Witam ,mam pytanie.Który Kamael ( male ) najbardziej nadaje się na olimpiade ? Gram na x666.
Taki z najlepszym sprzetem i najbardziej enchantowanymi skillami. I taki na normalnym serwerze.
a jakich kamaeli tam macie? :oops:
Nie znam się na czikenach, ale pewnie Berserker...
berek, soul breaker też sobie nieźle radzi.
SB canceluje kazdego do cna w gora 20 sekund, w dodatku sam dostaje te buffy wszystkie. Berek musi miec ostro poenchantowane disarm, rush impact, mass disarm, soul barrier (na czas), crushing pain, violent temper. Reszta mzoe byc troche mniej, SB ma przesrane z ofensywa troche bo niektore skille moze enchantowac tylko na zywioly, inne z kolei tylko na dark.
A tak swoją drogą. Na co najlepiej enchantować disarm?
Nie wiem, nie znam sie na kamaelach, ale pewnie na chance :)
Mi sie wydaję że na time z racji tego że disarm i tak ma duży l rate...ktoś nawet na blahu pisal chyba xBelial żeby wlaśnie na time robic disarm :)
Cytat: Morswin w Wrzesień 24, 2009, 09:38:13 PM
Nie wiem, nie znam sie na kamaelach, ale pewnie na chance :)
to na chuh piszesz?
Cytat: TruTherion w Wrzesień 24, 2009, 08:40:13 PM
A tak swoją drogą. Na co najlepiej enchantować disarm?
time, land rate jest wystarczajaco wysoki - reuse wystarczajaco niski zeby poprawic jak nie wejdzie - a te pare sekund potrafi uratowac skrzydelko
No własnie też tak myślałem, bo disarm na 74 (nie enchantowany) przyzwoicie wchodzi w ludzi na 78 i 79 poziomie (oczywiście nie zawsze), ale wolałem się upewnić. A o ile enchant na 9-10 zwiększy czas debuffa (bo to o to chodzi jak mniemam?)?
lf confirm
CytatSkill descriptions below.
485 201 Disarm "For 5 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +1 Time Maximizes the skill's duration. Increases the effect's duration.
485 202 Disarm "For 6 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +2 Time Increases the effect's duration.
485 203 Disarm "For 6 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +3 Time Increases the effect's duration.
485 204 Disarm "For 7 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +4 Time Increases the effect's duration.
485 205 Disarm "For 7 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +5 Time Increases the effect's duration.
485 206 Disarm "For 8 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +6 Time Increases the effect's duration.
485 207 Disarm "For 8 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +7 Time Increases the effect's duration.
485 208 Disarm "For 9 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +8 Time Increases the effect's duration.
485 209 Disarm "For 9 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +9 Time Increases the effect's duration.
485 210 Disarm "For 10 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +10 Time Increases the effect's duration.
485 211 Disarm "For 10 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +11 Time Increases the effect's duration.
485 212 Disarm "For 11 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +12 Time Increases the effect's duration.
485 213 Disarm "For 11 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +13 Time Increases the effect's duration.
485 214 Disarm "For 12 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +14 Time Increases the effect's duration.
485 215 Disarm "For 12 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +15 Time Increases the effect's duration.
485 216 Disarm "For 13 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +16 Time Increases the effect's duration.
485 217 Disarm "For 13 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +17 Time Increases the effect's duration.
485 218 Disarm "For 14 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +18 Time Increases the effect's duration.
485 219 Disarm "For 14 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +19 Time Increases the effect's duration.
485 220 Disarm "For 15 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +20 Time Increases the effect's duration.
485 221 Disarm "For 15 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +21 Time Increases the effect's duration.
485 222 Disarm "For 16 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +22 Time Increases the effect's duration.
485 223 Disarm "For 16 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +23 Time Increases the effect's duration.
485 224 Disarm "For 17 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +24 Time Increases the effect's duration.
485 225 Disarm "For 17 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +25 Time Increases the effect's duration.
485 226 Disarm "For 18 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +26 Time Increases the effect's duration.
485 227 Disarm "For 18 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +27 Time Increases the effect's duration.
485 228 Disarm "For 19 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +28 Time Increases the effect's duration.
485 229 Disarm "For 19 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +29 Time Increases the effect's duration.
485 230 Disarm "For 20 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +30 Time Increases the effect's duration.
i dosc istotne info
Cytat: Diego Vargas
Since CT 2.2 Debuffs now have a variable duration based on race and resistance effects.
Human vs. Human stunning with no epics stuns lasted from 6 to 9 seconds.
Full epics vs. no epics stuns always lasted 9 out of 9 seconds.
No Epics vs. Full epics, when stuns landed duration was typically 3-4 seconds out of 9 seconds.
Duration of the debuff (and subsequent variation) is 100% confirmed since the duration is announced via the MagicSkillUse packet which you can sniff.
Disarm is a Derrangement effect. It is resisted and duration adjusted by Mental Shield, Wisdom, Antharas, Zaken.
It is resisted with no duration adjustments by Arcane Protection, Chant of Spirit, Any prophecy or CoV/VoP, Riposte Stance, Magic Mirror, Physical Mirror, Song of Purification, Zealot.
http://www.l2guru.com/forum/archive/index.php/t-123906.html
Fajna sprawa.
jasne ze tak dlatego wlasnie
Cytat: slon w Lipiec 10, 2009, 08:54:54 AM
Taki z najlepszym sprzetem i najbardziej enchantowanymi skillami. I taki na normalnym serwerze.
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
Cytat: x3nomorph w Wrzesień 25, 2009, 03:09:33 PM
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
soul hound nie schodzi na BS'a od daggera :D i tez spokojnie moze sie z nim pobic
Cytat: x3nomorph w Wrzesień 25, 2009, 03:09:33 PM
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
i wlasnie zeby uniknac takich ciekawostek jestem za tym zeby nie wypowiadali sie tu ludzie z priva bo to tylko zamet z tego powstaje
Cytat: DonK. w Wrzesień 25, 2009, 03:21:14 PM
Cytat: x3nomorph w Wrzesień 25, 2009, 03:09:33 PM
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
i wlasnie zeby uniknac takich ciekawostek jestem za tym zeby nie wypowiadali sie tu ludzie z priva bo to tylko zamet z tego powstaje
Gram na Teonie ;* i zapraszam na oly by zobaczyc jak to wyglada :)
Cytat: x3nomorph w Wrzesień 25, 2009, 03:22:00 PM
Cytat: DonK. w Wrzesień 25, 2009, 03:21:14 PM
Cytat: x3nomorph w Wrzesień 25, 2009, 03:09:33 PM
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
i wlasnie zeby uniknac takich ciekawostek jestem za tym zeby nie wypowiadali sie tu ludzie z priva bo to tylko zamet z tego powstaje
Gram na Teonie ;* i zapraszam na oly by zobaczyc jak to wyglada :)
nie wszyscy graja female soul hound ;p
nie musi miec ud zeby wygrac, zreszta ladnie bylo to opisane w pvp dziale
http://files.mail.ru/76MKGS
LightningBarrier to inna bajka :P
Cytat: DonK. w Wrzesień 25, 2009, 03:32:18 PM
nie musi miec ud zeby wygrac, zreszta ladnie bylo to opisane w pvp dziale
Yhy... Hide + ghost walking... backstab - dziekujemy.
Tak to wyglada ze strony daggera jezeli karmel nie uzyje UD, a jezeli uzyje to trzeba poprostu przeczekac na hide ;)
(tylko mi nie mow, ze na uber Lancerze bez community nie ma wykoxanych daggerow :<)
loled, z manekinem bys wygral widze a teraz wezmy pod uwage ze SH nie jest afk -> hide=albo sciana albo aoe zeby wykryc, ss=blink...
jak widzisz nie masz pojecia ani o kamaelach ani o community na Lancerze
Dawno mnie tu nei było jak mówi Donk.
widzę ten uber skil HIDE to używam obszarówek efekt dagger staje się widzialny i odziwo zawsze zaskoczony :]
kończy się frazą "zabugowany ciul"
Ohh bo dagger biegnie na Ciebie żeby akurat stanąć przy Tobie abyś mógł użyć swojej obszarówki?
Zmień enemy:P
Hmm myślałem że po to to jest aby uzyskać przewagę i stanąc mi na plecy albo użyc kiedy się obrywa jako koło ratunkowe może u Ciebie stają w koncie i czekają aż im minie hide nie gram Th nie gram też na twoim serverze z pro graczami nie istotne co zrobi postaram się by gryzł piach.
Według Ciebie ten prawdziwy pro sztylet jak robi?
Cytat: hrypek w Wrzesień 30, 2009, 12:24:43 AM
Hmm myślałem że po to to jest aby uzyskać przewagę i stanąc mi na plecy albo użyc kiedy się obrywa jako koło ratunkowe może u Ciebie stają w koncie i czekają aż im minie hide nie gram Th nie gram też na twoim serverze z pro graczami nie istotne co zrobi postaram się by gryzł piach.
Według Ciebie ten prawdziwy pro sztylet jak robi?
Czeka na draw fight bo nie ma szans :)
Cytat: hrypek w Wrzesień 30, 2009, 12:24:43 AM
(...)
Według Ciebie ten prawdziwy pro sztylet jak robi?
No jak to, jak? Stoi w kącie na hide i wali z łuku. No przecież jest sztyle... yyy.... chyba mi się coś pomyliło...
:P
Pozdrawiam
Hide jest po to zeby pobiegac sobie po arenie kiedy przeciwnik ma UD, zaraz po tym leci shadow step + backstab i to bylo by na tyle
Cytat: x3nomorph w Październik 27, 2009, 11:14:31 PM
Hide jest po to zeby pobiegac sobie po arenie kiedy przeciwnik ma UD, zaraz po tym leci shadow step + backstab i to bylo by na tyle
skonczy sie ud to leci painkiller, sekunda przerwy, steal divinity, lightning shock, blink, shadow bind, ucieczka i czekanie na reuse steal divinity
sb schodzi na bsa wiec nope
powiedz mi czego do kurwy nedzy nie rozumiesz w tym ze jeden ma ud a drugi po ss a przed bs jest juz poza zasiegiem? naprawde jest to az tak skomplikowane?
to ze th ma hide?
i? na hide nie podejdzie ze wzgledu na aoe, uzyje ss to sb mu albo zwieje blinkiem albo odpali ud
sadzisz ze sb zdazy zauwazyc bsoe za plecy i bsa? po drugie nie bedzie mial juz ud, hide jest po to zeby to ud przeczekac, jesli natomiast sb nie odpali na poczatku sword shielda -> zgon
Kwadrat, z calym szacunkiem, ale mało widziałeś...wejdz sobie Na cadamusa i zobacz wild cata czy innego wyfarmionego SB, ba WildCat to SB Female!
Albo ty wejdz sobie na rpgcluba i zobacz punish1ra, QQ czy tam starego dobrego Silenta na Teonie (zanim go zbanowali)
No dobrze, ale widzę że tutaj KWADRAT próbuje na siłe wszystko we pchnąć do jednego worka...SB<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<wyfarmiony dagger, a tak nie jest.
Pozdrawiam
No bo w 99% przypadkach ogarniety dagger>>SB (to 1% jest wtedy kiedy zadziala paralyz przy pierwszym bsie)
mhmm z manekinami owszem, ogarnietego sb nie ma po ss przy dagerze, na to nie ma wplywu jak super jest dagger, dagger odpala hide sb czeka z blinkiem proste i skuteczne wiec nie wiem po co to pierdolenie
Cytat: KaeriN w Listopad 02, 2009, 07:59:16 PM
No dobrze, ale widzę że tutaj KWADRAT próbuje na siłe wszystko we pchnąć do jednego worka...SB<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<wyfarmiony dagger, a tak nie jest.
Pozdrawiam
czasami moze przesadzam, ale staram sie obiektywnie oceniac szanse postaci:>
Cytat: DonK. w Listopad 02, 2009, 09:59:19 PM
mhmm z manekinami owszem, ogarnietego sb nie ma po ss przy dagerze, na to nie ma wplywu jak super jest dagger, dagger odpala hide sb czeka z blinkiem proste i skuteczne wiec nie wiem po co to -_-'enie
Cytat: DonK. w Listopad 02, 2009, 09:59:19 PM
na oly tak, ale pvp w terenie sh > th
mala niekonsekwencja?
btw nawet gdy sb zdazy zareagowac (co graniczy z cudem), to dagger i tak wrzuci detargeta, szybko podbiegnie (ponad 200 speeda, th 250) i zasadzi tego bsa, wiec nie wiem w czym problem.
sb jest dobry na oli, ale to nie jest i nie bedzie megauberhiper farmer wszystkiego, bo po prostu nie ma do tego predyspozycji. zastanawiam sie, czemu ludzie pisza ze kladzie all...
bo kladzie all =)
na detargeta mamy courage, babka w razie czego warp
jesli wlaczy blinka przed backstabem to najprawdopodobniej walnie ci steal divinity, a wtedy twoj speed jest koszmarny w porownaniu do sb
Cytat: Blitz w Listopad 03, 2009, 05:19:25 PM
bo kladzie all =)
nevah?
Cytat: Blitz w Listopad 03, 2009, 05:19:25 PM
na detargeta mamy courage, babka w razie czego warp
a co mamy na 10k dmg z bsa?
Cytat: Blitz w Listopad 03, 2009, 05:19:25 PM
jesli wlaczy blinka przed backstabem to najprawdopodobniej walnie ci steal divinity, a wtedy twoj speed jest koszmarny w porownaniu do sb
wiesz tylko problem w tym, ze steal zabiera najpierw buffy ktore wzieles na koncu, wiec niezbyt trudno jest dac ww pierwsze :P (a wtedy dagger bedzie szybszy)
wystarczy isc na sciane i co chwile aoe skill, wiec bsa nie bedzie (blinka tez nie trudno dac po shadow stepie, odrobina wprawy)
th,aw na ww sa wolniejsi niz sb na ww i hard march, co do pw to nie jestem pewny
Cytat: Kwadrat w Listopad 03, 2009, 04:53:30 PM
Cytat: DonK. w Listopad 02, 2009, 09:59:19 PM
mhmm z manekinami owszem, ogarnietego sb nie ma po ss przy dagerze, na to nie ma wplywu jak super jest dagger, dagger odpala hide sb czeka z blinkiem proste i skuteczne wiec nie wiem po co to -_-'enie
Cytat: DonK. w Listopad 02, 2009, 09:59:19 PM
na oly tak, ale pvp w terenie sh > th
mala niekonsekwencja?
btw nawet gdy sb zdazy zareagowac (co graniczy z cudem), to dagger i tak wrzuci detargeta, szybko podbiegnie (ponad 200 speeda, th 250) i zasadzi tego bsa, wiec nie wiem w czym problem.
sb jest dobry na oli, ale to nie jest i nie bedzie megauberhiper farmer wszystkiego, bo po prostu nie ma do tego predyspozycji. zastanawiam sie, czemu ludzie pisza ze kladzie all...
jak juz przegladasz moje posty i je cytujesz to patrz co cytujesz - w jednym jest mowa o sb=sh w drugim sh=sh
zareagowanie sb nie graniczy z cudem chyba ze widzialem tylu cudownych sb juz
ludzie pisza ze kladzie all bo widzieli jak kladzie all :)
Jeżeli SB uniknie już tego hide, shadow step to daggerowi ww nie zostanie...steal--->painkiller--->steal.
W terenie daggera (o ile go zauważysz) kamael pokona całkiem łatwo. Na olly trzeba pokombinować, ale zazwyczaj się udaje.
Biegniesz do rogu pomieszczenia i obracasz się plecami do ściany. Używasz blinka, jeżeli dostajesz komende że blinka nie można użyć to oznacza, że poprawnie się ustawiłeś i nik ci za plecy nie wskoczy. Odpalasz ud i czekasz. UD trw tyle co hide i jeżeli użyłeś później to pierwsze hity nie będą problemem. Jak się dagger pojawi to najważniejsze jest złapać go na target co z next target na pasku nie jest trudne.
Zazwyczaj jesteś w zwarciu w tym momencie. Odpalasz pierwsze steal divinity i jeżeli to był lol dagger to masz mirage, focus itp. Jeżeli był pro to masz wielką głowę, durne potki i kiepskie augment skille, ale tym też się nie przejmujesz. Ładujesz sop z szansą na cancel target i odpalasz celestial. Dagger staje się odrobinę bezradny na kolejne 8 sekund. To jest czas żeby się ustawić odpowiednio, wyjść ponownie sopem z celestiala i automatycznie zrobić dystans blinkiem. W tym momencie masz gotowy steal i już na 100% zgarniasz pro buffy, jesteś szybszy i możesz kitować, nukować itp.
Ważne jest wyczucie czasu i znajomość skilli (cellestial , ud , blink mogą zawieść w pierwszej sekundzie po rzuceniu i nie dać żadnego efektu, bo rzeczywisty czas castowania jest o setne sekundy dłuższy niż animacja efektu).
hide -> /target nick albo jakiś trzeci programik i po zabawie.......................
tak, ale ja wolę nie przyzwyczajać się do bugów. W końcu to poprawią i trzeba się wtedy jakoś przestawić.
Jak ktoś chce trzeci programik to mi to nie przeszkadza (już przywykłem że na niektóre osoby na serwerze mój cancel target nie działa). Ktoś chce sobie psuć zabawę to jego sprawa.
w waszych opiniach wynika że walka daggera polega na bs'ie. tyle na temat gl z takimi drewnianymi daggerami
A co ty bys chcial robic?Albo zabijesz go na bsa, albo juz do niego nie podejdziesz do konca walki.
Cytat: Scorpion w Listopad 05, 2009, 12:34:14 PM
A co ty bys chcial robic?Albo zabijesz go na bsa, albo juz do niego nie podejdziesz do konca walki.
gg...
Na logike jak juz wchodzisz w plecy to walnij te 3 blowy np bs, leathal blow i duel blow.
Zamiast sie bawic ucieczka...bs...ucieczka...bs
jak juz sie odwroci to detargety i dalej na plecy.
Cytat: seken w Listopad 05, 2009, 02:49:00 PM
Cytat: Scorpion w Listopad 05, 2009, 12:34:14 PM
A co ty bys chcial robic?Albo zabijesz go na bsa, albo juz do niego nie podejdziesz do konca walki.
gg...
Na logike jak juz wchodzisz w plecy to walnij te 3 blowy np bs, leathal blow i duel blow.
Zamiast sie bawic ucieczka...bs...ucieczka...bs
jak juz sie odwroci to detargety i dalej na plecy.
nie ma to jak byc bezdennie glupim, nie?
walniesz BS'a i na nastepnego staba nie bedziesz mial mozliwosci bo nawet jak zdazysz BS'a to kamael da blinka i bedzie za daleko zeby walnac "te 3 blowy"
Tu nie chodzi o to że daggarzy są sztywni, czy nie ogarniają swojej klasy. Kamael jak się dobrze ustawi na oly to przysparza daggerom mnóstwo frustracji. Ciężko wskoczyć za plecy, ciężko się przebić przez ud stojąc twarzą w twarz. Praktycznie od wyjścia z hide dagger ma 1 hita bo potem kamael ma już celestial. Ustawi się odpowiednio , ukradnie buffy, odskoczy blinkiem, scanceluje target, a jeszcze można paraliż lub roota wyłapać.
Widziałem walkę gdzie dagger nie wyszedł z hide przy kamaelu, tylko w zupełnie odległym miejscu. Dobra taktyka, bo kamael stracił ud a dagger miał dalej ss do dyspozycji. Wtedy przejął inicjatywę i wygrał bez problemu. Ale w kolejnym starciu kamael zmienił taktykę i wygrał. Także można powiedzieć że obie klasy mogą coś pokazac i nie są bezradne. Nie zmienia to faktu, ze kamael jest dobry na oly i może skutecznie farmić open. Nie ma postaci, które wygrywają 100% walk. Widziałem jak dagger użył augment reflect dmg i dopiero gdy został on ukradziony odpalił mirage. To świadczy o tym, że można wykombinować fajną strategię. Tak jak kamael ma swoje najlepsze zagrania przeciwko daggerowi tak i dagger może mieć dobre przeciwko kamaelowi. Sztuką jest wyczuć przeciwnika i odpowiednio zareagować.