Problem!!!

Zaczęty przez Kamillo29, Marzec 08, 2006, 09:08:27 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kamillo29

Cześc jestem nowy w tej grze,więc mam kilka pytań z góry sorry z a nie heheh. :D  :D  :D Więc tak gram mrocznym elfem i na 23 poziomie kuje znacznie mniej niż inni na mniejszych choć mam te same bronie czym to może być spowodowanie i jeszcze jedno jak zrobić(nie wiem jak to się nazywa)takie coś co dużo osób to robi/że przy ataku miecz pokrywają różne aury zależy od gracza.Sorry za takie noobowski pytania ale gram jeden dzień :wink:  :wink:  :wink:

Darkdancer

hehe te aury to ssy:) idziesz do grogercy store i tam jest cos takiego jak soulshot i spiritshot ladujesz to przed kazdym atakiem któr po tym jest duzo silniejszy:) i jeszcze jedno zalezy jaka masz bron czy non grade to kupujesz soulshot no grade jak masz d grade to ss tez d grade (soul shoty sluza do atakuw fizycznych a spirit shoty do magicznych) pozdraweiam i zycze milej gry
PARADISE 4EVER
eureka 7x
prophet

Kamillo29

dzieki za rzeczową odpowiedź.POZDRO:)

Kamillo29

Może mi ktoś dokładnie opisać cały przebieg zakupu a potem używania soulshotów,był bym bardzo wdzięcny bo w grogercy store nie moge znaleźć
w ogóle soulshot.Z góry dzięki za odpowiedź :twisted:  :wink:  :twisted:

Bacar

Jak nie ma w geocentry store to kupujesz na targu od krasnali .Gdy juz je zakupisz wkladasz je sobie na pasek np pod F1 i atakujac caly czas go trzymasz :)

LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD

Neonate

Lol, grasz 1 dzień, nie wiesz po co są soul shoty i masz 23 level......  To pewnie jakiś serv z rate 30k. Świetnie, te pirackie servy schodzą coraz bardziej na psy.

Heinen

ARGH... 30k !!! to za jednego moba by dostal 30 lvl. A nie 23. Hahaha.

Kamillo29

Gram na rate 50x bo nie mam czasu na gre np 1rok(wiem że dla was jestem noobem).a 1 dzień to taka p[rzenośnia gram już cchyba z tydzień ale nie każdy wie po 1 dniu o co chodi z brońmi itd

Kamillo29