Paladyn vs Shillen Knight

Zaczęty przez Wargacja, Styczeń 31, 2008, 11:05:23 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Wargacja

Proszę o pisanie konkretnej porady/zestawienia statystyk/opisu stylu gry w pvp dotyczące klas w temacie w którym się wypowiadacie
Duelist|80|DarkAniol|Theabyss x300


Hermit

#1
SK > All

@Edit Nie ... normalnie chciałem rozruszać temat ,a wiedziałem ,że odpowie mi ktoś z FanKlubu SK ^^

Ale jednak nie należy polegać na 1 skillu ... A i nie lubię pala ,bo nie ma ani summona ani cubików ^^
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

bula

CytatSK > All
czyzbym wyczuwal ironie?

btw na 3rd palek ma wieksze szanse

Nico

CytatAle jednak nie należy polegać na 1 skillu ... A i nie lubię pala ,bo nie ma ani summona ani cubików ^^

W tej walce??? Czesto jest tak, ze jak odpale AI to padam po 5 sec (na full buffie). Taki SK bedzie bil mnie o wiele razy slabiej, wiec wytrzymam to 30 sec. AI daje Palkowi takiego kopa, ze w ciagu 30 sec jestem w stanie wybic 3 archerow... Kryty po 1k w archera na buffie bolą... a jak masz jeszcze DLE + Rsk. Focus jest wymiec... Ale SK i tak pewnie wygra :P , kłopocik bedzie jak Palek walnie slama :D. Imo walka nudna. Jeden Drainuje a drugi sie leczy xD.
Cytat: TekillaMiałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak

bula

lawl to leci tak ...

na poczatek Palek daje AI+ToL i wtedy SK traci to dzieki czemuy moglby wygrac czyli ToDa(no nie w 100% traci ale te 60%? resist na cancel to jedna cos)

Ryltar

Kolejna zacofana walka Tank vs Tank.Bsoe>pal+sk i tyle szkoda czasu,nerwow i ssow na taka walke :P

Malekith

w polu szcegolnie na lvlach i sprzecie ,,slabszym" to walka z palkiem moze byc dosc dluga, choc atk speed jednak u sk  przewyzszy nad wiekszoscia buidlow palkow ( liczac ze maja ic + con i takie jazdy)

Na oli do czasu wejscia atrybutow palek to raczej mieso armatnie dla sk, nie liczac mega wejscia stunow)

Teraz liczac ze wbijasz se dark atrybut ( pod wiekszosc skili) to jego resist na dark mzoe byc upierdliwy.. ( ja osobiscie na walki z TK i palkiem daje sobie berka i mimo ze to ryzyk jak sie nie ma full kontroli ,to daje wielkie szanse na wygrana , choc nadal tol i jego wejscie  czyni ta walke loteria)

+ moja ulubiona sprawa on wlacza UD ja to samo ( sk zadaje wiekszy dmg i ma wiekszy speed) minus tylko uTK z racji jego heala z cubika ..
Dex x4: Shillien Templar lvl 85
Grave x4:Shillien Templar lvl 82 hero-retired
Grave x4:Soul Hound Lvl 80 hero-retired
RuOff/Retail:Shillien Knight-retired

Sinic

Miałbym pytanie, a mianowicie jak grać z palem na warunkach olimpiady? jako sk ofkoz.

Wiadomo, walke trzeba zacząc od toda, ale co pozniej? na tanka dobre sa doty, wiec uzywac stinga. poisona raczej sie nie oplaca ze wzgledu na to ze pal ma iron will'a. Zalozmy ze zbilismy mu HP do tego 30% i kazdy ogarniety pal wrzuci sobie tol i AI, i tu jest pies pogrzebany. Nie wiem co wtedy robic, okladac go dalej? czy jakos trzymac go na dystans? ale to raczej bez sensu, bo z np. draco nie mamy na zadamy tyle dmgu, zeby przebic sie bez jego regen hp na tolu, tak samo z drainami, ze wzgledu na iron willa. Zawsze po takiej sytuacji przegrywam, jak wam udawalo sie wygrac z palem? Przerwanie rzucanie tola i ai bashem to raczej poroniony pomysl, bo zawsze jak bije sie z palem, to najpierw mnie zrootuje.

Virandile

Oj napewno nie zaczynasz od ToD'a. Zalezy jaki lvl ma ten Loladin. Jak ma penixa, to wpierw go hexujesz i dropujesz summona z luku kitujac. Jak dostaniesz stuna majac na sobie luk to na start jestes w dupie. Summon to jakies 3 krytyki, jednak trzeba szybko kliknac jezeli dostaniesz hate. Dalej póki jeszcze na dystansie LS. Podbiegasz i judgment plus defaultowe hity, az Ci siadzie stun wtedy dopiero uzywasz ToD'a, inaczej podczas jego uzywania dostaniesz stuna i gg, chyba, ze pozniej przerwiesz mu Tol'a. Po ToD'dzie sprobowac roota, ale i tak odbiec i zdebuffowac plus LS powinien byc juz na re-use. Cala walka wyglada tak, ze tluczecie sie do skutku. Jak widzisz, ze chce sie leczyc to stunuj, a jak jestes na UD sproboj go krytnac z luku, chyba, ze zdarzysz cancelnac UD i zestunowac. Tanki to walka w zwarciu wiec jest duza szansa na odpalenie SoS'a jak to zrobisz to wystarczy, ze zostanie Ci tyle HP, aby dobiec i zaczac bic. Dalej bedzie bez roznicy bo zajedziesz go DPS'em w dodatku regenerujac sobie spora ilosc HP. Toogli uzywaj z rozwaga w zaleznosci od poziomu many. GS'a nie polecam chyba, ze walka zblisa sie ku koncowi, a nadal masz MP. SF obowiazkowo przynajmniej z poczatku, aby wypracowac przewage. PK jest najgorszym enemy dla ST w obecnej kronice, trzeba bardzo szybko reagowac na to co robi ten gejuch i miec troche szczescia. Generalnie nie da sie opisac wszystkiego w krotkim poscie, a rozpisywac mi sie niechce po jestem zmeczony po pracy o!
"Many that live deserve death. And some die that deserve life. Can you give it to them?"



Aion | Spatalos | Asmodian | Templar | Virandile

My Anime List

Ryltar

Jak palek zaczyna na AI+ToL to ToDa nie polecam bo glowna zaleta ToD(cancel) moze zostac counterowana przez ToL(cancel ressist).Na debuffy napewno pomoze ci smart(na slam chociazby czy rooty).GS jak vir napisal nie warto uzywac bo nie dosc ze bijecie sie slabo to dosc duzo laczy idzie na tarcze wiec wystarczy SF z poczatku.Sa tez duze szanse ze Pal zacznie z Aegis Stance.Jak zacznie z nim to dobrze sprawdzic czy z nim ciagle walczy czy tez nie(moze myslec ze skoro nie stunujesz na dlugo to nie warto odpalac na dluzej) jak ma wylaczony to go staraj sie walic po dupie.Jezeli odpala jakis Agu w stylu Reflect Damage to staraj sie trzymac na dystans(i odwrotnie).Ja osobiscie tankiem rzadko kiedy mialem fart zeby trafilo mi sie dobre Agu na bron(raz might 10,reuse i crit para).Boss jewlery pomaga no i musisz patrzec na stacki Spirit of Phoenix bo jak mu wskoczy Flame Icon to masz przesrane.

Sinic

#10
Ajajaj zapomnialem dodac, ze czasy intergluta, takze nei ma tego lolsummona palka, smarta i innych fajnych skilli ktore posiada SK :D

Dev

Teraz dziala combo bash + tod + ls dosyc fajnie z tego co widzialem...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Sinic

#12
Cytat: Dev w Czerwiec 18, 2009, 11:59:30 PM
Teraz dziala combo bash + tod + ls dosyc fajnie z tego co widzialem...

A tod zwieksza jakos szanse na wejscie debuffow? jak tak to o ile %? (caly czas czasy interlude)

Ryltar


Sinic

Czyli biorac pod uwage czasy interlude, kiedy dojdzie do zwarcia i zbije mi HP do 75%, to:

Cytat: Dev w Czerwiec 18, 2009, 11:59:30 PM
Teraz dziala combo bash + tod + ls dosyc fajnie z tego co widzialem...

I modlic sie, zeby wszedl, jak wejdzie to GF. Gorzej jak nie wejdzie... od razu sie poddac, czy jakos probowac go magia "okiełznać"?

bula

Cytat: Sinic w Czerwiec 19, 2009, 04:15:07 PM
Czyli biorac pod uwage czasy interlude, kiedy dojdzie do zwarcia i zbije mi HP do 75%, to:

Cytat: Dev w Czerwiec 18, 2009, 11:59:30 PM
Teraz dziala combo bash + tod + ls dosyc fajnie z tego co widzialem...

I modlic sie, zeby wszedl, jak wejdzie to GF. Gorzej jak nie wejdzie... od razu sie poddac, czy jakos probowac go magia "okiełznać"?
nie, ToDa rzuca sie na poczatku albo wcale

Dev

Po bashu najczesciej, o ile wszedl, zeby nie bylo interrupta. Mozna tez odpalic forti, czekac na stun palka, rzucic toda po stunie i wylaczyc forti ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

exquel

Cytat: bula w Czerwiec 19, 2009, 04:40:49 PM
Cytat: Sinic w Czerwiec 19, 2009, 04:15:07 PM
Czyli biorac pod uwage czasy interlude, kiedy dojdzie do zwarcia i zbije mi HP do 75%, to:

Cytat: Dev w Czerwiec 18, 2009, 11:59:30 PM
Teraz dziala combo bash + tod + ls dosyc fajnie z tego co widzialem...

I modlic sie, zeby wszedl, jak wejdzie to GF. Gorzej jak nie wejdzie... od razu sie poddac, czy jakos probowac go magia "okiełznać"?
nie, ToDa rzuca sie na poczatku albo wcale

chodz ci o CP ?

bula

Cytat: exquel w Czerwiec 21, 2009, 05:01:48 PM
Cytat: bula w Czerwiec 19, 2009, 04:40:49 PM
Cytat: Sinic w Czerwiec 19, 2009, 04:15:07 PM
Czyli biorac pod uwage czasy interlude, kiedy dojdzie do zwarcia i zbije mi HP do 75%, to:

Cytat: Dev w Czerwiec 18, 2009, 11:59:30 PM
Teraz dziala combo bash + tod + ls dosyc fajnie z tego co widzialem...

I modlic sie, zeby wszedl, jak wejdzie to GF. Gorzej jak nie wejdzie... od razu sie poddac, czy jakos probowac go magia "okiełznać"?
nie, ToDa rzuca sie na poczatku albo wcale

chodz ci o CP ?
jak ktos zbije ci juz CP i 25% hp to nie ma co rzucac toda bo za szybko padniesz, no i zbicie CP jednym skillem w zamian za 1.costam k hp z niektorymi klasami sie oplaca

Sinic

Slam blokuje tez uzywanie toggli? Bo jak slam wejdzie, to raczej tylko magia zostanie, co nie wyjdzie chyba na dobre, zwlaszcza na oli.

bylyforumowicz

Cytat: Virandile w Czerwiec 18, 2009, 05:25:34 PM
Oj napewno nie zaczynasz od ToD'a. Zalezy jaki lvl ma ten Loladin. Jak ma penixa, to wpierw go hexujesz i dropujesz summona z luku kitujac[1]. Jak dostaniesz stuna majac na sobie luk to na start jestes w dupie. Summon to jakies 3 krytyki, jednak trzeba szybko kliknac jezeli dostaniesz hate. Dalej póki jeszcze na dystansie LS. Podbiegasz i judgment plus defaultowe hity, az Ci siadzie stun wtedy dopiero uzywasz ToD'a, inaczej podczas jego uzywania dostaniesz stuna i gg, chyba, ze pozniej przerwiesz mu Tol'a. Po ToD'dzie sprobowac roota, ale i tak odbiec i zdebuffowac plus LS powinien byc juz na re-use[2]. Cala walka wyglada tak, ze tluczecie sie do skutku. Jak widzisz, ze chce sie leczyc to stunuj, a jak jestes na UD sproboj go krytnac z luku, chyba, ze zdarzysz cancelnac UD i zestunowac. Tanki to walka w zwarciu wiec jest duza szansa na odpalenie SoS'a jak to zrobisz to wystarczy, ze zostanie Ci tyle HP, aby dobiec i zaczac bic. Dalej bedzie bez roznicy bo zajedziesz go DPS'em w dodatku regenerujac sobie spora ilosc HP. Toogli uzywaj z rozwaga w zaleznosci od poziomu many. GS'a nie polecam chyba, ze walka zblisa sie ku koncowi, a nadal masz MP. SF obowiazkowo przynajmniej z poczatku, aby wypracowac przewage. PK jest najgorszym enemy dla ST w obecnej kronice[3], trzeba bardzo szybko reagowac na to co robi ten gejuch i miec troche szczescia. Generalnie nie da sie opisac wszystkiego w krotkim poscie, a rozpisywac mi sie niechce po jestem zmeczony po pracy o!

ad1: nie do konca, po pierwsze pal odpali sobie party ud i phoenixa nie zdropisz w ciagu najblizszych 20+ sekund, po drugie bedzie uzywal agresji co dodatkowo utrudni zdropienie ptaszka ktory jest bardzo twardy.
ad2: nie wiem czy spamowanie LSa jest dobrym pomyslem o ile nie ma sie jakiegos mad enchantu typu +20, LS kosztuje okolo 100mp, jest to imho za duzo jesli ma tylko walnac niezaduzy dmg.
ad3: nie do konca prawda, wszystko zalezy jak bardzo dana postac jest skokszona, tbh DA i TK wcale nie sa latwiejsi, TK zabije Cie dotem ze smart cubica, ty raczej nie zdazysz go zdropic nawet jak siadzie LS, ktory jest jedyna szansa na wygranie, DA zabije cie cancelami, trzeba baaaardzo ogarniac stun pantery, przerywanie toda itd.

De facto SK ma ciezkie zycie z innymi tankami na oly, aby cos powalczyc trzeba miec bardzo mocno zenchantowany LS, poison cubic, hex, phantom cubic, bash, moze nawet poison i drain health jak ma sie AM dark. Przyzwoicie zenchantowane powinny byc UD, judgment, arrest- generalnie duzo zalezy od tego jak mocno masz sfarmiona postac. Ciezko ulozyc uniwersalna taktyke, wszystko zalezy od zachowania oponenta, trzeba przede wszystkim uwazac na to zeby nie dac mozliwosci przerwania TODA, mocno polegac na poisonie z cubica, raczej odpalac ud jak pal zalaczy AI/TOL itd.

BTW Slam blokuje toggle na 100%, nawet nie da sie ich wylaczyc jak sa odpalone o ile dobrze pamietam.

Dev

Ale liczyc na slam to tak jakby liczyc na nie wiem... landrate poisona od SK (nie od kubika) ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Sinic

Cytat: Dev w Czerwiec 22, 2009, 12:25:26 PM
Ale liczyc na slam to tak jakby liczyc na nie wiem... landrate poisona od SK (nie od kubika) ...

Nie raz mnie udupił, także dla mnie każdy Slam, to stres czy wejdzie, czy nie :P

Virandile

Cytat: bylyforumowicz w Czerwiec 21, 2009, 11:45:30 PM
ad1: nie do konca, po pierwsze pal odpali sobie party ud i phoenixa nie zdropisz w ciagu najblizszych 20+ sekund, po drugie bedzie uzywal agresji co dodatkowo utrudni zdropienie ptaszka ktory jest bardzo twardy.

Napisalem, ze musi szybko klikac (z powrotem na peta) jak dostanie hate. Pal jest powolny wiec moze nawet te 15s biegac jak nic lepszego nie da sie wymyslic.

Cytat: bylyforumowicz w Czerwiec 21, 2009, 11:45:30 PM
ad2: nie wiem czy spamowanie LSa jest dobrym pomyslem o ile nie ma sie jakiegos mad enchantu typu +20, LS kosztuje okolo 100mp, jest to imho za duzo jesli ma tylko walnac niezaduzy dmg.

O spamowaniu nic nie pisalem, a jedynie w jakiej sytuacji warto jest go uzyc. LS i tak zadaje najwiekszy dmg z magicznych skilli SK. poza tym jak sie nie wyrabia z MP to znaczy, ze cos jest zle (GS+SF i adziaaa, to niestety nie dziala :P)

Cytat: bylyforumowicz w Czerwiec 21, 2009, 11:45:30 PM
ad3: nie do konca prawda, wszystko zalezy jak bardzo dana postac jest skokszona, tbh DA i TK wcale nie sa latwiejsi, TK zabije Cie dotem ze smart cubica, ty raczej nie zdazysz go zdropic nawet jak siadzie LS, ktory jest jedyna szansa na wygranie, DA zabije cie cancelami, trzeba baaaardzo ogarniac stun pantery, przerywanie toda itd.

Tu sie nie wypowiadam, bo jak sie nie ma wykoksanego chara i sprzetu to nie ma po co isc na Oly :P Pisalem o swoim odczuciu, najwiecej problemow mialem z Loladynem, poza tym to temat o nim, wiec nie bede sie rozpisywal na temat innych.

Cytat: bylyforumowicz w Czerwiec 21, 2009, 11:45:30 PM
Ciezko ulozyc uniwersalna taktyke, wszystko zalezy od zachowania oponenta
Cytat: Virandile w Czerwiec 18, 2009, 05:25:34 PM

Generalnie nie da sie opisac wszystkiego w krotkim poscie, a rozpisywac mi sie niechce po jestem zmeczony po pracy o!
Tak ja wyzej^^. Widzisz kwestia tego kto jak gra. Ja np. zadko w ogole uzywam Poison Cubica, bo wole Phantom, Vampire i Smart'a. Napisalem tak jak uwazam i nikt sie zgadzac nie musi. Taktyki na 100% nigdy nie ma i nie bylo, ale jak ktos tam pytal to mniej wiecej chcialem mu zobrazowac co robic.

Cytat: bylyforumowicz w Czerwiec 21, 2009, 11:45:30 PM
BTW Slam blokuje toggle na 100%, nawet nie da sie ich wylaczyc jak sa odpalone o ile dobrze pamietam.

Tjaa, bardzo irytujace jak Ci toogle zjada MP i nie mozesz go wylaczyc :?

Co to tematu jeszcze, nie wiem jeszcze jak, ale nie bijcie innych tankow jak wlaczaja seeda. Obecnie jedyne co wywsioskowalem to, ze lepiej bic ich czyms z niskim atk. spd. wiec luk lub magia. No i kiedy sie buffuja starac sie to przerwac.
"Many that live deserve death. And some die that deserve life. Can you give it to them?"



Aion | Spatalos | Asmodian | Templar | Virandile

My Anime List

KaeriN

#24
Cytat: Virandile w Czerwiec 22, 2009, 03:34:45 PM
Cytat: bylyforumowicz w Czerwiec 21, 2009, 11:45:30 PM
ad1: nie do konca, po pierwsze pal odpali sobie party ud i phoenixa nie zdropisz w ciagu najblizszych 20+ sekund, po drugie bedzie uzywal agresji co dodatkowo utrudni zdropienie ptaszka ktory jest bardzo twardy.

Napisalem, ze musi szybko klikac (z powrotem na peta) jak dostanie hate. Pal jest powolny wiec moze nawet te 15s biegac jak nic lepszego nie da sie wymyslic.


Na AI taki powolny nie jest :) ... wczoraj oglądałem sobie oli na cadamusie <ruOff> to paladyn dosłownie spamował shield stunem, także skrócenie reusu shield stuna zaliczyłbym na duży + dla Palka, nie tylko w walce przeciwko ST