Poszukuje MMO - niedzielny gracz

Zaczęty przez mrow, Maj 14, 2011, 02:17:48 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

mrow

Cześć wszystkim. Przejde do rzeczy.

Kiedyś byłem zagorzałym graczem L2. Czasy gimnazjum i początki szkoły średniej, grałem całymi dniami i nocami - takie warzywo z przed komputera. Od 2lat nie gram w Lineage, rzuciłem ten nałóg, zacząłem coś robić w życiu. Aktualnie chce rozpocząć przygode z jakimś mmo, ale mniej wymagającym. Myślałem nad WoW'em, Eve Online ew. coś innego? Co proponujecie w co warto grać?

od razu zaznaczam, że do L2 nie chce powracać, za bardzo się boje, że ponownie mnie pochłonie bez reszty.

Co do grania na OFFie czy Prive to bez różnicy mi to. Szczerze wolałbym na offie z racji, że już mnie stać na abonament.

Pozdrawiam
Pwrót do gry - 02-12-2011r

Xaxunio

Ostatnio jest akcja promocyjna na temat (chyba free) MMO Mythos. Może sobie o tym poczytaj
Nudzi ci się?

Kliknij i pomóżA jak mi chcesz pomóc to tu kliknij http://amorion.pl/?p=2585
http://r14.bloodwars.interia.pl/r.php?r=83836
:P

Pomógł ci ktoś na forum? Podziękuj.
Albo będzie taki cuś:

Cytat: PuFF w Marzec 07, 2011, 09:45:23 AM
wypisałem certy do pve jak i pvp :) i kurfa + nie dostałem !
//No dobra, masz plus :P Pytającemu to się przyda. Apocalyptik
:dw_4_3:

lukasz09091

Cytat: Xaxunio w Maj 14, 2011, 02:40:56 PM
Ostatnio jest akcja promocyjna na temat (chyba free) MMO Mythos. Może sobie o tym poczytaj
ja gram, poczekajcie na opinie

mrow

Jakieś jeszcze propozycje? Myslałem o Tera jeszcze?
W Aiona grałem na offie swego czasu i to jednak nie to.

Co do FPS'ów MMO typu BFBC2 to tak pykam czasami, ale preferuje gre PVE i szukam dobrego mmo.
Pwrót do gry - 02-12-2011r

lukasz09091

Nie potrafię ocenić tego Mythos, zagrałem "Pirocośtam" (mag ognia tak jakby) i wbiłem 11 lvl. W sumie z tego co zauważyłem gra polega na robieniu questów, które polegają na biciu mobów i zbieraniu przedmiotów, co jakiś czas musimy chodzić do coraz to wyżej lvlowych instancji pozbierać itemy lub zabić jakiegoś bossa (niby standard) jednak byłem już chyba w 6, a każda wygląda tak samo  :shock:
Z ras są ludzie, gremliny, satyrowie i  cyklopy, klasy: wojownik,mag, i karabinier
Grafika kolorowa, lagów nie spotkałem, ludzi lata sporo.
Jedna rzecz mnie zastanowiła, poza podziemnymi instancjami ludzi lata strasznie dużo jednak w nich nie spotkałem żywego ducha stąd mój wniosek, że instancje są solo lub party (chociaż mobów nikt nie ksuje :P )
Crafcić itemy może każdy,a umiejętności w tworzeniu zdobywamy wykonując misje w gildii rzemieślniczej
Gra jest dość dobrze reklamowana bo gdzie nie wejdę tam reklamy widzę

Soulern

IMO powinieneś spróbować zagrać w WoWa. Nie daj się odrzucić przez grafikę inną, niż w innych płaskich grach typu... No, każdego darmowego MMO. Ta gra jest po prostu niesamowicie wielowymiarowa i temu wciąga tylu ludzi, ale równie dobrze można grać casualowo, jak normalnie - zwłaszcza na globie, gdzie masz wszystkie fajne usprawnienia, które pozwalają expić duużo szybciej niż na serwerach prywatnych z podwyższonymi ratami i zawierający m.in. casualowy content Cataclysm.


Przenoszę do innego działu.

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel

Aurelka

Nie za bardzo znam sie na tych skrotach, ale margonem jest wmiare wprosty i nie wymagajacy specialnych umiejetnosci

HellSign

Anima Online, aka Prius Online. - F2P(za darmo)


W Wowa tylko na serwerze PvE(na PvP nie wyrobisz z czasem) - P2P(płatne)
, ewentualnie polecam jakąś strzelaninkę.
RPG CLUB x3 Empire
HellSingus "Pieczątka Diabła" - Destroyer wanna be - Motivated & Nolife 1week mode ON

szponiasty

#8
Jak nie czujesz obrzydzenia od samego patrzenia na L2, to zapraszam na beta testy całkiem custom serwera, które powinny się zacząć za 3-4 tygodnie. Czym serwer różnił się będzie od innych? W wielkim skrócie i tylko o samych zmianach dotyczących sztucznej inteligencji mobów:
- każdy mob jest unikalny na skalę globalną (nie ma 2 mobów o identycznych statach, różnice widać nawet gołym okiem - moby mają np. różny wzrost)
- AI jest obsługiwane przez oddzielny serwer, i jest oddzielone od core serwera.
- Ogromna lista nowych możliwości, jakich moby wcześniej nie miały, np: zbieranie rzeczy znalezionych na ziemi (podniesione zostają dodane do indywiduyalnej droplisty moba. Czyli np. pk gubi miecz, mob podnosi miecz, ten co zabije tego moba, ma szansę wydropić podniesiony miecz...). Nie ma żadnego ograniczenia dot. strefy przemieszczania się mobów i np. często nawiedzane zone, gdzie trup ściele się gęsto, może w końcu doprowadzić do masowej migracji mobów z tamtąd [to w jakie miejsce wywędrują, ofc nie jest nigdzie na stałe zapisane i wyjdzie w praniu]). Moby mogą zawierać pakty. Te które zaliczają kolejne kille, "awansują społecznie". Mob który awansował, może zebrać własną grupkę innych mobów, przydupasów. Kolejne awanse sprawiają iż staje się coraz trudniejszy do pokonania, ostatecznie każdy mob może przeistoczyć się w Raid Bossa. Moby mogą mieć różne nastroje i różne potrzeby. Mogą być bardziej przychylne do pomocy komuś, lub przeciwnie. Bestie jak np. dinozaury, nie pozwalają innym mobom odebrać im żarcia (nie pozwolą innym dinozaurom zbliżyć się do mięsa ;)). Moby mogą (humanoidy, orki etc) na noc zaszywać się w różnych zakątkach, gdzie najzwyczajniej śpią. Różnie mogą zareagować na nagłe wybudzenie etc...
- Żeby to wszystko działało, potrzeba ogromnej mocy obliczeniowej, więc najcięższe partie kodu związane z obliczeniam, wykonywane są przez tandem 2x Radeon 6890. CPU właściwie jest prawie bezrobotne ;) Dodatkowo - istnieje możliwość jednoczesnej pracy do 10 AI serwerów / 1 gameserver. Np. 2 mogą obsugiwać siege, 3 moby które np. w danej chwili robią coś mało ważnego (idą se np. gdzieś), a reszta zająć się np. prowadzeniem wojny między dwiema czy więcej grupami mobów, mobów vs. graczy, mobów vs. mobów, mobów vs. guardów...
- Oczywiście wszystko co się rusza jest sprytniejsze. Guard archer nie będzie stał jak pieniek gdy przeciwnik do niego podbiegnie. Wolny mob użyje w najlepszym dla siebie momencie debuff spowalniajacy na gracza, który mu ucieka. Itd.
- Nowe typy można to nazwać skili. Np. "zaraźliwe" - plagi/choroby które mogą przechodzić z moba na moba czy na gracza czy jego peta...
Itd.
Prawdopodobnie będzie to więc nieco innego rodzaju serwer, niż chyba wszystkie MMO. Może być tak że nie będzie się chodzić na farmę, tylko farma sama przyjcie, skroi po drodze przypadkowych nieszczęśliwców, na koniec zabije klan władający zamkiem by przejąć go dla siebie... (nie żartuję - tak już jest ;)). Wiadomo że trudno sprawdzić wszystko w kilka osób, więc każdy kto chętny, na pewno się przyda. A i zabawy myślę że też przy okazji trochę będzie ;)

Oprócz tego setki innych nowości. Np. obsługa fizyki (przykład: celny rzut mieczem może zranić lub nawet zabić. zderzenie z przelatującą nisko parą butów może ogłuszyć. itd).

http://angakaran.cc

http://www.youtube.com/watch?v=FVbGlJdeXV4&feature=player_profilepage

Dodatkowo nowe eventy, również nigdzie dotąd nie spotkane (a przynajmniej nie przezemnie), jak kontrola i walki "mechów" (Lil Timmy na powyższym filmiku to taki "mech" którego gracz będzie mógł kontrolować i poprawadzić do walki na arenie z innym mechem).
Oj tam oj tam