Skuteczne i użyteczne Skille dla SPSa

Zaczęty przez zieloniak, Marzec 04, 2007, 03:51:28 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

PlemnikPL

pve: hydro, solar, sleep, surrender, sleeping cloud
pvp: cancel, sleep, frost bolt, ice dagger, freezing shackle, nuki, surrender
Skończyłem z Lineage II

Elfares

Nie wiem po co w pve sleepa/... albo po huj surrendera na końcu w pvp..
http://piczolandia.miniville.fr/

W każdej sekundzie,na każdym oddechu ktoś traci życie,
co mrugnięcie , kogoś marzenia odpływają,w rozczarowaniu otchłani znikają.
Czytając moje myśli przelane,słowa do śmierci dobrane,
ktoś w jakimś zakątku świata,gubi bezcenne życia światła.

PlemnikPL

podalem jakie skille sie powinno uzywac do pve i pvp, nie ich kolejnosc
Skończyłem z Lineage II

Elfares

Nawet jeśli to po co sleepa? przyjmujesz ,że będziesz uciekał? a co do kupowania skili biorę większość.. tylko tych gówien na -40 nie biorę.. nawet jeśli taki sleep mi się srednio przyda to dla zabawy^^ jak się z kimś na klątwy rzucam
http://piczolandia.miniville.fr/

W każdej sekundzie,na każdym oddechu ktoś traci życie,
co mrugnięcie , kogoś marzenia odpływają,w rozczarowaniu otchłani znikają.
Czytając moje myśli przelane,słowa do śmierci dobrane,
ktoś w jakimś zakątku świata,gubi bezcenne życia światła.

PlemnikPL

#29
oj.. kwestionujesz uzytecznosc sleepa w walce z mobami...
mam sleepa wyenchantowanego na +9 co za tym idzie ma on 86% szansy na wejscie i musze powiedziec ze nie raz uratowal mi on zycie
Przyklad; grupa mobow z social aggro na ketrze/varce/forge of gods... powodzenia bez sleepa/mass sleepa - moby 80+ lvl
Inny przyklad: spadasz z wysokosci powiedzmy z urwiska, hp spada ci do minimum i ladujesz kolo aggro moba ktory cie zauwaza, co wtedy zrobisz? oczywiascie sleep
Inny przyklad: walczysz z grupa mobow i widzisz ze nioe dajesz rady, sleepujesz wtedy moby zeby sie podleczyc

Mozna kwestionowac uzywanie sleepa w C5/interlude z powodu dlugiego casta ale w C4 jest to podstawowy skill maga

Kwestionujesz tez uzywanie surrender to water lol
Zwieksza on obrazenia od magii wody, a wiec glownie hydro blast i ice vortex, przy silnych mobach i w pvp uzywanie go bardzo ulatwia walke
Skończyłem z Lineage II

Elfares

Spadam z urwiska co wtedy zrobię? nie będę miał na dni życia bo mam pasywa na spadanie ze skał.. wiec sm/fd/bb i narq ^^
http://piczolandia.miniville.fr/

W każdej sekundzie,na każdym oddechu ktoś traci życie,
co mrugnięcie , kogoś marzenia odpływają,w rozczarowaniu otchłani znikają.
Czytając moje myśli przelane,słowa do śmierci dobrane,
ktoś w jakimś zakątku świata,gubi bezcenne życia światła.

Kaniol

Cytat: mystico92 w Maj 25, 2007, 07:13:56 AM
ktos napisal zeby walic surrendery ale to jest gowno tracisz tylko mane ja spsem gram juz z 1rok na malych ratach x4 i wiem jak to trzeba oszczedac mane a nie sie bawic w surrendery
1)jak uzywacie surrendera to bijecie tyle  samo lub 1 hydro mniej a tracicie tylko mp
2)jak uzywasz surendera to tylko pogarszach swoja sytuacje bo mob zblizy sie do ciebie na blizsza odleglosc
3) surrender nie zawsze wchodzi


aqua splkash wali sie tylko na rb ale nie polecam jak ja bijem hydro + aqua to bylo szybkie 4% do tylu wiec trzeba uwazac na aqua to tez jest shit

IMO solar hydro hydro jak dobiegnie to aura i po mobie


Grasz rok a malo wiesz :)

Surrendera sie rzuca bo oszczedzasz minimum 1 blast kosztem BARDZO szybkiego casta, do tego nie czekasz na reuse hydro. Tu chodzi o czas! A jak masz problemy z mana to albo exp z elderem albo zrob sh/necro

Shamanpl

Mam pytanko w zakresie skilli SPSa, a nie cche zakladac nowego topicu wiec dopisze tutaj :) Glownie chodzi mi o uzywanie skilli z 3 profki.
1. Arcane Power - na jakiej zasadzie on dziala? Z opisu rozumiem ze podnosi skutecznosc magii, ale ile many czerpie. W opisie jest tez wspomniane ze czerpie HP w miare uzywania ... Jak to jest i czy oplaca sie go uzywac? Jesli tak to w jakich okolicznosciach?
2. Surrender i Ice Vortex. Czy jesli najpierw uzyje surrendera, a potem vortexa to jego efekt bedzie lepszy? Albo czy efekt surrendera i vortexa sumuje sie (jak dam hydro to wyrwie kogos z butow czy nie;])?
3. (troche z innej beczki, ale co tam :P) Gdzie najlepiej expic po 70 lvl? na razie mam 68 i moby w FG sa dla mnie zielone, jeszcze jeden lvl i stana sie niebieskie ... Oraz co sadzicie o AOE party? Podobno oplacalo sie chodzic na AOE w C3, a teraz to juz lipa jest.
4. Uzytecznosc skilli opierajacych sie na seedach. Czy warto uzywac tych skilli, wiadomo, jak na mass pvp walnie to nie ma co zbierac, ale jakos nikt tego nie uzywa. Dlaczego? Ile wynosi cast speed?

bardzo prosze o odpowiedzi na te pytania i przepraszam za to ze troszke chaotycznie to napisalem :)

PlemnikPL

#33
Cytat: Shamanpl w Sierpień 28, 2007, 06:53:12 PM
1. Arcane Power - na jakiej zasadzie on dziala? Z opisu rozumiem ze podnosi skutecznosc magii, ale ile many czerpie. W opisie jest tez wspomniane ze czerpie HP w miare uzywania ... Jak to jest i czy oplaca sie go uzywac? Jesli tak to w jakich okolicznosciach?

Skill ten jest typu toggle, tzn decydujesz sam od kiedy do kiedy on dziala, zwieksza on znacznie m atk, ale tez zuzycie many i dostajesz jakby bleeda - HP zmniejsza ci sie w drastycznym tempie, moim zdaniem skill uzyteczny do expa w party z bishopem/bufferem ktory leczy oraz w pvp

Cytat: Shamanpl w Sierpień 28, 2007, 06:53:12 PM
2. Surrender i Ice Vortex. Czy jesli najpierw uzyje surrendera, a potem vortexa to jego efekt bedzie lepszy? Albo czy efekt surrendera i vortexa sumuje sie (jak dam hydro to wyrwie kogos z butow czy nie;])?

Surrender to water dziala na Ice Vortex i Hydro Blasta, nie dziala na Light Vortexa i Solar Flare, takze kolejnosc powinna byc taka:
Surrender to water --> Ice Vortex --> Hydro hydro hydro
albo
Light Vortex --> Solar Flare --> surrwender to water --> hydfro hydro hydro

poza tym Light Vortex posiada w sobie surrendera na light magic czyli na solara, a ice vortex posiada jakby surrendera na water magic ktory sumuje sie z Surender to water.

Cytat: Shamanpl w Sierpień 28, 2007, 06:53:12 PM
3. (troche z innej beczki, ale co tam :P) Gdzie najlepiej expic po 70 lvl? na razie mam 68 i moby w FG sa dla mnie zielone, jeszcze jeden lvl i stana sie niebieskie ... Oraz co sadzicie o AOE party? Podobno oplacalo sie chodzic na AOE w C3, a teraz to juz lipa jest.
Sprobuj w Blazing Swamp, Hot Springs, tereny kolo Rune Town
Mysle ze AOE jest zlym pomyslem bo dostalo nerfa w C4 i nie widac nigdzie party AOE

Cytat: Shamanpl w Sierpień 28, 2007, 06:53:12 PM
4. Uzytecznosc skilli opierajacych sie na seedach. Czy warto uzywac tych skilli, wiadomo, jak na mass pvp walnie to nie ma co zbierac, ale jakos nikt tego nie uzywa. Dlaczego? Ile wynosi cast speed?

Nie mam pojecia, ale na wiekszosci prywatnych serwerow te skille sa zbugowane, i jak powiedziales, nikt ich nie uzywa
Skończyłem z Lineage II

Dev

Cast skilli na seedach jest taki jak w przypadku aura flare. Arcane power zwieksza m atk o 1/4 ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

bula

Cytat: DevouringOne w Sierpień 28, 2007, 08:52:49 PM
Cast skilli na seedach jest taki jak w przypadku aura flare. Arcane power zwieksza m atk o 1/4 ...
aaaaaaaaaaaaaaa nieprawda :D o 30% :)

Dev

ja mialem 2k m atk na necro i mi dodawalo kolo 500 :D
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

bula


PlemnikPL

Mam pytanko, co myslicie o uzywaniu skilla Freezing Shackle w pvp na High Ratowych serwerach, dobry pomysl czy strata czasu i many?
Skończyłem z Lineage II

Dev

To jest dobry zjadacz hp z tego co pamietam. Sps ostatnio gralem jeszcze za czasow c3 ale pamietam ze uzywalem tego czesto. Na fighetra to bylo cos takiego - frost bolt, surrender, freezing shackle, nuk nuk nuk
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Shamanpl

Freezing daje bleeda 8 czyli mniejwiecej 150 hp-sekunda. W czasie 15 sekund wyciagnie 2,2k hp czyli raczej sie oplaca ;]

Dev

czlowieku, on zjada 5x szybciej HP niz bleed ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Finwe

mam pytanko, mianowicie jak walnie sie ice daggerem to tez mozna spowodowac krwawienie. jesli rzucimy freezing shackle i ice dagger to ich dzialanie sie sumuje??
Aktuaknie:
Core: Sigel Eva's Templar 96

Raito

Spsem przy expie nie ma czegoś takiego jak używam surrendera nie używam. Jak na mobka potrzeba np 2 hydro bądź 1 hydro + surrender to lepiej z surrenderem bo jest szybciej. ( nie mówcie ,że nie zawsze wchodzi bo trzeba wiedzieć na co dawać jak mobek ma atrybut super m def to nie wchodza debufy proste a w czystego nawet z 2 profki czasem ) Dobry jest ten buffek odbijający dmg ile razy expiłem tak ,że hydro i następny w tamten zabijał się o mnie tym. SpS ssie troche bo nie ma drainów ma mało hp i śmieszny m atk jedyne co ma to ten nieszczęsny c speed. a To boli jak się ma 1 k m atk a koledzy SH mają np 2 i nie wiele mniejszy c speed o te 200 czy ileś. Przyjdzie taki Sh np i mało ,że drainuje ma lepsze Vorty to jeszcze dużo więcej wali w niedłuższym czasie. SpS ssie ale mi to nie przeszkadza. Z takim SH to się nie utrzyma niby ma więcej hp ale te nieszczęsne drainy. Jedyne rozwiązanie to wysyłanie kumpli do tankowania i assytowanie.

PlemnikPL

Cytat: Raito w Październik 09, 2007, 02:43:34 PM
Spsem przy expie nie ma czegoś takiego jak używam surrendera nie używam. Jak na mobka potrzeba np 2 hydro bądź 1 hydro + surrender to lepiej z surrenderem bo jest szybciej. ( nie mówcie ,że nie zawsze wchodzi bo trzeba wiedzieć na co dawać jak mobek ma atrybut super m def to nie wchodza debufy proste a w czystego nawet z 2 profki czasem ) Dobry jest ten buffek odbijający dmg ile razy expiłem tak ,że hydro i następny w tamten zabijał się o mnie tym. SpS ssie troche bo nie ma drainów ma mało hp i śmieszny m atk jedyne co ma to ten nieszczęsny c speed. a To boli jak się ma 1 k m atk a koledzy SH mają np 2 i nie wiele mniejszy c speed o te 200 czy ileś. Przyjdzie taki Sh np i mało ,że drainuje ma lepsze Vorty to jeszcze dużo więcej wali w niedłuższym czasie. SpS ssie ale mi to nie przeszkadza. Z takim SH to się nie utrzyma niby ma więcej hp ale te nieszczęsne drainy. Jedyne rozwiązanie to wysyłanie kumpli do tankowania i assytowanie.

Mam wrazenie ze niedoceniasz spsa, dobrze prowadzony rozwali kazdego, a takiego sh w 2 sekundy, jego glowną bronia jest cast spd i tym nadrabia brak drainow, m atk i innych cech, poza tym ma cancela i 2 vorty na 3 profie
Gralem nim troche i moge powiedziec ze w dobrych rekach to najwiekszy ownator :)
Skończyłem z Lineage II

DIO

eee ja nie wiem dlaczego nie dostrzegasz wielkiej roznicy w cast speed miedzy sps a sh to powiedz temu sps zeby zdjal NM robe i som z magic power a zalozyl dc+som+acu

miedzy sh a sps jest przepasc i to ogromna, dobrze "zbudowany" sps spamuje vortami/surenderem/hydro w takim tempie ze sh moze sie schowac, sps w top sprzecie ma taki cast speed ze jzu ledwo widac animacje poruszania sie ........ a sh huricane rzuuuuuuuuuuuca dosc dlugo poruwnujac do niego


sps byl najwiekszy ownator w c4 ;> sleepem dalo sie tak zaspamowac ze i NM+mental shield wiele nie pomagaly zanim cokolwiek dobieglo to dalo sie wrzucic z 5x sleep i zawsze ktorys z nich wchodzil ...od c5 troche to sie zmienilo

Raito

Właśnie mi chodzi o c5 + .. Wygląda to mniej więcej tak ... SH wali 2 nuki po 1,4 ja wale 3 nuki po 800 - 900 i SH wali drainami i zostaje ,że ja jestem na lodzie gf w SH ma pół hp po drainie nie mówiąc już o Hp necro na tp który wali drainami. Wiem wiem idę od tyłu nuk nuk nuk nuk gf nawet targetu nie złapie ale chodzi mi o normalne pvp.

Nico

Cytat: Raito w Październik 09, 2007, 07:59:00 PM
Właśnie mi chodzi o c5 + .. Wygląda to mniej więcej tak ... SH wali 2 nuki po 1,4 ja wale 3 nuki po 800 - 900 i SH wali drainami i zostaje ,że ja jestem na lodzie gf w SH ma pół hp po drainie nie mówiąc już o Hp necro na tp który wali drainami. Wiem wiem idę od tyłu nuk nuk nuk nuk gf nawet targetu nie złapie ale chodzi mi o normalne pvp.


Ale SpS ma wiekszy m.def od SH i moze przerwac twoj huragan i jestes 2k dmg w plecy ;)
Cytat: TekillaMiałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak

Kll

#48
No cast wciaz jest przewaga, ale tez mozna sie pobawic w frost bolt (range 900) i ice vortex(range900), bo na otwartym terenie sps ma dosc spore mozliwosci w kiteowaniu przeciwnika. Jedyne czego juz nie ma to cancel, sleep, owned :D
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired

Frohike

SPS ma jeszcze tę przewagę, że jego nuków nie można blokować tarczą :)