Error przy tp

Zaczęty przez Theron, Sierpień 12, 2008, 11:37:59 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Theron

Często przy używaniu gk dostaje taki error:

2008.8.12 23:36:10
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 1811 MHz with 2047MB RAM
Video : WinFast PX6600 GT (8310)

General protection fault!

History: UObject::GetFullName <- TestReach <- UObject::GetFullName <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.ShadowBitmapMaterial ShadowActor[0]) <- UObject::Serialize <- (ShadowBitmapMaterial Transient.ShadowBitmapMaterial22) <- TestReach <- (ShadowBitmapMaterial Transient.ShadowBitmapMaterial22) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.ShadowProjector ShadowTexture[0]) <- UObject::Serialize <- (ShadowProjector 22_21.ShadowProjector52) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (ShadowProjector 22_21.ShadowProjector52) <- ULevelBase::Serialize <- ULevel::Serialize <- TestReach <- (Level 22_21.myLevel) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameEngine GLevel[0]) <- UObject::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- TestReach <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- TArray<< <- UGameEngine::L2SerializeRootSet <- UGameEngine::L2CollectGarbage <- UGameEngine::DetachLevel <- UGameEngine::CheckPurgeLevel <- Level_was_loaded <- UGameEngine::L2_Teleport <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Mógłby mi ktoś pomóc? ;>

McViRR

Gdzie grasz?
MOże to być wina samego serwera tzn bugów na serwie

btw ale ze mnie górnik  :oops:
 
Cytat: fedur w Wrzesień 14, 2009, 09:27:33 AM
eeh... a jeszcze pamiętam jak chodzilismy co niedziele z Strykiem do kościoła i stał taki maly Pawełek pod sklepem już, i do Strykusia "wujek wujek daj na lizaka" aż sie łza w oku kreci... a teraz o juz dorosły mężczyzna, pewnie jzu za dziewczynami sie ogląda! :)
http://www.wsku.yoyo.pl/