błąd krytyczny po formacie

Zaczęty przez Krzysiek405, Styczeń 16, 2008, 08:39:02 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Krzysiek405

ściągnąłem upadete, zainstalowałem serwer, a kiedy próbuje uruchomic gre wyskakuje mi błąd krytyczny, wcześniej grałem w l2 i było wszystko ok

Cytat2008.1.16 10:47:14
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1531 MHz with 639MB RAM
Video : No Video

Failed to find object 'Class D3DDrv.D3DRenderDevice'

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine

jeśli dobrze rozumiem nie wykrywa mi karty graficznej, zainstalowałem najnowesze sterowniki i nadal to samo, nie mam pojęcia o co chodzi. Podajcie jakieś linki do podobnych tematów
Za wszystkie błędy przepraszam :)

Soulern

Co do karty to inna historia, a sam błąd dotyczy tego, że gra nie może czegośtam znaleźć. Reinstaluj grę i powiedz, jakie będą efekty...

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel

Krzysiek405

ok, postaram się zrobić to jutro i napisze o efektach

Krzysiek405

zrobiłem reinstal i nadal to samo było

zrobiłem formata i znowu wyskoczył mi taki błąd:
Cytat2008.1.19 17:57:05
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1531 MHz with 639MB RAM
Video : RADEON 9550 (6444)

Assertion failed: InPos<=Size [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 185]

History: FArchiveFileReader::Seek <- ULinkerLoad::Seek <- TLazyArray<< <- FMipmap<< <- SerializeMips <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageMonstersTex.death_knight.death_knight_t00 99687303==99687303/133323875 99686137 132383) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageMonstersTex.Death_Knight_T00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- UGameEngine::Init <- InitEngine

już drugi raz mam tak po formacie i nie umiem sobie z tym poradzić

PloomBoom

#4
DirectX 9.0c zainstalowane ?

A "Engine.Texture LineageMonstersTex.Death_Knight_T00 NULL" wskazuje na błąd tekstur. Aby na pewno dobrze nadmieniasz pliki ?
GL & HF

Krzysiek405

#5
wydaje mi sie ze tak, rozpakowywuje je do folderu lineage2
C:\Program Files\Lineage II<--- tak jest u mnie :P
directa 9c zainstalowałem

Mati_888

Musiales cos zepsuc  :D ten blad jest zawsze jesli brakuje jakiegos pliku czy cos
Abyss x3 :

Matiks - BH

Offline

Krzysiek405

możliwe bo poraz pierwszy sam instalowałem l2 na swoim kompie ale wydawało mi się że wszystko dobrze zrobiłem :P
dzięki wszystkim za pomoc