Paladyn [Pal]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:27:18 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Azarael

Panowie ale my mówimy o serverze FREYA :P

EsTeCzteryRkA

ale te posty z l2guru tez sa z czasow freji
Cytat: AtosPortosiAmiras w Grudzień 15, 2012, 09:50:50 PM

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %

Polopiryn

Cytat: Azarael w Czerwiec 27, 2011, 11:46:22 AM
Panowie ale my mówimy o serverze FREYA :P

Od dawna było wiadomo że stun na time. Trzymać takiego enemy na 30 sekundowym stanie, może mniej
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)

Ryltar

+ w mass pvp czy jakimś Pt vs Pt trzymać kogoś na 28 sec stunie (healera czy jakiegoś DD) jest bardziej efektywne chyba że ktoś odwala wałki jak DLM i potrafi utrzymać 3 osoby na stunie :P

Prakero

Sprawdzę to ;]
Mam jeszcze jedno pytanie na temat DYE na pvp dla Palladyna, bo dużo osób mówi: +5 STR -5 CON (ok)
Moim skromnym zdaniem, lepsze będą +5 DEX -5 CON, dlaczego? Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
(Gram w kronice FREYA)

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę ;]

(Początkujący Palladyn)

wodzu3000

Cytat: Prakero w Czerwiec 28, 2011, 05:51:39 PM
Sprawdzę to ;]
Mam jeszcze jedno pytanie na temat DYE na pvp dla Palladyna, bo dużo osób mówi: +5 STR -5 CON (ok)
Moim skromnym zdaniem, lepsze będą +5 DEX -5 CON, dlaczego? Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
(Gram w kronice FREYA)

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę ;]

(Początkujący Palladyn)

Od tego masz AI , FI i certy więc dalej moim zdaniem dye +5str -5con :D

Prakero

#1856
STR ma wpływ na siłę moich skili? NP AGRO ?(Wiem że podnosi siłę obrażeń fizycznych)
Bardzo proszę o poradę w tej sprawie ;]

EsTeCzteryRkA

Cytat: Prakero w Czerwiec 28, 2011, 06:02:17 PM
STR ma wpływ na siłę moich skili? NP AGRO ?(Wiem że podnosi siłę obrażeń fizycznych)
Bardzo proszę o poradę w tej sprawie ;]
Jezeli zmaksujesz STR to dostaniesz p.atk, czyli ziwekszy Ci sie sila skili takich jak Tribunal. Ale Moc Agro i Aura Hate zalezy od lvl skilla oraz overenchantu.
Cytat: AtosPortosiAmiras w Grudzień 15, 2012, 09:50:50 PM

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %

Prakero

Ok rozumiem, dziękuję za pomoc ;]
Myślałem że STR ma wpływ na siłę AGRO ;] Ale teraz już wiem że nie ;]

Ryltar

CytatMam jeszcze jedno pytanie na temat DYE na pvp dla Palladyna, bo dużo osób mówi: +5 STR -5 CON (ok)
Moim skromnym zdaniem, lepsze będą +5 DEX -5 CON, dlaczego? Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
CytatLepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
Cytatdodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne
Cytatczęstotliwość obrony tarczą
Cytatobrony tarczą

Tych 2-3% nawet nie poczujesz zwlaszcza ze grasz humanem.

MkW

Czesc, mam pytanie odnosnie drogi enchantu skilli, oraz ktore skille warto enchantowac oraz w jakiej kolejnosci. Gram na serwerze gracia final. Aktualnie posiadam Shield Stun +8 Recycle, Shackle +8 Chance. Nastepnie mysle o Agro na def, AI time, TOL power(jezeli dobrze pamietam) Shield Slam Chance? Co jeszcze warto enchantowac?

Paskudny

Cytat: MkW w Lipiec 03, 2011, 06:10:05 PM
Czesc, mam pytanie odnosnie drogi enchantu skilli, oraz ktore skille warto enchantowac oraz w jakiej kolejnosci. Gram na serwerze gracia final. Aktualnie posiadam Shield Stun +8 Recycle, Shackle +8 Chance. Nastepnie mysle o Agro na def, AI time, TOL power(jezeli dobrze pamietam) Shield Slam Chance? Co jeszcze warto enchantowac?
sacrifice, ud żeby było mobilne :P jakieś passywy, szczególnie wisdom ; o

Alarion

pt ud na time, ToL na time, Stun na time, wisdom, pasywny regen many, reszte pasywów na jakieś+15 styka.

UD pozostałe na mobilność (jak najwyżej)
agro na - p def
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Arsey

#1863
Co do certow.
Nawet na freyi nie robilem nigdy Long-Shoota, zawsze uznawalem to za sh1t  w porownaniu do spirita. Spirit daje atk.spd,p.atk i niedoceniany cast.spd(duzo ludzi zapomina, ze paladyn go duzo nie ma, a zazwyczaj jak uciekamy by uzyc sacrifice na sobie, to obrywamy hity i taki spirit sie odpali - duzo szybszy self heal, ktory nie zostanie przerwany tak latwo).

PS. mowcie co chcecie ale celka musi byc, ale trzeba ja rowniez ogarniac, pamietaj by podczas sacri jak sie odpali to szybko z alt'em sciagac - jak to sie ogarnie to wykorzystuje sie celke w 100%.

Do tego trzeba pamietac, ze pal vs pal, osiagniecie 1500 atk.spd, nie jest problemem, a wtedy odpalanie celki jest bardzo czesto jak i bardzo pomocne.

Co do Dey'kow. Oprocz tych +WIT -INT
Early game - +4/5 STR -4/5CON
END Game - +4str - 4 con & +4dex - 4con ***

*** pod warunkiem, ze ma sie seta na wystarczajacym plusie dajacym ilosc HP na przyzwoitym poziomie, inaczej za bardzo sciety CON spowoduje (w warunkach oly) dosc latwa smierc. Nie tyle co strach o stuna bo na paladynie moim zdaniem nie ma sie o niego tak obawiac.

Ktos pisal wyzej o +dex -con na early game lub nawet end game, bez ruszania str.
STR = power power power. Nie masz powera = jestes martwy - i w warunkach oly jak i open pvp. Paladyn musi wykorzystac swoje walory, ktore daja mu podwojne icony(+60spd,100%pdef,mdef, 60%atk.spd) przy takich statach maxowanie dexa zamiast STR jest pomylka. Dex jest dobry na end game jak pisalem to wyzej - przy nadal obecnych dey'kach na STR oczywiscie.
Dodatkowo paladyn ma bazowo duzo STR'a, co wzrost STR powoduje ogromny wzrost p.atk, przy zmianie z okolo 43 na 47, dostaje sie 20% p.atk'u jak nie lepiej.

Co do broni, bo rowniez duzo osob tutaj pisze - Sword z Focusem - nic innego. Chyba ze warunki oly - przy decent sprzecie mozna polakomic sie o Ica hammera z rsk.focus - ale rowniez trzeba ogarniac by wiedziec jak tego uzywac. Ale mass pvp to tylko i wylacznie Sword, chyba, ze bsh padl i wiesz ze utrzymasz <60hp, Co jest watpliwe teraz na h5 (chain heal - od kogos z CC).

Chyba tyle, troche sie rozpisalem, chyba pierwszy raz wzialem udzial w tym temacie zatem napisze tylko, ze Gram palkiem od Graci Final, okolo 1,5 roku. Servery L2J i troche l2off(rpg), ale jestem na bierzaco ze wszystkimi ustawieniami retaila(blah,stare_elybely
  • ,fraps,etc). Zatem moge smialo napisac, ze ogarniam palka w stopniu wystarczajacym.

    Bede zerkal tutaj co jakis czas i podpowiadal na tyle na ile dam rade:)

    Pozdro.

    /Tirius: witamy na forum - plusik.
Phoenix Knight lv. 86 !!
   
"Niczego wielkiego nie osiągnie się nigdy bez wielkich ludzi, a ludzie stają się wielcy, kiedy są zdecydowani, by się takimi stać."

Arimas

Napisane bardzo przejrzyście i przyjemnie się czytało  :)

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

Kwadrat

tez tak uwazam ;)
jedna uwaga: 1str daje ~3% p ataku, nie 5 ^^

DeepInside

#1866
imo nie warto jechać po CON więcej niż -5.... naprawdę mało HP zostaje na endgame'owych dye Arseya
poza oly ten +DEX naprawdę niewiele daje, zwłaszcza jeśli potrafi się wrzucić AI+FI to bonus z +DEX jest śmieszny, ale co kto woli ;)

ja osobiście używam +5STR/-5CON i jestem mega zadowolony, czasem narzekam na oly że brakuje te 2-3 speeda ale oly to tylko mała cząstka L2

co do broni.... jeśli ogarnia się swoje HP (zbicie się sacrifice'em do 60% przy dye - CON to dosłownie chwilka) to młotek daje ogromnie dużego boosta w stosunku do sworda... hity za 4-5k w piżamę na full buffie są nie do przecenienia :]

EDIT: co do enchantu... krytycznym skillem na oly/pvp przy wszystkich setach robe/light s84 staje się root.... stun stał się naprawdę mało użyteczny na endgamie
tak więc najważniejsze skille do enchantu wg kolejności +++++:
Sacrifice na Power
Shackle na Chance
Shield Stun na Time
AI na Time, SoF na Time, Tribunal na Power (oly)/Modify Critical (open pvp)
UD/Veangeance na Decrease Penalty
Shield Slam na Chance
ToL na Time
Majesty na Power
Agro na - P.Def.
pasywki
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)

Arsey

Ad1. Bron
Oczywiscie, ze mlotek > sword kiedy masz mozliwosc skontrolowania ilosci HP, ale teraz na h5 mass pvp praktycznie nie masz tej mozliwosci, Jesli mialbys co 5s uzywac sacri na ptaszku by zbijac ilosc hp dla zadania wiekszego dmg, wole caly czas trzymac sie komus na plecach niz tracic na to czas. Inna bajka jesli robisz wjazd solo/bez bsh, wtedy jak najbardziej mlotek.

Ad.2 Dye
Owszem, masz racje, ze przy AI+FI wzrost Dex'a jest praktycznie niezauwazalny, dlatego napisalem, ze jest tylko taka mozliwosc, jesli ma sie decent eq mocno +++. Tak jak mowiles, czasem zabraknie tego 2-3 speed'a, na oly na nowych arenach czasem jest to zbawieniem, w szczegolnosci, areny z krogulcami jak ktos Cie niemilosiernie proboje kite'owac.

Ad3. Enchant
Owszem Root > Stun. Moim zdaniem skonczyla sie juz era stunowania na pałe, najwazniejszym skillem palka jest root, mimo, ze trwa krotko, ale dla paladyna starczy te pare sekund aby zmiazdzyc, wiekszosc mass pvp, nawet oly przy pozytywnym wejsciu roota konczy sie fragiem dla Ciebie.
Sytuacja healera, przy obecnych skillach h5, Agro + shield strike + challange + mass hate = ~10s brak heala (jedyne to balance moze bisha uratowac, mass heal jest zbyt wolny).

Bylo tez wiele mowy o Shield Stunie na recycle, osobiscie nigdy mi sie ten typ route'u nie podobal, teraz tym bardziej, mozna smialo powiedziec, ze na mass pvp kazdy ma resist shock'a + sety s84, ktore daja taki resist stuna, ze dziala tylko te 10% bazowe h5. Dlatego wole wylaczyc z walki na mass jakiego typka stawiajac go na 20sekundowym stunie(zbijanym przez resisty ofc) niz parusekundowym stunem.

Moj enchant skilli wyglada identycznie jak Deepa, dlatego nie mam po co zamieszczac tego drugi raz.

PS. Rowniez osobiscie uzywam dey'kow tych samych co pisal deep, ze wzgledu obecnie na mala ilosc hp ;).

PS2. Jak znajde tabelke co do wzrostu STR wzgledem p.atk to wkleje, teraz jestem do tygodnia nie na swoim kompie :).
Phoenix Knight lv. 86 !!
   
"Niczego wielkiego nie osiągnie się nigdy bez wielkich ludzi, a ludzie stają się wielcy, kiedy są zdecydowani, by się takimi stać."

szymekx10

Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?

EsTeCzteryRkA

Cytat: szymekx10 w Lipiec 26, 2011, 09:00:13 AM
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?
zalezy z kim walczysz, o elegii sie nie wypowiem bo nie mialem, ale zarowno moirai jak i vorpal sie ogarniaja
Cytat: AtosPortosiAmiras w Grudzień 15, 2012, 09:50:50 PM

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %

ractail

A czemu nie vesper noble? Jest bardziej ofensywnym setem od vorpala.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+

DeepInside

Cytat: szymekx10 w Lipiec 26, 2011, 09:00:13 AM
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?
podobno elegia ftw!!
imo moirai lepszy niż vorpal/vesper
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)

ractail

Cytat: DeepInside w Lipiec 26, 2011, 09:46:21 AM
imo moirai lepszy niż vorpal/vesper

Ale taki zwykły moirai czy masterwork?
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+

Itherus

Cytat: DeepInside w Lipiec 26, 2011, 09:46:21 AM
Cytat: szymekx10 w Lipiec 26, 2011, 09:00:13 AM
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?
podobno elegia ftw!!
imo moirai lepszy niż vorpal/vesper

na oli :) moirai ftw koniecznie masterwork na open wydaje mi sie ze pdef>moirai.

DeepInside

Cytat: Itherus w Lipiec 26, 2011, 09:54:29 AM
na open wydaje mi sie ze pdef>moirai.
raczej odwrotnie, bo i tak z reguły tank ginie ostatni (w 95% pvp), chyba że przeciw nuker pt się wysypie przy pełnej assyście niepozwalając wrzucić SoFa, ale tu p.def kompletnie nie gra roli
imo najważniejsze pod open pvp/oly są atrybuty ofensywne
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)