Witaj
Gość

Wątek: Necromancer [Necro]  (Przeczytany 150045 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Necromancer [Necro]
« dnia: Grudzień 10, 2005, 12:29:45 am »
Tutaj opisujcie wszelkie taktyki co do tatuazy,questow,broni,armorow itp. dla danej klasy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2009, 06:12:52 pm wysłana przez Marc1n »


  • *******
  • Wiadomości: 1822

  • Pochwał: 20

  • Siła!
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2005, 08:00:18 pm »
OK co do necro....ja gram na hight rat-owym servie i mam necromante...jest swietny...tylko ze sumon 1 cos nie che dzialac ale dobra...jego skille sa bardzo uzyteczne np. curse chaos,anchor,cure weaknes lub glooma   te skille najwiecej uzywam i sa przydatne...co do tatuazy to tatto of divine( + m atak.) ogolnie brac tatuaz ktory daje m aak bo nie na kazdych servach jest takie same tatuaze...co daja itp...no i miecz oczywiscie SOM + scumen np. ;p + tarcza i wtedy necromanta wymiata.Umie jest wysoki rate enchantowania wiec  wiadomo :D
"Czekaj...Czy ja k***a lubię poziomki?"


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 13, 2005, 05:18:31 pm »
Roznica miedzy tymi dwoma klasami jest ogromna bo SK to tank/DD a necro to nuker/summoner.Obydwoma sie gra fajnie bo lubie postacie co paralizuja(warlock tez umie).Obydwiema klasami gra sie fajnie a jak lubisz granie w diablo 2 necrem to nim graj.Na sidge necrem gra sie fajnie polecam pograc.Zawsze jak sie znudzi necro to mozesz grac SK i odwrotnie.


  • Wiadomości: 28

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 21, 2005, 12:25:50 pm »
Necromanta jest calkiem niezly na pvp, corse gloom zuca sie szybko i z duzej odleglosci zwiekszajac szanse wejscia sleepa, silence czy zadawane obrazenia, gdy przeciwnik juz spi zucamy anchora i po klopocie. Przydaje sie tez przyzwanie szkieleta i transfer pain, nie wiem jednak dlaczego na moim serwerze szkielet nie moze mnie zaatakowac i obudzic. Wada szkieleta jest tez fakt ze by go przyzwac trzeba najpierw zabic moba na co nie zawsze jest czas. Jak do tej pory w walkach pvp z zdecydowana wiekszoscia wygrywam, problemem jednak sa lucznicy i ich stun shot jesli ktos ma pomysl jak zabrac sie za takiego bylbym wdzieczny. W pve tez niezle sobie radzi uzywajac deadth spike w razie problemow forget, fear, sleep anchor, pozwalaja wyjsc calo z opresji. Wada necra w walce pve jest to ze potrzebuje course bonow co znacznie zwieksza koszt zabijania mobow.
Nie jestem pewien jaki sprzet dla necra, ja aktualnie stawiam na szybkosc castingu ale mam jeszcze slaby sprzet wiec uzywam karmian seta + saga/sword of valhalia, co do tautuazy na razie nie uzywam zadnego bo szkoda mi marnowac 3 punkty jednej cechy by dodac jeden innej.


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2006, 07:15:16 pm »
Cytat: Mikeev

Ile mniej wiecej trzeba mieć mdefa, żeby żadko wchodził sleep?

Bardzo, bardzo, bardzo dużo. Czyli nawet kosmiczny m.def nie da tutaj za dużo. Wieksza odpornośc można uzyskać dzięki buffom głownie, które może nałożyć choćby prophet.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • Wiadomości: 257

  • Pochwał: 1

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 23, 2006, 07:18:35 pm »
Wystarczy miec mental aegis....m def rzadko pomaga w opieraniu sie sleepowi, wieksza role pelni juz roznica leveli

Got Rice Niguuh?!

Cytat: Goo-Get-Teaaa
NEXT time dont say ur clan rolled VC because u only rolled us with a 6vs6

but you guys had noblesse

VC status.


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 13, 2006, 04:41:31 pm »
Cytat: bonco_pl
On wchodzi ale na nizsze lvl i zadko... :/

Pewnie że rzadko.. heh Wsztsrko zalezy od twojego atk magicznego i lewela skila(nekro do konca go rozwija wiec na moby/graczy na podobnym lev wchodzi wystarczajaco czesto). Jakby wchodzil z kazdym razem byloby to bez sensu gdyz nikt by z toba nie wygral. Paraliz trwa 2 min, nie mozesz go przerwac czarem,atakiem..

Co do deaht spike jest podstawowym czarem ofensywnym + cures gloom. Mozna sie wyexpic choc nie jest to proste..

Eqip:
-demon set*(karmian) +homonc(acumen) C GR
-demon set(avadon) + valhalla (acumen- w c4 mozna dodac) ew soes  B GR
-tatuza do szybkosci czarów i m atk
-symbole do int i wit kosztem men

*damon set daje 25%(4 int) do m atk wydaj mi sie ze jest on najlepszy z robów c, b gr.

PVP
Nekro zamiata, wygra z kazdym bez zadyszki. (zaczynamy zawsze transfer pain na summona)
1. gloom/sleep  anchor(jak wejdzie wygrales)
2.gloom/sleep  (debufy) vampiric claw/sleep/vampiric claw/sleep... itd itd
3. gloom /fear i walimy po plecach z death spike  :wink: - na wojów
4 gloom /sleep silence- na magów

*z spellsingerem wygramy dzieki duzej ilosci hp( sps pierwszy wrzuci sleep ale potem my bierzemy sie do dziela i mamy juz gites)
*z overlordem/sh musimy walnac im silence zamin oni to zrobia bo przegramy (ale poniewaz rzucamy szybciej czary nie powinno byc problemów)


  • Wiadomości: 147

  • Pochwał: 3

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 17, 2006, 02:48:12 pm »
Necromancer to jednostka specjalizująca się w obniżaniu wartości bojowej jednostek wroga^^
Jego głównym atutem są silne klątwy jednakże swoich czarów ofensywnymch też nie może się wstydzić. Ogólnie jest uważany za jedną z najgroźniejszych postaci  jeśli chodzi o walkę między graczami (pvp), i według mnie jest to w pełni zasłużona opinia.

 - Summony: summony necromancera są stosunkowo wytrzymałe jednakże raczej nie używa się ich do walki z mobami bo zżerają exp a ich przydatność w polowaniu jest łagodnie mówiąc średnia:) Necromancer ma toggle skill o nazwie Transfer Pain, który otrzymane przez maga obrażenia przenosi na summona, jest to całkiem spory zapas HP i w pvp jest to niezwykle pomocne ale na polowaniu pozbawia nas sporych ilości MP. Mag podczas polowania raczej nie dopuszcza do tego by moby miały okazje go uderzyć więc summon zostaje nam głównie do pvp i tutaj jest naszym ogromnym atutem bo na pvp jeśli nie wrzucimy od razu sleepa i następnie combosa z klątw to na pewno dostaniemy czymś po łbie więc lepiej mieć na co przyjąć uderzenia.
 - necro expi dość efektywnie o ile ma stałe dojście do Cursed Bones, krórych używa do swojego głównego czaru ofensywnego - Death Spike; Death Spike "zjada" bardzo małe ilości MP więc nie musimy co chwila siadać; poza tym mamy do dyspozycji czar Body to Mind który przywraca nam część MP kosztem HP, HP po chwili mozemy uzupełnić czarem Vampiric Claw który jest do tego idealny bo wspaniale nas leczy i przy okazji zadaje te same obrażenia co Death Spike (jest niestety dość drogi jeśli chodzi o MP), ogólnie każdą walkę z mobem powinniśmy zaczynać od Curse Gloom bo znacznie zwiększa to podatność moba na naszą magię
 - filmiki - osobiście nawet za bardzo nie szukałem ale radzę sprawdzić lineage.warcry.com oraz www.l2orphus.com bo tam zawsze sporo filmików było
 - ocena własna - nie będę się za bardzo rozpisywać, KOCHAM TĄ POSTAĆ i nie wyobrażam sobie już gry nikim innym, przez niemal 2 lata grania próbowałem naprawdę wielu postaci i necro to mój typ. Nie expi się nim ciężko a i na pvp siejemy postrach; niestety gra necro jest "troszkę" bardziej skomplikowana niż Treasure Hunterem na przykład i poczatkowo może nas zniechęcać ciągłe zbieranie batów od innych, ale jeśli zdobedziemy nieco obycia co do naszych skilli i co do skilli przeciwnika i będziemy myśleć w walce to nasz Necro stanie się prawdziwym postrachem.

Podsumowując, necromancer to jedna z najbardziej udanych i zarazem najpoteżniejszych postaci stworzonych przez szanowny NCSoft, czuję sie po trosze jak akwizytor wychwalając tę postać pod niebiosa ale wierzcie mi, to wspaniała postać i niewiele jest przesady w tym co napisałem.


  • Wiadomości: 322

  • Pochwał: 4

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 20, 2006, 11:52:20 pm »
Cytat: Art00Det00

Podsumowując, necromancer to jedna z najbardziej udanych i zarazem najpoteżniejszych postaci stworzonych przez szanowny NCSoft, czuję sie po trosze jak akwizytor wychwalając tę postać pod niebiosa ale wierzcie mi, to wspaniała postać i niewiele jest przesady w tym co napisałem.



http://www.l2orphus.com/BartzPVPVideos.php

a na deser zassaj sobie film "Fortune - a finalElf production" ktory jest kwintesencja potegi necro, pod warunkiem ze ogarniesz postac podobnie jak finalElf xD
Nemo est casu bonus.
offensive|Fenomen +20 Rogue
Hindemith Full C5


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 21, 2006, 12:44:04 am »
Cytat: Art00Det00
Podsumowując, necromancer to jedna z najbardziej udanych i zarazem najpoteżniejszych postaci stworzonych przez szanowny NCSoft, czuję sie po trosze jak akwizytor wychwalając tę postać pod niebiosa ale wierzcie mi, to wspaniała postać i niewiele jest przesady w tym co napisałem.


Poczekaj do c5, juz wiadomo ze anchor zostal oslabiony, bedzie trwal 10s. Podobno bedzie oslabiony dmg ze skilli bazujacych na darc magic (tylko takie skille ma Necro) a takze u necro oslabiony transfer pain.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 24, 2006, 01:48:30 am »
wie ktoś moze z jaka szansą powinien działać anchor?


  • Wiadomości: 309

  • Pochwał: 9

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 24, 2006, 07:20:36 am »
nikt Ci dokładnie tego nie powie, bo NC soft nie udostępnia dokładnych skryptów na landing skilli... tym bardziej że jedyny oficjaly podręcznik do l2 był za czasów c1, a od tego czasu trochę minęło. Wiadomo że w c5 landing będzie znacząco zwiększony, jednak będzie trwał tylko +/- 10sec
Server: Teon
KrejziBicz -Shilen Saint 77/Blade Dancer 52+
Kathia -Warsmith 40+


  • *******
  • Wiadomości: 4613

  • Pochwał: 16

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 31, 2006, 02:29:26 am »
tylko 10 s ? więc necro będzie troszeczke osłabiony, ale pewnie u SK będzie to samo. Co ja zrobie przez 10 s, jka prawie tyle działa stun
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Genshin Impact: Brodex |AR 41| Keqing Main

Lineage 2: Brodex | 79| Death Knight | L2 Essence Blue (przerwa)
Lineage 2: Brodex | 105/98 | Iss Hierophant / Tyrr Duelist | Serwer Core (przerwa)


  • Wiadomości: 309

  • Pochwał: 9

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 31, 2006, 03:24:31 am »
biorąc pod uwagę jak bardzo przegięty w tej chwili jest necro, to chyba i tak niewiele go osłabili
Server: Teon
KrejziBicz -Shilen Saint 77/Blade Dancer 52+
Kathia -Warsmith 40+


  • Wiadomości: 222

  • Pochwał: 8

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 31, 2006, 07:41:16 am »
No ale tym sie rozni anchor ze niczym go nie przerwiesz a stuna jak walisz kolesia to jest iles % szansy ze stun sie skonczy.


Spal Heretyka. Zabij Mutanta. Oczyść Niewiernych.


  • Wiadomości: 309

  • Pochwał: 9

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 31, 2006, 12:02:04 pm »
Cytat: Bubba
No ale tym sie rozni anchor ze niczym go nie przerwiesz a stuna jak walisz kolesia to jest iles % szansy ze stun sie skonczy.


anchora przerwiesz purify'ajem
Server: Teon
KrejziBicz -Shilen Saint 77/Blade Dancer 52+
Kathia -Warsmith 40+


  • Wiadomości: 644

  • Pochwał: 11

  • Allways follow my dreams.
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 31, 2006, 09:59:58 pm »
Zaufaj, że w takie 10 sekund zdążysz się uleczyć, rzucić kilka klątw/czarów czy oddalić się na bezpieczną odległośc.

Dark Magic ma być osłabiona u klass takich jak:
Ludzie: Necro/DA
Elfy: brak
Mroczne Elfy: Wszystkie oprócz Shillen Elder i summonów Phantom Summoner'a, Cubiców SK
Orkowie: brak
Krasnoludy: brak

Informacje nieoficjalne od Acros (GM Hindemith)
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->



  • Wiadomości: 18

  • Pochwał: 0

    • http://www.narty-tenis.prv.pl
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 01, 2006, 10:31:09 am »
Witam!
Mam do Was pytanka...

Jaki jest według Was najlepszy SET B-Grade dla Necro, jeżeli zależy mi na skuteczności i mocy rzucanych klątw... Z tego co słyszałem to DOOM i podobno tak czy siak on jest najlepszy z B-Grade dla Necro, bo np. co  z tego że zrobimy Avadona i będziemy mieli 15% większy casting speed jak nie rzucimy debuffów...

Jakie według Was jest najlepsze SA do Sword of Valhalla dla Necro, bo wiele osób mi mówi że Magic Weakness ponieważ dodaje 7% do skuteczności rzucanych klątw... Co z tego że dodamy Acumen skoro nie rzucimy tych klątw...

To wszystko się tak czy siak chyba równoważy moc i skuteczność = szybkości... Rzucamy wolniej ale mocniej i skuteczniej, a tutaj szybciej...

Proszę doradzcie mi co byście wybrali... Zależy mi aby wszystko pięknie wchodziło i na RB i na PvP i w walce z Mobem...

Pozdrawiam - Skier!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 01, 2006, 10:41:27 am »
SA Acumen i set avadon nie oslabiaja klatw(czytaj nie zmniejszaja M.atk) ja zamiast Dooma bym bral zubei.A SA do Valhali to najlepszy bedzie Acumen bo inne sa denne.

Cytuj
Proszę doradzcie mi co byście wybrali... Zależy mi aby wszystko pięknie wchodziło i na RB i na PvP i w walce z Mobem...


Nigdy takiego setu sobie nie zlozysz.Albo idziesz w PvP albo w PvE.


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 01, 2006, 10:44:47 am »
Dokladnie tak jak Ryl powiedzia: nie ma idealnego setu .
Jak walczysz z magami to sie sprzyda szybkosc -podobnie z lucznikami , jak walczysz z meele  to ta szybkosc juz nie musi byc az tak wysoka wiec mozna wzmocnic klatwy .Dlatego SA to dla mnie tylko acumen(szybkosc dla mnie najwazniejsza) a set albo avadon albo zubei -wybor nalezy do ciebie .


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 18

  • Pochwał: 0

    • http://www.narty-tenis.prv.pl
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 01, 2006, 10:55:34 am »
Dobra zależy mi na PvP i na mocnym i skutecznym rzucaniu klątw na RB...

INT to nie to samo co M. Atk.

M. Atk. = Moc i Siła czarów...
INT = Moc i Siła czarów + ich skuteczność rzucania...

Ale tak czy siak Zubei SETA się nie opyla... -5% Regeneracja Many... +10% M. Atk... +2INT=7,20% M. Atk. + ta skuteczność rzucania klątw...

A co do SA do Valhalli - Magic Wekness słyszałem że nie jest takie lipne... 7% do skuteczności to nie lada mało :/

Widziałem jak przyszedł taki Necro na arene w Doomie i z Valhallą z Magic Wekness... Kosił wszystkich... Wszystko mu wchodziło... Na moich oczach rozwalił SPS'a na 68 lvl, on miał 60... Koledzy z klanu... I to nie jekieś n00by...

Ale pyatm się co wybrać bo boję się jedynie o Casting Speed... :/


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 01, 2006, 01:03:58 pm »
Ty wiesz co to magic weaknes? To poprostu rzuca klatwe O tej samej nazwie.

Na PvP to sie zawsze jedzie w cast.speed.

Cytuj
Ale tak czy siak Zubei SETA się nie opyla... -5% Regeneracja Many...


Ta niby Cursed(tego D czy jaki to tam jest o podobnych statystykach) sie nie oplaca.Wiesz co robisz jak odpoczywasz? Sciagasz rekawice/buty/helm i masz normalna regeneracje.


  • Wiadomości: 18

  • Pochwał: 0

    • http://www.narty-tenis.prv.pl
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 01, 2006, 03:34:40 pm »
Acha... Czyli lepiej...
DOOM + Valhalla z Acumentem, tak?


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 01, 2006, 10:10:34 pm »
W C5 ma niby byc SA Acumen nerfniety ze daje 7% a nie 15% do cast.speeda.ALe ja bym bral SoV z Acumen i Zubei.Przy odpoczynku zdejmiesz sobie.


  • Wiadomości: 31

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 06, 2006, 08:58:44 pm »
Mam pytanie czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dzialaja te skile:
1.Curse of Doom-Temporarily prevent the use of enemy's physical skills and magic.  ??????
2.Mass Warrior Bane-Removes buffs that increase Atk. Spd. and Speed from nearby enemies. ????????
3.Curse of Abyss-Temporarily decreases an enemy's Moving Speed, P. Def., Evasion, M. Atk., Casting Spd, and critical chance of damage magic.????
4.Mass Mage Bane-Removes buffs that increase M. Atk and Casting Spd. from nearby enemies.??????