Gladiator [Glad]

Zaczęty przez Dohid, Listopad 27, 2006, 06:48:51 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Truskawka



Siena

Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...

TeDeI

+4!!!
Tłumacze:

Gdy duale są zenchantowene do 4 lub więcej, celność będzie zwiększona o 6.

Gdzie tu masz coś o enchantowaniu na +6?? Polecam pouczyć się angielskiego.
A droga wiedzie w przód i w przód,
Choć zaczęła się tuż za progiem -
I w dal przede mną mknie na wschód,
A ja wciąż za nią - tak jak mogę...
Skorymi stopy za nią w ślad -
Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
Gdzie strumień licznych dróg już wpadł...
A potem dokąd? - rzec nie mogę.

Siena

Cytat: TeDeI w Czerwiec 16, 2007, 10:44:01 AM
+4!!!
Tłumacze:

Gdy duale są zenchantowene do 4 lub więcej, celność będzie zwiększona o 6.

Gdzie tu masz coś o enchantowaniu na +6?? Polecam pouczyć się angielskiego.

Mistrzu, tu nie chodzi o to na jakim enchancie SA się pojawia, tylko z jaką częstotliwością przy +4. Radzę przeczytać poprzednie posty zanim zacznie się kogoś wyzywać.
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...

Truskawka

Cytat: TeDeI w Czerwiec 16, 2007, 10:44:01 AM
+4!!!
Tłumacze:

Gdy duale są zenchantowene do 4 lub więcej, celność będzie zwiększona o 6.

Gdzie tu masz coś o enchantowaniu na +6?? Polecam pouczyć się angielskiego.
ja polecam pouczyć się polskiego bo pytanie było ile wynosi bonus a nie przy jakim + sie pojawia :P


Vicol

Jak grać, żeby być skutecznym?
Jak działa skill z 78 lvl (nazwy nie pamiętam, ale wygląda tak jak skille ofensywne)

Truskawka

Atak dystansowy jednocześnie ładujący o naszą pulę mocy o 1, super rzecz


Tomahawk

Cytat: Vicol w Czerwiec 16, 2007, 05:22:06 PM
Jak grać, żeby być skutecznym?
Wystarczy ćwiczyć ;)

Rate:4/5/5/5
Profesja: Duelist

Vicol

#508
Mi się zdaje ze na potworki jest taktyka
Ładowanie na maxa-> Bananek -> ładowanie na maxa -> TSS -> zwykła walka, czasami dodając skill bez ładowania, a niekiedy z...

Co do pvp z łucznikami.
1. Albo jedziemy kolesia z daleka banankiem, ładując się (ciągle).
2. Szybko podbiegamy walimy stuna (naogół wejdzie- łucznicy nie mają za dużo CON) i spuszczamy mu TSS, następnie walimy zwyczajnie, dodając skill. Jednak łucznik jest szybszy i łatwo zwieje. Gdy wiemy, że jeden cios wystarczy, żeby go zabić to walnąć mu bananka. I myśle żeby tak samo zrobić gdy uciekł. Chociaż, kiedy będziemy widzieć, że łucznik już daje pierwsze kroki w tył, warto spróbować stuna walnąć.
3. Chyba najgorsze wyjście, bananek ładowanie dobiegnięcie stun i jazda ciosami i skillami.

Pvp z wojami.
Na początek zawsze bananek, jeśli stoimy daleko, jeśli blisko- TSS.
1. Któreś z powyższych na dobry początek, ładowanie i walimy. Mało żyć? Stun (niekiedy wejdzie, a wtedy mamy luz) i szybkie ładowanie i lejemy się dalej.
2.Daggerzy to chuderlaki- jak najczęściej TSS, bo zabiera najwięcej, radziłbym często używać stuna, a zwłaszcza na AW- mały CON. Tak jak łucznicy- mogą zwiewać.
3.Walka z destro, ciężka sprawa, chyba jedziemy tak jak w punkcie 1, czasem jednak uciekając, desrto jest wolniejszy.


Pvp z magiem
1. Myślę, żeby na początku nie używać bananka, bo dużo czasu stracimy, a mało walniemy i w trakcie biegu może być po nas. Dlatego na początku jak najszybciej dobiec stun (mój ulubiony mniam...) i jazda z TSS. Gdy nam walnie slowa- nie gońmy, należy wtedy tylko polegać na bananku i modlić się żeby nasz mały m.def nas nie zawiódł.
2.Ciągle i wyłącznie Sonic Blaster (bananek)
3.Na summonerów hmmmmm.... Chyba najpierw zabic tego pana co ku*** leczy summona i nie daje nam wygrać. Najpierw jednak stun na summona. Potem już luzem się uda rozwalić summonera. A summon bez CP i bez swojego pana nie ma najmniejszych szansWiadomo najpierw bananek, potem ładowanie- TSS i walka otwarta.

Przed rozpoczęciem walki, wszystkie ,,Buffy" należy naładować- czy to walka z łucznikiem czy z magiem.



bula

Cytat3.Na summonerów hmmmmm.... Chyba najpierw zabic tego pana co ku*** leczy summona i nie daje nam wygrać. Potem już luzem się uda. Wiadomo najpierw bananek, potem ładowanie- TSS i walka otwarta.

ta jasne...zanim summonera zaatakujesz to on z ciebie kaleke zrobi...

Vicol

Cytat: bula w Czerwiec 16, 2007, 08:08:25 PM
Cytat3.Na summonerów hmmmmm.... Chyba najpierw zabic tego pana co ku*** leczy summona i nie daje nam wygrać. Potem już luzem się uda. Wiadomo najpierw bananek, potem ładowanie- TSS i walka otwarta.

ta jasne...zanim summonera zaatakujesz to on z ciebie kaleke zrobi...

a atakowanie summona to jest jak syzyfowa praca- nie ma ona sensu. Fajnie, summona będziesz bić po 100 dmg, ale co z tego, gdy summoner bedzie go leczyc? WIEM! Najpierw stunujemy albo summona albo summonera i jedziemy tego drugiego, którego zastunowaliśmy.

Nasgar

Zapomniałeś dodać, że każdy summoner ma transfer pain więc bicie go trochę nie opłacalne. Dobrze, że wpadłeś na pomysł ze stunem. Stunujemy summonera i bijemy summona, proste. Łuczników samymi banankami można pozabijać zwłaszcza jak masz sonic rage.

Truskawka

Cytat: Vicol w Czerwiec 16, 2007, 08:12:46 PM
Cytat: bula w Czerwiec 16, 2007, 08:08:25 PM
Cytat3.Na summonerów hmmmmm.... Chyba najpierw zabic tego pana co ku*** leczy summona i nie daje nam wygrać. Potem już luzem się uda. Wiadomo najpierw bananek, potem ładowanie- TSS i walka otwarta.

ta jasne...zanim summonera zaatakujesz to on z ciebie kaleke zrobi...

a atakowanie summona to jest jak syzyfowa praca- nie ma ona sensu. Fajnie, summona będziesz bić po 100 dmg, ale co z tego, gdy summoner bedzie go leczyc? WIEM! Najpierw stunujemy albo summona albo summonera i jedziemy tego drugiego, którego zastunowaliśmy.
Z punktu widzenia Glada zabicie summona nie jest trudne pamiętajmy że summony maja p def robe userów więc skille przy max ładunkach powinny bić bardzo okazale. Z drugiej jednak strony warrior bane + wind schacle i reuse skilli mamy baaaardzo długi więc jest to walka w której wszystko może się wydarzyć i każdy może wygrać.


Vicol

Ale ogólnie taktyki nie najgorsze? 

Tomahawk

Cytat: Vicol w Czerwiec 16, 2007, 07:56:06 PM
1. Albo jedziemy kolesia z daleka banankiem, ładując się (ciągle).
2. Szybko podbiegamy walimy stuna (naogół wejdzie- łucznicy nie mają za dużo CON) i spuszczamy mu TSS, następnie walimy zwyczajnie, dodając skill. Jednak łucznik jest szybszy i łatwo zwieje. Gdy wiemy, że jeden cios wystarczy, żeby go zabić to walnąć mu bananka. I myśle żeby tak samo zrobić gdy uciekł. Chociaż, kiedy będziemy widzieć, że łucznik już daje pierwsze kroki w tył, warto spróbować stuna walnąć.
3. Chyba najgorsze wyjście, bananek ładowanie dobiegnięcie stun i jazda ciosami i skillami.
Jak juz dobiegniesz to nie warto stuna. W czasie w którym będziesz walił stuna spokojnie bys go zjechal, a stun moze nie wejsc.
Cytat: Vicol w Czerwiec 16, 2007, 07:56:06 PM
Na początek zawsze bananek, jeśli stoimy daleko, jeśli blisko- TSS.
1. Któreś z powyższych na dobry początek, ładowanie i walimy. Mało żyć? Stun (niekiedy wejdzie, a wtedy mamy luz) i szybkie ładowanie i lejemy się dalej.
2.Daggerzy to chuderlaki- jak najczęściej TSS, bo zabiera najwięcej, radziłbym często używać stuna, a zwłaszcza na AW- mały CON. Tak jak łucznicy- mogą zwiewać.
Niewarto stuna. Jeżeli latasz w heavy to i tak dagger slabo ci wali.
Cytat: Vicol w Czerwiec 16, 2007, 07:56:06 PM
Pvp z magiem
1. Myślę, żeby na początku nie używać bananka, bo dużo czasu stracimy, a mało walniemy i w trakcie biegu może być po nas. Dlatego na początku jak najszybciej dobiec stun (mój ulubiony mniam...) i jazda z TSS. Gdy nam walnie slowa- nie gońmy, należy wtedy tylko polegać na bananku i modlić się żeby nasz mały m.def nas nie zawiódł.
Moja taktyka jest taka: sonic storm, sonic buster, sonic blaster. W wielu przypadkach jest już po walce. A jak oporny to jeszcze tss(albo spamowac bananami :)) Slow-lh.

Co do Summonerów to sie niewypowiem, bo jedyny z jakim walczyłem to necro :P



Rate:4/5/5/5
Profesja: Duelist

SDKain

na poczatek witam wszystkich (1 post)

pvp z lucznikiem:

mozliwosci wladowania stuna lucznikowi sa 2, albo lucznik jest kompletnym idiota ze sie pcha do glada w zwarcie albo sie zakradniemy po cichu od tylu, osobiscie walke zaczynam obszarowymi nastepnie banan jesli jest mozliwosc ladujemy sie rage, glad w c5 moze lucznika polozyc na odleglosc.
Dla mnie w pvp to taka slabsza wersja maga jesli sie w dobrej kolejnosci wali obszarowe dobija bananem
tak zeby sie w miare zlewalo z reuse to magowie i lucznicy lataja w powietrzu

z Dagerem podobnie tylko jak bedzie blisko mozna mu zasadzic tss albo dss osobiscie polecam to drugie jesli sie nie ma rage bo ladowanie zawsze troszke jednak trwa a efekt podobny i ok 30 mniej mp je (poprawic enchantem skil jesli komus ciagle malo ;p) przewaznie to ostatnie co widzi dager zanim padnie.  Przy obszarowych lepiej sie pilnowac z mp bo je po 100  te skile szybko sie wypuszcza wiec w ok 2 sek nie ma 200 mp (enchant na koszt mp raczej sie nie oplaca)
grunt to nie spanikowac

Destro:

Da sie usiekac ale ciezko zwlaszka koncowka walki osobiscie zawsze zostawialem mp na koniec walki
i siekac destro gdy bedzie odpalal frenzy i inny badziew obszarowe tss i wszsytko co sie da szybko uzupelnic i zadaje dobry dmg oczywiscie zalezy jaki destro sie trafi bo madry odbiegnie wyciagnie dagger i odpali skile a jesli destro glupi i bedzie je odpalal gdy go siekam w najlepsze...

jesli chodzi o walke z DA pierw ubijam pantere naszczescie to animal ;] wiec sieka sie przyjemnie olewajac DA oczywiscie odpalajac war frenzy stun moze wejsc ale powinien szybko zejsc a sam DA ta siekierka czy tam mieczem wiele nienarobi jesli nie ma pantery to napieprzac az zdechnie mp trzeba rozsadnie rozstawic na cala walke pantera jest przewaznie  gora 3 4 skile

Necro:
Przewaznie 1 uzywa coda wiec mozemy sie modlic by nie wyszedl najwazniejszy ripors w 1 momatach walki a potem siekac jak najszybciej obszarowe banan i od nowa summona mozna olac przynajmiej ja olewam a na stuna w summona nie ma czasu zazwyczaj podczas walki z necro
bo gdy zaczniemy sie bawic w siekiere do stuna wycharatac stun w summona necro sie poczestuje naszego hp wampirem i dark vortexem mozna przeciagac wtedy obszarowe banan ale nasze szanse coraz szybciej maleja

przewaznie taka walka nie trwa dluzej niz 20 sek w warunkach areny
Everlast- Spektral Dancer 79lvl
             Duelist 77lvl

TeDeI

Cytat: SDKain w Czerwiec 17, 2007, 01:11:21 AM

Necro:
Przewaznie 1 uzywa coda wiec mozemy sie modlic by nie wyszedl najwazniejszy ripors w 1 momatach walki a potem siekac jak najszybciej obszarowe banan i od nowa summona mozna olac przynajmiej ja olewam a na stuna w summona nie ma czasu zazwyczaj podczas walki z necro
bo gdy zaczniemy sie bawic w siekiere do stuna wycharatac stun w summona necro sie poczestuje naszego hp wampirem i dark vortexem mozna przeciagac wtedy obszarowe banan ale nasze szanse coraz szybciej maleja

przewaznie taka walka nie trwa dluzej niz 20 sek w warunkach areny
Ja bym tak summona nie olewał. Zadaje duży dmg, a necro ma heala na summona z wizarda więc go nie pohealuje. Bedziesz naparzać w tego necrusa z tp a on vamp i "niema hp - jest hp".
A droga wiedzie w przód i w przód,
Choć zaczęła się tuż za progiem -
I w dal przede mną mknie na wschód,
A ja wciąż za nią - tak jak mogę...
Skorymi stopy za nią w ślad -
Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
Gdzie strumień licznych dróg już wpadł...
A potem dokąd? - rzec nie mogę.

Rake

Cytat: SDKain w Czerwiec 17, 2007, 01:11:21 AM
na poczatek witam wszystkich (1 post)

pvp z lucznikiem:

mozliwosci wladowania stuna lucznikowi sa 2, albo lucznik jest kompletnym idiota ze sie pcha do glada w zwarcie albo sie zakradniemy po cichu od tylu, osobiscie walke zaczynam obszarowymi nastepnie banan jesli jest mozliwosc ladujemy sie rage, glad w c5 moze lucznika polozyc na odleglosc.
Dla mnie w pvp to taka slabsza wersja maga jesli sie w dobrej kolejnosci wali obszarowe dobija bananem
tak zeby sie w miare zlewalo z reuse to magowie i lucznicy lataja w powietrzu

z Dagerem podobnie tylko jak bedzie blisko mozna mu zasadzic tss albo dss osobiscie polecam to drugie jesli sie nie ma rage bo ladowanie zawsze troszke jednak trwa a efekt podobny i ok 30 mniej mp je (poprawic enchantem skil jesli komus ciagle malo ;p) przewaznie to ostatnie co widzi dager zanim padnie.  Przy obszarowych lepiej sie pilnowac z mp bo je po 100  te skile szybko sie wypuszcza wiec w ok 2 sek nie ma 200 mp (enchant na koszt mp raczej sie nie oplaca)
grunt to nie spanikowac

Destro:

Da sie usiekac ale ciezko zwlaszka koncowka walki osobiscie zawsze zostawialem mp na koniec walki
i siekac destro gdy bedzie odpalal frenzy i inny badziew obszarowe tss i wszsytko co sie da szybko uzupelnic i zadaje dobry dmg oczywiscie zalezy jaki destro sie trafi bo madry odbiegnie wyciagnie dagger i odpali skile a jesli destro glupi i bedzie je odpalal gdy go siekam w najlepsze...

jesli chodzi o walke z DA pierw ubijam pantere naszczescie to animal ;] wiec sieka sie przyjemnie olewajac DA oczywiscie odpalajac war frenzy stun moze wejsc ale powinien szybko zejsc a sam DA ta siekierka czy tam mieczem wiele nienarobi jesli nie ma pantery to napieprzac az zdechnie mp trzeba rozsadnie rozstawic na cala walke pantera jest przewaznie  gora 3 4 skile

Necro:
Przewaznie 1 uzywa coda wiec mozemy sie modlic by nie wyszedl najwazniejszy ripors w 1 momatach walki a potem siekac jak najszybciej obszarowe banan i od nowa summona mozna olac przynajmiej ja olewam a na stuna w summona nie ma czasu zazwyczaj podczas walki z necro
bo gdy zaczniemy sie bawic w siekiere do stuna wycharatac stun w summona necro sie poczestuje naszego hp wampirem i dark vortexem mozna przeciagac wtedy obszarowe banan ale nasze szanse coraz szybciej maleja

przewaznie taka walka nie trwa dluzej niz 20 sek w warunkach areny

Hmmm,a na temat pvp z SwSem nic nie napiszesz? ;P
Mamy niezły ubaw kiedy sobie przypominamy jak duelistą zwiewałeś przed SwSem na 73 z soul bowem i w heavy tallumie :D

P.S. Ale w teori to wymiatasz bez dwóch zdań ;D Z którego forumowego poradnika korzystałeś? ;P
[

Tomahawk

Cytat: Rake w Czerwiec 17, 2007, 11:29:05 AM
Hmmm,a na temat pvp z SwSem nic nie napiszesz? ;P
Mamy niezły ubaw kiedy sobie przypominamy jak duelistą zwiewałeś przed SwSem na 73 z soul bowem i w heavy tallumie :D

P.S. Ale w teori to wymiatasz bez dwóch zdań ;D Z którego forumowego poradnika korzystałeś? ;P
Szkoda, że nie wspomniałeś jak u nas CP poty są zbugowane.

Rate:4/5/5/5
Profesja: Duelist

Rake

Cytat: Tomahawk w Czerwiec 17, 2007, 01:41:27 PM
Cytat: Rake w Czerwiec 17, 2007, 11:29:05 AM
Hmmm,a na temat pvp z SwSem nic nie napiszesz? ;P
Mamy niezły ubaw kiedy sobie przypominamy jak duelistą zwiewałeś przed SwSem na 73 z soul bowem i w heavy tallumie :D

P.S. Ale w teori to wymiatasz bez dwóch zdań ;D Z którego forumowego poradnika korzystałeś? ;P
Szkoda, że nie wspomniałeś jak u nas CP poty są zbugowane.

Nie chciałem robić kainowi dodatkowego obciachu bo łykał cp potki tylko furczało.Ale skoro o tym wspomniałeś;P
[

SDKain

#520
u nas kazdy lyka cp poty i kazdy kazdemu po tym jedzie zreszta sws to najmiejsza rzecz jaka mnie obchodzi jesli przylatuje do katek sps z zestawem buferow jedynie dayamo sobie ubzdural ze to przed nim zrobilem wycof . sam powiedz co sws moze na solo  zrobic gladowi lukiem siekiera czy czymkolwiek
Everlast- Spektral Dancer 79lvl
             Duelist 77lvl

Tomahawk

Cytat: Rake w Czerwiec 17, 2007, 06:25:11 PM
Cytat: Tomahawk w Czerwiec 17, 2007, 01:41:27 PM
Cytat: Rake w Czerwiec 17, 2007, 11:29:05 AM
Hmmm,a na temat pvp z SwSem nic nie napiszesz? ;P
Mamy niezły ubaw kiedy sobie przypominamy jak duelistą zwiewałeś przed SwSem na 73 z soul bowem i w heavy tallumie :D

P.S. Ale w teori to wymiatasz bez dwóch zdań ;D Z którego forumowego poradnika korzystałeś? ;P
Szkoda, że nie wspomniałeś jak u nas CP poty są zbugowane.

Nie chciałem robić kainowi dodatkowego obciachu bo łykał cp potki tylko furczało.Ale skoro o tym wspomniałeś;P
Widzisz ja na przykład nie mam cp potów....

Rate:4/5/5/5
Profesja: Duelist

Nasgar

Skill Ripost Stance: Uses weapon to reflect incoming attacks. It reflects the damage received and has a chance to reflect buff/de-buff skill attacks...
Ma szansę odbić, ale jaką :?: Działa na np Curse of Doom i Abyss :?:

Ryltar

Nie mam czasu na bzdury... HF:
Cytatskill_begin   skill_name = [s_riposte_stance1]   /* [???? ? */   skill_id = 340   level = 1   operate_type = T   magic_level = 77   effect = {{p_damage_shield;30};{p_reflect_skill;0;30};{p_reflect_skill;1;30};{p_attack_speed;{all};-20;per};
{p_speed;{all};-10;per};{p_hit;{all};-4;diff};{c_mp_by_level;-0.5;5}}   mp_consume1 = 35   
reuse_delay = 0   target_type = none   next_action = none   ride_state = {@ride_none}   skill_end   

Dev

Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77