[PROBLEM] problem z postawieniem l2j na debianie 64

Zaczęty przez nOOb, Maj 29, 2007, 06:43:45 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

nOOb

Więc jak wyżej w temacie mamy ZONK'a. Chcemy postawić serwer l2j na dedyku z oprogramowaniem debian 3.1 64 bit wszystko ładnie zainstalowane itp. lecz.. ;/
     Ładnie odpalamy login wszystko pięknie jak w szwajcarskim zegarku natomiast kiedy przechodzimy do odpalenia startGameServer.sh. ... włącza się i.... i shit ;/ takie dziwo zapisuje do logow :

Cytat
Exception in thread "GameTimeController" java.lang.OutOfMemoryError: GC overhead limit exceeded
     at net.sf.l2j.gameserver.GameTimeController.moveObjects(GameTimeController.java:121)
     at net.sf.l2j.gameserver.GameTimeController$TimerThread.run(GameTimeController.java:182)
Exception in thread "main" java.lang.OutOfMemoryError: Java heap space
     at java.lang.Integer.valueOf(Integer.java:585)
     at net.sf.l2j.gameserver.model.actor.knownlist.ObjectKnownList.knowsObject(ObjectKnownList.java:68)
     at net.sf.l2j.gameserver.model.actor.knownlist.ObjectKnownList.addKnownObject(ObjectKnownList.java:55)
17:33:16 TimerThread stop with following error. restart it.


Luudzie help!!


maziq

Jak jest z pamięcią na dedyku czy masz napewno więcej niż 512 ?

Serwer: L2Godz.com [ 25x ]
--------------