SK/SE

Zaczęty przez Thangorodrim, Marzec 31, 2007, 06:54:54 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Thangorodrim

mam takie male skromne pytanko, chodzi mi o taka subclasse granie na statach SE, wiadomo 2 drainy + lighting strike + freezing cos tam, fajna sprawa ale chodzi mi o to czy te drainy i freezing nie odnawiaja sie za dlugo? bo jesli odnawiaja sie w szybko to ta sublcassa jest calkiem fajna, ale jesli odnawiaja sie wolno nawet na statach maga to szit. wiec jesli ktos ma taka subclasse niech sie wypowie.

System

Na klasie SE drainy, lighting itp beda sie odnwiajc jak normalne czary maga (sps,sorc,sh,necro)
Taka suba jest zadko spotykana ale ciekawa.
"Czekaj...Czy ja k***a lubię poziomki?"

Thangorodrim

jedna z lepszych ;p paraliz na empie wchodzi caly czas, cubici, wind shackle mmm

Hodiel

no ja mialem taka postac to sie wypowiem :P
no wiec tak, jesli uzywasz skilli z glowa czyli rozne jakies wymyslne kombinacje to mozna dojsc do tego ze prawie w ogóle nie czekasz na reuse skilli. ja stosowalem kombinacje drain health, freez strike, life leach, freez strike i tak wkolko. ls co chwile jak sie tylko przeladowal (jego re-use ze stoperem w reku przy ava robe secie, dye +4 wit, homu+acu, 2x tatoo emp tylko na potce acumenowej wynosil ~20 sekund - bardzo malo biorac tez pod uwage jak szybko sie go castuje, w porownaniu z anchorem nekra to nieba i ziemia ;p). z plusow jeszcze takie pierdolki jak maly self buff (ww,shield, mental shield), mocny heal, baaaardzo duzy m.def, p.def ze skillem wlaczonym tez calkiem niezly, cubici, debuffy, z ud mozna tez pare targetow posciagac.
z minusow to oczywiscie maly zasieg (2x mniejszy jak u lucznika) co moze nie daje sie we znaki tak bardzo na pvp i mass pvp ale na siege'ach juz nie jest tak fajnie. duzym minusem jest tez m.atk mimo selfempowera. dla przykladu, nekro bez dye na int z valhalla bez empa ~900 m.atk, sk/se z valhalla na empie ~1050 m.atk. jakby jeszcze tego bylo malo na statach se nie mozna wrzucic dye na +int.

ale to wsyztsko rekompensuje jeden wspanialy skill - ls, dla ktorego warto grac ta postacia :) w ludzi wchodzi mniej wiecej w 50% przypadkow przy m.atk ~1200 m.atk, w moby gdzies kolo 4/5 przypadkow (wyrmy i orki na bs ;p)

ta postac ma tyle samo zalet co i wad no i trzeba se nia chwile pograc zeby ja w pelni opanowac bo latwo sie nia nie gra :P ale mimo to polecam ja

ja swojego sk/se sprzedalem no i teraz tego zaluje nieco  :?
infinite........................

Galion

SK/PS lepszy jest IMO :)

Elvin

Najlepszy jest SH/AW i koniec xD

Thangorodrim

Cytat: Galion w Kwiecień 29, 2007, 08:41:41 AM
SK/PS lepszy jest IMO :)

nie prawda ;p sk/se ma wiekszy m atk i czesciej paraliz wchodzi

Hodiel

ale buffniety sk/ps po 3 profce z wlaczona arcane agility i tp ownuje ladnie :P
ogolnie sk/mag to zajefajniste subki  :)
infinite........................

Thangorodrim

arcane agality dodaje casting speeda ale zmniejsza reuse skilli co jest gorsze lolz -.-

Elvin

Cytat: Thangorodrim w Kwiecień 30, 2007, 01:09:47 PM
arcane agality dodaje casting speeda ale zmniejsza reuse skilli co jest gorsze lolz -.-
Chyba nie zalapales xD
arcane agility dodaje cast speed, i to calkiem przyjemnie.
i... tak " i " a nie "ale" zmniejsza re-use. xD dlatego ze to nie jest wada xD jesli skill mial reuse tam powiedzmy 10sekund to bedzie mial 8. ;P

Hodiel

Cytat: Elvin w Kwiecień 30, 2007, 04:21:50 PM
Cytat: Thangorodrim w Kwiecień 30, 2007, 01:09:47 PM
arcane agality dodaje casting speeda ale zmniejsza reuse skilli co jest gorsze lolz -.-
Chyba nie zalapales xD
arcane agility dodaje cast speed, i to calkiem przyjemnie.
i... tak " i " a nie "ale" zmniejsza re-use. xD dlatego ze to nie jest wada xD jesli skill mial reuse tam powiedzmy 10sekund to bedzie mial 8. ;P

w kazdym razie z arcane agility wychodzi na + :p
infinite........................

Thangorodrim

gorzej dla sk/ps jesli wejdzie c5 skill SE  = erase odwoluje summona ;d wiec taki sk/ps jest szitem ;d w c5 teraz na razie fajna postac ale wole sk/se bardziej przydatna