Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam

Zaczęty przez Mc6, Grudzień 04, 2011, 03:54:28 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Khav

Cytat: Sesto w Czerwiec 16, 2012, 04:56:04 PM
jesli niektorzy nie strzela z dupy i nie beda probowali skoczyc wyzej wala siege zapowiadaja sie bardzo ciekawie 8)
Że co??Za dużo z ruskimi przebywasz. Twój język z africa być niezrozumiały.
Cytat: Kard w Czerwiec 27, 2012, 07:54:24 PM
Cytat: TTerrorPropaganda w Czerwiec 27, 2012, 12:44:15 AM
Nie moja wina ze IQ większości tu piszących jest na poziomie przedszkola, wiec mogą nie zrozumieć toku myślenia osoby dorosłej :D
to po kiego... siedzisz w tej piaskownicy? jakiś pedofil czy co...?
Cytat: shoutxRelapse [Maj 22, 15:05:23]:   wszystko jest dla ludzi
xRelapse [Maj 22, 15:05:25]:   anal też XD
Clovery [Maj 22, 15:05:45]:   ah, zatem stad bol dupy, k.

Alarion

Cytat: montezuma w Czerwiec 16, 2012, 03:24:14 PM
Cytat: Alarion w Czerwiec 16, 2012, 01:44:50 PM
over 9000% !!

Zojka, robiliście octavisa i istine w 1 party? próbowaliście w 1 party teraz? Czy to prawda, że octavis ma tylko 2 x więcej HP? Czy może inne staty też mu zboostowali?

gra działa płynniej, ale ja jednocześnie używam zmodyfikowanego l2.ini ze zwiększona ilością pamięci przez tekstury l2

czy to jakaś tajemnica, czy możesz się z nami tym podzielić?
Cytat: montezuma w Czerwiec 16, 2012, 03:24:14 PM
Istiny nie robiliśmy, oktavis zabity, tak ma teraz 2x więcej HP, dmg Octavis spadł ale to przez ogólny bost atribut resistow. Robiliśmy go w 2 party, problem nie jest jego dmg ale jego HP, trzeba sporej siły ognia :).

postawię pytanie inaczej:

Czy jeżeli w 1 party robiliśmy octavisa 40 min, to w tauti zajmie nam to po prostu 2 x więcej czasu? bo teraz są 2 godziny na jego zrobienie, a jeżeli nei zboostowali mu p def'a i m defa, to po prostu zajmie on nam 2 x więcej czasu?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

RazielIII

@Alarion w l2.ini znajdz "CacheSizeMegs" i wpisz tam 1024
Why should I take life so seriously? I just wanna do what I like to do being far from reality. This is my own world, I just wanna hear the music.
http://www.youtube.com/watch?v=lVvG_dy94LM NEW ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=U81wZ2khvFs

L2@retired

WS - Rankar x5 DC 84
RPG - CLUB x15 SWM 85 / DC 85
RPG - CLUB x5 SD 84
DEX - Wrath x9 SD 85  
Reloaded x15 SD 83
eXistence x4 SD 78
Azarath x15 SD 78
Nanaki x15 SD  77
Celes x7 SD 77

Vraghor

#12203
otwierajac l2.ini moim oczom ukazuje sie jedynie
CytatLineage2Ver413ꌊ坳昱螄뀎瀳�慧탅⎾⚕끌㛣琗⒧ᏻ�トᕕ쎳羨䆏�扝衊�鐹䜆櫀鶴⛞큧⏐�ᩎﭙ녍ઐ侢⮹枦麀⡌㜙鈏뛹껰뎐∊퀮Ꙃ䇬楜ˎੀ㊶㚄ꌴ瑧⼞₤貋犂갞賓....
retired

RazielIII

Cytat: Vraghor w Czerwiec 16, 2012, 06:02:35 PM
otwierajac l2.ini moim oczom ukazuje sie jedynie
CytatLineage2Ver413ꌊ坳昱螄뀎瀳�慧탅⎾⚕끌㛣琗⒧ᏻ�トᕕ쎳羨䆏�扝衊�鐹䜆櫀鶴⛞큧⏐�ᩎﭙ녍ઐ侢⮹枦麀⡌㜙鈏뛹껰뎐∊퀮Ꙃ䇬楜ˎੀ㊶㚄ꌴ瑧⼞₤貋犂갞賓....
Uzyj L2 file editor
Why should I take life so seriously? I just wanna do what I like to do being far from reality. This is my own world, I just wanna hear the music.
http://www.youtube.com/watch?v=lVvG_dy94LM NEW ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=U81wZ2khvFs

L2@retired

WS - Rankar x5 DC 84
RPG - CLUB x15 SWM 85 / DC 85
RPG - CLUB x5 SD 84
DEX - Wrath x9 SD 85  
Reloaded x15 SD 83
eXistence x4 SD 78
Azarath x15 SD 78
Nanaki x15 SD  77
Celes x7 SD 77

Deric

Cytat: RazielIII w Czerwiec 16, 2012, 06:04:29 PM
Cytat: Vraghor w Czerwiec 16, 2012, 06:02:35 PM
otwierajac l2.ini moim oczom ukazuje sie jedynie
CytatLineage2Ver413ꌊ坳昱螄뀎瀳�慧탅⎾⚕끌㛣琗⒧ᏻ�トᕕ쎳羨䆏�扝衊�鐹䜆櫀鶴⛞큧⏐�ᩎﭙ녍ઐ侢⮹枦麀⡌㜙鈏뛹껰뎐∊퀮Ꙃ䇬楜ˎੀ㊶㚄ꌴ瑧⼞₤貋犂갞賓....
Uzyj L2 file editor
no dobra dobra ale byś napisał co robi ta zmiana  :P

Vraghor

po wgraniu nowego ini gra sie nie uruchamia, sory bro..
retired

Draghar

Cytat: Deric w Czerwiec 16, 2012, 06:21:27 PM
Cytat: RazielIII w Czerwiec 16, 2012, 06:04:29 PM
Cytat: Vraghor w Czerwiec 16, 2012, 06:02:35 PM
otwierajac l2.ini moim oczom ukazuje sie jedynie
CytatLineage2Ver413ꌊ坳昱螄뀎瀳�慧탅⎾⚕끌㛣琗⒧ᏻ�トᕕ쎳羨䆏�扝衊�鐹䜆櫀鶴⛞큧⏐�ᩎﭙ녍ઐ侢⮹枦麀⡌㜙鈏뛹껰뎐∊퀮Ꙃ䇬楜ˎੀ㊶㚄ꌴ瑧⼞₤貋犂갞賓....
Uzyj L2 file editor
no dobra dobra ale byś napisał co robi ta zmiana  :P


Milion razy gdzieś to było pisane :D

Same for me. Frost sie buntuje i chuj :<

RazielIII

Cytat: Deric w Czerwiec 16, 2012, 06:21:27 PM
Cytat: RazielIII w Czerwiec 16, 2012, 06:04:29 PM
Cytat: Vraghor w Czerwiec 16, 2012, 06:02:35 PM
otwierajac l2.ini moim oczom ukazuje sie jedynie
CytatLineage2Ver413ꌊ坳昱螄뀎瀳�慧탅⎾⚕끌㛣琗⒧ᏻ�トᕕ쎳羨䆏�扝衊�鐹䜆櫀鶴⛞큧⏐�ᩎﭙ녍ઐ侢⮹枦麀⡌㜙鈏뛹껰뎐∊퀮Ꙃ䇬楜ˎੀ㊶㚄ꌴ瑧⼞₤貋犂갞賓....
Uzyj L2 file editor
no dobra dobra ale byś napisał co robi ta zmiana  :P
U mnie to dalo +10fps jak jeszcze na RPG grałem.
Why should I take life so seriously? I just wanna do what I like to do being far from reality. This is my own world, I just wanna hear the music.
http://www.youtube.com/watch?v=lVvG_dy94LM NEW ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=U81wZ2khvFs

L2@retired

WS - Rankar x5 DC 84
RPG - CLUB x15 SWM 85 / DC 85
RPG - CLUB x5 SD 84
DEX - Wrath x9 SD 85  
Reloaded x15 SD 83
eXistence x4 SD 78
Azarath x15 SD 78
Nanaki x15 SD  77
Celes x7 SD 77

Horken

Rozkmina z innej beczki:
Talla puszcza hero dla Kardiego bo kazali czy tak wyszło? ;d
Core - Wynn 99 - sprzedany
R.I.P. Ciapu

montezuma

Cytat: Alarion w Czerwiec 16, 2012, 05:30:02 PM
Cytat: montezuma w Czerwiec 16, 2012, 03:24:14 PM
Istiny nie robiliśmy, oktavis zabity, tak ma teraz 2x więcej HP, dmg Octavis spadł ale to przez ogólny bost atribut resistow. Robiliśmy go w 2 party, problem nie jest jego dmg ale jego HP, trzeba sporej siły ognia :).

postawię pytanie inaczej:

Czy jeżeli w 1 party robiliśmy octavisa 40 min, to w tauti zajmie nam to po prostu 2 x więcej czasu? bo teraz są 2 godziny na jego zrobienie, a jeżeli nei zboostowali mu p def'a i m defa, to po prostu zajmie on nam 2 x więcej czasu?

prawdopodobnie tak

Co do modyfikacji l2.ini. Sposob jaki uzywam nie bedze działał na Core. Tworze dodatkowy L2b.ini ze swoimi ustawieniami i wymuszam żeby NCsoft lancher lądował gre z moim l2b.ini (lancher ma opcje załadowania alternatywnego l2.ini)> To co zmieniłem to "CacheSizeMegs" na 512 (idealna wielkość to ram/8) i wyłączyłem "window frame". Gram w oknie wiec mam teraz okno gry zawsze podpięte do górnego lewego rogu gry i nie można przypadkowo go przesunąć.

Cytat//Protocol=unrealProtocolDescription=Unreal%20ProtocolName=PlayerMap=Index.unrLocalMap=Entry.unrHost=Portal=MapExt=unrEXEName=l2.exeSaveExt=usaPort=7777Class=LineageWarrior.MFighterServerAddr=L2authd.Lineage2.comIsL2NetLogin=TrueIsL2Console=TrueIsL2Seamless=TrueIsL2Projector=TrueISL2Mark=2ForceAspectRatio=FalseAspectRatio=1.334IsDefaultShaodw=FalseIsUnderWaterEffect=FalseIsUseCommand=TrueL2VersionCheck=falseIsL2MemLog=FalseL2ThreadFilter=1L2TestServer=falseEnablePurgeLevel=TrueSharedSky=TrueL2MaxPawnResourceLoad=99.0L2UseKeyCrypt=trueL2UseReplayManager=trueMSNHideWarnMsg=TrueEnableSecondWindow=trueEnablePremiumMultiWindow=FalseIsUseXMLUI=TrueL2ShaderPath=..\system\GamePointURL=[url="https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/coinStore.pl"]https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/coinStore.pl
UseNewPetition=false
L2HomeURL=https://login.lineage2.com/
;L224HzHomeURL=http://www.24hz.com/#/main/intro/player
bUse24Hz=false
UseAuthUserData=true
;L2InGameBoardURL=about:blank
ReplayFileVersion=5
NOGG_Auth=true
NetSendHardWare=false

[Auth]
ExternalLogin=false
CmdLineLogin=false
UseSecondaryAuth=true
UseEMailAccount=false
ServerAddrChangeCommandLine=true
;BusyUserCnt=2500
;NormalUserCnt=2000
PercentUserCnt=true

[L2WaterEffect]
ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
EffectResolution=512

[LanguageSet]
Language=0

[FontSet]
;Font=L2Font.Japan
;Glyph=Japan.gly
Font=L2Font.gulim
Glyph=gulim.gly

[CharacterDisplay]
Name=true
Dist=3000

[ClippingRange]
PawnMax=3.0
PawnMin=1.5
AntiPortal=1.5
Terrain=8.0
StaticMesh=4.0
Projector=0.2
StaticMeshLod=5.0
Pawn=2.0
Actor=4.0

[AutoLogOn]
IsL2AutoLogOn=Ture
L2ID=zodiac
L2Passwd=zodiac
L2Slot=7

[FirstRun]
FirstRun=2110

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
;AudioDevice=XboxAudio.XboxAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=Engine.Console
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
GUIController=Engine.BaseGUIController
;DefaultGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
;DefaultServerGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
DefaultGame=Engine.GameInfo
DefaultServerGame=Engine.GameInfo
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
;ViewportManager=XboxDrv.XboxClient
;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
DefaultPlayerController=Engine.LineagePlayerController
L2NetHandler=Engine.NetHandler
L2Console=NWindow.ConsoleWnd
L2Font=NWindow.L2Font

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=../Save
CachePath=../Cache
CacheExt=.uxx
Paths=../System/*.u
Paths=../StaticMeshes/*.usx
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Voice/*.uax
Paths=../Maps/*.unr
;Paths=../Music/*.umx
Paths=../Animations/*.ukx
Paths=../Animations/*.uix
Paths=../SysTextures/*.utx
Paths=../Animations/*.usk
Paths=../Saves/*.uvx
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=512
UseSound=False
;ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
;ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
;ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=unreal.epicgames.com MasterServerPort=27900
;ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=AmbientCreatures
;ServerPackages=WarEffects
;ServerPackages=Decorations
ServerPackages=GamePlay
ServerPackages=UnrealGame
;ServerPackages=WarfareGame
;ServerPackages=WarClassLight
;ServerPackages=WarClassHeavy
;ServerPackages=WarClassMisc
;ServerPackages=Pickups

[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=1462
WindowedViewportY=866
FullscreenViewportX=1462
FullscreenViewportY=866
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
CaptureMouse=False
StartupFullscreen=true
UseWindowFrame=False
ScreenFlashes=False
NoLighting=True
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=false
Coronas=False
DecoLayers=False
Projectors=False
NoDynamicLights=True
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=Normal
NoFractalAnim=False
ScaleHUDX=0.0

[SDLDrv.SDLClient]
WindowedViewportX=1024
WindowedViewportY=768
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
JoystickNumber=0
IgnoreHat=False
JoystickHatNumber=0
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=true
ScreenFlashes=True
NoLighting=True
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=false
Coronas=False
DecoLayers=False
Projectors=True
NoDynamicLights=True
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=Normal
NoFractalAnim=False

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=10000
ConfiguredLanSpeed=20000

[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=False
Use3DSound=False
UseDefaultDriver=True
CompatibilityMode=False
UsePrecache=False
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=0.1
AmbientVolume=1.0
SoundVolume=1.0
DopplerFactor=1.0
Rolloff=0.5
TimeBetweenHWUpdates=15
DisablePitch=False
LowQualitySound=False

[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=20000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload

[IpDrv.HTTPDownload]
RedirectToURL=
ProxyServerHost=
ProxyServerPort=3128
UseCompression=True

[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60

[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=Another Unreal Server
ShortName=Unreal Server

[IpDrv.TcpipConnection]
SimPacketLoss=0
SimLatency=0

[IpServer.UdpServerQuery]
GameName=ut

[IpDrv.UdpBeacon]
DoBeacon=True
BeaconTime=0.50
BeaconTimeout=5.0
BeaconProduct=ut

[XboxDrv.XboxClient]
TextureDetail=Medium
SkinDetail=Medium
LightmapDetail=High
TextureMinLOD=6
TextureMaxLOD=9
Brightness=0.8
Contrast=0.7
Gamma=0.8
NoFractalAnim=True

[XBoxAudio.XBoxAudioSubsystem]
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=1.0
SoundVolume=1.0
AmbientFactor=1.0
UsePrecache=False

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
DetailTextures=False
HighDetailActors=False
SuperHighDetailActors=False
UsePrecaching=True
UseTrilinear=True
AdapterNumber=-1
ReduceMouseLag=True
UseTripleBuffering=False
UseHardwareTL=True
UseHardwareVS=True
UseCubemaps=True
DesiredRefreshRate=60
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=True
Use16bit=False
Use16bitTextures=False
MaxPixelShaderVersion=255
UseVSync=False
LevelOfAnisotropy=1
DetailTexMipBias=0.8
DefaultTexMipBias=-0.5
UseNPatches=False
TesselationFactor=1.0
CheckForOverflow=False

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseTrilinear=True
UseStencil=False
MaxTextureUnits=8
VARSize=32
ReduceMouseLag=False

[Engine.NullRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False

[Editor.EditorEngine]
UseSound=True
CacheSizeMegs=768
GridEnabled=True
SnapVertices=False
SnapDistance=10.000000
GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
RotGridEnabled=True
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FovAngleDegrees=90.000000
GodMode=True
AutoSave=True
AutoSaveTimeMinutes=5
AutoSaveIndex=6
UseAxisIndicator=True
MatineeCurveDetail=0.1
LoadEntirePackageWhenSaving=0
EditPackages=Core
EditPackages=Engine
EditPackages=Fire
EditPackages=Editor
EditPackages=UWindow
EditPackages=UnrealEd
EditPackages=IpDrv
EditPackages=GamePlay
EditPackages=CameraEffectInfo
EditPackages=LineageEffect
EditPackages=LineageWarrior
EditPackages=LineageNpc
EditPackages=LineageNpc2
EditPackages=LineageNpc3
EditPackages=LineageNpcEv
EditPackages=LineageMonster
EditPackages=LineageMonster2
EditPackages=LineageMonster3
EditPackages=LineageMonster4
EditPackages=LineageMonster5
EditPackages=LineageMonster6
EditPackages=LineageMonster7
EditPackages=LineageMonster99
EditPackages=LineageVehicle
EditPackages=LineageDeco
EditPackages=UDebugMenu
EditPackages=LineageSkillEffect
EditPackages=LineageMonster8
EditPackages=LineageMonster9
EditPackages=LineageSceneInfo
EditPackages=NWindow
;EditPackages=LineageCreature
;EditPackages=WarEffects
;EditPackages=Decorations
;EditPackages=WarfareGame
;EditPackages=IHVDemoContent
;EditPackages=Pickups
;EditPackages=WarClassLight
;EditPackages=WarClassHeavy
;EditPackages=WarClassMisc
;EditPackages=AmbientCreatures
;EditPackages=Vehicles
;EditPackages=UPreview

[UMenu.UnrealConsole]
RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
UWindowKey=IK_Esc
ShowDesktop=True

[UMenu.UMenuMenuBar]
ShowHelp=True
GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu

[Engine.GameInfo]
bLowGore=False
bVeryLowGore=False

[UWeb.WebServer]
;Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
;ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
;Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
;ApplicationPaths[1]=/images
DefaultApplication=0
bEnabled=False

[Engine.LevelInfo]
PhysicsDetailLevel=PDL_Medium

[Engine.Console]
ConsoleKey=9

[WindowPositions]
GameLog=(X=0,Y=0,XL=512,YL=256)
CrashBox=(X=657,Y=342,XL=606,YL=431)

[Frost]
FrostModule=false

[PrimeShop]
UsePrimeShop=true
UseGoodsInventory=false

[Localize]
UseLectureMark=false
UseJapanMinigame1=false
UseTeleportFlag=true
UsePCBangPoint=false

Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Cytat: xRelapse w Styczeń 10, 2012, 10:26:06 PM
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Cytat: Dyma w Styczeń 07, 2012, 05:06:19 PM
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 

russek

Cytat: Draghar w Czerwiec 16, 2012, 06:23:21 PM
Cytat: Deric w Czerwiec 16, 2012, 06:21:27 PM
Cytat: RazielIII w Czerwiec 16, 2012, 06:04:29 PM
Cytat: Vraghor w Czerwiec 16, 2012, 06:02:35 PM
otwierajac l2.ini moim oczom ukazuje sie jedynie
CytatLineage2Ver413ꌊ坳昱螄뀎瀳�慧탅⎾⚕끌㛣琗⒧ᏻ�トᕕ쎳羨䆏�扝衊�鐹䜆櫀鶴⛞큧⏐�ᩎﭙ녍ઐ侢⮹枦麀⡌㜙鈏뛹껰뎐∊퀮Ꙃ䇬楜ˎੀ㊶㚄ꌴ瑧⼞₤貋犂갞賓....
Uzyj L2 file editor
no dobra dobra ale byś napisał co robi ta zmiana  :P


Milion razy gdzieś to było pisane :D

Same for me. Frost sie buntuje i -_-' :<
znikają freezy i nie spadają fps wywołane ładowaniem textur textur

Sesto


lempartus

jeśli to takie proste to czemu ci "geniusze" z NCshitu tego nie zrobia ?
Lider party  Luciferion
Troszczymy się o wszystkich
www.outcasters.info

Cytat: NotTheFakeTazman w Wrzesień 23, 2012, 08:14:20 PM
Masz racje pala mi stoi jak mysle o antku i baiumie .

russek

EULA zabrania modyfikowania plików. Jak zezwolą nawet na samo l2.ini zapewne otworzy się furtka dla nowych "wspomagaczy" itp.

asdf1movie

ta podmiana dziala na core? mozna sie za to zabierac? czy smierdzi podejrzanym banem?

Horken

Śmierdzi niewłączeniem się gierki.
Core - Wynn 99 - sprzedany
R.I.P. Ciapu

Draghar

Cytat: asdf1movie w Czerwiec 16, 2012, 07:56:18 PM
ta podmiana dziala na core? mozna sie za to zabierac? czy smierdzi podejrzanym banem?


Cytat: montezumaCo do modyfikacji l2.ini. Sposob jaki uzywam nie bedze działał na Core.

russek

oczywiście że tak, zwykłe edytowanie i nadzieja że ruszy na innove wam nie wystarczy  hahaha

pokit

Cytat: montezuma w Czerwiec 16, 2012, 07:14:09 PM
Cytat: Alarion w Czerwiec 16, 2012, 05:30:02 PM
Cytat: montezuma w Czerwiec 16, 2012, 03:24:14 PM
Istiny nie robiliśmy, oktavis zabity, tak ma teraz 2x więcej HP, dmg Octavis spadł ale to przez ogólny bost atribut resistow. Robiliśmy go w 2 party, problem nie jest jego dmg ale jego HP, trzeba sporej siły ognia :).

postawię pytanie inaczej:

Czy jeżeli w 1 party robiliśmy octavisa 40 min, to w tauti zajmie nam to po prostu 2 x więcej czasu? bo teraz są 2 godziny na jego zrobienie, a jeżeli nei zboostowali mu p def'a i m defa, to po prostu zajmie on nam 2 x więcej czasu?

prawdopodobnie tak

Co do modyfikacji l2.ini. Sposob jaki uzywam nie bedze działał na Core. Tworze dodatkowy L2b.ini ze swoimi ustawieniami i wymuszam żeby NCsoft lancher lądował gre z moim l2b.ini (lancher ma opcje załadowania alternatywnego l2.ini)> To co zmieniłem to "CacheSizeMegs" na 512 (idealna wielkość to ram/8) i wyłączyłem "window frame". Gram w oknie wiec mam teraz okno gry zawsze podpięte do górnego lewego rogu gry i nie można przypadkowo go przesunąć.

Cytat//Protocol=unrealProtocolDescription=Unreal%20ProtocolName=PlayerMap=Index.unrLocalMap=Entry.unrHost=Portal=MapExt=unrEXEName=l2.exeSaveExt=usaPort=7777Class=LineageWarrior.MFighterServerAddr=L2authd.Lineage2.comIsL2NetLogin=TrueIsL2Console=TrueIsL2Seamless=TrueIsL2Projector=TrueISL2Mark=2ForceAspectRatio=FalseAspectRatio=1.334IsDefaultShaodw=FalseIsUnderWaterEffect=FalseIsUseCommand=TrueL2VersionCheck=falseIsL2MemLog=FalseL2ThreadFilter=1L2TestServer=falseEnablePurgeLevel=TrueSharedSky=TrueL2MaxPawnResourceLoad=99.0L2UseKeyCrypt=trueL2UseReplayManager=trueMSNHideWarnMsg=TrueEnableSecondWindow=trueEnablePremiumMultiWindow=FalseIsUseXMLUI=TrueL2ShaderPath=..\system\GamePointURL=[url="https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/coinStore.pl"]https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/coinStore.pl
UseNewPetition=false
L2HomeURL=https://login.lineage2.com/
;L224HzHomeURL=http://www.24hz.com/#/main/intro/player
bUse24Hz=false
UseAuthUserData=true
;L2InGameBoardURL=about:blank
ReplayFileVersion=5
NOGG_Auth=true
NetSendHardWare=false

[Auth]
ExternalLogin=false
CmdLineLogin=false
UseSecondaryAuth=true
UseEMailAccount=false
ServerAddrChangeCommandLine=true
;BusyUserCnt=2500
;NormalUserCnt=2000
PercentUserCnt=true

[L2WaterEffect]
ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
EffectResolution=512

[LanguageSet]
Language=0

[FontSet]
;Font=L2Font.Japan
;Glyph=Japan.gly
Font=L2Font.gulim
Glyph=gulim.gly

[CharacterDisplay]
Name=true
Dist=3000

[ClippingRange]
PawnMax=3.0
PawnMin=1.5
AntiPortal=1.5
Terrain=8.0
StaticMesh=4.0
Projector=0.2
StaticMeshLod=5.0
Pawn=2.0
Actor=4.0

[AutoLogOn]
IsL2AutoLogOn=Ture
L2ID=zodiac
L2Passwd=zodiac
L2Slot=7

[FirstRun]
FirstRun=2110

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
;AudioDevice=XboxAudio.XboxAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=Engine.Console
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
GUIController=Engine.BaseGUIController
;DefaultGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
;DefaultServerGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
DefaultGame=Engine.GameInfo
DefaultServerGame=Engine.GameInfo
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
;ViewportManager=XboxDrv.XboxClient
;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
DefaultPlayerController=Engine.LineagePlayerController
L2NetHandler=Engine.NetHandler
L2Console=NWindow.ConsoleWnd
L2Font=NWindow.L2Font

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=../Save
CachePath=../Cache
CacheExt=.uxx
Paths=../System/*.u
Paths=../StaticMeshes/*.usx
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Voice/*.uax
Paths=../Maps/*.unr
;Paths=../Music/*.umx
Paths=../Animations/*.ukx
Paths=../Animations/*.uix
Paths=../SysTextures/*.utx
Paths=../Animations/*.usk
Paths=../Saves/*.uvx
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=512
UseSound=False
;ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
;ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
;ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=unreal.epicgames.com MasterServerPort=27900
;ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=AmbientCreatures
;ServerPackages=WarEffects
;ServerPackages=Decorations
ServerPackages=GamePlay
ServerPackages=UnrealGame
;ServerPackages=WarfareGame
;ServerPackages=WarClassLight
;ServerPackages=WarClassHeavy
;ServerPackages=WarClassMisc
;ServerPackages=Pickups

[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=1462
WindowedViewportY=866
FullscreenViewportX=1462
FullscreenViewportY=866
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
CaptureMouse=False
StartupFullscreen=true
UseWindowFrame=False
ScreenFlashes=False
NoLighting=True
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=false
Coronas=False
DecoLayers=False
Projectors=False
NoDynamicLights=True
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=Normal
NoFractalAnim=False
ScaleHUDX=0.0

[SDLDrv.SDLClient]
WindowedViewportX=1024
WindowedViewportY=768
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
JoystickNumber=0
IgnoreHat=False
JoystickHatNumber=0
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=true
ScreenFlashes=True
NoLighting=True
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=false
Coronas=False
DecoLayers=False
Projectors=True
NoDynamicLights=True
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=Normal
NoFractalAnim=False

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=10000
ConfiguredLanSpeed=20000

[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=False
Use3DSound=False
UseDefaultDriver=True
CompatibilityMode=False
UsePrecache=False
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=0.1
AmbientVolume=1.0
SoundVolume=1.0
DopplerFactor=1.0
Rolloff=0.5
TimeBetweenHWUpdates=15
DisablePitch=False
LowQualitySound=False

[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=20000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload

[IpDrv.HTTPDownload]
RedirectToURL=
ProxyServerHost=
ProxyServerPort=3128
UseCompression=True

[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60

[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=Another Unreal Server
ShortName=Unreal Server

[IpDrv.TcpipConnection]
SimPacketLoss=0
SimLatency=0

[IpServer.UdpServerQuery]
GameName=ut

[IpDrv.UdpBeacon]
DoBeacon=True
BeaconTime=0.50
BeaconTimeout=5.0
BeaconProduct=ut

[XboxDrv.XboxClient]
TextureDetail=Medium
SkinDetail=Medium
LightmapDetail=High
TextureMinLOD=6
TextureMaxLOD=9
Brightness=0.8
Contrast=0.7
Gamma=0.8
NoFractalAnim=True

[XBoxAudio.XBoxAudioSubsystem]
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=1.0
SoundVolume=1.0
AmbientFactor=1.0
UsePrecache=False

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
DetailTextures=False
HighDetailActors=False
SuperHighDetailActors=False
UsePrecaching=True
UseTrilinear=True
AdapterNumber=-1
ReduceMouseLag=True
UseTripleBuffering=False
UseHardwareTL=True
UseHardwareVS=True
UseCubemaps=True
DesiredRefreshRate=60
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=True
Use16bit=False
Use16bitTextures=False
MaxPixelShaderVersion=255
UseVSync=False
LevelOfAnisotropy=1
DetailTexMipBias=0.8
DefaultTexMipBias=-0.5
UseNPatches=False
TesselationFactor=1.0
CheckForOverflow=False

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseTrilinear=True
UseStencil=False
MaxTextureUnits=8
VARSize=32
ReduceMouseLag=False

[Engine.NullRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False

[Editor.EditorEngine]
UseSound=True
CacheSizeMegs=768
GridEnabled=True
SnapVertices=False
SnapDistance=10.000000
GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
RotGridEnabled=True
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FovAngleDegrees=90.000000
GodMode=True
AutoSave=True
AutoSaveTimeMinutes=5
AutoSaveIndex=6
UseAxisIndicator=True
MatineeCurveDetail=0.1
LoadEntirePackageWhenSaving=0
EditPackages=Core
EditPackages=Engine
EditPackages=Fire
EditPackages=Editor
EditPackages=UWindow
EditPackages=UnrealEd
EditPackages=IpDrv
EditPackages=GamePlay
EditPackages=CameraEffectInfo
EditPackages=LineageEffect
EditPackages=LineageWarrior
EditPackages=LineageNpc
EditPackages=LineageNpc2
EditPackages=LineageNpc3
EditPackages=LineageNpcEv
EditPackages=LineageMonster
EditPackages=LineageMonster2
EditPackages=LineageMonster3
EditPackages=LineageMonster4
EditPackages=LineageMonster5
EditPackages=LineageMonster6
EditPackages=LineageMonster7
EditPackages=LineageMonster99
EditPackages=LineageVehicle
EditPackages=LineageDeco
EditPackages=UDebugMenu
EditPackages=LineageSkillEffect
EditPackages=LineageMonster8
EditPackages=LineageMonster9
EditPackages=LineageSceneInfo
EditPackages=NWindow
;EditPackages=LineageCreature
;EditPackages=WarEffects
;EditPackages=Decorations
;EditPackages=WarfareGame
;EditPackages=IHVDemoContent
;EditPackages=Pickups
;EditPackages=WarClassLight
;EditPackages=WarClassHeavy
;EditPackages=WarClassMisc
;EditPackages=AmbientCreatures
;EditPackages=Vehicles
;EditPackages=UPreview

[UMenu.UnrealConsole]
RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
UWindowKey=IK_Esc
ShowDesktop=True

[UMenu.UMenuMenuBar]
ShowHelp=True
GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu

[Engine.GameInfo]
bLowGore=False
bVeryLowGore=False

[UWeb.WebServer]
;Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
;ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
;Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
;ApplicationPaths[1]=/images
DefaultApplication=0
bEnabled=False

[Engine.LevelInfo]
PhysicsDetailLevel=PDL_Medium

[Engine.Console]
ConsoleKey=9

[WindowPositions]
GameLog=(X=0,Y=0,XL=512,YL=256)
CrashBox=(X=657,Y=342,XL=606,YL=431)

[Frost]
FrostModule=false

[PrimeShop]
UsePrimeShop=true
UseGoodsInventory=false

[Localize]
UseLectureMark=false
UseJapanMinigame1=false
UseTeleportFlag=true
UsePCBangPoint=false


Mi to dziala ale nie powiem jak to zrobilem :P

asdf1movie


ugh




Finaly retired, L2 is not fun anymore.

xXxFelekxXx

Możecie wrzucić taki zmieniony l2.ini bo mi się nie chce plik otworzyć ? :D

2003-2011 - HellGuards Clan Leader ;)

Horken

#12223
:(
czyli następnym razem muszę wpleść przesłanie w zlepek głupiego tekstu żeby post nie został usunięty bądź gdzieś wsysnięty w otchłań forum ^^'

Masakryczne teraz dagger hity wsadza o.O
Core - Wynn 99 - sprzedany
R.I.P. Ciapu

asdf1movie

Co do naszego przegranego boju o wyjście z grupy.

Spójrzcie na to z jasnej strony: Ruscy wracają do domu. My zostajemy