Witaj
Gość

Wątek: Pytanie odnoście umiejętności "Plunder" GoD  (Przeczytany 2498 razy)

  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Pytanie odnoście umiejętności "Plunder" GoD
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 11:44:22 pm »
Witam, zacząłem swą przygodę z lineage dopiero jakiś miesiąc temu. Nigdy wcześniej w to nie grałem. Dlatego nie znam się za bardzo i dopiero zaczynam odkrywać zalety, jak i wady tej gry.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Othell Rogue (dzisiaj wbiłem 85) i moje pytanie dotyczy właśnie tej postaci, a bardziej umiejętności, a mianowicie "Plunder". Słyszałem, że ładnie można na tym zarobić.. I tu mam problem, bo tylko słyszałem, niczego więcej się nie dowiedziałem. Jest jakaś zasada, jakie moby najlepiej "plądrować" , co, gdzie i jak? Czy to może było kłamstwo? Ogólnie latałem dłuższą chwilę po swamp i rzucałem ten czar przed zaatakowaniem moba - źle, czy dobrze? Od razu mam tego używać, czy dopiero przy końcu? Ile razy można tego użyć i jaka jest szansa na wypadnięcie jakiegoś przedmioty wartościowego?
A jeżeli nie na tym da się zarobić, to na czym innym? Jakieś sugestie, co do tej postaci?

Bardzo bym prosił o jakąkolwiek pomoc. Szukałem na forum, ale nie odnalazłem tematu dotyczącego tej umiejętności.


  • Wiadomości: 121

  • Pochwał: 0

Odp: Pytanie odnoście umiejętności "Plunder" GoD
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 12, 2012, 08:33:41 am »
podpinam się do pytania


  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Pytanie odnoście umiejętności "Plunder" GoD
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 12, 2012, 12:07:37 pm »
Ten skill to odpowiednik krasnoludzkich skilli Spoil i Sweeper. Działa on tak, że w momencie użycia go na potworku masz szanse na wyciągnięcie dodatkowych bogactw w postaci najczęściej materiałów do produkcji itemów lub recept, ale oprócz tego trafiają się również enchanty jak i atri stony (oczywiście lista przedmiotów jest o wiele dłuższa).