Critical error przy włączaniu Lineage 2

Zaczęty przez Lexiu, Styczeń 16, 2011, 08:58:31 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Lexiu

Cytat2011.1.16 20:56:34
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7600)
CPU : GenuineIntel  Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E7500  @ 2.93GHz @ 2926 MHz 2047MB RAM
Video : ATI Radeon HD 4600 Series  (6091)
PosCode : LS1(216) 0:0:0 2/0 [724]

General protection fault!

History: UD3DRenderDevice::Unlock <- UViewport::Unlock <- UWindowsViewport::Unlock <- ViewportLock1 <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Ciekawostką jest fakt, że zaczęło wywalać ten error tuż po tym, jak skorygowałem ustawienia Xfire dotyczące wykrywanie Lineage 2. Error ten następuje po włączeniu samego procesu l2.bin i blackscreenie (między splashscreenem a panelem logowania do gry).
Klient nie wskazany Xfire'owi do wykrycia działa poprawnie.
Oczywiście mówimy o czystych klientach retaila.

Jakieś pomysły?

Acid

#1
Miałem podobny problem gdy używałem xfire.
Dodam jeszcze, że z xfire (gdy jeszcze jakoś u mnie działał) miałem masy critical errorow czy to podczas teleportów/normalnym koxie/mass pvp.
Spróbuj napisać na forum polskiego supportu xfire.

Lexiu

Połowiczne zwycięstwo - pomogło wyłączenie usługi "Xfire in-game".
Chociaż więcej mi nie trzeba :D

Pozdro