyczaj jest to opener.

Rzezim

Mam pytanie. Nie mam zielonego pojęcia o grze daggerem, a chciałbym jakimś zagrać na serwerze x2k, ze wszystkim co w Lineage 2 jest dostępne :) Chodzi mi o PvP. Na ogół widzę Adventurerów, ale chciałbym się dowiedzieć jaki wg. was jest iymo the best
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.



bula

Adventurer jest niezly ale ja wzialbym AW/PW chociazby ze wzgledu na to ze AW/PW maja Focus Death na 3ciej profce a Adv nie :D

Rzezim

#21
Ah jakże mnie ucieszyła wiadomość że PW będzie dobry :) Zaraz się biorę do roboty 8)
Jeszcze jedno pytanko. Wiem że wiele zależy od szczęścia, komu jaki blow wejdzie a także umiejętności, a chciałbym się dowiedzieć jak jest w walce Dagger vs. Dagger . Tak na ogół, kto wygrywa????
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.



Marc1n

HATE ME MOAR!

PlemnikPL

albo ten co ogarnia swoja postac, spamuje switchem/trickiem, odpala w odpowiedniej chwili UE i wie kiedy jaki blow i inne skille uzyc
Skończyłem z Lineage II

Rzezim

Bo się zastanawiam nad wyborem PW / AW. Teraz tylko względy estetyczne, aczkolwiek kobiety Elfów i Mrocznych Elfów są sexy w tych swoich Draconicach :P
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.