INNOVA EU - Oficjalna data startu ?

Zaczęty przez Dzondzy, Grudzień 02, 2011, 05:17:29 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ulquiora

Żadnych problemów nie miałem z odpaleniem l2. Nie jestem jakimś laikiem żeby od razu pytać o pomoc, także nie czytałem tego

rudolfr

Cytat: maxverr w Grudzień 03, 2011, 02:16:38 PM
@UP
1. Sciągnij NAJNOWSZEGO 4game jeśli nie pomoże to:
2. Sciągnij CCleaner i zaznacz aby w operze wyczyścił: Internet cache, last download location, website icons.

Za kazdym razem sciagam najnowszego. Opera zainstalowalem specjalnie zeby sprawdzic takze jest czysta jak lza.

Cytat: TTerrorPropaganda w Grudzień 03, 2011, 02:30:49 PM

Jka pisłąem wyzej ludzie nie zamykają procesu 4game przed odinstalowaniem i ponowna instalacja jest bledną i nie pobiorą gry!!!!! Przed odinstalowaniem ctr+alt+dlt i zabic proces 4 game albo exit kolo paska zadań obok zegarka

Zabilem proces przed odinstalowaniem, uruchomilem ponowanie, zainstalowalem i dalej nic :/.

Senti

Dobra swoje problemy rozwiązałem. Client się pobiera 48% :D ale teraz leci 4k bps a nie po 6 bps....
Nie wiem co było ale działa więc jest ok :D

maxverr

Każdy kto stworzy nową postać będzie miał teraz 85 oraz IMMORTAL SET I BRONIE (R GRADE)
CPU: AMD Athlon II X4 640 3,0GHz  GPU: ASUS EAH6850 DirectCU  SSD: OCZ AGILITY 3 60GB
MOBO: MSI 770-G45 HDD: Samsung F3 HD502HJ  RAM:Kingston 2x2GB 1333MHz CL9 PSU: OCZ StealthXStream2 600W
Microsoft SideWinder X4 :: Razer DeathAdder :: Philips SHP2000

Eyvee

ta tylko co mi z tego jak mnie wywala co chwile i dostaje dc xD nic sprawdzic nie moge foch

Melquiades

Szukałem czy ktoś miał taki sam problem co ja niestety nie znalazłem :(

Gra się odpala wybieram serwer PTS  niestety przy tworzeniu postaci a dokładnie po naciśnięciu "confirm" dostaje błąd:

2011.12.3 15:49:47
CPU : GenuineIntel  Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU    Q6600  @ 2.40GHz @ 2400 MHz 2047MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 9600 GT (8579)
PosCode : TS9(415) 0:0:0 4/0 [469]