Iss Enchanter

Zaczęty przez Naito, Czerwiec 19, 2011, 05:57:58 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Naito

Przewiduj i kontroluj przebieg bitwy, aby doprowadzić do zwycięstwa.

Iss Enchanterzy posługują się bronią białą walcząc w zwarciu, zapewniając w ten sposób podstawowe wsparcie grupowe. Mogą oni przeprowadzać szybkie i potężne ataki wykorzystując dwuręczne miecze, jednocześnie zmniejszając fizyczne ataki przeciwnika. Chociaż dobrze walczą w zwarciu ich siła pochodzi przede wszystkim z wszechstronnych klątw i wzmocnień, jakie wykorzystują do osiągnięcia celu.

Iss Enchanterzy są najwyższej klasy strategami przebywającymi na polu walki. Wiedzą oni jak umiejętnie wykorzystać potęgę klątw i wzmocnień niejednokrotnie zmieniając losy bitwy na ich korzyść. Posiadają oni kompletną i fundamentalną wiedzę z zakresu ataku i obrony, którą potrafią wzmocnić całą drużynę bohaterów. Ich klątwy zawierają fizyczne ataki, pozwalające dotrzymać im kroku walcząc nawet z najbardziej wymagającymi przeciwnikami.

Zmiany Profesji

Postacie z trzecią profesją: Hierophant, Doomcryer, Sword Mouse, Spectral Dancer i Dominator staną się Iss Enchanterami podczas ich czwartej, a zarazem ostatniej zmiany profesji.

Wiedza Przebudzonych

Moc Iss Enchanterów przyszła od bohatera Gigantów Leistera. Był on wnikliwym i uważnym Gigantem wyszkolonym do walki wręcz, lecz swoją uwagę skupił na taktyce i strategii wojskowej. Jego umiejętności przewidywania przebiegu bitwy i czytania walki były i są legendarne do dzisiaj.

Umiejętności

    Horn Melody - Wykorzystując czarodziejską moc zwiększa całej drużynie umiejętności ataku i obrony.
    Drum Melody - Wykorzystując czarodziejską moc zwiększa całej drużynie umiejętności bojowe.
    Pipe Organ Melody - Wykorzystując czarodziejską moc zwiększa całej drużynie ilość hp, mp i cp.
    Guitar Melody - Wykorzystując czarodziejską moc zwiększa całej drużynie umiejętności ataku krytycznego.
    Harp Melody - Wykorzystując czarodziejską moc poprawia całej drużynie celność i uniki.
    Mandolin Melody - Wykorzystując czarodziejską moc zwiększa całej drużynie szybkość ataku i pozwala odzyskiwać część zadanych obrażeń w postaci życia (Vapiric Rage Effect).
    Knight's Harmony - Obdarza wybranego członka drużyny umiejętnościami rycerza.
    Warrior's Harmony - Obdarza wybranego członka drużyny umiejętnościami wojownika.
    Wizard's Harmony - Obdarza wybranego członka drużyny umiejętnościami czarodzieja.
    Combat Sonata - Zwiększa wszystkim członkom drużyny umiejętności walki.
    Clerity Sonata - Zwiększa wszystkim członkom drużyny szybkość i pozwala odzyskiwać część zadanych obrażeń w postaci życia (Vapiric Rage Effect).
    Refreshing Sonata - Zmniejsza wszystkim w drużynie czas regeneracji sił.
    Battle Rhapsody - Tymczasowo maksymalizuje umiejętności bojowe wszystkim członkom drużyny.
    Chaos Symphony - Zadaje potężne obrażenia okolicznym wrogom i zmniejsza im umiejętności walki.
    Petrify - Tymczasowo przemienia przeciwnika w kamień.
    Assault Rush - Bardzo szybki, fizyczny i dystansowy atak oszałamiający przeciwnika.

Tłumaczenie na podstawie:
http://www.lineage2.com/gd/classes.html

Link do artykułu na stronie serwisu:
http://lineage2.com.pl/stronaglowna/144.html

Dodatkowe informacje:
W razie błędów proszę o zwrócenie uwagi.



Skille po angielsku

http://l2gc.com/classes/iss-enchanter/
Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl


W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: BlackSwans

mpxx24

http://www.terragamers.net/wiki/index.php?title=Enchanter
skille

ew. można by znaleźć jakiś filmik z enchanterem z YT i tam dorzucić :P
想うだけでは叶わないけど、想わなければ始まらない。

Naito

Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl


W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: BlackSwans

mpxx24

想うだけでは叶わないけど、想わなければ始まらない。

MastJedi

Heheh podoba mi się Naito - Jeszcze nie ma _nigdzie_ Enchantera (poza PTSem u koreańców) a już opis klasy na stronie :D

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;


Alarion

Wiedza na temat tej postaci jest póki co uboga. patrząc na filmiki, to wygląda jakby OL walczył nie wiedząc, że ma debuffy. Wiadomo, przedstawić skille itd. jak najbardziej, ale ogólnie to jeszcze bieda jest dot. szczegółów szczególnie team play'u nowych kompozycji party.


Anyway dla jakiegoś nowicjusza czyta się przyjemnie i podstawowe info jest.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Naito

Będzie wiadomo coś więcej na ten temat, to się zmieni ;) Tym bardziej, że na forum pojawiło się kilku nowych Redaktorów, którzy z pewnością będą coś robili.
Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl


W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: BlackSwans

EsTeCzteryRkA

Cytat: AtosPortosiAmiras w Grudzień 15, 2012, 09:50:50 PM

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %

Tatsuc1

Ciekawe jak wygląda sprawa z armor mastery. Czy jako BD awansując na enchantera będę miał do wyboru tylko heavy armor mastery, a jak jestem EE to robe mastery, czy będzie całkowita dowolność. Obecnie BD martwi się tylko o to żeby każdy miał tańce i leci agrować przeciwników, czasami breźnie healera, zarzuci meduse itd a tutaj nagle musi dbać o buffy całego party, do tego dostaje potężne debuffy które też by było miło czasem użyć (jest nawet cancel) + dodatkowo rez i heal + skile ofensywne. O ile przeskok takiego daggera/maga/łucznika na nową klasę to tylko wymiana skili na pasku a styl gry pozostaje ten sam, o tyle w przypadku enchantera następuje spora zmiana. Jestem bardzo ciekawe jakie będą setupy enchantera, pewnie trzeba będzie mieć 2 komplety zbroi jeżeli będzie można dowolnie wybrać mastery na zbroje.
:D

orlok

Będzie miał dostep do wszystkich 3 mastery. Jednak w odróżnieniu od sytuacji w jakiej poprzednio był PP we wszystkich 3 rodzajach armoru bedzie miał ten sam c.speed i mp pool bazowy, a i tak ma to podrzędne znaczenie, gdyż większość skilli jest fizycznych.Także przy doborze armoru będzie liczył się przede wszystkim bonus jaki daje armor i dopasowanie go do stylu gry.
Troszke przesadziłeś z tym skomplikowanym buffowaniem całego party. Poprzednio rzeczywiście było to bardziej skomplikowane ze względu na ilość efektów cancel w grze. Teraz w 90% wypadków będzie to pojedyńcze przelecenie po skillach i rebuff po określonym czasie.
Role enchantera są różnorodne:
1. enchanter staje się pseudo dd. Oczywiście nie bedzie robił takiego dmg jak prawdziwy dd, ale większość jego skilli opatrzonych jest debuffem zmniejszającym p.def i m.def przeciwnika. debuff jest kilkusekundowy, więc wymaga ciągłego aktywowania. Automatycznie nasuwa się tutaj rola MA w party - wybrac cel, zdebuffować, zabić.
2. Enchanter ma pokaźny zestaw mass debuff odpowiadających skutecznościom debuffom ola. Jednak jak większość nowych skilli reuse jest bardzo duży. Co sugeruje, że tego typu skille odpala się w określonym momencie. Np w chwili gdy magowie w party zdecydują się na dual casting.
Każdy rodzaj DD ma tego typu chwile, coś jak enlightenment czy final teraz. Enchanter ewidentnie stworzony jest, żeby takie momenty supportować buffem (nowe impulsy) i debuffem.
3. Enchanter zachował też coś z funkcji healera. Całkiem szybki mass heal, rezy. Zabawa tutaj polega właśnie na c.speed. Jeżeli enchanter zdecyduje się na heavy set + duale i będzie wpadał w środek walki wybierając cele, to odpalenie nowego chain heala będzie dla niego kosmicznie trudne (5 sec cast). Jeżeli założy robe z bonusem c.speed + broń z acu to może dobrze wspierać robotę healera w party, ale osłabnie pod względem ofensywnym. Mam wrażenie, że dobry enchanter będzie się przebierał w trakcie walki.
4. Widać też u enchantera zestaw skilli crowd control - rooty, medusy etc. Na podstawie filmów jak na razie wydaje się to funkcja bardziej pve niż pvp. Ale jako że większość tego była z pts więc wiadomo że nic nie wiadomo.

Enchanter traci natomiast skille agro controll. Tak więc ten aspekt gry pozostanie jedynie w rękach tanka i nie będzie już tak znaczacy.

fossil

Ma ktoś stronę, gdzie można się dowiedzieć które skille zostają, a które są  podmieniane?

orlok

#11

fossil

Dobra, a teraz dawać mu pochwałę:D wielkie dzięki Orlok))

Daglas

http://danieldefo.ru/forum/showthread.php?t=37989

Dla większości graczy ruoffa przebicie się przez ten temat nie powinno sprawiać większych trudności.

Quentim

Na ile te tabelki sa pewne? Gdyby na prawdę tak było to przemieniajac inspektora na Enchantera zachowałbym magicznego impulsa, ultime, kilka firmowych debafow ktore i tak pewnie nigdy nie wejda (stuna i palenie many) oraz mass invo,  vampirica zamieniłbym na odpowiednika z 4 profki a apetyta na bufka na crytyki, wiec w sumie moge byc jednym z lepsiejszych enchanterow. Dobrze myślę?

Cytat: Alarion w Marzec 07, 2013, 08:44:01 AM
na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )

Daglas

O ile faktycznie skille z 2 i 3 profy pozostają gdy nie zdecydujesz się na buff z 4 profki. Więc teoretycznie mogłoby tak się stać :)

ractail

A da radę przebudzić się z inspectora? To w końcu suba jest.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+

Vraghor

retired

Nervoson


ractail

Cytat: Vraghor w Sierpień 29, 2011, 04:42:51 PM
da sie jako dualclass

Ale to byłaby cały czas suba i na oli nie będzie można nim walczyć?
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+

orlok

podobno tabelki są pewne. Ale nie wiadomo co z magic impulsem.
Możliwe, że auto unlearn.
Ale nikt nie stestował. Przyczyna - bug, nie da się judicatora zamienić w dualclass.

Redbox

kotki wiec jaka zbroja dla enchantera? Light mi jakos podchodzi ale czy napewno ?

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

Cytat: gierojjj w Grudzień 15, 2012, 07:37:50 PM
jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama

Itherus


kamil101

hvy  w lightcie sam biegam i jest cienko (musze jeszcze robe sprawdzic)
Polskie Polaczkowo Pol PL :D
Nxi EE 72 i jakoś tam się zmienia :D.

Mkill

Jak myślicie jaka rasa jest najlepsza dla enhantera w god?