Berserker vs Tyrant

Zaczęty przez keetronik, Czerwiec 14, 2011, 01:15:30 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

keetronik

Proszę o pisanie konkretnej porady/zestawienia statystyk/opisu stylu gry w pvp dotyczące klas w temacie w którym się wypowiadacie

Redbox

Wszystko zalezy od areny na jakiej bedziemy.
Arena z kolumnami w srodku.
1. Tyrant stratuje na ogrze, oczywiscie maxymalne naładowanie. podiegamy do zerka, Zapewne odpali sword shielda, dlatego musimy to jakos wybiegac, Starajmy sie robic małe koła w okół kolumien tak aby napewno nas nie rushowal a tymbardziej nie wsadzil disarma. Mozemy probowac stunowac. Gdy to ywbieggamy podchodzimy, FS, Ripost stance, War frenzy, fortitude, FoD ,Stun, huri, blast, Stun ładowanie. W razie potzreby powtorzyc czynnosci mozna uzyc PoD.
2. Arena otwarta. Tutaj nie ma co kombinowac. Zerk to głównie rushe. Odpalamy ogra  fortitude I rpobujemy bic. Uwazajmy na disarma. Jesi to bedzie dobry zerk to napewno wsadzi nam niejednego.
3. Arena z dwoma prostoktami. Tutaj jest ciekawie. Jedno z tych "oczek" jest na tyle zbugowane ze mozemy stzrelac przez nie kulkami itd. Poprostu musimy trzymac tutaj zerka na dystans. Oczywiscie fortitude i pilnowanie naladowan.

Pamietajmy o Nozyku z mentalem, O nałaodwanianch. Im wyzsze naladowanie tym wyzsza moc skilla 1 nałądowanie to okolo 8-12 % wekszy dmg.

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

Cytat: gierojjj w Grudzień 15, 2012, 07:37:50 PM
jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama

Paskudny

Cytat: Redbox w Czerwiec 14, 2011, 01:13:26 PM
Wszystko zalezy od areny na jakiej bedziemy.
Arena z kolumnami w srodku.
1. Tyrant stratuje na ogrze, oczywiscie maxymalne naładowanie. podiegamy do zerka, Zapewne odpali sword shielda, dlatego musimy to jakos wybiegac, Starajmy sie robic małe koła w okół kolumien tak aby napewno nas nie rushowal a tymbardziej nie wsadzil disarma. Mozemy probowac stunowac. Gdy to ywbieggamy podchodzimy, FS, Ripost stance, War frenzy, fortitude, FoD ,Stun, huri, blast, Stun ładowanie. W razie potzreby powtorzyc czynnosci mozna uzyc PoD.
2. Arena otwarta. Tutaj nie ma co kombinowac. Zerk to głównie rushe. Odpalamy ogra  fortitude I rpobujemy bic. Uwazajmy na disarma. Jesi to bedzie dobry zerk to napewno wsadzi nam niejednego.
3. Arena z dwoma prostoktami. Tutaj jest ciekawie. Jedno z tych "oczek" jest na tyle zbugowane ze mozemy stzrelac przez nie kulkami itd. Poprostu musimy trzymac tutaj zerka na dystans. Oczywiscie fortitude i pilnowanie naladowan.

Pamietajmy o Nozyku z mentalem, O nałaodwanianch. Im wyzsze naladowanie tym wyzsza moc skilla 1 nałądowanie to okolo 8-12 % wekszy dmg.
jeżeli jest dobrym zerkiem to starczy 1 dissarm i po sprawie, bo zapewne będzie dobrze enchantowany, ogólnie to trzeba się modlić o to aby dissarm nie wszedł, albo żeby został odbity przez ripost stance :)

Arimas

Należy też uważać na combo Sword Shield + Eye for Eye u zerka bo jak puścisz mu na tym hurri i akurat krytnie to zjedziesz sobie pół HP :D

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

Azarael

Imo tyrant powinien sobie poradzić z berkiem na h5. Jeśli nie ma odpalonego Eye for eye to hurri mu krzywdę mocną zrobi. Na zealocie mamy resist przecież na debuff i pytanie mam czy wejdzie łatwo disarm?:P

Redbox


http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

Cytat: gierojjj w Grudzień 15, 2012, 07:37:50 PM
jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama

Paskudny

do tego ten skill ma strasznie duży bazowy land rate, mamy do tego mass disarm i rusha, a wbijanie na berka z odpalonym zealotem to poroniony pomysł strasznie

Arimas

Problem jest taki, że jeśli wylecisz na berka z odpalonym zealotem a berk odpali Sword shield to nie przebijesz się przez jego P.def a jak odpali w tym czasie Eye for eye to sam się nieźle poharatasz na dodatek do DMG'u skilli berka

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

Alarion

Dobry gracz widzis co odpala przeciwnik. Nalezy pamietac, ze wielka zaleta tyrka jest pre zealot. Dzieki temu z dobrymi epikami zyskuje wielki resist na disarma (choc zawsze jest 10%). Jezeli nawet odpali ud, a nie ma jak kiteowac, to nalezy go dps-owac dalej. Damage z zealotem nadal jest w jakims stopniu odczuwalny dla kamalola, a poza tym z takim atack speedem bardzo ladnie delikwenta cancelujesz fistami.

Dobry tyrek z pre zealotem powinien wygrac, ale wiele zalezy od szczescia w ladowaniu disarma, a to tez kwestia sprzetu (w tym epikow)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Kommodus

Cytat: Alarion w Grudzień 11, 2010, 09:40:12 PM
Z tym disarmem to dowaliłeś ostro.. to jest jego główna broń, która wchodzi prawie zawsze nawet mimo dobrego resista. Chyba, że mówisz o zerkach co mają OE disarma z zakresu 0-10, to wtedy jest faktycznie lipa. Taki +20 siada z 80% landrate.


Cytat: Alarion w Wrzesień 08, 2011, 07:04:20 PM
Dobry gracz widzis co odpala przeciwnik. Nalezy pamietac, ze wielka zaleta tyrka jest pre zealot. Dzieki temu z dobrymi epikami zyskuje wielki resist na disarma (choc zawsze jest 10%). Jezeli nawet odpali ud, a nie ma jak kiteowac, to nalezy go dps-owac dalej. Damage z zealotem nadal jest w jakims stopniu odczuwalny dla kamalola, a poza tym z takim atack speedem bardzo ladnie delikwenta cancelujesz fistami.

Dobry tyrek z pre zealotem powinien wygrac, ale wiele zalezy od szczescia w ladowaniu disarma, a to tez kwestia sprzetu (w tym epikow)

A widzisz smiałes sie ze mnie, a teraz sam sobie zaprzeczasz

Alarion

Cytat: Kommodus w Wrzesień 08, 2011, 09:53:09 PM
Cytat: Alarion w Grudzień 11, 2010, 09:40:12 PM
Z tym disarmem to dowaliłeś ostro.. to jest jego główna broń, która wchodzi prawie zawsze nawet mimo dobrego resista. Chyba, że mówisz o zerkach co mają OE disarma z zakresu 0-10, to wtedy jest faktycznie lipa. Taki +20 siada z 80% landrate.


Cytat: Alarion w Wrzesień 08, 2011, 07:04:20 PM
Dobry gracz widzis co odpala przeciwnik. Nalezy pamietac, ze wielka zaleta tyrka jest pre zealot. Dzieki temu z dobrymi epikami zyskuje wielki resist na disarma (choc zawsze jest 10%). Jezeli nawet odpali ud, a nie ma jak kiteowac, to nalezy go dps-owac dalej. Damage z zealotem nadal jest w jakims stopniu odczuwalny dla kamalola, a poza tym z takim atack speedem bardzo ladnie delikwenta cancelujesz fistami.

Dobry tyrek z pre zealotem powinien wygrac, ale wiele zalezy od szczescia w ladowaniu disarma, a to tez kwestia sprzetu (w tym epikow)

A widzisz smiałes sie ze mnie, a teraz sam sobie zaprzeczasz

Bo nie sklamalem. W wiekszosc postaci tak wlasnie dobrze oe disarm wchodzi, a tyrek ma akurat fajnego resista w postaci zealota. Nie wiem ile dokladnie bedzie wynosil land rate  w takiego tyrka. 10? Moze 30? Moze troszke wiecej, moze mniej. Jednak szansa mniejsza niz u innych profek i trzeba ten atut wykorzystac. A to ze malo tyrkow startujacych na zealocie to juz inna sprawa.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Redbox

Cytat: Kommodus w Wrzesień 08, 2011, 09:53:09 PM
Cytat: Alarion w Grudzień 11, 2010, 09:40:12 PM
Z tym disarmem to dowaliłeś ostro.. to jest jego główna broń, która wchodzi prawie zawsze nawet mimo dobrego resista. Chyba, że mówisz o zerkach co mają OE disarma z zakresu 0-10, to wtedy jest faktycznie lipa. Taki +20 siada z 80% landrate.


a daj Boże mu i 100 % land rate. Victorius stnance i przy odrobinie szczescia zerk sam zostanie bez broni.

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

Cytat: gierojjj w Grudzień 15, 2012, 07:37:50 PM
jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama