Interlude - Critical Error po wybraniu postaci

Zaczęty przez Develorn, Grudzień 01, 2009, 10:08:32 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Develorn

2009.12.1 22:06:44
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : GenuineIntel Unknown processor @ 3014 MHz with 767MB RAM
Video : MSI NX7300 GT (NVIDIA GeForce 7300 GT) (9131)

Can't bind to native class Fire.FractalTexture

History: UClass::Bind <- (Class Fire.FractalTexture) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (FractalTexture 15443) <- IndexToObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (WaterTexture 15443) <- IndexToObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (WetTexture 15443) <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (2SP_PRO_000 5373542) <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad161 3062990)) <- FPropertyTag::SerializeTaggedProperty <- LoadStream <- (Count 0) <- UStruct::SerializeTaggedProperties <- (Texture[-1]) <- UObject::Serialize <- (SpriteEmitter 18_23.SpriteEmitter71) <- LoadObject <- (SpriteEmitter 18_23.SpriteEmitter71 3062990==3062990/15866463 3062797 212) <- ULinkerLoad::Preload <- ULevel::PreloadObjects <- ULevel::Load <- UGameEngine::LoadTeleportMap <- MovingTerrain <- Level_was_loaded <- UGameEngine::L2_Teleport <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=ValidateLocatio <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Error pojawil sie przy teleporcie. Nie mam pojecia czemu.  Odinstalowalem, zainstalowalem l2 i nadal to samo. Gdy chce zaladowac postac pojawia sie ten error i gra sie wyłącza. mam l2 interlude.
Prosze o pomoc