Problem z GEODATĄ (L2j c6)

Zaczęty przez Gold1, Czerwiec 14, 2009, 11:53:19 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gold1

Witam. Mam problem z geodatą pod serwer L2j INTERLUDE. Ściągnąłem geodatę razem z pathnodem, wgrałem pathnoda do odpowiedniego  katalogu i chyba go GAMESERVER łapie, bo przy ładowaniu serwera uwzględnia nowe pathnody (dodane). Niestety nie dzieje się tak z GEODATĄ. Włączyłem ją, tzn ustawiłem w pliku oprions.properties:

# GeoData options:
# 0 = GeoData and PathFinding OFF (default)
# 1 = GeoData used to check Line Of Sight (LOS) targetting and
#     L2Playable movement. You need to download files for data/geodata folder.
#     Monsters can pass walls but not aggro through them.
# 2 = Full GeoData enabled, CURRENTLY FOR TESTING ONLY. Includes PathFinding
#     (requires also /data/pathnode files) and all character moves go
#     through geodata checks (if a mob passes a wall, pathing is wrong).
GeoData = 2

#[True]Loads GeoData buffer's content into physical memory.
#[False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory.
ForceGeodata = True

I dalej mogę walić przez ściany. Czy ktoś może wie, jak mam ją poprawnie włączyć?
Pozdrawiam serdecznie i liczę na odp.




Matim :  :shock: , no trzeba mieć tupet ... 2 post w dziale Własny Serwer i drugi minus, gratulacje , jeszcze kilka i będzie banik. REGULAMN :/!


Maślan

xa0xa0xa0xa0

minusik i kosz ahhaha ;D

you fail ;p

Gold1

Może mi to wytłumaczysz a nie minusikami postujesz?... :/

Maślan