Bersreker vs Human

Zaczęty przez Nightingale, Październik 02, 2008, 04:08:09 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Nightingale

Prosił bym o taktyki berserka na walke z necro th glad i da

Moj pomyslna walke z gladem to na razie bsoe i powrot z pt:/
Critical error => Negative delta time!
Theye are watching You!!
  (-(-(- _-)-)-)

slon

A uzywasz skilli? Bo mysle ze nie, jezeli nie mozesz go pokonac xD
?? Serfer kor


Dev

Slon, glad jest cholernie twardy, ja schodze na TSS + dss, doladowanie i blaster ;)
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Nightingale

Cytat: slon w Październik 02, 2008, 09:09:39 PM
A uzywasz skilli? Bo mysle ze nie, jezeli nie mozesz go pokonac xD
LoL a co to skile?  :shock:

A tak na serio to watpie zebty berserker dal rade dobremu gladowi :( powod prosty : hp+cp zerka = cp glada niestety:/ a dotego glad w heavy a kamael w light

A skilami to mozna jedynie agonie przdluzyc o jakies 30-40s[UD]
Critical error => Negative delta time!
Theye are watching You!!
  (-(-(- _-)-)-)

slon

Cytathp+cp zerka = cp glada
Dolicz do tego Body reconstruction, jezeli uzyjesz w dobrym momencie to praktycznie masz 2 razy pasek hp, sword shield, podczas ktorego bezkarnie okladasz glada. Mowisz ze to przedluza agonię o 30-40 sekund, a przez tyle czasu jestes w stanei glada zabic;p. 2 potezne skille- crushing pain i contagion (ale to odpada jak glad w tallumie), stun (to z kolei odpada na glada w mj, ale tez mozna probowac, bo wchodzi mimo wszystko dosc czesto), Disarm- 8 sekund do przodu. Wiem, ze glad jest twardy jak babcia, ale szanse oceniam na 50/50.
?? Serfer kor


Scorpion

CytatDolicz do tego Body reconstruction, jezeli uzyjesz w dobrym momencie to praktycznie masz 2 razy pasek hp, sword shield, podczas ktorego bezkarnie okladasz glada. Mowisz ze to przedluza agonię o 30-40 sekund, a przez tyle czasu jestes w stanei glada zabic;p. 2 potezne skille- crushing pain i contagion (ale to odpada jak glad w tallumie), stun (to z kolei odpada na glada w mj, ale tez mozna probowac, bo wchodzi mimo wszystko dosc czesto), Disarm- 8 sekund do przodu. Wiem, ze glad jest twardy jak babcia, ale szanse oceniam na 50/50.
Sword shield, podczas którego glad włącza dasha i sobie na lajcie odbiega.
Crushin pain przy tssie glada to jest lol skill :P
Contagion sam wykluczyłeś z użycia.
Glad nie musi mieć maja, żeby się dobrze chronić przed stunem(Lionheart- niby tylko minuta, a cieszy)
Glad ma 15-16k hp+cp i jest fajny :P

Btw ile hp/cp ma Berserker tak koło 78 lvla na btb lvl 6?I jaki jest reuse crushing pain(na ch buffie)?
...

Nightingale

Berek wyciagnie tak okolo 6k hp + 3k cp ale to max chyba

reuse crushing paina to chyba jakies 6-9 sec ale dokladnie nie wiem zalezy od dye (dex)

CytatSword shield, podczas którego glad włącza dasha i sobie na lajcie odbiega.
i niestety raczej sarzami go nie dogonimy:/
Critical error => Negative delta time!
Theye are watching You!!
  (-(-(- _-)-)-)

Scorpion

Cytatreuse crushing paina to chyba jakies 6-9 sec ale dokladnie nie wiem zalezy od dye (dex)
To przez spam cp sie nie przebijesz(chyba, ze contagion bedziesz mógł używać).
A co glad robi z light userami, to nie trzeba nikomu pokazywac :P
...

Ryltar

CytatGlad nie musi mieć maja, żeby się dobrze chronić przed stunem(Lionheart- niby tylko minuta, a cieszy)

Minuta wystarczy na wiekszosc klas.Glad jest cholernie dobry na 1v1(zreszta mozna sie domyslic po nazwie klasy).

Alarion

Cytat: Scorpion w Październik 03, 2008, 07:52:57 PM
CytatDolicz do tego Body reconstruction, jezeli uzyjesz w dobrym momencie to praktycznie masz 2 razy pasek hp, sword shield, podczas ktorego bezkarnie okladasz glada. Mowisz ze to przedluza agonię o 30-40 sekund, a przez tyle czasu jestes w stanei glada zabic;p. 2 potezne skille- crushing pain i contagion (ale to odpada jak glad w tallumie), stun (to z kolei odpada na glada w mj, ale tez mozna probowac, bo wchodzi mimo wszystko dosc czesto), Disarm- 8 sekund do przodu. Wiem, ze glad jest twardy jak babcia, ale szanse oceniam na 50/50.
Sword shield, podczas którego glad włącza dasha i sobie na lajcie odbiega.

Tak się składa, że Zerk to jedyna postać, od której się nie ucieknie. Owszem, jesteś wolniejszy, ale jak się odsunie kawałek to zaraz szarża i jesteś przy enemy ponownie. Tak więc Kit'owanie archerów i odbieganie w czasie mobilnej UD jest bezcelowe.

Cytat: Scorpion w Październik 03, 2008, 07:52:57 PM
Crushin pain przy tssie glada to jest lol skill :P

Jak używam go z 5 duszami to wierz mi, ten skill uderza znacznie mocniej niż kiedyś. Re-use też jest całkiem szybki.
Cytat: Scorpion w Październik 03, 2008, 07:52:57 PMContagion sam wykluczyłeś z użycia.

Tylko kiedy na Talluma (a wtedy nie może MA, więc będą stuny. Coś za coś)


Disarm też jest genialnym skillem. Jeżeli wyczai się odpowiedni moment można przerwać ładnie skill, a wierz mi, że podczas mass PvP możesz ładnei zdziwko złapać, kiedy się zorientujesz po kilku ładnych chwilach, że jesteś bez broni. :)

Jest jeszcze Violent temper, który działa jak Hex i wchodzi znacznei częściej od hex'a.

Oczywiście ilość CP i HP glada oraz jego też bardzo mocne skille są nie do podważenia, ale wysuwam tylko kilka moich uwag w związku z obcowaniem postaci Słonia :P
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

TruTherion

Cytat: Alarion w Październik 04, 2008, 06:57:41 PM
Cytat: Scorpion w Październik 03, 2008, 07:52:57 PM
CytatDolicz do tego Body reconstruction, jezeli uzyjesz w dobrym momencie to praktycznie masz 2 razy pasek hp, sword shield, podczas ktorego bezkarnie okladasz glada. Mowisz ze to przedluza agonię o 30-40 sekund, a przez tyle czasu jestes w stanei glada zabic;p. 2 potezne skille- crushing pain i contagion (ale to odpada jak glad w tallumie), stun (to z kolei odpada na glada w mj, ale tez mozna probowac, bo wchodzi mimo wszystko dosc czesto), Disarm- 8 sekund do przodu. Wiem, ze glad jest twardy jak babcia, ale szanse oceniam na 50/50.
Sword shield, podczas którego glad włącza dasha i sobie na lajcie odbiega.

Tak się składa, że Zerk to jedyna postać, od której się nie ucieknie. Owszem, jesteś wolniejszy, ale jak się odsunie kawałek to zaraz szarża i jesteś przy enemy ponownie. Tak więc Kit'owanie archerów i odbieganie w czasie mobilnej UD jest bezcelowe.

Znacznie mniej ciekawie to wygląda jak na drodze stoi jakieś drzewko, lub kamień, a to też dość czeste. Do tego szarża działa tylko z określonej odległości z tego co się orientuje, chyba, że zostało to zmienione.

Cytat
Cytat: Scorpion w Październik 03, 2008, 07:52:57 PM
Crushin pain przy tssie glada to jest lol skill :P

Jak używam go z 5 duszami to wierz mi, ten skill uderza znacznie mocniej niż kiedyś. Re-use też jest całkiem szybki.

Ale czy na tyle moocno, aby go porównywać z TSSem? A nawet jeśli nawet jest równy TSSowi, to co z przewagą Glada w liczbie skilli i liczbie HP i CP?

Cytat
Cytat: Scorpion w Październik 03, 2008, 07:52:57 PMContagion sam wykluczyłeś z użycia.

Tylko kiedy na Talluma (a wtedy nie może MA, więc będą stuny. Coś za coś)

Nie ma Talluma to jest LH, nie ma LH to jest war freenzy, ta walka nie będzie tak długa, aby strata many była bardzo pokaźna, tym bardziej, że ten stun jest z szarży, czyż nie?

Cytat
Disarm też jest genialnym skillem. Jeżeli wyczai się odpowiedni moment można przerwać ładnie skill, a wierz mi, że podczas mass PvP możesz ładnei z-_-'o złapać, kiedy się zorientujesz po kilku ładnych chwilach, że jesteś bez broni. :)

Riposte Stance i możesz poczuć to samo. A Glad w przeciwieństwie od ciebie nie ginie na jeden m. cryt, czy 2 kryty od łuczników.

Cytat
Jest jeszcze Violent temper, który działa jak Hex i wchodzi znacznei częściej od hex'a.

Oczywiście ilość CP i HP glada oraz jego też bardzo mocne skille są nie do podważenia, ale wysuwam tylko kilka moich uwag w związku z obcowaniem postaci Słonia :P

Ok to dzięki Violent Templer masz lekki bonus odnoście p. defa w stosunku do Glada. A co z reszta?

Alarion

Szarża może odpalić się już od około range 300. Mało kiedy uda Ci się wskoczyć na takim małym dystansie za jakieś drzewko, kamień czy coś. Jak tylko znajdzie się w linii prostej od razu uderzy szarżę.

No cóż, co do reszty ja się nie wypowiem już. Mimo wszystko uważam, że walka mogłaby być ciekawa. Może i na znaczną korzyść i przewagę glada, ale coś tam zerk namiesza.

Violent temper + disarm. Nie zapomnij o tym skillu :] 6-8 sekund bez broni to całkiem dużo :)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

TruTherion

No masz 30% szansy, że i ty bez broni sobie pobiegasz.

bula

Cytat: TruTherion w Październik 04, 2008, 08:48:48 PM
No masz 30% szansy, że i ty bez broni sobie pobiegasz.
tylko bieganie przez cala walke na riposte stance gladowi sie nie oplaca

TruTherion

Cytat: bula w Październik 04, 2008, 08:56:05 PM
Cytat: TruTherion w Październik 04, 2008, 08:48:48 PM
No masz 30% szansy, że i ty bez broni sobie pobiegasz.
tylko bieganie przez cala walke na riposte stance gladowi sie nie oplaca

Dla tego toogle są takie fajne, że można je wyłączyć.

Scorpion

A co do dobiegania szarża- ten skill tez chyba ma reuse, także nawet jak raz uzyjemy, to glad tak czy inaczej na sonic move odleci bardzo daleko, tak że na ud to co najwyzej 1 skill uzyjemy, a potem juz stoimy i czekamy, az sie ud skończy. Co do disarma- też mozna przez ta chwile pobiegac i przyspamowac cp-potami- zerk nie ma czym spamowac tak jak glad, żeby robic konkretny dps.
A co disarma na mass pvp- kto normalny chodzi gladem na takie pvp? :P

Btw jaki power ma ten crushing pain?
...

bula

Cytat: TruTherion w Październik 04, 2008, 10:53:53 PM
Cytat: bula w Październik 04, 2008, 08:56:05 PM
Cytat: TruTherion w Październik 04, 2008, 08:48:48 PM
No masz 30% szansy, że i ty bez broni sobie pobiegasz.
tylko bieganie przez cala walke na riposte stance gladowi sie nie oplaca

Dla tego toogle są takie fajne, że można je wyłączyć.
ale wtedy widac roznice w atk.speed i mozna probowac wrzucac disarma

Cytat: Scorpion w Październik 04, 2008, 11:35:12 PM
A co do dobiegania szarża- ten skill tez chyba ma reuse, także nawet jak raz uzyjemy, to glad tak czy inaczej na sonic move odleci bardzo daleko, tak że na ud to co najwyzej 1 skill uzyjemy, a potem juz stoimy i czekamy, az sie ud skończy. Co do disarma- też mozna przez ta chwile pobiegac i przyspamowac cp-potami- zerk nie ma czym spamowac tak jak glad, żeby robic konkretny dps.
A co disarma na mass pvp- kto normalny chodzi gladem na takie pvp? :P

Btw jaki power ma ten crushing pain?
zerk ma chyba 2 albo 3 szarze

crushing pain - Power 7427
contagion - Power 7635




slon

Cytatten skill tez chyba ma reuse
Masz ich 4, wiec sie nie martw, na 3 profce 5. Ja mam crushing pain +6 power i ladny dmg z tego juz sie wyciaga, chociaz wg mnie powinien byc enchant na time, to wtedy by mi przynajmniej nei gadali ze nie mam czym zaspamowac :P
?? Serfer kor


Ryltar

Jezeli w wow wiekszosc klas moze przytankowac arms woja ktory dal disarm i przezyc charge to nie rozumiem co to za problem w L2 gdzie poty mozna ciagle nawalac nie jak w wow co 2 minuty.

Dev

Ale po co glad ma uciekac, skoro ma light usera na tss + dss lol ? A co do tego ze Berkowi sie nie ucieknie, cóż, mi sie udaje ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Scorpion

CytatAle po co glad ma uciekac, skoro ma light usera na tss + dss lol ?
No nie zawsze na dss+tss:P
A uciekać ma przed sword shieldem- po tych 30 sekundach ma załatwic berkowi "to village" :P
...

TruTherion

Cytat: bula w Październik 05, 2008, 09:38:58 AM
Cytat: TruTherion w Październik 04, 2008, 10:53:53 PM
Cytat: bula w Październik 04, 2008, 08:56:05 PM
Cytat: TruTherion w Październik 04, 2008, 08:48:48 PM
No masz 30% szansy, że i ty bez broni sobie pobiegasz.
tylko bieganie przez cala walke na riposte stance gladowi sie nie oplaca

Dla tego toogle są takie fajne, że można je wyłączyć.
ale wtedy widac roznice w atk.speed i mozna probowac wrzucac disarma

Kto ma sprawne oko jeśli przy tysiącach fajerwerków na sec zauważy taką różnicę atc speeda. Ja jak z Kamaelem walczyłem (no dobra to SB był) to miałem taki karnawał na ekranie, że na wyczucie musiałem jechać co i jak.

Cytat: bula w Październik 05, 2008, 09:38:58 AM
crushing pain - Power 7427
contagion - Power 7635

A to ma jakiś mnożnik ze względu na ilość dusz? Bo jak nie to ma to moc mniejszą od DSSa.

Ryltar

CytatA co do tego ze Berkowi sie nie ucieknie, cóż, mi sie udaje ...

Bo na kazda obrone jest atak a na kazdy atak obrona tak jest zawsze.

CytatNo nie zawsze na dss+tss:P

Jak wejda krytyki(co sie zdarza) to raczej tak :P

BTW ja to sobie wkrecilem czy glad mial jakis weapon block czy cos takiego ze dawalo disarma?

Zarean

Cytat: Ryltar w Październik 05, 2008, 10:16:14 AM
Jezeli w wow wiekszosc klas moze przytankowac arms woja ktory dal disarm i przezyc charge to nie rozumiem co to za problem w L2 gdzie poty mozna ciagle nawalac nie jak w wow co 2 minuty.

Ryl, zwróć uwagę na to, że WoW jest bardziej zbalansowany niż l2 i do tego tam wszystko dzieje się a little bit "wolniej", a w l2 już po kilku sekundach możesz gryźć piach zlany od gościa równego sobie(wystarczy, że ten ma klasę oznaczoną jako nożyczki, a ty jako papier)

bula

Cytat: Ryltar w Październik 05, 2008, 01:10:39 PM
BTW ja to sobie wkrecilem czy glad mial jakis weapon block czy cos takiego ze dawalo disarma?
na 81 lvl