RPG-Club Crash report-bad name index?

Zaczęty przez kaseven, Listopad 19, 2010, 09:55:59 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

kaseven

Witam.

Po dłuższej nieobecności postanowiłam wrócić do Lineage na serwerze RPG-Club x15 - jednak po ściągnięciu i [kłopotliwej] instalacji nie mogę uruchomić gry.

Może opiszę to wszystko dokładniej.

Już na samym początku klient Graci Final instalował się bardzo opornie - wyskakiwało wiele błędów, że dana textura nie pokrywa się z tą ze spakowanego pliku [coś w ten deseń] i miałam trzy opcje do wybory: kontynuuj, przerwij lub ignoruj - naciskałam uparcie ignoruj aż cała instalacja dobiegła końca. Po zainstalowaniu przeszukałam foldery i skontaktowałam się ze znajomym, który również posiada tego klienta i okazało się, że wszystkie pliki były w folderach i miały tą samą wagę co pliki kolegi.

Po odpaleniu launchera i zrobieniu "check files" - launcher zapewne dościągnął brakujące rzeczy [nie znam rosyjskiego więc się nie wypowiem] jednak kiedy klikam "start" po chwili wyskakuje mi ten o to błąd:



Z całego tego błędu wyłuskałam tylko "Bad Name Index ... " ale nie wiem do czego to może się odnosić - podobnie jak tekst pisany cyrylicą.

Czy jest to możliwe, że pliki, które podczas instalacji wywalały błędy [a mimo to, są w folderach] były popsute i trzeba je zastąpić działąjącymi plikami kogoś innego?

Mam nadzieję, że temat zapostowany w dobrym dziale.
Prosiłabym bardzo o pomoc, za którą z góry dziękuję


Kamal

Hm... proponuję usunięcie L2 i wszystkiego związanego z nim z program files, a następnie skan dysku i reinstall

Dział jak najbardziej poprawny :D

Tirius

A mnie się w końcu podoba, że ktoś napisał topic w dobrym dziale i w dodatku o dobrej nazwie tematu.

Co do problemu, może masz wadliwą instalkę? Spróbuj ściągnąć na nowo, może pomoże.
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."

kaseven

CytatJuż na samym początku klient Graci Final instalował się bardzo opornie - wyskakiwało wiele błędów, że dana textura nie pokrywa się z tą ze spakowanego pliku [coś w ten deseń] i miałam trzy opcje do wybory: kontynuuj, przerwij lub ignoruj - naciskałam uparcie ignoruj aż cała instalacja dobiegła końca. Po zainstalowaniu przeszukałam foldery i skontaktowałam się ze znajomym, który również posiada tego klienta i okazało się, że wszystkie pliki były w folderach i miały tą samą wagę co pliki kolegi.

Więc to o wadliwej instalce może być prawdą tylko jest taki "problem" - pobierałam gracie epilogue/final trzy razy z różnych stron [w tym filesplanet] i za każdym razem data.cab2 było uszkodzone, pomimo, że ściągałam managerem [Internet Download Manager] - chyba tylko raz neta nagle "urwało" [pamiętam, że czas skoczył z godziny do 100 iluś hehe] ale wydawało mi się, że managery mają to do siebie, że w takich sytuacjach pomagają i ściągają dalej bez błędów

Naraazie uparcie męczę kolegę o przesyłanie plików, które podczas instalacji komputer uznał za "wadliwe"  :ork_6_4: [pewnie mnie za to znienawidzi hehe] i robie "check files" / wywalam system/downloaduje nowy launcherem ale wciąż jestem otwarta na propozycje naprawy :)

Kamal


kaseven

#5
Cytat: Kamal w Listopad 20, 2010, 04:22:06 PM
Jaki system plików posiadasz na dysku?
Chodzi Ci o to pytanie, które padło w temacie pt. "Data2Cab? Mam pliki NTFS.



Ok, kolega powysyłał mi swoje pliki i odpaliłam grę [woohoo] - moge wejść do okna logowania, wyboru serva i wyboru postaci jednak kiedy kilkam "creater character" pojawia się ekran ładowania ale po chwili znowu występuje ten sam crash co na początku - używałam systemu kolegi, ściągałam folder "system" na nowo launcherem i ciągle mam ten sam crash:

Cytat2010.11.20 17:24:36
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD  AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3600+ @ 2011 MHz 1407MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 6100 nForce 405 (7824)
PosCode : LS8(83) 0:0:0 2/0 [370]

The system file may have been damaged. After ending the game, please check the file using the RPG-CLUB auto update.(Bad name index 1879048193/205)

History: ULinkerLoad<<FName <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad142 15938023)) <- FObjectImport<< <- LoadImportMap <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageWarrior.MFighter NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- UL2ConsoleWnd::SpawnDefaultCharacter <- UUIScript::execSpawnDefaultCharacter <- UObject::ProcessEvent <- (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd0, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnEvent) <- XMLUIManager::ExecuteUIEvent <- NConsoleWnd::AcceptNewCharacter <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=NewCharacterSuc <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Teraz już naprawdę nie wiem co mam zrobić...


Edit:
Poprosiłam kolegę, żeby stworzył mi postać bo chciałąm zobaczyć czy dam radę wejść do gry - teraz wywala błąd jak wczytuje się ekran wyboru postaci.. Czy to możliwe, że odpowiadają za to jakies sterowniki? Np. karty graficznej?

Edit2:
Przez przypadek wybrałam inny server i po nacisnięciu "creater character" wystąpił błąd ale o zgoła innej nazwie:

Cytat

The CPU driver is not up to date. Please install an up-to-date CPU driver.

---blablabla---

Tirius

"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."

kaseven

Cytat: Tirius w Listopad 20, 2010, 11:41:12 PM
Zaktualizuj sterowniki.

Sterowniki karty graficznej mam zaktualizowane do najnowszych [dzisiaj aktualizowałam] i wciąż przy próbie wejścia w menu wyboru postaci na x15 pojawia się error "Bad name index"  [error ze sterownikami cpu pojawił się ni z gruszki ni z pietruszki przy przypadkowym wyborze x1000].

Chyba, że chodzi ci o inne sterowniki [nie te od karty graficznej]

Naprawdę nie mam pojęcia od czego to może zależeć - nie chcę ściągać 4 instalki z kolei, żeby znowu dowiedzieć się, że plik data.cab2 jest uszkodzony, a tutaj brakuje w zasadzie niewiele do tego, żeby grę uruchomić :/

Acid

Sterowniki do procka?
Szukałem trochę, ale stery do athlon x64 zostały usunięte ze strony producenta.  :o
Możesz próbować ściągnąć i zainstalować te.

http://majorgeeks.com/AMD_Athlon_64FX_Processor_Driver_d4622.html

kaseven

Cytat: Acid w Listopad 21, 2010, 11:23:31 AM
Sterowniki do procka?
Szukałem trochę, ale stery do athlon x64 zostały usunięte ze strony producenta.  :o
Możesz próbować ściągnąć i zainstalować te.

http://majorgeeks.com/AMD_Athlon_64FX_Processor_Driver_d4622.html
Acid dziękuję za link ale sterowniki CPU [też się zdziwiłam, że takie coś jest] już zainstalowane i tego błędu się pozbyłam, jednak wciąż pozostaje ten "BadIndex".. Podobnie reinstalacja sterowników karty graifcznej również jest zrobiona, Directa mam 9.0c, Windows .Net Framework 2.0 i naprawdę zaczynają mi się pomysły kończyć co tu może wadzić.

Szukałam rozwiązań dla tego problemu również w gogle i na innych forach radzili często tylko reinstalację - coż, na to chyba każdy głupi umie wpaść, jednak mój problem polega też na tym, że to już 3 instalacja którą ściągnęłam [trzy różne źródła, jedna instalka pobrana na laptopie brata i również plik data.cab2 był uszkodzony, sam installation wizard nie ruszył] i 3 która jest w jakiś sposób uszkodzona. Nałogowe wykonywanie "Check files" również nie pomaga [mimo, że niektórym na forach pomagało z błędem], podmienianie "systemu" na ten od kolegi /nowy ściągnięty launcherem - to samo. Na jednym forum przeczytałam, że można spróbować usunąć plik o nazwie "crest.utx" czy coś takiego z któregoś z folderu - szukałam tego pliku ale nie odnalazłam.

Nie posiadam antywirusa [tzn kiedyś miałam ale po akcjach kwarantanny plików l2 odinstalowałam] więc wszystkie pliki raczej są w folderach [plik l2.bin np. jest], a steorwniki graficzne/cpu zainstalowane - co jeszcze może bruździć...

Acid

#10
Może wina leży po stronie dysku, uszkodzone sektory, lub utracone klastry skoro podczas instalacji pojawiają się jakieś dziwne błędy. Skorzystaj z Chkdsk.

CytatProcedura ręcznego uruchamiania programu Chkdsk
Uwagi

    * Program Chkdsk wymaga wyłącznego dostępu do woluminu. Dlatego jeśli na sprawdzanym dysku jest otwarty jeden lub kilka plików, program Chkdsk wyświetli monit z pytaniem, czy zaplanować sprawdzenie dysku po ponownym uruchomieniu komputera.
    * Uruchamianie programu Chkdsk może trwać bardzo długo, w zależności od liczby plików i folderów, wielkości woluminu, wydajności dysku i dostępnych zasobów systemowych, takich jak procesor i pamięć.
    * W trybie tylko do odczytu program Chkdsk może podawać niedokładne informacje.

Procedura ręcznego uruchamiania programu Chkdsk z wiersza poleceń

   1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
   2. W polu Otwórz wpisz polecenie cmd, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
   3. Wykonaj jedną z następujących procedur:
          * Aby uruchomić program Chkdsk w trybie tylko do odczytu, w wierszu polecenia wpisz chkdsk, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
          * Aby naprawić błędy bez skanowania woluminu w poszukiwaniu uszkodzonych sektorów, w wierszu poleceń wpisz chkdsk wolumin:/f, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

            Uwaga: Jeżeli na dysku twardym znajduje się jeden lub kilka otwartych plików, pojawi się następujący komunikat:
            Program CHKDSK nie może działać, ponieważ wolumin jest używany przez inny proces. Czy wolumin ten ma być sprawdzany przy najbliższym uruchomieniu komputera? (T/N)
            Wpisz T i naciśnij klawisz ENTER, aby zaplanować sprawdzenie dysku, a następnie uruchom ponownie komputer, aby rozpocząć sprawdzanie dysku.
          * Aby naprawić błędy, znaleźć uszkodzone sektory i odzyskać informacje możliwe do odczytania, w wierszu polecenia wpisz chkdsk wolumin:/r, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

            Uwaga: Jeżeli na dysku twardym znajduje się jeden lub kilka otwartych plików, zostanie wyświetlony następujący komunikat:
            Program CHKDSK nie może działać, ponieważ wolumin jest używany przez inny proces. Czy wolumin ten ma być sprawdzany przy najbliższym uruchomieniu komputera? (T/N)
            Wpisz T i naciśnij klawisz ENTER, aby zaplanować sprawdzenie dysku, a następnie uruchom ponownie komputer, aby rozpocząć sprawdzanie dysku.
Najlepiej usuń całkowicie zainstalowane l2 z dysku, a następnie użyj Chkdsk.
Teoretycznie aby naprawić ewentualne usterki na dysku powinny wystarczyć komendy chkdsk /r & chkdsk /f

Druga opcja użycia Chkdsk.
CytatProcedura ręcznego uruchamiania programu Chkdsk z poziomu okien Mój komputer lub Eksploratora Windows.

   1. Kliknij dwukrotnie ikonę Mój komputer, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy dysk twardy, który chcesz sprawdzić.
   2. Kliknij opcję Właściwości, a następnie kliknij kartę Narzędzia.
   3. W grupie Sprawdzanie błędów kliknij przycisk Sprawdź. Zostanie wyświetlone okno dialogowe zawierające Opcje sprawdzania dysku.
   4. Użyj jednej z poniższych procedur:
          * Aby uruchomić program Chkdsk w trybie tylko do odczytu, kliknij przycisk Rozpocznij.
          * Aby naprawić błędy bez skanowania woluminu w poszukiwaniu uszkodzonych sektorów, zaznacz pole wyboru Automatycznie napraw błędy systemu plików, a następnie kliknij przycisk Rozpocznij.
          * Aby naprawić błędy, znaleźć uszkodzone sektory i odzyskać informacje możliwe do odczytania, zaznacz pole wyboru Skanuj dysk i próbuj odzyskać uszkodzone sektory, a następne kliknij przycisk Rozpocznij.
      Uwaga: Jeżeli na dysku twardym znajduje się jeden lub kilka otwartych plików, zostanie wyświetlony następujący komunikat:
      Sprawdzenie dysku nie było możliwe, ponieważ narzędzie sprawdzania dysku wymaga wyłącznego dostępu do niektórych plików systemu Windows na dysku. Dostęp do tych plików jest możliwy tylko podczas uruchamiana systemu Windows. Czy chcesz zaplanować, że sprawdzenie dysku ma zostać przeprowadzone przy
następnym uruchomieniu komputera?
      Kliknij przycisk Tak, aby zaplanować sprawdzenie dysku, a następnie uruchom ponownie komputer, aby rozpocząć sprawdzanie dysku.
Po skanowaniu pokażą się kody odpowiadające za określenie stanu dysku.
0 - Nie znaleziono błędów.
1 - Znaleziono błędy i naprawiono je.
2 - Wykonano oczyszczanie dysku, na przykład wyrzucenie elementów bezużytecznych, albo nie wykonano oczyszczania, ponieważ przełącznik /f nie został określony.
3 - Nie można było sprawdzić dysku ani naprawić błędów albo błędy nie zostały naprawione, ponieważ nie określono przełącznika /f.

Po wykonaniu skanu spróbuj jeszcze raz zainstalować L2 oraz patcha.