L2Lige [c3-H5] [PL / Eng]

Zaczęty przez sakaszli, Październik 07, 2010, 10:29:23 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Hag

Mam maly problem z uruchomieniem tego edytora. Chodzi tu o scieżke do folderu Lineage II. Niby program podaje ze ma to byc c:\Program Files\NCsoft\Lineage II PTS\ ale próby uruchomienia go w tej lokalizacji i tak sie nie udaja swoje L2 mam zainstalowane na innej partycji i pod innymi nazwami folderow. Milo by bylo jak w dalszym rozwoju tego edytora byla mozliwosc samodzielnego wyboru sciezki do folderu system

sakaszli

#26
Cytat: Hag w Październik 18, 2010, 03:12:19 PM
Mam maly problem z uruchomieniem tego edytora. Chodzi tu o scieżke do folderu Lineage II. Niby program podaje ze ma to byc c:\Program Files\NCsoft\Lineage II PTS\ ale próby uruchomienia go w tej lokalizacji i tak sie nie udaja swoje L2 mam zainstalowane na innej partycji i pod innymi nazwami folderow. Milo by bylo jak w dalszym rozwoju tego edytora byla mozliwosc samodzielnego wyboru sciezki do folderu system

program na razie odpalasz przez wklejenie go do folderu z l2 (tam gdzie system itp)
pisałem o tym w wcześniejszych postach

za 1h będzie gotowa wersja z wyborem katalogu (wprowadzam poprawki jak widać w poprzednim moim poście).

//////
wspomniane poprawki i przetestujcie wybór katalogu.  Nie trzeba już wklejać programu do folderu z l2. Na razie wybór jest na sztywno bez możliwości poprawy go w uruchomionych programie. Trzeba włączyć od nowa.


http://www.multiupload.com/EYC9JDMGSR

Hag

#27
Cytat: sakaszli w Październik 18, 2010, 03:15:32 PM
Cytat: Hag w Październik 18, 2010, 03:12:19 PM
Mam maly problem z uruchomieniem tego edytora. Chodzi tu o scieżke do folderu Lineage II. Niby program podaje ze ma to byc c:\Program Files\NCsoft\Lineage II PTS\ ale próby uruchomienia go w tej lokalizacji i tak sie nie udaja swoje L2 mam zainstalowane na innej partycji i pod innymi nazwami folderow. Milo by bylo jak w dalszym rozwoju tego edytora byla mozliwosc samodzielnego wyboru sciezki do folderu system

program na razie odpalasz przez wklejenie go do folderu z l2 (tam gdzie system itp)
pisałem o tym w wcześniejszych postach

za 1h będzie gotowa wersja z wyborem katalogu (wprowadzam poprawki jak widać w poprzednim moim poście).

//////
wspomniane poprawki i przetestujcie wybór katalogu.  Nie trzeba już wklejać programu do folderu z l2. Na razie wybór jest na sztywno bez możliwości poprawy go w uruchomionych programie. Trzeba włączyć od nowa.


http://www.multiupload.com/EYC9JDMGSR

hymm troche mnie jedna rzecz zdziwila jak podczas proby rozpakowania raru Norton wykryl cos w pliku gg-bps.dll o nazwie Infostealer.Gampass
Jednak chyba spasuje sprawdzenia twojego cacusza choc moze to tylko moj Norton jest porywczy

sakaszli

#28
Zadziwiające że są jeszcze tacy co go używają...nvm

Jak nie wierzysz ściągnij pliki z pewnego źródła :
http://dstuff.luftbrandzlung.org/l2.php

l2encdec v2.10.1
L2 asm & disasm 1.4.1

wypakuj zamień...

Hag

a no tak ten plik gg-bps.dll jest w nowym l2encdec v2.10.1 tylko czy napewno nie jest to trojan bo poki co norton nigdy mnie nie zawiódł

sakaszli

e tam...to nie topic o anty-wirach...
mnie bardziej interesuje to czy program działa, może jakieś pomysły na nowe funkcje (poza tymi podanymi w temacie)

br2yd4l

gg-bps.dll prawie na pewno zawiera procedury używane przez wirusy, bo przecież wpiernicza się w inny proces (lineage). Więc niektóre antywiry będą go wykrywać jako takiego, pomimo, że nie zawiera szkodliwego dla komputera kodu

Whtever walks in my heart,
Will walk alone...

sakaszli

#32
Teraz pracuje nad wyglądem i patcherem. To jak...program ma wyglądać jak L2Utils?

Pod koniec dodam eksport kolorków z innych kronik.

I niech mi ktoś powiem...jakim cudem l2utils otwiera pliki jak nie ma w nim L2 asm & disasm

Hag

#33
nie wiem jak to jest w przypadku l2utils ale program L2 FileEdit tworzy sobie L2 asm & disasm w tempie
C:\Users\...\AppData\Local\Temp\RarSFX0


A jeśli chodzi o pomysł na nowe funkcje to edycja kolorów enchantów borni (env.int) jest tez popularna wśród niektórych graczy a inni pewnie chcieli by edytor który ułatwił by im zmianę title na nazwa NPC/Moba (npcname-e.dat)

sakaszli

#34
Nie wiem ale ja nie widzę jakiegokolwiek sensu by wprowadzać edycję koloru enchnatów skoro w spatchowanym systemie można go otworzyć i zapisać notatnikiem.
A zrobienie jakiegoś tam podglądu też było byłoby śmieszne xD

Co do npcname-e.dat to można by i dodać ale też niema za bardzo po co bo teraz jest era titlowanych serwerów...
Wszystko sprowadzało by się do skopiowania kodu... i przestawieniu kilku stałych.

Po za tym mam *** problem z patcher.exe bo nie chce sie normalnie odpalić gdy wywołuje go z aplikacji... bierze ścieżkę mojego programu O_o posiedzę dziś nad tym D:


a właśnie...co do tej dll to jest ona od loadera więc możesz ją wywalić :D

///dobra na razie stop xD Przepisze cały kod i potem będę kontynuował prace.

/// jednak nie przepisuje programu xD
patcher już jest prawie gotowy...
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
:bump: :bump: :bump: :bump: :bump:      8)

Importowanie kolorków soon.... muszę wymyślić jak kopiować dane by wszystko się nie pomieszało.
Przetestujcie patcher. Zmieniłem wygląd edytora kolorków na cos w stylu l2utils.

Rozmiar paczki znacznie wzrósł xD Na stronie fyyre.ivory-tower.de nie ma za dużo 'dodatków' więc jeśli ktoś ma coś czego niema tutaj to mile widziany link +wyjaśnienie co gdzie jak.

http://www.multiupload.com/OC5FV0T3LN

może zauważycie że program od teraz tak nie muli przy włączaniu xD

Hag

#35
Edycja kolorow systemmsg-e wyglada swietnie ale jesli chodzi o mnie to brakuje mi tam opcji 'szukaj' bo tez nie zawsze pamieta sie ID wiadomosci a uzywanie dodatkowych aplikacji jest malo wygodne.
Odnosnie edycji samego l2.ini mozna by bylo tam dodac okno w ktorym dalo by sie przeprowadzac manualna edycje tego pliku tak zeby calkowicie uniezależnić sie od innych programow a zaawansowaniu uzytkownicy mogli pogrzebac glebiej w ustawieniach gry
Glownie to w moim mniemaniu wieksza funkcjonalnosc rownala by sie wiekszej ilosci uzytkownikow

A i jeszcze jedna rzecz mnie dziwi przy dziale 'Pliki INI' edytuje sie tu na razie tylko 2 pliki l2.ini i user.ini a wybor a wybor kodowanie 'Lineage2Ver' mamy od - nieskończoności do nieskonczonosci a w sumie oba pliki wymagaja tylko 413. Wedlug mnie ta opcja 'Lineage2Ver' jest ciut bezuzyteczna chyba ze w dalszych planach bedzie wprowadzana edycja innych plikow ktore kozystaja z innych wersji kodowania. Sam program l2encdec obsluguje tylko 111, 120, 121, 211, 212, 411 - 414 na encode/decode.

sakaszli

#36
Opcję szukaj dodam,
edycje ini zrobię w taki sposób że będzie można się przełączać między trybem Normalny/Zaawansowany  (w trybie zaawansowanych wszystkie ustawienia będą ignorowane przy zapisie). (nie wiem właśnie albo zrobię tak że wyskoczy nowe okno albo ustawienia znikną a pojawi się text z l2ini i user.ini)

L2Ver...będą tam tylko obsługiwane kodowania. (rozwijana lista).

Od dziś włączę auto aktualizację.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
zrobione... ci którzy pobrali ostatnie wydanie nie muszą nic pobierać...wystarczy włączyć program a on sam sprawdzi czy jest aktualizacja.

Dodałem wszystko co napisał hag...gogo testować

Hag

A tak na marginesie czy dalo by sie tak zrobic by tekst w edytorach tekstowych wyglradal tak jak ponizej? Czyli grupy na przyklad na czerwono, aktywne opcje na zielono nie aktywne te z ";" przed nimi na pomaranczowo
Cytat: Przyklad[URL]
Protocol=unreal
ProtocolDescription=Unreal Protocol
Name=Player
Map=Index.unr

[L2WaterEffect]
ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
EffectResolution=512

[LanguageSet]
Language=0

[FontSet]
;Font=L2Font.Japan
;Glyph=Japan.gly
Font=L2Font.gulim
Glyph=gulim.gly

sakaszli

#38
Niema rzeczy nie możliwych :D
Z tym [] nie ma problemu bo koloruje się tekst w całym wierszu
ale od ; do = hmmm pomyślę
tak samo od <nic> do =

///
na razie testujcie to co jest wszystko musi działać... wiem że kolorki nie działają poprawnie od c5 w dół
///////////////////////////////n szybko mogę zrobić by kolorowało cała linię np. na czer gdy zaczyna sie od [

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
Cytat: Hag w Październik 20, 2010, 06:19:57 PM
A tak na marginesie czy dalo by sie tak zrobic by tekst w edytorach tekstowych wyglradal tak jak ponizej? Czyli grupy na przyklad na czerwono, aktywne opcje na zielono nie aktywne te z ";" przed nimi na pomaranczowo
Cytat: Przyklad[URL]
Protocol=unreal
ProtocolDescription=Unreal Protocol
Name=Player
Map=Index.unr

[L2WaterEffect]
ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
EffectResolution=512

[LanguageSet]
Language=0

[FontSet]
;Font=L2Font.Japan
;Glyph=Japan.gly
Font=L2Font.gulim
Glyph=gulim.gly


dodane :D wszystko według przykładu

/////
dla tych którzy maja w połowie user ini czarny tekst....wystarczy ponownie wczytać plik. Czarny test jest tylko przy 1 wczytaniu nie wiem dlaczego
////////////////////////
wina leży po stronie skinu....zmieniłem kolor czcionki na podobną.

Hag

w wersji 22 edycja systemmsg-e i l2patcher gdzies rozjechaly sie i uciekly do dolnego prawego rogu

sakaszli

rano to poprawiłem.

Poszukuje l2.exe,wildcard i unichat dla każdej kroniki. (kilka brakuje np z c5 niema nic c4 tez, ct1 tylko wildcard).
Są jeszcze jakieś fajne mody/dodatki? które warto byłoby wrzucić do programu.

Kamal

Przed Gracią Final domyślnie był l2.exe, potem im odwaliło z L2.bin.

sakaszli

#42
ok zaraz dodam wersje z importem kolorków...
Co i jak:
1/ Robimy folder o nazwie     import  w folderze z programem.
2/ Wklejamy tam starsze/nowsze kolorki.
3/ Włączamy program wczytujemy kolorki w edytorze.
4/ Przechodzimy do Import Kolorków wybieramy kronikę z której są kolorki i klikamy Załaduj.  Jeśli liczba załadowanych linii jest większa od 0 możecie kontynuować.
5/ Teraz zależnie co chcemy mieć:
5a/ Klikamy Importuj Kolorki by zmienić kolor w wszystkich wierszach. (Program zmienia tylko jeśli ID= ID czyli nie pomiesza kolorków)
5b/ j.w. tylko zamiast koloru zamienia tekst (nie on screen)
6/ Przechodzimy do edytora kolorków i sprawdzamy czy wszystko gra xD
7/ Klikamy zapisz.

//sooon : poprawienie kodu wczytywania/zapisu danych,
import kolorków: więcej zależności (jesli wiadomość= wtedy etc.)
/////////////////////
importowanie tekstu ma buga już go naprawiłem ale nie dodam jeszcze tego do aktualizacji :D
////////////////////

odbugowany import + import onscreenmsg xD
///////////
Dużo poprawek w wczytywaniu i zapisie ini
Dodano możliwość zmiany katalogu gdy program jest uruchomiony.
Kilka małych poprawek wizualnych i kilka w kodzie.
Zmodyfikowano opcje szukania w edytorze kolorków.
//////////////////////////////////////
Dodałem edycję npcname tak z nudów xD
Trochę poprawek.
Dodałem podgląd komórek podczas przesuwania :D
Instalator w 1 poście.
..............
wirus win32 packed.themida ?? Przeczytaj
http://forum.idg.pl/czym-jest-wirus-win32packedthemida-t181518.html

Hag

w wersji 31 nie moge otworzyc npcname-e pokazuje blad ze nie moze znalesc czy tam stworzyc pliki npcname-e.txt

sakaszli

#44
wyslij i twój system na pm
i napisz jaka to kronika

a i po 2...pobrałeś instalke?? czy aktualizowałeś...
wersja 31 potrzebuje wszystkich plików z instalki

ps/ dodałem zapisywanie wybranego katalogu

Hag

#45
zrobilem aktualizacje programu wiec moze dlatego zaraz sprawdze jak jest z tego instalatora

sakaszli

Uwaga!!

Są dziwne problemy z PL znakami.

Jeśli są jakiś problemy proszę wysłać mi screen błędu + system+ krótki opis jaka kronika itp)

Hag

Instalacje pomogla ale widze ze jest maly problem w kolorowaniu npcname-e w grze mam kolor title npc czerwony a w programie jest to niebieski
troche dziwne bo jeden kolor odczytuje poprawnie (to jest A9E89C) a inny nie (obraca kod z FF5555 na 5555FF)
jest tez blad w wpisywaniu przez program kodu koloru do tabeli wpisuje go odwrotnie to jest od rgb[0] do rgb[2] a powinno byc wpisywane rgb[2] -> rgb[1] -> rgb[0]

inny irytujacy mankameny: kiedy chce sie recznie wpisac kod koloru jest to nie mozliwe bo kod wraca do pierwotnego a klikniecie w ramke otwiera tabele kolorow w ktorej tez koloru nie da sie podac w formie hex

sakaszli

#48
Cytat: Hag w Październik 24, 2010, 06:49:32 PM
Instalacje pomogla ale widze ze jest maly problem w kolorowaniu npcname-e w grze mam kolor title npc czerwony a w programie jest to niebieski
troche dziwne bo jeden kolor odczytuje poprawnie (to jest A9E89C) a inny nie (obraca kod z FF5555 na 5555FF)
jest tez blad w wpisywaniu przez program kodu koloru do tabeli wpisuje go odwrotnie to jest od rgb[0] do rgb[2] a powinno byc wpisywane rgb[2] -> rgb[1] -> rgb[0]

inny irytujacy mankameny: kiedy chce sie recznie wpisac kod koloru jest to nie mozliwe bo kod wraca do pierwotnego a klikniecie w ramke otwiera tabele kolorow w ktorej tez koloru nie da sie podac w formie hex

soon xD
//////
przepisałem cały kod i okazało się że z czasów testów zostały zmienne globalne w których był przechowywany kolor...oczywiście z tych zmiennych korzystały 2 procedury wiecie jak to wyglądało xD robił się wielki syf

wystarczy zwykła aktualizacja nie trzeba ściągać instalki
////////////////////////////////////////////////////////////////
dodałem obłogę polskich znaków
aktualizacja nie wymaga pobrania instalki
///////////////////////////////
No to zbliżam się do końca xD
Mega optymalizacja (wczytywanie/zapis trwa max 2 sek)
Dodam język ang i mogę startować :D
Dodałem logi z l2encdec i asm (po kliknięciu w log otwiera się większe okienko z logiem )

zmiany zostaną wprowadzone na dniach...
co do statusu patchowania...szczerze?? nie wiem za bardzo jak to zrobić :/ w l2utils przebiega to zupełnie inaczej tak jakoś...dziwnie xD
a plików z dokumentacją czytać mi się nie chce xD
///////////////////////////////////////////

mile widziane poprawki językowe i zgłaszanie znalezionych bugów :D
http://www.multiupload.com/4MPWFBT6SI

nie dodaje tego do aktualizacji bo jak na razie to beta
////////////////

szukam jakiejś sensownej nazwy dla programu xD
L2FileEditor brzmi raczej jak kombajn mogący otworzyć wszystkie pliki.

//////////////////////////////////////

kkk lol import kolorków był nieźle bugnięty :D wszystko kopiowało się bez zwracania uwagi na id
teraz działa znakomicie nowa wersja będzie za 1-2 dni
dodałem 2 nowe języki <lol>
///////////////////////////////////////
j.w.
oraz mega poprawki w wczytywaniu kolorków (import) itp (teraz by importować sobie kolorki : najpierw wczytujemy kolorki które chcemy edytować, potem przechodzimy do zakładki import kolorków, wybieramy z jakiej kroniki są stare kolorki, klikamy wczytaj, od razu pojawi sie okno wyboru katalogu...wybieramy folder zawierający systemmsg-e.dat. Jeśli wszystko jest ok '------------' obok wczytaj powinno się zmienić na ilość wczytanych linii. jak wszytsko jest ok to wybieramy co chcemy zamienić i klikamy importuj. teraz przechodzimy do edytora kolorków i sprawdzamy czy wszystko sie pozamieniało. Warunek stosowany przy zamianie to if ID=ID

http://www.multiupload.com/UCAKZZ893K

Najlepiej usunąć stara wersję (całkowicie). Aktualizacja nie będzie działać dla starszych wersji.

dla nerwowych skan: http://virusscan.jotti.org/pl/scanresult/89f060095c6f5660a836c66b33be6c74bc08515c
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

to już chyba ostatnia wersja... dodałem dodawania usuwanie npc , usuwanie dźwięków z systemsg-e.dat
jak ktoś znajdzie jakiegoś buga lub cos to może wysłać email.

FlaameZ

Mam pytanie co do zmiennych a mianowicie czy da sie ustawic, zeby przykladowo na srodku ekranu pojawial mi sie napis "You hit for 2192" probowalem ale wychodzi mi tylko "You hit Nick for" i koniec tekstu. Dzieki za pomoc