Dark Avenger [DA]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:27:48 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

MakePeaceOrWar

Cytat: Ryltar w Marzec 06, 2008, 11:11:55 PM
No no bo jak da +5 dex to przebije czystego sk w czym oprocz cast speed(o ile ma +4 wit) i p.atk(o ile ma +4 str) xD

w wyglądzie,nie wygląda jak żyd razowy prosto z pieca.
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.

Dev

Nie ma LSa i LL a te dwa skille wyglądają bosko w CT1, więc nie wiem w czym przebija. Niby ten reflect damage wyglada fajnie, ale nie przebija LSa (fajny gwizd a po chwili błyskawica) i LL (czerwony pentagram i wysoka aura krwi, która została nieco podwyzszona na offku :])
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

Shield of Revange>lolskille tankow.I to jest jeden z killku + dla HK ktorych nie maja inni tankowie.

Frohike

Cytat: Ryltar w Marzec 07, 2008, 08:33:14 PMShield of Revange>lolskille tankow.I to jest jeden z killku + dla HK ktorych nie maja inni tankowie.
Powiedziałbym, że rekompensuje niejako brak Aegis, jeśli chodzi o pvp z daggerami :P

Ryltar

No to zajebista rekompensata tez chce taka na ST.

myha

Na braku aegis DA dużo draci ,to jedyny tank z którym przy odrobinie kombinowania można nawet powalczyć dagerem bo z innymi to nic się nie zrobi poza leathelem efect 2:P
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Ryltar

Cytat: myha w Marzec 08, 2008, 09:36:25 AM
Na braku aegis DA dużo draci ,to jedyny tank z którym przy odrobinie kombinowania można nawet powalczyć dagerem bo z innymi to nic się nie zrobi poza leathelem efect 2:P

LOL.Robilismy testy z bula.HK vs GH z tym ze bez Focus Death(akurat wtedy nie mial go).I wyszlo tak:
1)zeby zabic HK od tylu trzeba zapieprzyc 11 blowo(musi wejsc kazdy) zeby zabic HK ale...
a)Many po takim zabiegu prawie nie mamy.
b)ja stalem w miejscu w normalnym pvp HK bedzie sie ruszal,zadawal dmg i jest jeszcze pantera.
c)nalezy liczyc ze wylapiemy judgment.
2)zeby zabic HK od przodu...nie dalo sie bo z many sie wywalil.
3)Z SF u tanka to tez byl N/C bo poprostu po 3 blowach sobie darowalismy.
Nalezy pamietac ze nie kazdy blow wchodzi.

Teraz co do SoR.Nie wiem jak inni tankowie ale ja czasem poprostu daggera olewalem bo sie sam zabijal.Wali mi w plecy za 600 a dostaje za 800-2k(nie mialem na offie HK wiec nie powiem jak to dokladnie dziala) wiec poprostu jest glupio a nawet jezeli sie wie ze przeciwnik ma 79 to dochodzi efekt psychologiczny ze moze odbic tego lethala(nawet jak zabijemy tanka to nas ktos dobije np.kot o ile zyje) a lethala i dmg odbije podwojnie(mozna zlapac na serie 4 dmg O.o).Nie mowiac ze jezeli HK ma wlaczone lustro,SoR i Iron Shield to gowno mu robimy,odbija debuffy i jeszcze odbija lethale i dmg.HK jest juz naprawde niebezpieczny bo my mu wsadzimy od Ct1 blowa za nawet te 400 dmg(nawet moze mniej jak ma amulet Crit.Dmg reduce i chanta) a sami wyrwiemy kilkakrotnie wiekszy dmg.Najwieksza zaleta z 2 strony AEgis jest to ze nie tylko pozwala na blok z kazdej strony ale tez nie mamy limitu.Zamiast blokowac 2 ataki mozemy zablokowac np.4.HK to tank co opiera sie na odbijaniu wszystkiego co w niego leci i dobrze to wyszlo NCSoftowi.

Marc1n

A ja w obronie daggerów, mogę dac frapsa z oly jak się tankowie kładą na 3y blowy od daggerów z elementalami :)
HATE ME MOAR!

Ryltar

Wiesz SoR nie zawsze odbija wiec moze byc myk ze dostaniesz lethala a go nie odbije :P Zreszta mowie dagger od Ct1 zabije tanka jak wejdzie lethal :P Bo szczerze im dluzej marnuje sie czas na tanka tym gorzej.

Frapsa daj ^^

Marc1n

Daj nam zacząc walki na oli. Już mam zamówienie na frapsowanie PSa i tego jak tanka zjada dagger :P
HATE ME MOAR!

MakePeaceOrWar

Fajnie,ale Oli to nie pvp tak naprawdę :P
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.

Dev

CytatDaj nam zacząc walki na oli. Już mam zamówienie na frapsowanie PSa i tego jak tanka zjada dagger Razz
Jak tank ma zenchantowane wysoko SF to mozesz miec problemy :]
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

Jak tank ma iron shield to tez nie fajnie :D

Rakkyr

Cytat: Dev w Marzec 08, 2008, 01:43:30 PM
CytatDaj nam zacząc walki na oli. Już mam zamówienie na frapsowanie PSa i tego jak tanka zjada dagger Razz
Jak tank ma zenchantowane wysoko SF to mozesz miec problemy :]

To zależy jak umi grać tank i dagger, Mogą być to 2 blowy i po sprawie albo pare minut biegania na oli za daggerem...

-------------------------------------
FRANZ
- Rykkar - 46+

Hermit

Powiem tak Summonerem w robe bez summona... potrafiłem 5 min odwracać się daggerowi który walił same backstaby bo chciał być pr0 i mnie zabić na staba.. warior bane , wind shacke > ^^ I się bawić można..

Dlatego mówienie, że dagger nie ma szans z tankiem jest durne..  a gdy gracze są na tym samym poziomie, nie mają lagów itp to trzeba kombinować, ale też się da..  stringami i innym hujostwem, ale się da..
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

Ryltar

CytatDlatego mówienie, że dagger nie ma szans z tankiem jest durne..  a gdy gracze są na tym samym poziomie, nie mają lagów itp to trzeba kombinować, ale też się da..  stringami i innym -_-'ostwem, ale się da..

Jezeli Dagger i Tank maja opanowane obydwoje swoje postacie na dobrym poziomie to Dagger na wygrana z tankiem ma 3.42% szansy(czyli lethal 2 w przypadku TH).

Hermit

A w przypadku Aw i Pw ? o.O  Przecież TH ssie...  No, ale macie racje przeważnie robi się tak, że bb albo dash i się ucieka i patrzy żeby nie dostać slow, holda i jego spowolnić jak się da..
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

bula

na tanka stara sie nie zwracac uwagi dopoki nei wybije sie jego pt :>

Hermit

Mówiłem o 1 vs 1 bo w mass to oczywiste, że to ostatni cel
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

MakePeaceOrWar

Nie ma szansy dla noża poza lethalem ktory moze sam sobie wbić,na to ze skrzywdzi tanka.
Tak samo DA może rozwalić nekro w c4 ta sama szansa.
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.

Yoker

Cytat: MakePeaceOrWar w Marzec 09, 2008, 10:16:03 AM
Tak samo DA może rozwalić nekro w c4 ta sama szansa.
Eeeeee? jaki problem?
grałem troszkę czasu na serwie x30 (dobiłem do 64 czy jakoś tak), zrobiłem DA bo wiedziałem, że necro będzie mnóstwo a chciałem jakąś postac, która będzie dawała radę w 1vs1. DA był do tego idealny.
Bije sobie mobki w FG, jakiś śmierdzący necro mnie atakuje. Pantera bije moba dalej a ja już biegne w strone necrosa. Nim dobiegłem nie miałem całego CP, ale jak już dobiegłem to było 'gf'. Necro perma stunned (EE widziałem b. niewielu na tym serwie a do CH jak wiemy nie wszyscy maja dostęp), pantera bila dosyc mocno (też zbuffowana). Jeśli necro był ogarnięty to puszczał cursed mana na moją pantere. Wtedy się robiły schody, jednak dobrego necrosa spotkałem tylko raz. Necro to generalnie 14-sto letnie dzieci, które chcą own0wac.

Ryltar

@Yoker zazwyczaj jezeli gadamy o walce xxx vs yyy to gadamy o juz takim dobrym.Ja jak koxalem bule na serwie(gral na subie SE) to zgankowalismy Soula na 78 i Dorfa.Dostali 2x w dupe bo poprostu byli do dupy.Potem mi plakali ze ja jestem be bo mialem healera za plecami(no fakt bula leczyl ale kota 3 razy) tylko kto im zabronil pierw zabic bule? Jakby ST byl ogarniety to bym pewnie nawet nie dobiegl.Ale walka 78 vs 78 to co innego niz 6x vs 6x bo tam poprostu postacie maja pewne power do dyspozycji.

MakePeaceOrWar

No sad,sad.Nekro ma Cie na 7 nuków.:P
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.

Ryltar

Jakby chcial to by mnie zabil.Curse of doom+abyss+gloom+vortex i dostaje takie DSy ze sie wykladam.

Warker

#1049
DARK AVENGER/HELL KNIGHT
Skill Changes
- Agression effects changed for PvP. To PC, Hate's effect is now 'Target me, and then attack'. The target's actions are not locked, they can cancel the effect by clicking on the ground or when they perform other actions. The success rate does not seem to be guaranteed, there are times when the target don't change.
- Agression: Can be used on players.
- Hate Aura: Can be used on players.
- Hamstring: Duration has been reduced.
- Corpse Plague: MP usage and range have been decreased.
- Touch of Death: HP usage has been decreased. Changed to remove up to a maximum of 5 buffs.
- Horror: Mind property added.
- Drain Health: MP usage reduced.
- Summons' Damage in PVP has been nerfed (does not effect PVE).
- Summons' HP gauge can be viewed by all the players (enemies included).
- Summons' Soulshot consumption has been changed.