Goddess of Destruction - News

Zaczęty przez damoon, Październik 13, 2010, 03:31:23 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Vraghor

sluchajcie Alariona on juz przecierz gral w GoD  hahaha
retired

PuFF

Cytat: Vraghor w Kwiecień 13, 2011, 07:52:00 PM
sluchajcie Alariona on juz przecierz gral w GoD  hahaha
WC z lukiem!next raziell?

Alarion

Cytat: Vraghor w Kwiecień 13, 2011, 07:52:00 PM
sluchajcie Alariona on juz przecierz gral w GoD  hahaha

Słuchajmy Dartha:

http://forums.goha.ru/showpost.php?p=14350944&postcount=8819  + http://gametsg.yatta.com.tw/lineage2/index.php?view=article&articleid=320480

Porównaj obrazki ( o opisy nei proszę, bo to dla ciebie za trudne) i powiedz teraz czy w tym 2 linku to wszystkie skille.

Już ogarnąłeś swojego faila?

Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Solar

Jak możecie to dawajcie już linki z google translate XD bo mi się nie chce wklejać XD

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
Cytat: 120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926

lukasz09091

Ja mam kilka pytań, co wiecie to możecie się ze mną podzielić, w sumie wszystkie o summonach :)
1.Sumoner będzie mógł przyzwać 3 dowolne sumony czy każdy z nich będzie musiał być inny?
2.Sumek healer'a to będzie raczej bardziej pomagał w healu czy tranfer pain i utrzymywał swego pana?
3.Lion knight'a to coś ala panterka DA?

pokit

#305
http://boards.rochand.com/viewtopic.php?f=11&t=11&start=50


CytatToday SAM has posted a complete skill list for all classes, provided by ChildOfHeaven from NCTaiwan:
http://gametsg.yatta.com.tw/lineage2/in ... eid=320480

Myśle że Elmar to dosyć konkretne źródło.

Info z goha jest z 27.03 i nie wiem co jest tam dokładnie napisane bo coś mi nie tłumaczy goha ;/ info od Elmara jest z 12.04 i jest potwierdzone przez NCTaiwan, więc myślę że coś w tym jest.

Tak można podsumować sprzeczne informacje na różnych stronach:

CytatAt the moment the information is changing every few days. When you say to the developers "last week my Maestro had a passive Awakening skill called Crafting Luck - where has that gone?" they will simply answer you "that was last week and now is now".

Dodam jeszcze że tutaj http://gametsg.yatta.com.tw część redaktorów/moderatorów to goście pracujący w NCSoft.


Acha i jeszcze odnośnie skilli, że mało ich po tej 4 profce, była informacja że to nie jest tak że wcześniejsze skille znikną, poprostu nowe skille z 4 profy będą lepsze niż ich odpowiedniki z 2/3 profy, ale imo nadal większość skilli z 2/3 profy będzie użyteczna przynajmniej ja to tak widzę.

Tutaj jest opisany awakening quest: http://power.plaync.co.kr/lineage2/%EA%B0%81%EC%84%B1+%ED%80%98%EC%8A%A4%ED%8A%B8 na którego początku wszystkie skille tracą enchant, ale po skończeniu questa dostajemy Lesser Giant Essences którymi można enchantować nowe skille i jest tam też info że ilość SP jaka zostanie zwrócona jak i tych itemków do enchantowania skilli z 4 profy jest zależna od enchantu naszych wcześniejszych skilli. I to by miało sens :)

Badyl

Ta lista moze jest lista juz ukonczonych skili które sie nie zmienia albo cos innego. Napewno nie jest ona pelna bo przykladowo enchanter mial dostac rusha a go tam nie ma

MastJedi

Cytat: pokit w Kwiecień 13, 2011, 09:00:05 PM
[(...)wszystkie skille tracą enchant, ale po skończeniu questa dostajemy Lesser Giant Essences którymi można enchantować nowe skille i jest tam też info że ilość SP jaka zostanie zwrócona jak i tych itemków do enchantowania skilli z 4 profy jest zależna od enchantu naszych wcześniejszych skilli. I to by miało sens :)
Nie do konca ma sens. Czy zwroca SP w ilosci 150-200% No bo przeciez przy dojsciu do +20/30 to faili jest co niemiara. No i niektorzy straca w uj kasy ktore wydali na Blessed ksiazki :) No i Adeny na enchant tez :)
Dlatego nie enchantuje skili ponizej szansy 75% :)

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;


Alarion

#308
To słabe będziesz miał enchanty i weak chara w grze...


Gdzieś na 1 stronach tego topicu było, że w ramach odzyskania utraconych itemków/sp itd. na enchant z drugiej/trzeciej profy, mieli dać itemki na enchant skilli z 4 profki (podejrzewam jakaś proporcja zależnie od ilości i wysokości enchantu starych skilli). Tak byłoby lepiej dużo.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

pokit

To czy się opłaca enchantować wysoko skille z 2/3 profy zależy od tego z czego jeszcze będzie można dostać Lesser Giant Essences-y, bo na pewno jeszcze jakaś opcja będzie, ale imo tak czy siak, GOD u nas pewnie za rok.. to kupa czasu, nie ma sensu stać w miejscu i nie enchantować skilli, tylko dlatego że za rok stracimy enchant po 4 profie.

Acid

pokit ma rację wbrew pozorom GOD szybko na ru/eu offa nie wejdzie. Myśle, że z dobry rok będzie trzeba jeszcze czekać, dlatego nie enchantowanie skilli przez taki szmat czasu nie jest chyba najlepszym rozwiązaniem . No i ofc nie wiadomo jeszcze jak to finalnie wyjdzie z tymi 4 profkami, nowymi skillami i rekompensatą za zabranie enchantu ze starych.
Ja tam rozwijam postać dalej pod kątem obecnej kroniki, wyjdzie GOD, będzie rada. ;P

MastJedi

Nie twierdze, ze w ogóle nie enchantowac, ale nie ma sensu enchantowac na maksa. Wbicie +30/+15 to jednak "troche" kosztuje.
No i jeszcze zalezy kto ile ma do enchantowania.
Ja na PP mam w uj....

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;


Badyl


Solar

Cytat: MastJedi w Kwiecień 14, 2011, 11:49:21 PM
Nie twierdze, ze w ogóle nie enchantowac, ale nie ma sensu enchantowac na maksa. Wbicie +30/+15 to jednak "troche" kosztuje.
No i jeszcze zalezy kto ile ma do enchantowania.
Ja na PP mam w uj....

Pozdrawiam
Te na 15+ to nie taki wielki problem :D Te z 2 profy to horrendalne koszta a jeszcze większe jak ma się mało szczęścia w echancie :D(jak ja :()

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
Cytat: 120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926

pokit

#314
Solar, widziałeś już interface summonera?

R grade kask, niby nic takiego, ale 900 elementu w jednej części armoru?  :o

Solar

Cytat: pokit w Kwiecień 18, 2011, 03:32:36 PM
Solar, widziałeś już interface summonera?


Widziałem dawno XD Dziwi mnie jedno na żadnym z filmików summoner nie ma cubików

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
Cytat: 120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926

DeepInside

z tych fragmentów wnioskuję że GoD będzie tym czym miał być w założeniu Aion - ten sam pomysł na summonera, ten sam pomysł na bonusy z setów itd
te same pomysły, oby tylko wykonanie lepsze :]
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)

Solar

Cytat: DeepInside w Kwiecień 19, 2011, 09:36:06 AM
z tych fragmentów wnioskuję że GoD będzie tym czym miał być w założeniu Aion - ten sam pomysł na summonera, ten sam pomysł na bonusy z setów itd
te same pomysły, oby tylko wykonanie lepsze :]
W Aionie summonerzy są niezbyt udani :P

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
Cytat: 120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926

Itherus

na ru bez zangielszczenia GOD sie nie obejdzie widze.

Alarion

Cytat: Solar w Kwiecień 19, 2011, 10:14:53 PM
Cytat: DeepInside w Kwiecień 19, 2011, 09:36:06 AM
z tych fragmentów wnioskuję że GoD będzie tym czym miał być w założeniu Aion - ten sam pomysł na summonera, ten sam pomysł na bonusy z setów itd
te same pomysły, oby tylko wykonanie lepsze :]
W Aionie summonerzy są niezbyt udani :P

Tam summonerzy kuleli z 2 innych powodów głównie:

Summony były (i dalej są) bardzo niedopracowane pod kątem latania (motały się w powietrzu, jak zresztą wszystkie postacie zmuszone do zwarcia, bez możliwości range ataków) i maxymalna ilość debuffów.

Z racji, że większość DPS-ów od summonera (nie licząc DPS-u summona, bez którego większość i tak uczyła się grać) pochodziła od wszelkiego rodzaju DOT (damage over time), do tego miał jeszcze od groma debuffów. Przy maxymalnej ilości debuffów na enemy wynoszącej 12, to jedyne do czego się sprawdzał, to 1 vs 1 na ziemi, gdzie mógł wykorzystać w miarę pełni swój potencjał.

Gdy do walki wkraczały inne postacie jak np Chanter (który też nakładał swoimi skillami sporo debuffów, ale bardziej fizycznych), tudzież pojedyńcze debuffy od Sorca, daggera itd. to wszystkie najważniejsze spelle summonera były zbijane i stawał się on useless.

W l2 gdyby z summonera zrobili faktycznei dobrego klątwiarza, to coś by może z niego było, a tak nie dosyć, że summony są głupie (i nic nie wnoszące do party poza expem aoe konia), to sama postać ma może 2-3 sesnowne debuffy na krzyż i tyle. Jeżeli nei zmienią któregoś z tych aspektów, to 3 summony jednocześnie (gdzie sterowanie  i kontrolowanie jednego w tym czasie swojej postaci jest moementami lekko kłopotliwe...) na pewno tej sytuacji nie poprawią.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

pokit

Cytat: Alarion w Kwiecień 21, 2011, 03:54:21 PM
Cytat: Solar w Kwiecień 19, 2011, 10:14:53 PM
Cytat: DeepInside w Kwiecień 19, 2011, 09:36:06 AM
z tych fragmentów wnioskuję że GoD będzie tym czym miał być w założeniu Aion - ten sam pomysł na summonera, ten sam pomysł na bonusy z setów itd
te same pomysły, oby tylko wykonanie lepsze :]
W Aionie summonerzy są niezbyt udani :P

Tam summonerzy kuleli z 2 innych powodów głównie:

Summony były (i dalej są) bardzo niedopracowane pod kątem latania (motały się w powietrzu, jak zresztą wszystkie postacie zmuszone do zwarcia, bez możliwości range ataków) i maxymalna ilość debuffów.

Z racji, że większość DPS-ów od summonera (nie licząc DPS-u summona, bez którego większość i tak uczyła się grać) pochodziła od wszelkiego rodzaju DOT (damage over time), do tego miał jeszcze od groma debuffów. Przy maxymalnej ilości debuffów na enemy wynoszącej 12, to jedyne do czego się sprawdzał, to 1 vs 1 na ziemi, gdzie mógł wykorzystać w miarę pełni swój potencjał.

Gdy do walki wkraczały inne postacie jak np Chanter (który też nakładał swoimi skillami sporo debuffów, ale bardziej fizycznych), tudzież pojedyńcze debuffy od Sorca, daggera itd. to wszystkie najważniejsze spelle summonera były zbijane i stawał się on useless.

W l2 gdyby z summonera zrobili faktycznei dobrego klątwiarza, to coś by może z niego było, a tak nie dosyć, że summony są głupie (i nic nie wnoszące do party poza expem aoe konia), to sama postać ma może 2-3 sesnowne debuffy na krzyż i tyle. Jeżeli nei zmienią któregoś z tych aspektów, to 3 summony jednocześnie (gdzie sterowanie  i kontrolowanie jednego w tym czasie swojej postaci jest moementami lekko kłopotliwe...) na pewno tej sytuacji nie poprawią.

W grze też muszą być jakieś klasy dla solo farmerów :D

Solar

Cytat: pokit w Kwiecień 22, 2011, 12:24:00 PM
Cytat: Alarion w Kwiecień 21, 2011, 03:54:21 PM
Cytat: Solar w Kwiecień 19, 2011, 10:14:53 PM
Cytat: DeepInside w Kwiecień 19, 2011, 09:36:06 AM
z tych fragmentów wnioskuję że GoD będzie tym czym miał być w założeniu Aion - ten sam pomysł na summonera, ten sam pomysł na bonusy z setów itd
te same pomysły, oby tylko wykonanie lepsze :]
W Aionie summonerzy są niezbyt udani :P

Tam summonerzy kuleli z 2 innych powodów głównie:

Summony były (i dalej są) bardzo niedopracowane pod kątem latania (motały się w powietrzu, jak zresztą wszystkie postacie zmuszone do zwarcia, bez możliwości range ataków) i maxymalna ilość debuffów.

Z racji, że większość DPS-ów od summonera (nie licząc DPS-u summona, bez którego większość i tak uczyła się grać) pochodziła od wszelkiego rodzaju DOT (damage over time), do tego miał jeszcze od groma debuffów. Przy maxymalnej ilości debuffów na enemy wynoszącej 12, to jedyne do czego się sprawdzał, to 1 vs 1 na ziemi, gdzie mógł wykorzystać w miarę pełni swój potencjał.

Gdy do walki wkraczały inne postacie jak np Chanter (który też nakładał swoimi skillami sporo debuffów, ale bardziej fizycznych), tudzież pojedyńcze debuffy od Sorca, daggera itd. to wszystkie najważniejsze spelle summonera były zbijane i stawał się on useless.

W l2 gdyby z summonera zrobili faktycznei dobrego klątwiarza, to coś by może z niego było, a tak nie dosyć, że summony są głupie (i nic nie wnoszące do party poza expem aoe konia), to sama postać ma może 2-3 sesnowne debuffy na krzyż i tyle. Jeżeli nei zmienią któregoś z tych aspektów, to 3 summony jednocześnie (gdzie sterowanie  i kontrolowanie jednego w tym czasie swojej postaci jest moementami lekko kłopotliwe...) na pewno tej sytuacji nie poprawią.

W grze też muszą być jakieś klasy dla solo farmerów :D
Co ci po klasie do solo farmienia jak poza farmieniem ona nic innego praktycznie nie oferuje

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
Cytat: 120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926

Sebal

#322
http://www.lineage2.com/gd/


Wy jesteście bardziej obeznani w tematyce l2 niż ja. Czy wiadomo coś na temat systemu chodzenia, a dokładniej czy będzie można skakać w tej nowej części L2 ? :>
Sebal- Life ...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

pokit

Cytat: Sebal w Maj 03, 2011, 11:18:01 AM
http://www.lineage2.com/gd/


Wy jesteście bardziej obeznani w tematyce l2 niż ja. Czy wiadomo coś na temat systemu chodzenia, a dokładniej czy będzie można skakać w tej nowej części L2 ? :>

Skakać będzie można tylko w jednej instancji, to jest coś takiego jak latanie tymi ptakami na gracji.

Vearth

Cytat: pokit w Maj 03, 2011, 01:27:50 PM
Cytat: Sebal w Maj 03, 2011, 11:18:01 AM
http://www.lineage2.com/gd/


Wy jesteście bardziej obeznani w tematyce l2 niż ja. Czy wiadomo coś na temat systemu chodzenia, a dokładniej czy będzie można skakać w tej nowej części L2 ? :>

Skakać będzie można tylko w jednej instancji, to jest coś takiego jak latanie tymi ptakami na gracji.
cos wiecej? :D