Shillien Knight [SK]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:35:33 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Sinic

Perma decrease weight ;/ bo na interglucie nie ma pasów...

Shen

jest augment na udzwig, ale nie wiem ile daje. Dev go mial, moze sie wypowie.

SknerusKK

Cytat: Shen w Lipiec 23, 2009, 02:43:54 PM
jest augment na udzwig, ale nie wiem ile daje. Dev go mial, moze sie wypowie.
dwukrotnie zwiększa udźwig

Sinic

To chyba lepiej polować na mighta 10 z augu niż obniżać cona dla str a potem szukać jakiegoś gównianego skilla z augu xD

YoungPadawan

różnica w 0 con a -9 con w udźwigu jest na tyle mała, że bonusy z +str i +dex przeważają : >
I'm offline.

Ryltar

Cytat: Sinic w Lipiec 23, 2009, 09:21:12 PM
To chyba lepiej polować na mighta 10 z augu niż obniżać cona dla str a potem szukać jakiegoś -_-'ianego skilla z augu xD

Ta i +10 Con :P

WSAD

Witam, mam mały problem z enchantem skilli sk. Chodzi mi mianowicie o to, że nie wiem, czy opłaca się enchantować heavy armor mastery na zmniejszenie zadawanego dmg z cryta :oops:.

Z góry dzięki za pomoc  :)

bula

ten enchant dawal chyba ~3%?

WSAD

Czyli raczej się nie opłaca jeżeli nie myśli się o jakimś wyższym enchancie?

bylyforumowicz

kazde +1 to 0.5% wiecej, bazowo jest 35%, na +10 jest 40%. Na pytanie czy sie oplaca powiem, ze tak ale i tak po drodze jest chyba z 10 skilli ktore warto zenchantowac wczesniej.

WSAD

bylyforumowicz, a mógłbyś napisać jaki skill w jakim kierunku enchantować?  :P

Ryltar

Glownie to Chance i power :P W element sie nie oplaca.

thed

Witam ponownie,

mógłby mi ktoś doradzić jak na samym początku walki na Koloseum użyć efektownie ToD'a ? Trzeba mieć mniej niż 75% hp. Próbowałem nosić AoB'a z Health'em zakładać, ściągać rękawiczkę w MJ i niestety nie mogę tego wciepać w enemy. Zna ktoś jakiś lepszy sposób? ...

Dzięki.

nienawidzehomikuw

W Finalu można na 100%hp użyć ToDa...

A tak to, hmm...
brón z health i set + con. Maj ma chyba - con


:( Twój Stary

thed


KaeriN

Jestem na 100% pewien że wsród tych 188 stron o SK jest gdzieś sposób na ToDa...musisz tylko dokładnie poszukac.

nienawidzehomikuw

Cytat
brón z health i set + con. Maj ma chyba - con

Lern tu rid?
Musisz mieć np. IC set.


:( Twój Stary

Ryltar

Cytat: nienawidzehomikuw w Lipiec 24, 2009, 06:54:21 PM
Cytat
brón z health i set + con. Maj ma chyba - con

Lern tu rid?
Musisz mieć np. IC set.

To robisz odwrotnie.Jak do Ic sciagasz i zakldasz rekawice to do Maj tylko scigasz,ToD, zakladasz.Robielm tak HK na starym Relo i dzialalo.

KaeriN

Dev,Virandile albo ByłyForumowicz bylibyście tak mili i podali mi reuse banisha w GF?

Z góry dziekuje. :)

Dev

Nie logowalem sie od miesiaca ponad, wiec nie pamietam, ale to bylo kolo 4 sekund albo cos takiego ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Dexter69

Witajcie,
nie jestem w stanie przeczytać 188 stron tego tematu i proszę o odpowiedź kogoś kto je zna.
Zrobiłem sobie na subę SK, teraz mam pytanie czy dobrze wybrałem: MJ Hv Set + DLE hp +4 str -4 con, tzw. dd build oraz na S grade FB hp 150 dark i później do niego ic set, dye te same? Wydaje mi się, że resist z maja i hp nadrabia stracone con. Jak widać zależy mi na pvp nie tylko na tankowaniu.
Pozdrawiam.

KaeriN

Dye ok, set też, tylko te SA coś mi nie pasuje...imho focus>>>hp  8)

nienawidzehomikuw

Fajnie, że A grade nie ma focus, jedynie DL Ma rsk. focus i to jest IMO najlepszy wybór, możesz też robić OE Dama albo TB/sirra blade z haste, albo szybko wykoxać się banishem.

Health to syf, szczególnie u SK. Użyteczne SA jedynie w C grade mieczu do ToDa, od GFinal nic do niego nie potrzeba.

Ja bym robil FB 150 (chyba że na offie/ruoffie grasz, to 300...) na wind/earth bo to droższe elementy, jak cię nie stać na nie to rób water, dark jest imo nieużyteczne, chociaż nie wiem w 100% jak to jest u SK. Niby Judgment i coś tam jeszcze mają dark ele.
Tank w L2 nie jest od tankowania, czasem jak masz jakieś małe pt na RB to możesz rzucić agro ( i tak destro zerwie...). Tank ma przeszkadzać, wrzucać stuny/debuffować i zadawać całkiem znośny dmg (na 3 profce z ele bronią). Jak chcesz biegać na większych pvp, to kup sobie łuk, na UD nieoceniony jest. SK ma zajebiście dużo STR na tych dye + hex od cubica i można całkiem porządnie krytnąć jakiegoś nukera czy coś light. MJ set jak najbardziej, IMO nosząc talluma na tych dye to już kamikadze i stun za stunem. Priorytet - ele miecz i IC set z resistami.


:( Twój Stary

Ryltar

CytatNiby Judgment i coś tam jeszcze mają dark ele.

Atrybuty u SK:

Darkness:
-Judgement
-Drain Life
-Touch of Death

Stun:
-Shield Bash(1 effect).

Paralyze:
-Lightning Strike.

Bleed:
-Sting.

Poison:
-Poison(no shit).
-Cubic Poison.
-Corpse Plague.

Water:
-Freezing Strike.

Derangement(lub latwiej Mental):
-Shield Bash(effect 2).

Skille bez atrybutu zalezne od m.atk:
-Hex
-Power Breake
-Leech Life
-Phantom Cubic debuffs(ma swoj m.atk).

I chyba to all wiec jak widac SK ma roznorodne elementy co jest i zaleta(ciezko sie w 100% uodpornic na najskuteczniejszy atak) i wada(OE i kilka broni z roznym element).

nienawidzehomikuw

No ok, ale co zmieni w ToDzie Dark w broni?
Drain IMO nie jest aż tak użyteczny, tak wiem DLM ma tam jakąś +1238 mace z 11239 elementu i bije po 1337.
No ewentualnie judgement...

I tak SK ma robić dmg krytami, a kryty zwiększy każdy element, z tym że np. dark, water czy wind mają jakieś tam miłe dodatki.

Ja bym robił miecz z wind, ewentualnie jak cię nie stać to water.
Do tego łuk z np. earth.
No i ewentualnie jak masz +1337 eq i tyle kasy to możesz sobie zrobić AM z Dark...


:( Twój Stary