L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)

Zaczęty przez jh0ri, Kwiecień 16, 2010, 11:56:26 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ryane

Z tymi questami na profke lekka glupota. Nie znam osoby, ktora lubi te questy robic. Serwer ma byc chyba przyjazny dla graczy, a to jest utrudnienie. Co innego jak na serwerze jest rozwinieta gospodarka, bo wtedy zawsze cos sie sprzeda i bedzie adena na ta profke. I nie rozumiem po co takie cos wprowadzacie,  jak zrobienie NPC do zmiany klasy to chwila i 99% graczy z tego powodu bedzie zadowolonych. Mam na mysli druga profke, bo pierwsza jest krociutka, a trzecia nie jest taka wkurzajaca jak druga.

Eligos

a ja lubie robić q na profki! :D o wiele ciekawsza gra jest ;D i te pvp na woa kolo shrine :D i na ketrze/warce o rb'ki :D juz nie wspomne o HSie ;D
:oops: :D :) :( :o :shock: :bump: :? 8) :x :P :afro: :noob:


RPG-CLUB  x15 NADCHODZĘ!!

InsOmnia-

#102
Cytat: Ryane w Maj 11, 2010, 02:09:50 PM
Z tymi questami na profke lekka glupota. Nie znam osoby, ktora lubi te questy robic. Serwer ma byc chyba przyjazny dla graczy, a to jest utrudnienie. Co innego jak na serwerze jest rozwinieta gospodarka, bo wtedy zawsze cos sie sprzeda i bedzie adena na ta profke. I nie rozumiem po co takie cos wprowadzacie,  jak zrobienie NPC do zmiany klasy to chwila i 99% graczy z tego powodu bedzie zadowolonych. Mam na mysli druga profke, bo pierwsza jest krociutka, a trzecia nie jest taka wkurzajaca jak druga.

Napisałem że nie musi ich robić, może kupić u mark tradera. Piszesz, że i tak nie będą mieli kasy na nie, przeczytaj jeszcze raz co napisałem :), cena jest tak ustawiona, że wbijając ten level spokojnie można kupić zmianę klasy.

Nie wprowadzamy darmowych zmian class bo to mija się z celem low rate. Niektórzy po prostu lubią robić questy, a Ci którzy tego nie lubią, mogą po prostu kupić item w sklepie.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


Ryane

Cytat: Eligos w Maj 11, 2010, 02:20:57 PM
a ja lubie robić q na profki! :D o wiele ciekawsza gra jest ;D i te pvp na woa kolo shrine :D i na ketrze/warce o rb'ki :D juz nie wspomne o HSie ;D

Przeczytaj jeszcze raz co napisalem. Pisalem o drugiej profce, a nie o trzeciej.

Cytat: InsOmnia- w Maj 11, 2010, 02:24:54 PM
Cytat: Ryane w Maj 11, 2010, 02:09:50 PM
Z tymi questami na profke lekka glupota. Nie znam osoby, ktora lubi te questy robic. Serwer ma byc chyba przyjazny dla graczy, a to jest utrudnienie. Co innego jak na serwerze jest rozwinieta gospodarka, bo wtedy zawsze cos sie sprzeda i bedzie adena na ta profke. I nie rozumiem po co takie cos wprowadzacie,  jak zrobienie NPC do zmiany klasy to chwila i 99% graczy z tego powodu bedzie zadowolonych. Mam na mysli druga profke, bo pierwsza jest krociutka, a trzecia nie jest taka wkurzajaca jak druga.

Napisałem że nie musi ich robić, może kupić u mark tradera. Piszesz, że i tak nie będą mieli kasy na nie, przeczytaj jeszcze raz co napisałem :), cena jest tak ustawiona, że wbijając ten level spokojnie można kupić zmianę klasy.

Nie wprowadzamy darmowych zmian class bo to mija się z celem low rate. Niektórzy po prostu lubią robić questy, a Ci którzy tego nie lubią, mogą po prostu kupić item w sklepie.

Tyle, ze najczesciej bywa tak, ze cena jest ustawiona zbyt wysoka albo taka, ze starczy nam na zmiane profki, ale juz na commona C i ssc/bssc nie starczy. Nie znajdziesz osoby dla ktorej zrobienie questow na 2 profke to czysta przyjemnosc :P Zobaczy sie 1 Lipca :)

InsOmnia-

Cena jest ustawiona tak, że każdemu starczy na 2 profke ;), testowała to duża grupa graczy. Co do itemów, nie można mieć wszystkiego ;)
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


haker

Czemu dopiero w lipcu w wakacje? wiekoszosc osob w tym czasie nie siedzi przed kompem tylko wyjezdza. Stawiam bardziej na poczatek czerwca

Eligos

Cytat: Ryane w Maj 11, 2010, 03:13:07 PM
Cytat: Eligos w Maj 11, 2010, 02:20:57 PM
a ja lubie robić q na profki! :D o wiele ciekawsza gra jest ;D i te pvp na woa kolo shrine :D i na ketrze/warce o rb'ki :D juz nie wspomne o HSie ;D

Przeczytaj jeszcze raz co napisalem. Pisalem o drugiej profce, a nie o trzeciej.

Cytat: InsOmnia- w Maj 11, 2010, 02:24:54 PM
Cytat: Ryane w Maj 11, 2010, 02:09:50 PM
Z tymi questami na profke lekka glupota. Nie znam osoby, ktora lubi te questy robic. Serwer ma byc chyba przyjazny dla graczy, a to jest utrudnienie. Co innego jak na serwerze jest rozwinieta gospodarka, bo wtedy zawsze cos sie sprzeda i bedzie adena na ta profke. I nie rozumiem po co takie cos wprowadzacie,  jak zrobienie NPC do zmiany klasy to chwila i 99% graczy z tego powodu bedzie zadowolonych. Mam na mysli druga profke, bo pierwsza jest krociutka, a trzecia nie jest taka wkurzajaca jak druga.

Napisałem że nie musi ich robić, może kupić u mark tradera. Piszesz, że i tak nie będą mieli kasy na nie, przeczytaj jeszcze raz co napisałem :), cena jest tak ustawiona, że wbijając ten level spokojnie można kupić zmianę klasy.

Nie wprowadzamy darmowych zmian class bo to mija się z celem low rate. Niektórzy po prostu lubią robić questy, a Ci którzy tego nie lubią, mogą po prostu kupić item w sklepie.

Tyle, ze najczesciej bywa tak, ze cena jest ustawiona zbyt wysoka albo taka, ze starczy nam na zmiane profki, ale juz na commona C i ssc/bssc nie starczy. Nie znajdziesz osoby dla ktorej zrobienie questow na 2 profke to czysta przyjemnosc :P Zobaczy sie 1 Lipca :)

ale ja wiem o tym ze pisałeś o drugiej ;p wiem ze jest mecząca ale to taka ciekawa odskocznia od expienia czy pvp ;p
:oops: :D :) :( :o :shock: :bump: :? 8) :x :P :afro: :noob:


RPG-CLUB  x15 NADCHODZĘ!!

Provvokator

Adeny spokojnie wystarczy jeśli robisz q na adene, kupowałem q itemki na 2 profe i starczylo mi na komon c i ssy, wiec cena jest ustawiona dobrze

L2CTommy

Cytat: haker w Maj 11, 2010, 05:50:26 PM
Czemu dopiero w lipcu w wakacje? wiekoszosc osob w tym czasie nie siedzi przed kompem tylko wyjezdza. Stawiam bardziej na poczatek czerwca

data byla ustalona poczatkowo, ale bedziemy sie jej 3mac, gdyz wiele klanow, nawet kilkanascie zadeklarowalo przyjscie. wiec dla nas najlepszym rozwiazaniem jest 3mac sie terminu, a nei wprowadzac ludzi w blad  :D
pozdrawiam

sithera

Dla tych klanow zmiana daty startu serwera moze byc dobra decyzja. Wiekszosc osob wlacznie z tymi klanami woleliby termin kolo czerwca, bo na wakacjach duzo osob wyjezdza, pracuje sezonowo itp. Przemyslcie to, zrobcie ankiete czy cos.

Vincent

pomyslimy, pogadamy, ale nic nie obiecuje, dla nas 6 tygodni to dobry termin jesli chodzi o sprawy techniczne a jeszcze duzo do sprawdzenia i zrobienia.
Nie ma sensu ruszac jesli mieli bysmy przeoczyc cos waznego wiec staramy sie wyeliminowac jak najwiecej przed startem.

Pozdrawiam

Vinc

Rival

Cytat: sithera w Maj 12, 2010, 08:25:10 PM
Dla tych klanow zmiana daty startu serwera moze byc dobra decyzja. Wiekszosc osob wlacznie z tymi klanami woleliby termin kolo czerwca, bo na wakacjach duzo osob wyjezdza, pracuje sezonowo itp. Przemyslcie to, zrobcie ankiete czy cos.

a skąd ty wiesz co by woleli? zrobiłeś ankiete?
bylo to przerabiane przez setki serverów, zmiana startu servera = fail. przyśpieszenie startu = niedoróbki techniczne = fail. początek czerwca? sorry ale w tą gre grają głownie dzieciaki i młodziez, czerwiec = wyścig szczurów i walka o ostatnie oceny, kto będzie wtedy grać?
co do pracy i wyjazdów na wakacje to tak można powiedzieć o kazdej dacie startu... zawsze jedni będą mówić, że w wolne wyjezdzają, a drudzy, że w wolne grają. i tyle. a ta nołlajferska gra jest raczej dla tych ktorzy nie wyjezdzaja, szczególnie low rate servery.

InsOmnia-

#112
L2Cerberus Beta UPDATE
L2DC revision r3764-r4003
Data: IN BETA PERIOD

Link do pełnej listy zmian: http://l2cerberus.eu/2010/05/15/l2c-beta-update-r3764-to-r4003/

Changelog

  • Counter Critical aktywuje sie kiedy otrzymujesz obrazenia, nie kiedy otrzymujesz krytyczne uderzenia.
  • Dodano event "5th Anniversary". (do użycia w przyszlości)
  • Poprawiony kod "questu" "Rise and Fall of the Elroki Tribe".
  • Postacie "nobless" posiadający punkty z olimpiady mogą wymieniać je na tokeny przez cały miesiąc, nie tylko na początku nowego okresu olimpiady.
  • Throne Root można nauczyć się u trenera, nie z książki jak do tej pory.
  • Poprawiono błędy literowe w opisach.
  • Poprawiono błąd z odnawianiem mp przez pety.
  • Poprawiono teleport z "Necropolis of Sacrifice".
  • Mikstura "Caravaner's Remedy" nie może być wyrzucona na ziemie, wymieniony z innym graczem.
  • Poprawiono umiejętność Duelist Spirit (teraz daje bonus z każdą bronią).
  • Dodano brakującą wartość "shield defense power" dla umiejętności Maximum Defense.
  • Nowa wersja AI (sztuczna inteligencja) dla Dark Water Dragon + usunięto wyciek pamięci.
  • Saber Tooth Tiger osłabiono umiejętność Fear.
  • Zaktualizowano dwa czerwone talizmany.
  • Zaktualizowano przedmioty używane podczas oblężeń.
  • Dodano brakująca umiejętność do klucza "Room of Splendor Key".
  • Dodano efekt wizualny do umiejętności z efektem niewrażliwości ("invincible").
  • Dodano brakujący bonus CP do Infinity Axe.
  • Gracze nie mogą sprzedawać "baby petów" do sklepu.
  • Usunięto potwory wewnątrz "Bayou Fortress".
  • Poprawiono nagrodę w "quescie" "Rise and Fall of the Elroki Tribe".
  • Przeprogramowany sposób zapisu danych w "Seven Signs".
  • Zaktualizowano pakiety.
  • Usunięto nieużywane pakiety.
  • System "manor" będzie resetowany gdy zamek nie ma właściciela.
  • Poprawiono silnik "feanor" (odpowiedzialny za drop "eventowy").
  • Poprawiono wyciek pamięci z biblioteki javalution.
  • Poprawiono system "Newbie"(pomocnicze "npc" na początku).
  • Dodano brakujące poziomy umiejętności dla "pvp" broni/pancerzy.
  • Dodano nowa metodę kalkulująca procentowe obniżanie CP (wymagane dla nowej wersji umiejętności "ToD").
  • nowa wersja umiejętności Touch of Death.
  • Przeprogramowano "Olympiad Managera".
  • Naprawiono błędy związane z nie wyświetlaniem "Olympiad Match\Diary" na monumencie bohaterów.
  • Dodano wsparcie dla niewrażliwości na "debuff".
  • Umiejętności Hero Berserk i Mystic Immunity dają teraz pełna odporności na "debufy".
  • Szansa na usuniecie "stuna" podczas atakowania przeciwnika będącego pod tym efektem zwiększona do 50% (info z teona).
  • Poprawiono umiejętność Restore Life, jej celem nie może być przeciwnik
  • Przeprogramowana klasę odpowiedzialna za umiejętności leczące w 100%.
  • Hude może teraz wymieniać 10 Darion's Badges na 1 losowy "Leonard", "Adamantine" lub "Orichalcum".
  • Umiejętność Stigma of Shilien nie jest magia, nie używa bss.
  • Naprawiono atak po użyciu umiejętności.
  • Naprawiono stary problem z używaniem umiejętności obszarowych, nie będą już uderzać graczy przyjaznych.
  • Poprawiono "reuse" umiejętności Soul Gathering ("enchantowanej").
  • Unieruchomieni gracze nie mogą być teleportowani przez umiejętności.
  • Umiejętność wilka "awakening" jest tylko "bufem" dla wilka, a nie dla całego "party", informacje z RPGClub.
  • Poprawiono kilkanaście błędów NPE.
  • Zaktualizowano umiejętność Great Fury.
  • Nowy sposób na usuwanie danych z tablic przechowujących informacje o świecie, poprawiono kilka błędów w kodzie.
  • Inny sposób zapisu "crestow" klanowych do bazy danych.
  • Naprawiono błędy wykorzystywane przez graczy w "evencie" "rabbit to riches".
  • Poprawiono skrypt sprzedawcy Sandra w Giran.
  • Poprawiono błąd z wyrzucaniem przedmiotów "questowych" gdy ekwipunek jest pełny.
  • Poprawiono "enchant" na sile umiejetnosci Howl.
  • Poprawiono czas używania umiejętności Warp, Shadow Step, Blink.
  • Infinity Spear oraz bronie "PvP" z umiejętnością "Cancel" nie mogą być "resisted".
  • Zwiększono szybkość użycia niektórych talizmanów.
  • Poprawiono błąd z nieatakującymi "minionami".
  • Konsumpcja energii "shadow" przedmiotów rozpoczyna się po wejściu do gry, nie natychmiast po załadowaniu do pamięci.
  • Zwiększono czas wykrywania niezamkniętych połączeń do bazy danych do 60 sekund.
  • Po wykryciu pułapki, gracz nie wchodzi do trybu "PvP".
  • Dodano możliwość "enchantowania" pułapek.
  • Umiejętność Mortal Strike zwiększa tylko "Blow Rate", a nie szanse na krytyczne uderzenie.
  • Usuwanie aukcji nie istnieje na serwerach oficjalnych.
  • Mikstura "Caravan's Remedy" możne być używana podczas olimpiady.
  • Poprawiono błąd, który powodował że niektóre teoretycznie lepsze wilki posiadały słabsze statystyki od ich poprzedników.
  • Poprawiono błąd który powodował ze "pety" z założona bronią posiadały tylko 8 "crit rate".
  • Zaktualizowano ochronę przed botami.
  • Naprawiono bardzo duza "dziurę" wydajności dla menadżerów aren i wędkowania.
  • "Questy" związane z "territory war" nie będą na liście aktywnych "questow".
  • Zmieniono wszystkie "FastMap" na "ConcurentHashMap" (swego rodzaju tablice przechowujące obiekty).
  • Naprawiono "quest" "Fates Whispers", teraz można wybrać czy chcemy spotkać się z "Baiumem" czy "Platinum Tribe".
  • Naprawiono błąd związany z możliwością wymiany recept "S Grade", spowodowany wyrzucaniem postaci po przejściu przez wybrane drzwi do miejsca w którym gracze kończą "4 Sephulher".
  • Naprawiony teleporty u kapłanów "dusk" oraz "dawn".
  • "Pety" nie tracą doświadczenia na arenach.
  • Próba naprawy rzadkiego przypadku gdy "raidboss" nie daje doświadczenia.
  • Naprawiono błąd który powodował ze potwory chodziły podczas ataku.
  • Przeprogramowano system "manor", szybszy sposób wyszukiwania graczy.
  • Naprawiono błąd który powodował ze gracze nie mogli rozpocząć "questa" "Gather The Flames".
  • Naprawiono zła nazwę "NPC" w "quescie" "Conquest Of Alligator Island".
  • Zaktualizowano "energy" przedmioty i umiejętności.
  • Poprawiono "saga quests" (3 zmiana profesji).
  • Dodano drop dla "grandbossa" "Andreas van Halter" (trwają prace nad sztuczna inteligencja tego "grandbossa" z "pagan").
  • Poprawiono system "multisell", który czasem usuw założone przedmioty. (system wymiany przedmiotów)
  • Usunięto błąd powodujący podwójne wpisywanie rekordów w monumencie bohaterów.
  • "Offline shop" będą teraz wczytywane po restarcie serwera.
  • Usunięto błąd związany z dodawaniem "subclass".
  • Zaktualizowano listę potworów do "questu" "Rise and Fall of the Elroki Tribe"..
  • Manualna kontrola niektórych umiejętności w specjalnych przypadkach. (pozwoliło to miedzy innymi na użycie umiejętności typu "Vengance" bez celu)
  • Zaktualizowano listę potworów dla "questu" "A Powerful Primeval Creature".
  • Naprawiono błąd zmiennej w menadżerze Hellbound.
  • Zwiększono szanse umiejętności Provoke.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


L2CTommy

#113
niektorych rzeczy nieda sie napisac w prostackim polskim jezyku bo brzmi to osmieszajaco.

Genesiss

Cytat: L2CTommy w Maj 16, 2010, 10:54:10 AM
niektorych rzeczy nieda sie napisac w prostackim polskim jezyku bo brzmi to osmieszajaco.

zahamować*

/edit :D

nie zdążyłem xD

HellSign

Cytat: L2CTommy w Maj 16, 2010, 10:54:10 AM
niektorych rzeczy nieda sie napisac w prostackim polskim jezyku bo brzmi to osmieszajaco.

Nie zgodzę się, j.polski ma bogatą historię i jest jednym z trudniejszych języków świata, musisz po prostu wiedzieć jak to przełożyć, nie przekładamy tego przecież słowo w słowo.
RPG CLUB x3 Empire
HellSingus "Pieczątka Diabła" - Destroyer wanna be - Motivated & Nolife 1week mode ON

InsOmnia-

Teraz lepiej :)? pozwoliłem sobie ominąć tlumaczenia kliku słów, jak dla mnie po prostu lepiej brzmią po angielsku.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


potkan

#117
specjalnie zrobiłem konto na tym forum żeby to napisać ;d
Moim zdaniem herby na vita powinny zostać całkowicie wyłączone lub zmienic ich drop rate na taki żeby nie można było "nabijać" vita ponieważ to jest porażka wielu serverów, tak samo jak by miały być za dote agathiony to też bym proponował bez tych na vita ;p
a teraz możecie mnie zwyzywać od noobów ;d

edit.
aaa ja bym proponował niektórym żeby najpierw przeczytali wszystkie posty a potem zadawali pytania
DrJoint

Gandam

popieram przedmowce, przez vit to z takich x8 robi sie HR...
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith

InsOmnia-

zawsze można odpowiednio ustawić rate vitality.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


sithera

Rate vitality moze byc retailowy, jednak proponowalbym zmniejszyc szanse na drop owego herba.

InsOmnia-

I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


Marauder

Zgadzam się z kolegami,wydaje mi się że idea vita było to aby ktoś kto nie gra dużo miał możliwość niezłego koxu a co się stało na epilogu kto chciał mieć duży lvl dota agathion i jazda uważam ze tego typu agathion jak i herb powinien być wyłączony.

HellSign

Cytat: InsOmnia- w Maj 18, 2010, 04:24:30 PM
tak tez pewnie zrobimy :)


Bo idea vita bylo uatraktycyjnienie offa, poprzez szybsze dogonienie z lv na pvp graczy na offie, tutaj moglibyscie to calkowicie wylaczyc, robisz x7 z vit na epilogu? Nie liczac herbow to bedzie jak x15-x20 dla kazdego kto gra, a z hebrami to x20~~ na bank(interlude koks)
RPG CLUB x3 Empire
HellSingus "Pieczątka Diabła" - Destroyer wanna be - Motivated & Nolife 1week mode ON

sithera

Tak, ale ten vit i tak ci szybko spadnie, a dla kogos kto ma malo czasu do gry jest to bardzo fajna opcja.