Daggerzy - Prezentacja

Zaczęty przez Nefryl, Lipiec 06, 2006, 05:34:11 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Inidriel

#75
To ja podsumuję od czego zależy dmg blowa ponieważ parę rzeczy zgubiliście :P

Wpływ na siłę blowa mają:

- STR ( w minimalnym stopniu, można obniżać ), niewielka zależność od p.attack
- SA Broni ( Critical Damage )
- Passywny skill Critical Damage ( u AW i TH )
- Buffy
- Toggles ( Vicious Stance )
- lvl skilla ( im wyższy tym lepiej )
- debuff na przeciwniku ( np. Hex ), z czym się wiąże zależność od p.def oponenta.

fracti

#76
Zapomniales o DEX, ktory nie tylko zwieksza szanse na krytyk/wejscie blowa, ale takze sile owego.

BTW co do evasion seta - poniewaz bede takiego robil dla mojego AW (aktualnie biega w mithril secie, myslalem nad DS/GD z sa evasion, ale jednak wybralem focus na rzecz szybszego ubijania mobow) i wlasnie chce skladac zubei. Z waszej dyskusji wynika ze doom daje znacznie lepsze bonusy, jedynie martwi mnie to -2 con, oraz to ze doom lighta znacznie ciezej zlozyc nawet z pomoca klanu. Przy doomie musialbym sie liczyc na male zamieszanie w statach. Kosztem str lub dexa zwiekszyc nieco cona, ktorego mam niewiele (ci z ncsoft lekko przesadzili :P), wiec bedzie on bardziej dla th odpowiedni czy dla pw, bo gimpowanie cona u DE to lekkie sado - maso. BW lighta tez nie bardzo chce brac - bo mana wyszlaby na jedno - szybszy regen i ciut jej wiecej, ale hex siadalby nieco rzadzie z racji -2 int, przez co musial bym go po kilka razy rzucac - a na to nie ma czasu (mimo +15% cast speeda). Tak wiec zubei, mimo ze ma mniej pdefa bedzie lepszy dla AW. Wiec moze piszcie jaki armor dla jakiego daggera, bo nie kazdemu jeden bedzie pasowal, a doom dla AW na pewno nie, a ci co pisza ze evasion sie nie sprawdza, niech zagraja AW/PW z evasion setem (mithril/zubei) - moby trafia raz na 3/4 hity. Gorzej z tymi co atakuja magia - spirit barier AW tez by sie przydal :D

Elvin

Hmm, nie trzeba cudowac jakos szczegolnie zeby miec dobre evasion :P (th z klanu jakos woleli zebym ja trainy robl xD)
Doom + buffek na evasion i mozna jechac... a kris + zubei + buffek + dye na evasion = try to shot me n44boz0r
http://img384.imageshack.us/img384/7601/shot00018fg6.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/7089/shot00019jx7.jpg

Fakt ze to screeny z DragoNetwork, ale chyba na plaszczyznie evasion nie bylo tu jakis przekretow ^^

fracti

#78
Ja sie jeszcze boost evasion 3 nie doczekalem, a juz jest niezle. Moze byc lepiej, ale wole focusa w broni. Co do screenow - ladnie :) Czekam na takie rezultaty u siebie.

Zychu

Potrzebuje info ile dmg do skilla dodaje critical power na poszczególnych lvlach. Muszę jakoś przeanalizować ile więcej dmg ze skilla zadaje TH od PW, o ile w ogóle zadaje więcej, będę grał teraz daggerem i za wszelką cenę chcę dokonać jak najlepszego wyboru :P

Ashurei

Critical Power 1  ->  P.Atk. on a critical hit +32
Critical Power 2  ->  P.Atk. on a critical hit +56
Critical Power 3  ->  P.Atk. on a critical hit +93
Critical Power 4  ->  P.Atk. on a critical hit +177
Critical Power 5  ->  P.Atk. on a critical hit +295
Critical Power 6  ->  P.Atk. on a critical hit +384

Podobno (od C4/C5) CP/CC nic nie dodaja do dmg/szansy blowow :?

Zychu

#81
Hmm czy nie dodają to nie wiem(mam wrażenie, że TH ma większą siłę blowów od PW), gdzie jest Montezuma i inni retailowcy kiedy ich potrzeba :P

EDIT. Znalazłem coś takiego: http://www.supremel2.com/showthread.php?t=3631&highlight=critical+power
Jeszcze muszę to przeanalizować bo nie do końca rozumiem, ale critical power chyba nie wlicza się w dmg skilla.

montezuma

Cytat: Zychu w Luty 17, 2007, 04:15:14 PM
Hmm czy nie dodają to nie wiem(mam wrażenie, że TH ma większą siłę blowów od PW), gdzie jest Montezuma i inni retailowcy kiedy ich potrzeba :P

moja znajomosc daggerowcow jest lagodnie mowiac skromna wiec sie nie wypowiadam :P
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Cytat: xRelapse w Styczeń 10, 2012, 10:26:06 PM
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Cytat: Dyma w Styczeń 07, 2012, 05:06:19 PM
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 

myha

cp zwieksza siłe blowa bo kazdy udany blow jest liczony jako krytyk czyli cp, vs i bufy ziwkeszajace sile krytyka zwieksza sile blowa ale cc nie zwieksza blow suces rate tylko critical rate wiec do blowów nie ma nic wspólnego
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

0nimeru

sila blowa zalezy od str, critical damage w daggerze, lvl skilla, Twoj lvl, def przeciwnika, od p ataku, buffy etc. lvl przeciwnika, enchantowanie daggera no ti to chyab wszystko jak sie nie myle. a poza tym maga i tak i tak masz na 4 blowy i tak wiec po co sie kluccic o 50 dmg z blowa lol :D

fracti

No w sumie pytanie dwuznaczne :P NA DAGGEROW - do gdy z daggerem, albo vs dagger ;)
Podsumowanie:
Dagger to DD support - wspiera grupe zadajac obrazenia, sam dlugo nie wytrzyma;
AW - malo hp, masakryczny damage, przydatny w party z meele i lucznikami (hexuje - oslabia pdefa), dobry do pomocy przy ubijaniu meele (hex, power breake)
PW - srednio hp, w party praktycznie nieprzydatny, dobry do ubijania magow: duzy mdef, szybko biega
TH - sporo hp, w party bardziej pozadany niz PW bo bije szybko i dosyc silno, troche taki uniwersalny, ma skille i zalety obu powyzszych, choc nie do konca, poniewaz bije slabiej niz AW, rzadziej wali kryty i blowy od PW, biega najwolniej, imo dobry do pt gdzie nie musi nic wiecej robic oprocz bicia (tak samo jak HE - stoj i lej :P)

mik0s

#86
@fracti, lamisz.

AW - Najlepszy dagger do party, bo ma najlepszy przelicznik mana-> Dmg blow. Poza tym, posiada bardzo pożyteczne skille: HEX i PB.
PW - DMG na sekundę najwyższy, blowy wchodzą bardzo często, czyli DD raczej dobry.
TH - Jedna z najnudniejszych postaci do prowadzenia, rzadkie krytyki, blowy wchodzą niezwykle słabo, zero przydatnych skilli w pt, mniej blowów niż PW i AW, najwolniejszy dziad z wszystkich dagger'ów, relatywnie dużo HP, w PvP zazwyczaj szmata do wycierania podłogi. Ponadto zauważyłem, że największe n00b'y i prostaki, grają właśnie TH. Zbieg okoliczności?
Jaka dobra kawa... Zdejm kapelusz?!



To nie jest photoshop. ;]

Ryltar

Cytatpozniej frenzy dwa skille i po daggerze

Ta tylko destroyer genialnego accuary nie ma o ile pamietam?

CytatTH - Jedna z najnudniejszych postaci do prowadzenia, rzadkie krytyki, blowy wchodzą niezwykle słabo, zero przydatnych skilli w pt, mniej blowów niż PW i AW, najwolniejszy dziad z wszystkich dagger'ów, relatywnie dużo HP, w PvP zazwyczaj szmata do wycierania podłogi. Ponadto zauważyłem, że największe n00b'y i prostaki, grają właśnie TH. Zbieg okoliczności?

W C1-C3 najwiekszy zamiatacz wsrod daggerow,C4-do sami wiecie czego,C5 juz jest bardzo dobry ale ciagle nie jest genialny.Tylko ze wy mowicie jaki Dagger jest wg. was dobry jeden powie ze Th drugi ze AW a trzeci ze PW.Wezcie sobie Dwarfa dajcie mu light i daggera i miecie blowami :P


fracti

#88
Cytat: mik0s w Luty 23, 2007, 04:44:01 PM
@fracti, lamisz.

AW - Najlepszy dagger do party, bo ma najlepszy przelicznik mana-> Dmg blow. Poza tym, posiada bardzo pożyteczne skille: HEX i PB.
PW - DMG na sekundę najwyższy, blowy wchodzą bardzo często, czyli DD raczej dobry.
TH - Jedna z najnudniejszych postaci do prowadzenia, rzadkie krytyki, blowy wchodzą niezwykle słabo, zero przydatnych skilli w pt, mniej blowów niż PW i AW, najwolniejszy dziad z wszystkich dagger'ów, relatywnie dużo HP, w PvP zazwyczaj szmata do wycierania podłogi. Ponadto zauważyłem, że największe n00b'y i prostaki, grają właśnie TH. Zbieg okoliczności?

Lamie? Co wniosles do tematu? TH ma wiekszy atak speed od PW (pasywki daja wiecej od dexa PW). Ciekawe ile blowow wsadzisz? Zaraz bedzie po manie. Najlepszy dagger w pt to AW bo najwiecej moze (debuffy - malo kosztowne, a efekt.. Blowy w party - uzywa sie w ostatecznosci). I z tym DMG na sekunde to wyjechales.. Ile wyzszy? Od TH? TH ma wiecej STR, wiekszy atk speed, krytyki tez calkiem czeste. Zamknij sie i zagraj kazdym daggerem - ciekawe ile wytrzymasz PW.

Jakbys n00bie nie widzial, mam AW - ogolnie nie przepadam za rasa ludzi.

Cytat: Ryltar w Luty 23, 2007, 05:29:37 PM
Cytatpozniej frenzy dwa skille i po daggerze

Ta tylko destroyer genialnego accuary nie ma o ile pamietam?

Skillem nie trafisz? :shock:

Ryltar

Skill skillem ale mi chodzi o normalny hit.

fracti

Pewnie by trafil, ale po co? Na frenzy pociagnac z fatal strike i malo ktory dagger wyjdzie z tego calo.. Zawsze mozna czyms jeszcze dopie...scic :P

Zychu

TH jest raczej najlepszym daggerem do 78 lvlu, później sprawa się zmienia, PW dostaje Focus Death, co pozwala mu zrównać się siłą blowów z TH(critical power dodaje do blowa i to całkiem nieźle), przy czym wtedy ma 100% szans, że wejdą(tyle skilli do zwiększenia szansy, że nie ma bata), AW też dostaje focus death, i mocno oddala się z siłą blowów od TH, dalej mając blowy wchodzące bardzo często. TH ma wtedy tylko focus power i focus chance i toogle na wchodzenie skilli(FD zwiększa i szansę na blowa i jego siłę, więc jest full serwis). Jednak trzeba stwierdzić, że TH to jedyny dagger, który potrafi zrobić dużą krzywdę bez skilli(CC + CP + VS + Boost Atk.speed + CP z broni), jeśli AW czy PW nie wejdzie skill, to nie zrobią już absolutnie nic, a TH nadal będzie nawalał 400 dmg na sekundę tłukąc samym sztyletem(mówię o waleniu w maga)

Bled

tylko ze dagger jest od blowow nie od "nawalania"(czyt. z daggera normal hity)

mik0s

@Fracti... Grałem troszkę daggerami...

Okey, okey... TH jest uber, tylko jest parę szczegółów, które niekoniecznie prowadzą do takiego stwierdzenia...
Uno: Ten jego przerażający speed. Zaraz mi ktoś wyjedzie, że ma dash'a.  Jednakże trzeba mieć na uwadze, że ten magiczny skill trwa 20 sek. i powoduje efekt przyśpieszenia podobny do siły pasywów u AW i PW.
Dos: Blowy wchodzą bardzo dobrze, poprzez jego niesamowicie wysoki dex.
Tres: Ma wiele self-buff'ów i skilli przydatnych w PT.

@Zychu, powiadasz, że PW i AW w zwarciu nie robią kuku... Dobrze wiedzieć!
Jaka dobra kawa... Zdejm kapelusz?!



To nie jest photoshop. ;]

OhNoes!

Cytat: Zychu w Luty 24, 2007, 05:01:34 PM
TH jest raczej najlepszym daggerem do 78 lvlu, później sprawa się zmienia, PW dostaje Focus Death, co pozwala mu zrównać się siłą blowów z TH(critical power dodaje do blowa i to całkiem nieźle), przy czym wtedy ma 100% szans, że wejdą(tyle skilli do zwiększenia szansy, że nie ma bata), AW też dostaje focus death, i mocno oddala się z siłą blowów od TH, dalej mając blowy wchodzące bardzo często. TH ma wtedy tylko focus power i focus chance i toogle na wchodzenie skilli(FD zwiększa i szansę na blowa i jego siłę, więc jest full serwis). Jednak trzeba stwierdzić, że TH to jedyny dagger, który potrafi zrobić dużą krzywdę bez skilli(CC + CP + VS + Boost Atk.speed + CP z broni), jeśli AW czy PW nie wejdzie skill, to nie zrobią już absolutnie nic, a TH nadal będzie nawalał 400 dmg na sekundę tłukąc samym sztyletem(mówię o waleniu w maga)
power break (u AW) i sand bomb (u obu) się kłania :P.

Zresztą lol, w przypadku 78 lvl'ów oczekujesz że ktoś będzie bawił się w zwykłe hity jeżeli ma full zestaw blow'ów będąc w stanie je spamować ?
a ten ogromny dmg crit'em u TH można zespamować CP potami i ghp
EPI :
Valeth - AW 6x

coshoo

Cytat: OhNoes! w Luty 24, 2007, 08:12:18 PM
a ten ogromny dmg crit'em u TH można zespamować CP potami i ghp

Szczególnie że daggger omija CP backstabem.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

OhNoes!

Cytat: coshoo w Luty 24, 2007, 08:51:12 PM
Cytat: OhNoes! w Luty 24, 2007, 08:12:18 PM
a ten ogromny dmg crit'em u TH można zespamować CP potami i ghp

Szczególnie że daggger omija CP backstabem.
Miałem na myśli crit z normalnego hita w sytuacji opisanej przez Zycha gdyby Adventurer okazał się tak genialny i walił normalnymi hitami.
EPI :
Valeth - AW 6x

myha

spotkalem wielu takich th którzy machali dagerem domnie:D jak taki do mnie podbiega to zawsze mnie na smiech bierze jak on sie poci zeby mnie zabic a ja stoje nic nie robie walne mu serei blowow po chwili i th sie dziwi ze padł a we mnie machał i dalej stoje:D
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

fracti

Cytat: mik0s w Luty 24, 2007, 07:26:07 PM
@Fracti... Grałem troszkę daggerami...

Troszke..

Cytat: mik0s w Luty 24, 2007, 07:26:07 PM
Okey, okey... TH jest uber, tylko jest parę szczegółów, które niekoniecznie prowadzą do takiego stwierdzenia...

Wcale nie uwazam ze jest uber - mi sie wcale nie podoba.

Cytat: mik0s w Luty 24, 2007, 07:26:07 PM
Uno: Ten jego przerażający speed. Zaraz mi ktoś wyjedzie, że ma dash'a.  Jednakże trzeba mieć na uwadze, że ten magiczny skill trwa 20 sek. i powoduje efekt przyśpieszenia podobny do siły pasywów u AW i PW.

Pisalem ze on jest od stania w miejscu i zadawania dmg.. Dash jest od tego, zeby dobiec szybciej do maga, ewentualnie w C5 na stealth (dobrze napisalem?) + dash po wykonaniu wyroku (pk) w bande agro mobow (np. w loa).

Cytat: mik0s w Luty 24, 2007, 07:26:07 PM
Dos: Blowy wchodzą bardzo dobrze, poprzez jego niesamowicie wysoki dex.
Tres: Ma wiele self-buff'ów i skilli przydatnych w PT.

TH selfbuffow? Skilli (nie liczac blowow)?? Chyba o AW mowisz..

myha

tircka i critical power ma tez aw, pw nie ma tylko critical power
fd i cc to do pvp nie jest do niczego potrzebne(no chyba ze jestes z tych th których opisąłem wyżej czyli nie uzywasz blowów)
a w atack speed rużnica jest tak mała że praktycznie jej nie widac w reusie skili(no chyba ze walczysz wiadomo jak)

ps. z posta mik0sa i twojego wnioskuje że ma sporo więcej od ciebie lat bo twój post wygląda jakby wyszedł z pod ręki jakiegoś 12 latka który ma problemy z dojrzewaniem(bo nie wszystkie 12 latki sa takie dziwne)
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."