Destroyer - Hellbound

Zaczęty przez lukasz199, Lipiec 02, 2008, 03:33:34 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

lukasz199

Witam all, mam pytanie odnoscnie destro, mianowicie..

Jak spisuje sie w hellbound, czy od interlude cos mu odjeli lub dodali, chodzi mi o kox, a bardziej tez o bicie RB, Wiem ze na serwie EPI destro na fullbuffie bije rb z crt po 30k a ludzi czasem po 20+..

czyli 3/4 destro na full buffie i frenzy sa w stanie zabic RB na 70+ w mniej niz minute.

Czy W Hellbound Jest Tak Samo?

bula

co do RB nie wiem jak jest, ale kox zostal uciety przez nerf vr

coshoo

#2
Obcieli VR i zmienili zasadę działania frenzy ale z pole 150 atrybut destro dalej bije moby w aoe że aż furczy.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

lukasz199

Zeby nie zasmiecac, to co mozecie powiedziec o Tyrku w Hellbound??

TruTherion

Jak wejdziesz w temat o tyrancie to znajdziesz tam odpowiedź. Chyba został poruszony. Nawet jakiś filmik jest.

coshoo

Coś apropo destra w Hellboundzie.

http://files.filefront.com/fog+destroavi/;10920564;/fileinfo.html

Destro był, jest i zapewne będzie królem koksu.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

Bled

summonerzy na niskim buffie nie przeganiaja go?:)

Yoker

Cytat: coshoo w Lipiec 04, 2008, 02:41:15 PM
Coś apropo destra w Hellboundzie.

http://files.filefront.com/fog+destroavi/;10920564;/fileinfo.html

Destro był, jest i zapewne będzie królem koksu.
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE :)
z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.

PeBe

Dobry xp, jakoś 2,5% w takim krótkim czasie to nawet, nawet.



Czyli nadal radzi sobie bdb. niby nerfneli VR, ale dodali atribute stone i dmg jest dużo lepszy niż normalnie ^^

(Gdzieś ktoś pisał o critach jakiegoś HE 40k w mobki)

pix3l

#9
Jestem gwiazdą  ^__^

Cytattak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE
z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.

Oczywiscie ze taki koks jest znacznie bardziej ryzykowny niz ten w intrelude, mimo to da sie koksac znacznie szybciej i jest mozliwosc zadawania znacznie wiekszego dmg mimo nefru frenzy :P(potrzeba poprostu wiecej supportu w party, w IL wystarczyl sws+pof, teraz trzeba miec bd ale mozna brac wiecej na klate)

Heal to tylko asekuracja- zaden bishop nei jest w stanie mnie wyhealeowac kiedy mam na sobie 100 mobow (na oko - pullujemy w fogu 6 roomow z necro i 4 z robalami). Generalnie troche spascili frenzy- powyzej 30% hp dodaje 50% patk, wiec cala zabawa opiera sie na zealocie :)
Kwestia wyleczenia sie przy biciu traina polega na wyborze odpowiednich targetow- jesli trafiaja sie 1-hity to jest troche ciezko, jesli mam targety z duza iloscia hp to niema problemu. Hp spadajac do 30% powoduje zwiekszenie pataku, wiec wystarczy jedo uderzenie i HP znow mam w okolicach 60%:)

Oczywisty problem przy biciu takich ilosci mobow to gubienie agro- wiadomo, nie bije naraz wszystkich, wiec moby, ktorych aktualnie nie uderzam leca w strone healera.

Najwazniejsza kwestia tutaj to odpowiednie ustawienie sie w winklu, jesli ustawie sie zle i moby respawnuja sie za mna(w fogu moby tak maja- zabijasz/hitujesz jednego, pojawia sie 5) oznacza to ze beda klopoty. Nastepna spwawa tot ak jak juz wczesniej wspominalem- target. Nexttarget jest uzyteczny bo pozwala zmieniac szybko targety, ale generalnie dosyc kiepsko wybiera i czasami manualnie klikam na moba 'gdzies w srodku traina' :)

HEaler w takim party musi bardzo uwazac, nie moze healowac za wczesnie, za pozno ani za czesto- bo albo zlapie moby na siebie lub beda co chwile odbiegac od destro. Kiedy moby odbiegaja to zdarza sie ze mam jednego z nich na targiecie- a to w 50% przypadkow oznacza zgon :P Bez healera tez koksalismy- szlo nawet lepiej niz z Eltharisem zanim sie nauczyl :)

Ktos pytal o raidbossy- przedwczoraj zabilem golkonde :], przy innych lajtowych bossach musialem zdejmowac armor podczas bicia (!!) bo nie byly w stanie przebic sie przez moja regenreracje HP z vr'a. (np kernona- z 30%+ hp bije za 5-6k z cryta, ponizej 30% 10-12k wiec roznica jest:P )

Jest jedna rzecz ktora jeszcze bardziej mnie wzmocni- skill z suba(mam tyranta na subie), mam zamiar wybrac trigger haste- a przy biciu aoe oznacza to constant ~1300 attack spd  :]

:O

bylyforumowicz

ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.

Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?

coshoo

#11
Cytat: bylyforumowicz w Lipiec 06, 2008, 02:16:06 AM
ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.

Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?

saitspear 150 fire, baium, frintezza, AQ.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

pix3l

:O

Yoker

Cytat: pix3l w Lipiec 07, 2008, 07:31:25 PM

13min
to ja nawet nie pytam za ile byś go bił przy HP <30%.
Z tego co widzę elementale dają olbrzymiego kopa. Mam w związku z tym pytanie: gdzie jest haczyk? elementale są drogie? ciężko dostępne? potrzeba miec farta żeby wpakowac (tak jak enchantowanie)? trzeba znac sekretna kombinacje (cos mi sie tak obilo o uszy)? czy może jeszcze coś jeszcze? Bo jeśli kazdy może robic taki dmg to troche... dziwne.

pix3l

#14
Kamienie wklada sie tak samo jak enchanty, tez moga 'nie wejsc' ale zaladowana wczesniej wartosc nie znika.
1 Fire stone to ok 12-13kk, zeby zrobic 150 fire potrzeba ich ok 60.

Ponizej 30% hp cmokam za ok 10k :)

I generalnie nie kazdy moze zadawac takie dmg. Samo 150 elementala na broni daje  ok 75% przyrostu damage, a ze destroyer ma infernal form to wartosc u niego wynosi 170 :). Na oko to jest +95-100% damage.

ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Wiec nie zdziw sie jak zobaczysz filmiki 'pro' nukerow zabijajacych cale party - bo to teraz jest normalka.
:O

Tyrgar

Witam.
Gram destro na serwie o ratach x4. Mam 74lvl infernal master(focus)+5 dagger C(rsk haste-nie wiedziałem o tym i po przeczytaniu tutaj sprawdziłem, super sprawa;)) i blanta no grade oraz składam tallum glaivea do którego dodam health(bo nic lepszego chyba nie można).. Głównie chodzi mi o to, że zacząłem sie stosować powoli do tych wskazówek jakich się tutaj dowiedziałem i T34 muszę przyznać, że ładnie kosisz te mobki w fog:)
Ale do rzeczy. Pytanie moje jest następujące. Jakie dye? z tego forum dowiedziałem się, że +str lub +con, dexa nie ruszać, ja osobiście biegam bez dye jak na razie, ale mam tylko jeden z tych symboli dodać? jaki? troche ta utrata str jednak mnie martwi.
To chyba tyle. Pozdrawiam.

Siena

Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...

x3nomorph

I do tallum glaive tylko wild blow
new future.

TruTherion

Cytat: pix3l w Lipiec 08, 2008, 02:04:39 PM
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Solar

Cytat: TruTherion w Sierpień 09, 2008, 12:58:24 PM
Cytat: pix3l w Lipiec 08, 2008, 02:04:39 PM
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Jak ma agumenta a niedaj boze dostanie spell force to pvp w l2 konczy sie na wcisnieciu 1/2 skillow :P

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
Cytat: 120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926

pix3l

Cytat: TruTherion w Sierpień 09, 2008, 12:58:24 PM
Cytat: pix3l w Lipiec 08, 2008, 02:04:39 PM
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Chyba jednak nie...
:O

coshoo

#21
Cytat: TruTherion w Sierpień 09, 2008, 12:58:24 PM
Cytat: pix3l w Lipiec 08, 2008, 02:04:39 PM
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Jeśli trafisz na ganka SH79 fullbufet/150 element a ty nie masz na sobie wardinga/cova to tak sie obrywa z kryta.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

TruTherion

Czyli przesadził.... Zwykle informacje za ile się bije na full buffie dotyczą też osoby, która jest na full buffie.

pix3l

Np na koksie w FoG nie masz na sobie wardinga ani cov'a, wiec taki nuker, gankujac cie, bije za tyle.
:O

TruTherion

Idąc do FoG mam CoVa. Wardinga też często.

W ten sam sposób można powiedzieć, że łuk zasadzi w maga za 9k, bo ten nie ma pakietu buffów. A czy to sprawia, że łucznicy są PRO? Nie nie są, magowie ich i tak mieszają z ziemią...