Critical Error

Zaczęty przez discogabriel, Styczeń 26, 2011, 09:28:33 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

discogabriel

Witam, jak sama nazwa wskazuje że wyskakują mi Error,y :)
I w tym pytanie co powoduje ten error?

2011.1.26 21:23:35
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1925 MHz with 1023MB RAM
Video : NVIDIA GeForce FX 5500 (6371)
PosCode : LS1:-110936:217779:-2974 1/0

Insufficient Memory.
Please check the Virtual Memory Option and avilable hard drive space.
You can check them by going to : Control Panel->System->Advanced->Performance->Settings->Advanced->Virtual memory.

History: FMallocWindows::Malloc <- L2ParamStack::L2ParamStack <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=PartySpelledPac <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Zna ktoś odpowiedź?

Margrit

Spróbuj po najmniejszej linii oporu, zacznij od zgrania patcha jeszcze raz, jak to nie pomoże to spróbuj zainstalować grę od nowa jeśli dalej to nie przyniesie skutku wtedy pisz.

P UE

mi z kolei w ogóle nie chce się włączyć, wyskakuje mi taki critic:

2011.2.2 00:43:33
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7600)
CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2128 MHz with 4063MB RAM
Video : ATI Mobility Radeon HD 4570  (678)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0

ReadFile beyond EOF 132044300+1/132044300

History: ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageMonstersTex.onyx_beast.onyx_beast_ns_t00 132044272==132044272/132044272 118735288 44102) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageMonstersTex.Onyx_beast_ns_t00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine

co robić?