Witam.
Mam problem związany c certyficatem.
Jakie suby wziąć na certyficacje dla sagitariusa ?
podajcie 4 suby :D
//Acid Wydzieliłem post w nowy topic.
4 suby ?:O
a co do certyfikacji, haste(na rpg się trigerowało dla archerów)/evesion/celka ?
Skoro 4 suby to 4 certy:
Evasion - Rogue (Silver Ranger, Phantom Ranger, Treasure Hunter, Plainswalker, Abyss Walker)
Counter Barrier(celka) - Enchanter (Prophet, Swordsinger, Bladedancer, Warcryer, Overlord)
Counter Haste - Warrior (Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer)
Counter Defense - Knight (Paladin, Dark Avenger, Temple Knight, Shillien Knight)
Od kiedy to mozna brac na suba overlorda? :O
I kowala!
napisałem kto jest np. enchanterem chyba logiczne że się nie da a jak się nie da to się nie bierze więc problemu nie robić :p
Aha widze whuj macie pojecie o czym piszecie
HASTE/Long Rage/Spirit/Celka
dokladnie, tez sie zastanawialem na co takiemu HE cert na evasion. He powinien mocno bic, a co z tym idzie szybko rowniez. Certy takie jak wspomial PuFF wydaja sie najbardziej odpowiednie.
Cytat: PuFF w Styczeń 30, 2011, 03:44:42 PM
Aha widze whuj macie pojecie o czym piszecie
HASTE/Long Rage/Spirit/Celka
lol haste na uku to fail
Cytat: sosula w Luty 28, 2011, 12:25:06 AM
Cytat: PuFF w Styczeń 30, 2011, 03:44:42 PM
Aha widze whuj macie pojecie o czym piszecie
HASTE/Long Rage/Spirit/Celka
lol haste na uku to fail
true
do expa fajne :P
snipe+ haste = sieczka
Cytat: lukasz09091 w Luty 28, 2011, 09:04:29 AM
do expa fajne :P
snipe+ haste = sieczka
nie
bo atk speed nie przyspiesza czerwonego paska przeladowania strzaly, wiec dodatkowy atk speed na luku jest useless
l2j :(
grałem hawkiem tylko na jakimś x10 i nie wiem może poddałem się złudzeniu albo to było bugnięte :oops:
Cytat: bula w Luty 28, 2011, 12:05:07 PM
nie
bo atk speed nie przyspiesza czerwonego paska przeladowania strzaly, wiec dodatkowy atk speed na luku jest useless
To jak? Większy atk speed nie powoduje, że wypuszcza się więcej strzał w jednostce czasu? Przecież to jakaś bzdura.
cool, strzelisz TROCHE szybciej ale i tak musisz czekac na przeladowanie arrowa, wiec po co ci ten wiekszy atk speed?
Cytat: bula w Luty 28, 2011, 06:53:45 PM
cool, strzelisz TROCHE szybciej ale i tak musisz czekac na przeladowanie arrowa, wiec po co ci ten wiekszy atk speed?
Aha, to po co dawać w pt łuczników haste, dance of fury, po co odpalać rapid shota, po co triggerować greater fury? Dla jaj?
Edit:
Na szybkości zrobiłem mały test - strzelanie z łuku mając buffa haste + dance of fury oraz bez tych buffów. Testowałem to akurat na BDku.
1) Bez buffa - atk speed 360 - w ciągu minuty wystrzeliłem 22 strzały
2) Z buffami - atk speed 551 - w ciągu minuty wystrzeliłem 33 strzały
Jak łatwo policzyć, przy zwiększeniu atk speed o ok 53%, ilość wystrzelonych strzał/min zwiększyła się się o 50%.
Widać, że zmiana wartości atk speed daje takie same bonusy w częstotliwości bicia jak np postaciom mele. Widocznie jednak czerwony pasek przelatuje szybciej, albo to jakaś magia.
No tak, ale z 550 do 300 jest spora różnica. A na full buffie te kilka % z haste nie zrobi dużej różnicy, bo musisz przeładować strzałę.
Cytat: Tirius w Luty 28, 2011, 07:32:01 PM
No tak, ale z 550 do 300 jest spora różnica. A na full buffie te kilka % z haste nie zrobi dużej różnicy, bo musisz przeładować strzałę.
Chodziło mi o to, że pasek przeładowania strzały przelatuje szybciej przy większym atk speed. Widać to nawet gołym okiem na frapsach jak odpala się grater fury, albo chociaż pvp bonus z łuku.
Nawet jesli by sie nie zmienial pasek przeladowania, to tak czy siak gra lucznikiem w duzej mierze polega na kite'owaniu. Wiekszy atk.spd = szybciej wystrzelisz strzale = szybciej odbiegniesz ( a przy tym zasiegu staje sie ciezkim dobiec do takowego chara. Dalej twardo stawiam, ze haste to podstawa, odpala sie jak kogos atakujemy, a nie ktos nas, wiec na loozie mozna kite'owac. Pozniej jak bede mial czas tez zrobie pewne testy na hr'ach jakis.
Cytat: Tirius w Luty 28, 2011, 07:32:01 PM
No tak, ale z 550 do 300 jest spora różnica. A na full buffie te kilka % z haste nie zrobi dużej różnicy, bo musisz przeładować strzałę.
kilka? 33% to nie kila :D
trigger hate podstawa u archera do pvp bo u lucznika liczy sie najbardziej ... DPS
no chyba jednak nie
Cytat: shaybuz w Luty 28, 2011, 11:40:51 PM
Nawet jesli by sie nie zmienial pasek przeladowania, to tak czy siak gra lucznikiem w duzej mierze polega na kite'owaniu. Wiekszy atk.spd = szybciej wystrzelisz strzale = szybciej odbiegniesz ( a przy tym zasiegu staje sie ciezkim dobiec do takowego chara. Dalej twardo stawiam, ze haste to podstawa, odpala sie jak kogos atakujemy, a nie ktos nas, wiec na loozie mozna kite'owac. Pozniej jak bede mial czas tez zrobie pewne testy na hr'ach jakis.
tylko ze jak kiteujesz to czy wystrzelisz strzale 0.01 sekundy szybciej nie ma znaczenia bo wtedy podstawa jest twoja predkosc, a nie szybkosc ataku
Cytat: fun w Styczeń 29, 2011, 12:49:05 PM
Od kiedy to mozna brac na suba overlorda? :O
Jak się da zrobić 4 suby to czemu i nie ola ?
Mylisz sie, z naszym ogromnym zasiegiem kazdy ulamek sekundy jest potrzebny. Tak jak juz pisalem - Predzej oddasz strzal, to predzej bedziesz mogl odbiec ( nie w sensie szybko bo wiadomo ni jak ma sie haste do speeda ). Wiec nie tylko od szybkosci biegania jest zalezne kite'owanie.
Cytat: shaybuz w Marzec 09, 2011, 03:17:01 PM
Mylisz sie, z naszym ogromnym zasiegiem kazdy ulamek sekundy jest potrzebny. Tak jak juz pisalem - Predzej oddasz strzal, to predzej bedziesz mogl odbiec ( nie w sensie szybko bo wiadomo ni jak ma sie haste do speeda ). Wiec nie tylko od szybkosci biegania jest zalezne kite'owanie.
a kogo obchodzi 1vs1?
Cytat: bula w Marzec 09, 2011, 03:30:51 PM
Cytat: shaybuz w Marzec 09, 2011, 03:17:01 PM
Mylisz sie, z naszym ogromnym zasiegiem kazdy ulamek sekundy jest potrzebny. Tak jak juz pisalem - Predzej oddasz strzal, to predzej bedziesz mogl odbiec ( nie w sensie szybko bo wiadomo ni jak ma sie haste do speeda ). Wiec nie tylko od szybkosci biegania jest zalezne kite'owanie.
a kogo obchodzi 1vs1?
w kazdej sytuacji trzeba trzymac dystans lucznikiem, bo im wieksza odleglosc tym wieksze dmg.
33% z certa daje taki sam bonus w szybkości bicia łucznikowi jak tyrkowi czy desce, więc dlaczego dla postaci mele haste jest dobry, a dla łuka już ma nie być? I nie wiem skąd wzięliście te bajki o stałym czasie przeładowania strzały - zmienia się on wraz ze zmianą atak speeda. Koniec tematu.
Powiedz to osobom, ktore HE grywaly na interludzie, gdzie lucznicy wymiatali, a teraz gdy zostali oslabieni archerzy, to biegaja kamaelami badz tankami i sieja swoje teorie. Atk Speed dawal i daje bardzo duzo lucznikowi, tymbardziej Cert Haste jest potrzebny, ze odpala sie gdy my atakujemy, a nie ktos nas. Certy haste, celka, long wydaja mi sie dobre. Pod oli mozna kombinowac inne, ale kto robi luka pod oli ? xD
Cytat: shaybuz w Marzec 09, 2011, 08:05:30 PM
Powiedz to osobom, ktore HE grywaly na interludzie, gdzie lucznicy wymiatali, a teraz gdy zostali oslabieni archerzy, to biegaja kamaelami badz tankami i sieja swoje teorie. Atk Speed dawal i daje bardzo duzo lucznikowi, tymbardziej Cert Haste jest potrzebny, ze odpala sie gdy my atakujemy, a nie ktos nas. Certy haste, celka, long wydaja mi sie dobre. Pod oli mozna kombinowac inne, ale kto robi luka pod oli ? xD
z tego co wiem od h5 idzie już coś ugrać ukiem na oly :)
Cytat: lukasz09091 w Marzec 09, 2011, 08:17:21 PM
Cytat: shaybuz w Marzec 09, 2011, 08:05:30 PM
Powiedz to osobom, ktore HE grywaly na interludzie, gdzie lucznicy wymiatali, a teraz gdy zostali oslabieni archerzy, to biegaja kamaelami badz tankami i sieja swoje teorie. Atk Speed dawal i daje bardzo duzo lucznikowi, tymbardziej Cert Haste jest potrzebny, ze odpala sie gdy my atakujemy, a nie ktos nas. Certy haste, celka, long wydaja mi sie dobre. Pod oli mozna kombinowac inne, ale kto robi luka pod oli ? xD
z tego co wiem od h5 idzie już coś ugrać ukiem na oly :)
Łuki teraz ładnie strzelają na oli. Trzeba jednak pamiętać o enchancie stuna na ++++++++ bo to ich główna broń. :P
wracając do tematu certy dla hawka
1. celka
2.range
3. ???
haste odpada jako iż nie aktywuje się na broni dystansowej, co myślicie na temat COUNTER SPIRIT na trzecią opcje(+10% p.atak / a .speed) dostepna z summonerów nie wiem czy na luku sie odpala.
Może macie ciekawszą opcje?
Cytat: hrypek w Czerwiec 04, 2011, 06:51:54 PM
haste odpada jako iż nie aktywuje się na broni dystansowej
Odpala się, znajomi na łukach mają i działa (ruoff).
Haste działa na łukach ??? albo ja twoj post 2 tygodnie temu nie zrozumialem bo Bóg mi świadkiem skasowalem subke BH by zrobić PR na opcje jak wyżej a teraz z nudow przeglądam i widze coś zupelnie innego :D
dzis podpisałem w dacie (3x razy) ze mamy 2007 rok wiec jazdy mam ale zeby aż takie :D
Wyjaśnij mi czy tu się coś zmieniło po ost. update???
Haste działa z łukiem/kuszą na 100% (kronika H5, ruoff).
czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić ze certa haste(33% a.speed) dziala na lukach ??? informacje mam sprzeczne ;] (CHODZI O RUOFF)
dodane:
działa faktycznie ale ponoć odpala się skandalicznie rzadko ....
Cytat: hrypek w Czerwiec 17, 2011, 08:01:28 PM
czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić ze certa haste(33% a.speed) dziala na lukach ??? informacje mam sprzeczne ;] (CHODZI O RUOFF)
dodane:
działa faktycznie ale ponoć odpala się skandalicznie rzadko ....
Działać działa a co do odpalania wiadomo że ten 1% szansy nie będzie tak często :)
Cytat: hrypek w Czerwiec 17, 2011, 08:01:28 PM
czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić ze certa haste(33% a.speed) dziala na lukach ??? informacje mam sprzeczne ;] (CHODZI O RUOFF)
dodane:
działa faktycznie ale ponoć odpala się skandalicznie rzadko ....
No nie dziwne, popatrz sobie ile hitów zadaje taki Dagger a ile łucznik w tym samym czasie
sprawdziliśmy i powiem ze jak dla mnie wchodzi zaskakująco dobrze inaczej jak z opowieści nie mniej to loteria więc różnie być może.
W jednym zdaniu biorę haste ;]