Shillien Knight [SK]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:35:33 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ryltar

Moze chodzi o Talóm Blejd ale nie znam jego SA ale Tallum Blade to wg. mnie shitowata bron i lepiej sobie wziąć Damaskusa z focus/haste i mu dac OE bedzie taniej a potem isc na DLE.Jezeli idziesz w tak:dama,tallum,DLE to daruj sobie DLE nie wiem po cholere marnowac czas i kase na bron ktora zaraz sie zmieni skoro taniej wyjdzie enchant aktualnej broni...eh kiedys nie bylo czegos takiego jak bronie A(raczej byly ale NM wygladal jak Salamander itp. :P).Bierz DLE od razu i laduj w niego Healtha chyba ze wolisz byc DD to bierz CD.

EvItaE

Witam, jaki set najlepiej zalozyc na SK ( lvl 76)
i czy deye's
+5CON -5STR
+4WIT -4INT
to dobre rozwiazanie dal tej postaci.
Jesli macie jakies inne propozycje napiszcie.
Na tym lvl i w Heavy DC, weapon forgotten blade ( bez SA ) i tym zestawem deye'sow polozylem DA na tym samym levlelu bez zadnych problemow xD

~Armagedon~

hmmm... pytanko - czy judgment zadaje obrazenia od magii czy fizyczne ??

Ryltar

CytatWitam, jaki set najlepiej zalozyc na SK ( lvl 76)
i czy deye's
+5CON -5STR
+4WIT -4INT
to dobre rozwiazanie dal tej postaci.
Jesli macie jakies inne propozycje napiszcie.

Mam podobne ale bez + 4 wit radze nie ladowac az +4 wit tylko max 3 bo za duzo nakopie sie.

Cytathmmm... pytanko - czy judgment zadaje obrazenia od magii czy fizyczne ??

Ani takie ani takie.Zadaje od Darkness ale jakbym mial chara na offie to bym to sprawdzil.

Falconek

#604
hmm nie wiem czy to już było (z góry przepraszam jeśli tak, strasznie dużo tutaj postów :P ), ale co myślicie o takim setupie:

Heavy Dark Crystal (głównie dla tego +18% do bloku tarczą)
SOM Magic Power
+5STR -5CON
+3WIT -3 INT

statsy na full buffie i COV są takie:

HP   7927      CP   2324
MP   2232         
P.Atk.   813      M.Atk.   1020
P.Def.   1652      M.Def.   997
Accuracy   123      Evasion   100
Critical   164      Speed   172
Atk. Spd.   744      Casting Spd.   568

wydaje mi się że to sposób na zbalansowanego SK :)

btw czy szansa na wejście debuffa od cubica zależy od mattack? i czy szansa odpalenia kubika jest liczona dla każdego z osobna (czyli mogą odpalić np. dwa naraz) czy też jest liczona dla wszystkich razem i losowo jest wybierany który odpali?

EvItaE

Hmm -5 CON, nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie.
co do DC to sam w takiej chodze, ale zastanawiam sie nad Nightmare.
Nie będe sie chwalil statami mojego SK, bo w nastepnym poscie ktos je zjedzie...

Ryltar

Cytatale co myślicie o takim setupie

Do dupy...zaraz ci powiem czemu:

DC daje + 2 con -2 str
Ty chcesz dodac do str kosztem con.
Robisz nuker SK(bynajmniej tak mi sie wydaje) wiec jedz w -8 str +4 dex +4con a te +3 wit mozesz zostawic ale mozesz dodac sobie +1 con lub +1 dex.

Cytatwydaje mi się że to sposób na zbalansowanego SK

Zbalansowany Sk to czysty SK jak juz.A taki SK jest kijowy w h2h i w zwarciu bo ma -5 con.

Cytatstatsy na full buffie i COV są takie:

HP   7927

Porownanie:ja na swoim SK z moim buidem(+5 con) wyciagam 14k hp.

Cytatbtw czy szansa na wejście debuffa od cubica zależy od mattack?

Nie,tylko od m.atk cubica i czy cel sie obroni.

Cytati czy szansa odpalenia kubika jest liczona dla każdego z osobna (czyli mogą odpalić np. dwa naraz)

Tak,jedno uderzenie moze odpalic 3 cubici naraz:
Phantom:30% szansy
Vampire:8% szansy
Viper:30% szansy

Im wyzszy atk.speed tym czesciej sie cuby moga odpalic bo jak zaatakujesz 2 razy to masz 2x wieksza szanse ze cubic sie ruszy.

Falconek

#607
Zaznaczam, że dyskutuję z pozycji teoretyka (mój SK ma dopiero 41 lvl, wybiegam trochę w przyszłość :P ), ale może sprawdzę to na jakimś high rate. Dobra...uzasadnię trochę moje wybory

-5 con:4-8k HP zależnie od buffów to dla mnie wystarczająco. Dotąd grałem postaciami które miały  mniej HP i def a znajdowały się wyżej na liście celów niż SK więc jestem przyzwyczajony. Na samo nukowanie nie starczy mi many i trzeba też będzie zadać trochę DMG ręcznie.

DC wziąłbym ze względu na pozostałe bonusy a nie zmiany w statystykach bazowych. Co z tego że dodaje CON,liczy się efekt końcowy. W efekcie z tym dye co mam dostaję +3STR/-3CON. Nie chciałbym np. -7CON tak samo nie chciałbym -7STR, każda z tych wersji imo ogranicza postać.

Czy jest kijowy w zwarciu - IMO bardziej kijowy byłby jakby nie zadawał żadnego dmg. W porównaniu z +CON ma o ok 30% większy patak i to jak dla mnie rekompensuje braki w HP. Wychodzę z założenia, że zdolność tankowania zapewniona będzie przez wysoki pdef, niezły mdef i block rate, a nie chcę żeby moja rola ograniczała się do bycia górą mięsa którą trzeba dobić jak już wszyscy DD leżą.

14k HP - dwarf też ma dużo HP i co z tego. Akurat ta liczba nie robi na mnie wrażenia. Przebicie się przez 6-8k HP przy ponad 1.4k pdef zajmuje dostatecznie dużo czasu żeby jakoś się uratować.

W tym buildzie chodziło mi o stworzenie postaci uniwersalnej: z możliwością efektywnego wykorzystania skilli magicznych, dmg może nie ogromnym ale też nie pomijalnym, i wystarczającą przeżywalnością - zważywszy na to że ta postać raczej rzadko będzie się znajdować pod skoncentrowanym ogniem-przecież nawet jak użyję hate aury to każdy po sekundzie przetargetuje się z powrotem, poza tym nie używałbym tego nie mając w party bishopa czy innego ee.

Podkreślam że to na razie tylko teoria :P tak czy owak discuss ;)

Dzięki za info o kubikach.

Ryltar

CytatCo z tego że dodaje CON,liczy się efekt końcowy. W efekcie z tym dye co mam dostaję +3STR/-3CON.

Podstawowa rada w L2.Nigdy nie bierz dye ktore daja odwrotny efekt niz set z armora.

CytatNa samo nukowanie nie starczy mi many i trzeba też będzie zadać trochę DMG ręcznie.

Ty chyba nie myslisz ze Nuker sk caly czas ucieka prawda?

CytatCzy jest kijowy w zwarciu - IMO bardziej kijowy byłby jakby nie zadawał żadnego dmg

LAtanie bez broni to sie mija z celem ;p

CytatW porównaniu z +CON ma o ok 30% większy patak i to jak dla mnie rekompensuje braki w HP

Zdajesz sobie sprawe ze zanim ty mi zestukasz te moje 14k hp to ja zdaze ciebie zanukowac? Moze i masz wiekszy m.atk ale ja mam 2x wiecej hp.

CytatWychodzę z założenia, że zdolność tankowania zapewniona będzie przez wysoki pdef, niezły mdef i block rate

Ta zwlaszcza ze jak dostaniesz stunta to sobie zbytnio nie pohatujesz.Sam p.def,m.def i block rate nie starczy.

Cytata nie chcę żeby moja rola ograniczała się do bycia górą mięsa którą trzeba dobić jak już wszyscy DD leżą.

Jestes tankiem i masz brac na klate.

Cytat14k HP - dwarf też ma dużo HP i co z tego. Akurat ta liczba nie robi na mnie wrażenia. Przebicie się przez 6-8k HP przy ponad 1.4k pdef zajmuje dostatecznie dużo czasu żeby jakoś się uratować.

Wiesz ze taki gladiator lub tyrant nie beda mieli problemu na przebicie sie przez twoja tarcze?
Ich speciale ja omijaja...

CytatW tym buildzie chodziło mi o stworzenie postaci uniwersalnej

Nie ma takiej...mozesz jedynie nie ruszac SK i wziąć miecz dla maga i dla wojownika.

Cytatzważywszy na to że ta postać raczej rzadko będzie się znajdować pod skoncentrowanym ogniem

Jako tank to bedziesz rowno po gebie obrywal...

Cytatprzecież nawet jak użyję hate aury to każdy po sekundzie przetargetuje się z powrotem

Ta tez tak myslalem...

Cytatpoza tym nie używałbym tego nie mając w party bishopa czy innego ee.

Myslisz ze oni nadaza z leczeniem ciebie jak dostajesz po 1k dmg?


Falconek

CytatPodstawowa rada w L2.Nigdy nie bierz dye ktore daja odwrotny efekt niz set z armora.

Hmm uzasadnij. Pisałem już że zależy mi na pozostałych bonusach DC.

CytatTy chyba nie myslisz ze Nuker sk caly czas ucieka prawda?

Nie. Właśnie dlatego zależy mi żeby móc zadać trochę DMG ręcznie.

CytatLAtanie bez broni to sie mija z celem ;p

eee O.o

CytatZdajesz sobie sprawe ze zanim ty mi zestukasz te moje 14k hp to ja zdaze ciebie zanukowac? Moze i masz wiekszy m.atk ale ja mam 2x wiecej hp.

Jeżeli w ogóle mnie stargetujesz to nawet jak zginę będę Ci wdzięczny. Ja natomiast nie mam ambicji zestukiwać Twoich 14k HP, zostawię to nukerom. Oczywiście jak już nie będą mieli lepszych celów.

CytatTa zwlaszcza ze jak dostaniesz stunta to sobie zbytnio nie pohatujesz.Sam p.def,m.def i block rate nie starczy.

Z moich dotychczasowych obserwacji to przy 34 CON stun wchodzi niemal równie często jak przy mniejszej liczbie, a w +CON nie chcę iść. Zresztą w praktyce stun nie jest używany aż tak często żeby traktować go jako znaczące zagrożenie.

CytatJestes tankiem i masz brac na klate.

A co jeśli przeciwnik nie chce dać się wziąć na klatę?

CytatWiesz ze taki gladiator lub tyrant nie beda mieli problemu na przebicie sie przez twoja tarcze?
Ich speciale ja omijaja...

Nie tylko przez moją tarczę ale też przez innych, więc? Co to zmienia, przecież nie mówimy o 1vs1.

CytatNie ma takiej...mozesz jedynie nie ruszac SK i wziąć miecz dla maga i dla wojownika.
Jednakowoż będę próbował ^^

CytatJako tank to bedziesz rowno po gebie obrywal...
Właśnie w to wątpie. Chyba że mówisz o raidbossach.

CytatTa tez tak myslalem...
Może na siege się nie przetargetują bo za duży chaos i lagi, ale w mniejszych zadymach z tego co dotąd widziałem hate daje jedynie chwilowe odwrócenie uwagi. Natomiast zgadzam sie ze na siege lepiej isc w +CON.

CytatMyslisz ze oni nadaza z leczeniem ciebie jak dostajesz po 1k dmg?
Wiem że nawet łuk czy sztylet jest bardzo ciężki do zabicia jak ma na plecach dobrego healera i sam wie co robi, chyba że dostanie root (bo stun za krótko trwa)

Chętnie podyskutuję o SK i może się czegoś dowiem, ale na przyszłość proszę o konkrety i argumenty a nie o ironię.

Ryltar

CytatHmm uzasadnij. Pisałem już że zależy mi na pozostałych bonusach DC.

Jezeli armor daje +do con a -do str to to jest glupie brac +str -con...wez sobie avadon i go zenchantuj do wysokiego i problem z glowy.

CytatNie. Właśnie dlatego zależy mi żeby móc zadać trochę DMG ręcznie.

No ale po co bierzesz bron dla maga i +str? albo bierzesz bron dla maga i -str albo bron dla woja i +str.

CytatJeżeli w ogóle mnie stargetujesz to nawet jak zginę będę Ci wdzięczny. Ja natomiast nie mam ambicji zestukiwać Twoich 14k HP, zostawię to nukerom. Oczywiście jak już nie będą mieli lepszych celów.

Mi chodzilo o 1 vs 1.A w mass to gwarantuje ci ze beda chcieli bo hate robi swoje jezeli nie maja makr ale i tak jak zaczne sypac hate aura to bedzie to ciagle wkurzac.A nukerzy maja mnie targetowac zeby dagger zaszedl od tylu i go ladnie sklepal.Moze i na takim pvp padne ale jezeli moje party wygra ja tez wygrywam.

CytatZ moich dotychczasowych obserwacji to przy 34 CON stun wchodzi niemal równie często jak przy mniejszej liczbie, a w +CON nie chcę iść

Skad ty wzieles 34 con? ja na swoim buidzie mam 39 con.

CytatZresztą w praktyce stun nie jest używany aż tak często żeby traktować go jako znaczące zagrożenie.

Roznie tu jest.Zazwyczaj kto lepiej robi CC ten wygrywa.

CytatA co jeśli przeciwnik nie chce dać się wziąć na klatę?

Masz Hate i Hate Aure a od 77 Vengance.Zawsze lepiej przeszkodzic komus i dostac chociaz ten jeden cios czy zaklecie niz
zeby ktos inny dostal.

CytatNie tylko przez moją tarczę ale też przez innych, więc? Co to zmienia, przecież nie mówimy o 1vs1.

Warriorzy maja za zadanie sciagac tez tankow a pamietaj ze nie kazdy warrior umie walczyc tylko w zwarciu.

CytatJednakowoż będę próbował ^^

Heh GL

CytatWłaśnie w to wątpie. Chyba że mówisz o raidbossach.

Jezeli wbiegasz w srodek i walisz hate aura lub hatujesz magow/lucznikow/daggerow/warriorow czy kogo tam to wiadomo ze obrywasz.

CytatMoże na siege się nie przetargetują bo za duży chaos i lagi, ale w mniejszych zadymach z tego co dotąd widziałem hate daje jedynie chwilowe odwrócenie uwagi.

I ta chwila jest po to zeby nie dostal dagger nuka za 1,5k tylko ty za 900.

CytatWiem że nawet łuk czy sztylet jest bardzo ciężki do zabicia jak ma na plecach dobrego healera i sam wie co robi, chyba że dostanie root (bo stun za krótko trwa)

Zazwyczaj w party jest jeden tank ktory asystuje wiec za nim lezie reszta jak zaznaczy takiego 3 nukerow to healer nie pomoze tylko opozni troche to co nie uniknione.

A tak BTW to BSOE>All...

Falconek

Obawiam się że enchantowanie Avadona mogłoby wyjść drożej niż kupno DC, poza tym Avadon nie daje odporności na paraliż i heal+4% (rozumiem że to jest, że healer będzie mi zwracał więcej HP)

Biorę broń dla maga i +STR żeby móc zadawać DMG i magią i fizycznie. Jednak po namyśle mógłbym zrezygnować z +STR i zostawić tylko +WIT. +CON jest sprzeczne z moimi upodobaniami co do postaci używających (w dużym stopniu) siły fizycznej.

CytatMi chodzilo o 1 vs 1. A w mass to gwarantuje ci ze beda chcieli bo hate robi swoje jezeli nie maja makr ale i tak jak zaczne sypac hate aura to bedzie to ciagle wkurzac.A nukerzy maja mnie targetowac zeby dagger zaszedl od tylu i go ladnie sklepal.Moze i na takim pvp padne ale jezeli moje party wygra ja tez wygrywam.

W pełni się zgadzam. Tylko właśnie sądzę że będę w stanie nie dać się zabić nawet z 8k HP. Ale to może potwierdzić (lub zaprzeczyć) tylko praktyka.

Co do CON oczywiście miało być 32. Mam na myśli to, że +CON mi się nie podoba a -CON wiele nie zaszkodzi jak fabryka dała tylko 32.

CytatMasz Hate i Hate Aure a od 77 Vengance.Zawsze lepiej przeszkodzic komus i dostac chociaz ten jeden cios czy zaklecie niz
zeby ktos inny dostal.

Tylko właśnie to będzie chyba góra jeden cios a czasami żaden. I nie potrzeba mi wtedy 14K HP żeby to wytrzymać.

CytatWarriorzy maja za zadanie sciagac tez tankow a pamietaj ze nie kazdy warrior umie walczyc tylko w zwarciu.

Zazwyczaj w party jest jeden tank ktory asystuje wiec za nim lezie reszta jak zaznaczy takiego 3 nukerow to healer nie pomoze tylko opozni troche to co nie uniknione.

Niech nawet warriorzy stanowią takie zagrożenie jak nukerzy. Nawet biorąc pod uwagę nukerów uważam że aż tyle HP nie potrzeba przy tak wysokim pdef i mdef. W końcu to czy healer da radę cię wyhealować zależy od tego jak szybko zbijają ci HP a nie ile go masz. Poprostu mamy odmienne wcześniejsze doświadczenia. Może rzeczywiście zostawić CON tak jak jest ale zdecydowanie nie chciałbym go podnosić.

Ryltar

CytatBiorę broń dla maga i +STR żeby móc zadawać DMG i magią i fizycznie. Jednak po namyśle mógłbym zrezygnować z +STR i zostawić tylko +WIT. +CON jest sprzeczne z moimi upodobaniami co do postaci używających (w dużym stopniu) siły fizycznej.

Latwiej ci bedzie zrobic czystego SK i kupic mu 2 bronie dla maga i woja.

CytatTylko właśnie sądzę że będę w stanie nie dać się zabić nawet z 8k HP. Ale to może potwierdzić (lub zaprzeczyć) tylko praktyka.

Oto chodzi ze SK na 7x z 7,6k hp na UD na wojence padl dosc szybko(zajelo to 5 sekund na zabicie go).

CytatTylko właśnie to będzie chyba góra jeden cios a czasami żaden. I nie potrzeba mi wtedy 14K HP żeby to wytrzymać.

Ale im wiecej wytrzymasz tym jest lepiej.

CytatNawet biorąc pod uwagę nukerów uważam że aż tyle HP nie potrzeba przy tak wysokim pdef i mdef

Na Abyss mam niecaly 1k m.def i nuker na surrenderze leje mnie za 1k-1,1k dmg.Dosc sporo zwlaszcza ze na czysto mam 5k hp.

CytatW końcu to czy healer da radę cię wyhealować zależy od tego jak szybko zbijają ci HP a nie ile go masz.

Tez zalezy od HP im masz wiecej hp to dluzej wytrzymasz a nie raz jest tak ze healer ma laga i go zmuli a te 4k hp moga zrobic ci roznice.

CytatMoże rzeczywiście zostawić CON tak jak jest ale zdecydowanie nie chciałbym go podnosić.

To zostaw Dye w spokoju zalatw sobie DC i tego E.Sword a potem zalatw sobie drugi miecz bo dobry SK zawsze ma 2 miecze dla maga i woja.

Dev

Set maj i dye +con - str +DLE jest dobrym rozwiązaniem na DA, powiedziałbym najlepszym. Walka z DA polega na kitowaniu. Mamy ładny stun resist i dużo hp. Innego zastosowania nie widze.

Wg mnie najlepszy jest czysty ST z NM i health w DLE. Dla SK biorę maj dlatego że nie mamy fortitude. Jak cokolwiek pozmieniasz w dye to bedziesz taki gówniany TK i nie nawojujesz (mowie o odejmowaniu str - idiotyzm, chyba że bierzesz focus w miecz...

Co do noszenia blunta - jeżeli wypadnie ci z jakiegoś pk lub dostaniesz go - zachowaj go sobie, exp nim po undeadach. Nie kupuj blunta bo to kupa jest, nie możesz robić stinga, który jest chyab najlepszym skilem SK. Na olimpiadzie pokazuje pazurki, jak sie bijesz na maga..


Co do broni dla maga - nie wiem, nie używałem, ale na chłopski rozum SOM + magic empower yłby najlepszy. Dodaje aż ~120 (nie pamiętam, strzelam, ale wiem ze koło 120) do siły czarów, czyli uwaga 1/4 m atk przeciętnego SK.

Co do warriorów - ostatnio bilem się z duelistem, który bawił się w nukera. Oj bolało bolało :P


Co do HP - ja na nightmare z healthem i bez dye mam 7100 hp. Jak ? Używam btb ze staffa. SK który używa dooma heavy i dye na con będzie miał około 9k-10k. Połóż to, to jesteś dobry.

I coś jeszcze panowie, tylko proszę się nie śmiać. Jeśli masz walkę z magiem 1v1 na arence, kup plated leather. +4 STR, -1 con, dodaj dye na STR, i masz około 48 STR. Dodaj do miecza haste albo focus i wymulisz go na kawałeczki :P (testowane i boli :D)

A co do naszych filmików RYl - coś ty z nim robił ? :D
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

EvItaE

O ile sie nie myle SK dostaje Fortitude na 76 LvL.

oma

jaka Subklasa  do Sk jakies propozycje?(i dlaczego)?

Dev

destro, fajne animki no i niepozorny jest :D
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

bula

SOM+magic power dodaje 167 m.atk.
Shillien Templar dostaje fortitude, nie SK.

Marc1n

 ROTFL^n - dodawanie do CON bezsensowne ? Właśnie padłem. Nie wiem czy Falconek sobie zdaje sprawe, ale SK to tank, tak dla przypomnienia. Jego zadaniem nie jest ownowaniem wszystkiego co się rusza, ale pomoc dla party/klanu w różnych sytuacjach. Braniem na klatę wszystkich nieprzyjemności. Każdy build do pvp praktycznie dla większości klas(90%)opiera się na dumpowaniu STR. Jest to najmniej potrzebna statystyka do pvp. Szczególnie, dla SK, gdzie jego 70% siły opiera się na magii i kurwikach nad jego głową. Jeżeli chcesz poprostu walczyć wręcz typowo melee, to SK to najgorszy ze wszelakich wyborów.
PS. SK to klasa, która po magach samych w sobie, wymaga największej ilości czarowania. Taki mag w heavy :P
HATE ME MOAR!

Elharion

SK dla wojów to jak Necro w C4 dla magów praktycznie :P

Co do tatuaży, ja sobie włożyłem +4 dex -4 con
co mi to daje?
większy atk. spd., speed, critic rate, def. rate, częstsze ataki cubiców itp.
Odporność na stuna może i ma nędzną, ale nadrabiam to skillem z 3 profki, jak na razie, żaden wojownik 1v1 ze mną nie wygrał ^^ (na EPI)

Dev

bardzo ciekawe, bo ja miałem bulid odwrotny, czyli -con +str i jakoś nie było źle ...

Prosze cię, jeżeli opierasz sie na samej teorii to sie nie wypowiadaj ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

CytatWg mnie najlepszy jest czysty ST z NM i health w DLE

Ta bilismy sie bez ss i bsps i skilli ST to dostales po twarzy xD

CytatCo do HP - ja na nightmare z healthem i bez dye mam 7100 hp. Jak ? Używam btb ze staffa. SK który używa dooma heavy i dye na con będzie miał około 9k-10k. Połóż to, to jesteś dobry.

Ja na Doomie i +5 con mialem prawie 5,4k hp(5349 jakos tak).

CytatROTFL^n - dodawanie do CON bezsensowne ? Właśnie padłem. Nie wiem czy Falconek sobie zdaje sprawe, ale SK to tank, tak dla przypomnienia. Jego zadaniem nie jest ownowaniem wszystkiego co się rusza, ale pomoc dla party/klanu w różnych sytuacjach. Braniem na klatę wszystkich nieprzyjemności. Każdy build do pvp praktycznie dla większości klas(90%)opiera się na dumpowaniu STR. Jest to najmniej potrzebna statystyka do pvp. Szczególnie, dla SK, gdzie jego 70% siły opiera się na magii i -_-'ikach nad jego głową. Jeżeli chcesz poprostu walczyć wręcz typowo melee, to SK to najgorszy ze wszelakich wyborów.

Dlatego ja wole buid +5 con bo jak juz mowilem nawet jak padne na mass to jezeli moje party wygra ja tez wygram.

CytatPS. SK to klasa, która po magach samych w sobie, wymaga największej ilości czarowania. Taki mag w heavy

Taki mag bojowy ^^ za to go lubie :)

CytatProsze cię, jeżeli opierasz sie na samej teorii to sie nie wypowiadaj ...

Dokaldnie,maj jest taki ze mimo -4 con daje i tak niezlego resista,bardziej odczuwasz - w hp.

Dev

#622
Ryl - nie mialem health, mialem polowe HP, nie mialem cp ... :P

ST jest coraz bardziej chciany w party na abyssie, bo może walnąć basha w healera i party padnie ... ST to właściwie chyba najfajniejsza postać w l2 jeśli chodzi o skile i gameplay. SK brakuje tego shield basha, TOD jest w sumie w ogóle nie potrzebny, bardziej ucieszyłbym sie z TP na kubiki (lol xD). Jeśli nie zabierałby tych 1k hp, uzywałbym go może. TOD to bardziej jest poświęcenie, bo po tym zwykle sie pada ...

Ahh i jeszcze coś - ST z songami 3rd class jest nie do pokonania. Haste w miecz i reuse basha 1 sec - co sekunde mozemy uderzyc :P

Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

CytatRyl - nie mialem health, mialem polowe HP, nie mialem cp ...

Ta a ja mialem damaskusa,black ore,nm i +5 con :P A zostalo mi 2,2k hp i 200 CP ^^ Na dluzasza mete HP>DMG jak nie walczy sie bez bsps i ss :P

Marc1n

#624
DevouringOne - 8 SK na ratach max 4X. 7dem 60+ lvl, ale priv to w sumie lipa, a nie doświadczenie. Więc ja teoretyzuje, bo nigdy nie miałem na ratailu SK i Ty, bo retaila nie widziałeś najprawdopodobniej.
Majestic jest lipa. Zauważcie, że DC/NM ma bonusy związane z tarczą, a Majestic nie, a to bardzo ważna sprawa :) np. DC + do defense rate dla tarczy, czyli elo w pompke bonusik.
HATE ME MOAR!