Requiem: Bloodymare OB Start juz jutro

Zaczęty przez NivEa, Maj 15, 2008, 04:28:48 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

NivEa

Requiem: Bloodymare jest koreańskim przedstawicielem gatunku MMORPG, balansującym na krawędzi horroru i dark fantasy. Twórcami projektu są ludzie z Gravity Corporation, firmy znanej w branży z wcześniejszego, całkiem udanego Ragnarok Online. Omawiana pozycja bardzo jednak różni się od ich poprzedniego hitu – tym razem mamy do czynienia z poważnym programem, przeznaczonym raczej dla dorosłych graczy i miłośników mocnych wrażeń.

Światem gry jest spowita w mroku i pełna tajemnic Ethergia. Niegdyś ta spokojna i żyzna kraina wyżywiała osiem inteligentnych ras humanoidalnych, z czasem jednak zmieniła diametralnie swoje oblicze. Wymęczona ciągłymi wojnami, wielokrotnie rujnowana i popielona bitewną pożogą stopniowo stawała się miejscem coraz mniej przyjaznym. Zamieszkujące ją ludy nie poprzestawały w kreowaniu coraz wymyślniejszych intryg, zaś idący zawsze w parze z wojaczką rozwój technologiczny w końcu zaszedł o jedną epokę za daleko. Kontynent stał się ofiarą niesłychanego dramatu, określanego dzisiaj mianem Tragedii Thanatosa. Gigantyczna eksplozja, spowodowana działalnością wiecznie poróżnionych ze sobą ras, zmasakrowała i rozrzuciła zwaśnione plemiona w odległe zakątki lądu, zaś pozostałe przy życiu zwierzęta i rośliny uległy potężnym mutacjom, przeobrażając się w okropne, monstrualne stwory. Oczywiście, ambitne i wytrwałe rasy z czasem zdołały otrząsnąć się po tym kataklizmie, musiały jednak pogodzić się z tym, iż świat nigdy już nie wróci do swego pierwotnego kształtu. Z ras inteligentnych ostały się zaś już tylko trzy – zrównoważeni Turanie, niezwykle silne Bartuki oraz zręczni i uduchowieni przedstawiciele rasy Kruxena. Wszystkie pozostają mocno uzależnione od tajemniczej, prastarej rasy Ioxenic, której zawdzięczają przetrwanie do czasów współczesnych.

Fabuła programu obfituje w treść i jest odkrywana przez graczy wraz z zaliczeniem kolejnych questów. Kształt rozgrywki w dużej mierze zależy od rasy i profesji naszego wirtualnego odpowiednika. Każda frakcja oferuje dwie główne klasy postaci, pozwalając w dalszej części zabawy na bardziej konkretną specjalizację. Najbardziej ludzcy Turanie dysponują twardym Defenderem (z możliwością awansu na Commandera lub Protectora) oraz uzdolnionym magicznie Templarem (przeobrażającego się później w Tempesta bądź Radianta). Potężne Bartuki specjalizują się w rozwiązaniach prymitywnych i siłowych, nie dziwią więc profesje Warriora (później Berserkera lub Warlorda) i Shamana (ewoluuje w Mystica względnie w Forsakera). Szeregi mrocznych Kruxena składają się głównie z klas Rogue (i potem Shadow Runner tudzież Assassin) i Soul Hunter (z zaawansowanymi subklasami Defilera i Dominatora). Jak więc widać program prezentuje solidne możliwości dopasowywania naszego wirtualnego odszczepieńca do naszych upodobań i preferencji.

Głównymi atutami Requiem: Bloodymare są mroczny scenariusz oraz przerażający świat przedstawiony, utrzymany w konwencji horroru. Wszędzie niemal roi się od potężnych, koszmarnie zmutowanych i powykręcanych monstrów, które swoją prezencją i możliwościami są w stanie wzruszyć nawet najtwardszych RPG-owych zawodników. Powoli oswajając się z przerażającymi istotami z czasem sami możemy zapragnąć stać się takimi jak one – pomyśleli o tym także twórcy gry, udostępniając graczom możliwość ograniczonej czasowo transformacji sterowanych bohaterów w bestie rodem z najgorszych koszmarów (tzw. Beast Possession System). Ciekawostką jest także system rozpoznawania i modyfikacji kodu DNA, który w bezpośredni sposób kształtuje możliwości oraz zdolności, zarówno należących do nas postaci, jak i ścierających się z nami potworów.

Dla bardziej konwencjonalnych odbiorców przygotowano szereg standardowych dla gier tego gatunku atrakcji, takich jak tworzenie i ulepszanie bojowego ekwipunku, epickie walki PvP (nawet do 96 wojowników w jednej drużynie) czy rozbudowane obszary PvE, przygotowane specjalnie z myślą o dobrze zorganizowanych grupach graczy (tzw. Group Zones, de facto przypominające masowe rajdy, dobrze znane np. z World of Warcraft).

Requiem: Bloodymare cechuje się nowoczesnym silnikiem graficznym, wykorzystującym innowacyjny dla produkcji tego typu, lecz dobrze sprawdzony w innych grach engine fizyczny Havok (napędzający już ponad 150 tytułów, a wśród nich takie przeboje, jak Company of Heroes czy The Elder Scrolls IV: Oblivion).

Nie wiadomo jeszcze czy bedzie wipe po OB :( Wiecej na http://www.playrequiem.com


Hermit

#1
Ile?
Jak ze sterowaniem ?
Grafika równa się z l2?
Gdzie? Co ? Jak ?
Ile?
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

NivEa

Gra F2P okolo 12 klas 3 rasy grafa ladna i zakrwawiona gra od 18 lat chyba xD Ponoc dlugo sie expi wiec gra dla cierpliwych. Wiecej po open becie :P

Hermit

Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

Inidriel

#4
Free 2 Play.

Ile krwi  :o Trzeba obadać! :D Całkiem niezła jak na pierwszy rzut oka.

Hermit

#5
Coś mi nie idzie ta rejestracja. - Czyli będzie można to zrobić dopiero jutro ? eee
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

NivEa


Antilus

Mnie teraz tez poszla bez problemow :P Czytalem recenzje na necie kiedys ze im do konca nie wyszlo... i mimo wszystko sa mangowe miecze itp cos czego mialo nie byc :D ale sama gierke jasne ze obadam :P nie wiedzialem ze teraz jest F2P O_o.... Assasin Antilus :D
W oczekiwaniu na przyszłość :)

http://antilus.mybrute.com

Hermit

Ale jeżeli naprawdę to jest takie fajne to chyba nie będzie darmowe, no nie ? Opisz ktoś dokładniejsza zasadę, bo nie chce mi sie czytać forum.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

NivEa

# Is the game free to play?

    * The game is essentially free to play.
          o A subscription fee for premium services will be available in the future live release of the game; however, paying for premium services is not mandatory.
          o An item mall will be available for users to purchase equipment in the future.
          o More information regarding these features will be available on the website or the Requiem: Bloodymare forums in the near furture.

F2P + item mall

Hermit

A co tam będzie można ciekawego dostać? A i mogę już klienta ściągać no nie? Ile on zajmuje.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=


exoriou

i co to tak naprawde jest? kolejne mmo o biciu mobkow fantasy mieczami ktore nigdy w rzeczywistosci by sie nie sprawdzily? czy moze cos ciekawszego poza hack'n'slash i (prawdopodobnie niezbyt innowacyjnymi) questami ?

NivEa


Hermit

Jest jakaś postać podobna do summonerów?
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

NivEa

#15
No jest tez chyba bede go robic Kruxena = Soul Hunter -> Dominator
Moze jeszcze wyprobuje Kruxena = Rogue -> Shadow Runner  cos jak HE w L2 :P

Hermit

Jak He? Dla noobow i do nabijania fragów?

Nie no petów widzę nie ma, ale normalnie przyzywają stwory czy tylko się w nie zmieniają?
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

Hermit

Chyba mnie szlag trafi... Chce rozpakować klienta i mi błąd wyskakuje...
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

Tyr

Lineage 2 Classic EU


NivEa

Ja mam dosc niezlego kompa i tez mi sie troche tnie moze dlatego ze w miescie tlum graczy

Cider

A ja bym tą gre chętnie sprawdził ale cos nie chce mi sie update sciągnąc... a zasadzie to w ciągu 2 godzin poszło dopiero 5% na pasku.

Miał ktos podobny problem ?

Hermit

Eeeeee
Mam 512 ramów... nie mócie mi, że mi nie pójdzie i musze 1 gb kombinować.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

NivEa

Patchowanie jest popsute na forum gry napisali jak odpowiednio to zrobic. W sumie na razie zbutnio nie koksam bo nie wiadomo czy bedzie wipe po tej open becie :(

Hermit

To napisz czy będzie czy nie. Gierka niezła, nie powiem, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Nie tnie mi nic, ani nic w tym stylu. Tylko, że nie bardzo znam szczegóły tej gry i nie wiem czym grać.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=