IDirect3DVertexBuffer9::Lock failed(80004005)

Zaczęty przez Pheonix, Grudzień 30, 2009, 03:23:12 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Pheonix

win 7 64bit home premium dx11 na karcie która ma dx10

2009.12.30 15:22:06
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7600)
CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2506 MHz with 4095MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8600 GT  (9562)
PosCode : LS1:83221:148629:-3405 4/1

IDirect3DVertexBuffer9::Lock failed(80004005).

History: FD3DVertexStream::Cache <- FD3DRenderInterface::SetVertexStreams <- FD3DRenderInterface::SetVertexStreams <- ATerrainInfo::Render <- this=22_22.TerrainInfo0 <- RenderTerrain <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

co z tym zrobić ?

//Soulern: Zmienić nazwę tematu... :X
Dzięki :* :D