Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam

Zaczęty przez Mc6, Grudzień 04, 2011, 03:54:28 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Deric

,,Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." kocham ten cytat

xRelapse

Cytat: RazielIII w Październik 05, 2012, 06:27:59 PM
Na Twoje nieszczescie nie decydujesz o tym i na nic wasze placze na zlych moderatorów, czy to jestem ja, Russe czy ktos inny.
Idz lepiej puszczaj przytupaje pod swoim ghettem i wrzucaj to na jutub :D
I nie płaczę tylko prawdę mówię ale interpretuj to sobie jak chcesz ;)

RazielIII

Cytat: xRelapse w Październik 05, 2012, 06:30:10 PM
Cytat: RazielIII w Październik 05, 2012, 06:27:59 PM
Na Twoje nieszczescie nie decydujesz o tym i na nic wasze placze na zlych moderatorów, czy to jestem ja, Russe czy ktos inny.
Idz lepiej puszczaj przytupaje pod swoim ghettem i wrzucaj to na jutub :D
I nie płaczę tylko prawdę mówię ale interpretuj to sobie jak chcesz ;)
Szkoda tylko ze nikt Twojego zdania nie podziela z wyjatkiem zaledwie ułamka procent wszystkich aktywnych użytkowników.
Już próbowałeś nawet tworzyc ankiety z pytaniami czy powinienem byc modem...chill out and get a life.


EOT
Why should I take life so seriously? I just wanna do what I like to do being far from reality. This is my own world, I just wanna hear the music.
http://www.youtube.com/watch?v=lVvG_dy94LM NEW ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=U81wZ2khvFs

L2@retired

WS - Rankar x5 DC 84
RPG - CLUB x15 SWM 85 / DC 85
RPG - CLUB x5 SD 84
DEX - Wrath x9 SD 85  
Reloaded x15 SD 83
eXistence x4 SD 78
Azarath x15 SD 78
Nanaki x15 SD  77
Celes x7 SD 77

xRelapse

#16078
Cytat: RazielIII w Październik 05, 2012, 06:33:29 PM
Cytat: xRelapse w Październik 05, 2012, 06:30:10 PM
Cytat: RazielIII w Październik 05, 2012, 06:27:59 PM
Na Twoje nieszczescie nie decydujesz o tym i na nic wasze placze na zlych moderatorów, czy to jestem ja, Russe czy ktos inny.
Idz lepiej puszczaj przytupaje pod swoim ghettem i wrzucaj to na jutub :D
I nie płaczę tylko prawdę mówię ale interpretuj to sobie jak chcesz ;)
Szkoda tylko ze nikt Twojego zdania nie podziela z wyjatkiem zaledwie ułamka procent wszystkich aktywnych użytkowników.
Już próbowałeś nawet tworzyc ankiety z pytaniami czy powinienem byc modem...chill out and get a life.


EOT

No i znów robisz z siebie idiotę, bo ankiety nie robiłem ja, a w poście jeszcze napisałem, że mi tam obojętne czy będziesz czy nie.

Na przypadek dołączam linka dla naszego Sherlocka, i gdzie tam ja jestem autorem tematu?
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,50530.msg616780.html#msg616780

"Strasznie mi z tego powodu wszystko jedno"

Vraghor

Cytat: RazielIII w Październik 05, 2012, 06:33:29 PM
Szkoda tylko ze nikt Twojego zdania nie podziela z wyjatkiem zaledwie ułamka procent wszystkich aktywnych użytkowników.
Już próbowałeś nawet tworzyc ankiety z pytaniami czy powinienem byc modem...chill out and get a life.
EOT
zdziwilbys sie jak wiele osob uwaza ze nie powinienes zajmowac sie tym dzialem i zdziwisz sie jak szybko sie to moze skonczyc bo pwooli zaczynasz przeginac przyslowiowa pałe
retired

Khav

#16080
Jeżeli usuwa się posty sobie niewygodne, donosi osobom zgłoszonych do moderowania o zgłoszeniu, a do tego ewidentny syf sie zostawia tłumacząc brakiem czasu, po czym się samemu wdaje w dyskusje.. jeżeli to obowiązki moda to faktycznie nic o tym nie wiedziałem. Jak z Soulem byliśmy modami i gmami na Passion, troszkę inaczej to wyglądało, ale może się od tamtej pory pozmieniało.

W każdym bądź razie popieram Vraghor`a .. nawet nie wiesz ilu ludzi uważa że w tym temacie modem nie powinieneś być.

Do dzwońca.. Chłopie ty masz już takie zaburzenia bani, że leczyć to za mało. Trzeba by było odstrzelić. Troluj dalej, jak widać większość cię ignoruje..

//Acid -- Po wnikliwej analizie problemu, sprawdzeniu opinii poszkodowanych i przejrzeniu wyrzuconych i usuniętych postów oraz tych znajdujących się w temacie "Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam" nie dopatrzyliśmy się żadnych nieprawidłowości czy łamania reguły bezstronności w działaniach Raziela. Co więcej, RazielIII był aż nadto pobłażliwy dla swoich domniemanych przeciwników, bowiem za jeden z usuniętych niedawno postów Vraghor kwalifikuje się do nieprzyznanego mu permanentnego bana (co jednak nie powinno być interpretowane jako wykroczenie Raziela, vide regulamin forum, część "Kary", pkt. 1).

Dodatkowo po raz kolejny musimy pożegnać na forum zakapiora aka dzwońca, który dostaje perma za alt konto zbanowanego użytkownika.

Następnym razem gdy uznacie, że któryś z moderatorów nie spełnia swojej roli w szeregu prosimy o bezpośredni kontakt z administracją, zamiast rozwodzić się nad tym w topicu do tego nie przeznaczonym.

Cytat: Kard w Czerwiec 27, 2012, 07:54:24 PM
Cytat: TTerrorPropaganda w Czerwiec 27, 2012, 12:44:15 AM
Nie moja wina ze IQ większości tu piszących jest na poziomie przedszkola, wiec mogą nie zrozumieć toku myślenia osoby dorosłej :D
to po kiego... siedzisz w tej piaskownicy? jakiś pedofil czy co...?
Cytat: shoutxRelapse [Maj 22, 15:05:23]:   wszystko jest dla ludzi
xRelapse [Maj 22, 15:05:25]:   anal też XD
Clovery [Maj 22, 15:05:45]:   ah, zatem stad bol dupy, k.

Smolensk

Doomcio Sigel Knight 99 ~ H.S.J.E.A.H  Team    [Party Leader]

Shen

CytatThere will be 34 Olympiad Heroes as of Chapter 3 - Lindvior, going live in Korea in November

Smolensk

#16083
Cytat: Shen w Październik 07, 2012, 01:22:34 PM
CytatThere will be 34 Olympiad Heroes as of Chapter 3 - Lindvior, going live in Korea in November

Tutaj część którą większość już widziała

CytatThe third topic of discussion is Class Balance, which I believe many of you would be interested in discussing. Because Class Diversification is grounded on Awakened skills, balancing among Awakened classes is a very important issue as well.

With the advent of the Awakened Classes in the Goddess of Destruction update, overall skill structures have been overhauled, and class balance saw significant changes. After close scrutiny, we have concluded that many components of class balance need to be tweaked and adjusted.

The following limitations in designing Awakened skills resulted in an imbalance between classes:

Overall damage-dealing power significantly scaled up due to skill-based battle structure
With each Awakened class absorbing all the skills from its corresponding third transfer classes, they would absorb core skills from dissimilar classes (neutralization, debuff, etc...) as well if they were included in the group of corresponding classes
Example: Differences between Sigel Knight and Feoh Wizard (Soul Taker gets integrated)
Imbalances occur in damage dealt, cooldowns, effect duration, etc..., due to having to provide better skills than those of the 3rd transfer classes
Buff-type skills are higher-lever skills, so a higher percentage of stats would give an advantage to certain classes
We have made partial balance adjustments after Chapter 1: Awakening, but there is still much room for improvement; we would like to do an overhaul to match our class diversification. Class balance adjustments would have direct and heavy impact on PvP, so we plan to scrutinize problematic areas for each individual class and focus on restoring overall balance.

Below is our plan for class balance adjustment in Goddess of Destruction: Chapter 3: Lindvior.



1. Direction of Balance Adjustment
1) Leveling the Increase

A few classes are currently at an advantage in terms of balance. A way to level out the imbalances would be to scale down or to eliminate skills that contribute largely to imbalance, but this has a direct negative impact on skills that are being used and symbolize the power of the classes they represent. Therefore, we would like to level out the imbalances by increasing the power of relatively weak classes instead of decreasing the overpowered skills' damage-dealing, unless the latter direction is imperative in the overall direction of balance adjustments.

2) Renovating Skill Usefulness and Battle Formula

We would like to address the issue in which each class has certain battle formulas or lack usefulness for certain skills. This is especially true for special skills that have been added for Awakened classes, whose power throws off the class balance. We would like to fix this issue to allow for a more strategic use in battle as intended by the designers. As for battle formula, we will simplify it for easier recognition and correct unfair disadvantages to certain classes.



2. Battle Formula Modification
1) Debuff Formula and Resistance Value Change

Debuffs on whole have success rates which vary depending on the user and targets' stats. This alone provides plenty of variety to debuffs, so random duration times can be problematic in terms of increased complexity. As such, we will eliminate the random factor in duration times and retain only the success/failure element as a variable, simplifying the mechanics once the debuff is successful. Also, we will scrutinize the current physical/mental/simple debuff categories and judge whether each debuff skill is well-suited for its category and whether to apply it to the debuff success rate decrease, so that certain debuffs may become more useful in battle.

2) Evasion Formula Change

We have concluded that there is a problem with the current structure in which you accrue more damage if hit, rather than accruing less damage when evading an attack. As such, we plan to change the formula so that damage received would not increase as evasion rate increases; this would be more rewarding for classes that wear light armor and use evasion as a main form of defense.

3) Changes to the Ranged Physical Damage Formula According to Distance

When attacking with a bow, physical damage increases or decreases depending on the distance between attacker and target.



(Damage gradually decreases when 60% or lower than full hit range, and increases when 60% or higher.)

The purpose of this formula was to give more control to archer types according to their calculation of distance and the following damage, but the result has complicated gameplay and frequently yielded negative user experience. Therefore, we will modify this formula so that damage would be universally applied regardless of distance, resulting in a more intuitive gameplay.



3. Modifications Per Class
1) Sigel Knight

The Sigel Knight is essential to group play, and currently ranks as one of the more powerful classes in PvP. We will increase the usefulness of certain skills, especially revamping those that are powerful but not often useful. But in the case of the Aggression skills, we will have to adjust their excessive impact on melee classes in large-scale PvP and make them more useful in hunting.

Increase Shield Charge duration
Modify the King of Beasts skill
Decrease skill cooldown to 30 sec. and increase MP consumption
Soulshots apply; casting time is affected by attack speed.
Chain Strike and Chain Hydra skills have increased success rates
Superior Aggression and Superior Aggression Aura skills have decreased success rates
2) Tyrr Warrior

Tyrr Warrior's damage skills will overall increase in efficiency; powerful damage-dealing skills will increase in usefulness and MP cost to encourage more strategic usage in battle.

Increase Armor Destruction and Hurricane Blaster skills' power
30% increase in ability to decrease target's defense
Modify Last Attack skill
Eliminate skill cooldown and make it more useful in PvP
Increase skill's critical rate
Increase all damage-dealing skills' success rates
Increase Superior Light Armor Mastery's power
Modify Sonic Star and Infinity Strike
Decrease skill cooldown to 30 sec. and increase MP consumption
Soulshots apply for more damage; casting time is affected by attack speed
3) Othell Rogue

We focused on clarifying the class' original intent by modifying the blow-type skills' damage formula. We also increased success rates for various debuff skills to allow for a more dynamic control of targets' status. But the Shadow Fake Death skill currently has an excessively low MP cost, making the battles boring, so we increased the MP consumption.

Shadow Fake Death skill increases in MP consumption
Debuff skills have higher success rates
Blow-type damage formula modified
Due to the buff that decreases received critical damage, we lowered the percentage of decrease in blow-type damage, so that it can yield higher damage than before in the same scenario.
4) Yul Archer

The Yul Archer is formidable in PvP right now; after Awakening, it has become the jack of all trades, ranging from various evasion and invincibility skills to powerful damage-dealing. We modified success rates for certain debuffs, and we intend to increase usefulness for powerful damage-dealing skills. Though the Yul Archer's Stance-type skills are toggle form and can only be used one at a time, they can be applied redundantly, so we will change them to buff-type skills and change their effects as well.

Debuff skill success rates increased
Impact Shot, Recoil Shot, Slow Shot, Bullseye
Lure Shot, Bow Strike, and other such debuffs have decreased success rates
Phoenix Arrow skill modified
Significantly decrease skill cooldown and increase MP consumption
Decrease the formally excessive skill power
Modify Stance-type skills
Change from group toggle form to standard buff form
Siege Fire Stance: Effect now increases Attack and Skill Power
Rapid Fire Stance: Effect now increases Atk. Power and decreases cooldown
Sniper Stance: Effect now increases Atk. Power and Attack Range

5) Feoh Wizard

The Feoh Wizard's original concept was a powerful ranged magician, but currently this class is not performing as expected. We will be doing an overhaul on MP usage during hunts and damage dealt in general. The Vortex plus Slasher combo that will be included upon diversification will help restore the original damage-dealing pattern of the wizard.

Increase all skill attack power by 10%
Increase success rates for debuff skills
Increase Elemental Spike's power
Eliminate skill cooldown to make it feel more like a standard attack
Devil's Curse and Mass Devil's Curse skills are increased in power and thus made more useful
Increase debuff duration
Target's M. Atk. / M. Def. decreased by 30% instead of 10%
Unleash Hell and Death Mass Unleash Hell increased in power
Spiritshots applied; casting time is affected by M. Atk speed.
Cooldown significantly decreased and MP consumption increased
6) Iss Enchanter

We will modify the Iss Enchanter to allow for a more comfortable battle through debuff duration increase and normal damage increase. Also, we will be changing the skill effects of Crazy Nocturne due to its lack of usefulness. But as for the Increase Poem skills, the current healing skills' effects are exceeding the healers' so we will make this a more selective choice by increasing MP consumption.

Increase Debuff duration to 20 sec.
Crippling Attack, Shadow Blade, Mass Crippling Attack, Mass Shadow Blade
10% increase in damage against monsters during a standard attack
Chaos Symphony skill modified
Decrease cooldown to 30 sec. and increase MP consumption
Soulshots apply and casting time is affected by attack speed.
Crazy Nocturne skill modified
Changed effect to decrease received critical rate by 50%
Increase Poem skill's MP consumption increased
7) Wynn Summoner

The Wynn Summoner is currently the most powerful class in hunting. We will be increasing the usefulness of skills that connect with servitor skills as befitting the summoner class. The biggest change will be that we will be decreasing the max number of summoned servitors while increasing the stats of each servitor, so that the effect will be the same despite the decrease in numbers.

Servitor Major Heal skill increased in power
Atk. Power increases when equipped with dual blunts for wizards; weapon selection also increased
Increase Summon Death Gate skill power
Increase servitor's attack and defense
Change max number of summoned servitors
2 is now the max number of servitors that can be summoned by level
Following the decrease in numbers, the servitors' stats will increase accordingly
8) Aeore Healer

Having had three 3rd transfer classes of varying abilities merge into one, the healer class is currently quite powerful with various skills and healing powers. We have decided that this class needs no big changes, but can still have a few tweaks in certain factors. They presently have an issue in which wearing heavy armor is more beneficial because casting speed and such that have max stat limits are not affected by disuse of soul crystal enhancement, as can be seen by not wearing robes or using acumens. Such issues were limited through individual skills and passive skills before the Awakening, but after the Awakening, such issues were overlooked contrary to our intent. Accordingly, we plan to make certain skills only available when equipped with robes or light armor in order to minimize issues such as forced armor exchanges.

Frantic Healing skill modified
Skill effect applies when equipped with light armor or robe
Progressive Heal and Balance Heal have increased MP consumption

Patchnotesy mają być w środę. Polecam o Yulu poczytać, bo 99% servera będzie robić reroll
Doomcio Sigel Knight 99 ~ H.S.J.E.A.H  Team    [Party Leader]

Vraghor

#16084
no pieknie, zamiast zbanowac goscia za multikonto i obrazanie uzytkownikow to lepiej cisnac innych za wrzucenie screena czy zwrocenie uwagi moderatorowi... plz , caly obraz Polski - tak jak z gangiem pruszkowskim ktory prawie caly wyszedl na wolnosc, z seryjnymi mordercami ktorzy po 25 latach wychodza na wolnosc i wlascicielem amber golda ktory niedlugo zalozy kolejna firme, czy matka ktora za zabicie dziecka dostala jeszcze mieszkanie i prace od panstwa... kraj paradoksu...
//Dostał bana po 3 postach...
Raziel
ciekawe za ile pojawi sie na nowym koncie?

//Acid -- Darth... Dostęp do forum mają również osoby młodsze, nie każdy musi być skazany na oglądanie obrazka jąder z fragmentem penisa, bo komuś się to kojarzy z serduszkiem.
Jeśli chodzi o bana dla dzwonca... próbujemy uniknąć banowania zakresu z wiadomych powodów...
retired

kamiil

#16085
Cytat: Shen w Październik 07, 2012, 01:22:34 PM
CytatThere will be 34 Olympiad Heroes as of Chapter 3 - Lindvior, going live in Korea in November

czyli wiecej herosow do zgarniecia niz ludzi na core za xx miesiecy jak to wejdzie   :P

powoli wraca stare l2 ;) może za kilka miesiecy doczekamy sie nowego serwera na innovie i znowu multum ludzi ;)

do ludzi z BS
nie macie co robic tylko ciagle płakac i zgłaszac ludzi do moderatorów ??

Vraghor

na pewno w tym czasie na core bedzie grac wiecej osob niz na rpg, bo na rpg wszystkich tazio nabije na pal do tego czasu
retired

kamiil

Cytat: Vraghor w Październik 07, 2012, 02:00:17 PM
na pewno w tym czasie na core bedzie grac wiecej osob niz na rpg, bo na rpg wszystkich tazio nabije na pal do tego czasu
nieważne do tego czasu napewno nie bede grał na rpg ;)
nastawiam sie max na 6 miesiecy gry na rpg, kiedy bedzie największy competition,a kto wie moze wroce na inove jak wstanie nowy serwer i zmieni sie kronika o 180 stopni

Shen

Cytat: kamiil w Październik 07, 2012, 01:55:18 PM
Cytat: Shen w Październik 07, 2012, 01:22:34 PM
CytatThere will be 34 Olympiad Heroes as of Chapter 3 - Lindvior, going live in Korea in November

czyli wiecej herosow do zgarniecia niz ludzi na core za xx miesiecy jak to wejdzie   :P
Na franz jak grałem gdzie była wieksza populacja to takim warlordem bez feedu 2-3 miejsce miałem bo nikt tym nie gral. Po tym podziale pewnie bedzie podobnie, taki tyrr to albo z kamaela z disarm albo z glada bo duale najlepsze sa maja.

kamiil

#16089
co trzecia osoba na core to bedzie hero  hahaha hahaha

ale alarion bedzie teraz płakał o hero skille  !! huehwuahdushdushdaushdasudhsuadhasudh

Airwave


Draghar

Cytat: kamiil w Październik 07, 2012, 02:18:44 PM
ale alarion bedzie teraz płakał o hero skille  !! huehwuahdushdushdaushdasudhsuadhasudh

Niekoniecznie.. Może i jemu coś się trafi w końcu ;)

Arimas

Cytat: Draghar w Październik 07, 2012, 02:58:54 PM
Cytat: kamiil w Październik 07, 2012, 02:18:44 PM
ale alarion bedzie teraz płakał o hero skille  !! huehwuahdushdushdaushdasudhsuadhasudh

Niekoniecznie.. Może i jemu coś się trafi w końcu ;)
Przecież alarion nawet mając hero nie używa hero skilli bo to nie fair  :P

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

TTerrorPropaganda

Próbują ratować i utrzymać ta grę jeszcze przez jakies1,5-2 lat, zanim nie zakończą się prace nad L3. Gdyby tak jeszcze odciążyli procesor kosztem karty graficznej, to podejrzewam ze mnóstwo osób by wróciło. Moze w końcu jakieś zmiany będą na plus...Ktoś się orientuje ile ma być nowych kronik, na których Koreance zamierzają poprzestać tworzenie nowych?

John100

S h O c K Team
Yull Trickster 99/ Othell 98/ DC 80 / TH 80

Arimas

Zabawne jest to, że  sporo osób patrzy na nowe mmo przez pryzmat L2

John: dunno ocb ale twój avatar jest za mały żeby coś rozczytać

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

Kard

Cytat: kamiil w Październik 07, 2012, 02:04:13 PM
nieważne do tego czasu napewno nie bede grał na rpg ;)
nastawiam sie max na 6 miesiecy gry na rpg, kiedy bedzie największy competition,a kto wie moze wroce na inove jak wstanie nowy serwer i zmieni sie kronika o 180 stopni
a kogo to obchodzi?
Char : Incertus :: Iss
Clan : BlackSwans

kamiil

Cytat: Kard w Październik 07, 2012, 04:12:18 PM
Cytat: kamiil w Październik 07, 2012, 02:04:13 PM
nieważne do tego czasu napewno nie bede grał na rpg ;)
nastawiam sie max na 6 miesiecy gry na rpg, kiedy bedzie największy competition,a kto wie moze wroce na inove jak wstanie nowy serwer i zmieni sie kronika o 180 stopni
a kogo to obchodzi?
moich fanbojsów

Shanique

tak, tak... słyszałam, że już zaczynają składać pt na farmę, żeby potem czasu nie tracić...

Khav

Oni już pt na farme mają od 3 lat przygotowane. Wystarczy przypiąć kroplóweczkę... i jazda.
Cytat: Kard w Czerwiec 27, 2012, 07:54:24 PM
Cytat: TTerrorPropaganda w Czerwiec 27, 2012, 12:44:15 AM
Nie moja wina ze IQ większości tu piszących jest na poziomie przedszkola, wiec mogą nie zrozumieć toku myślenia osoby dorosłej :D
to po kiego... siedzisz w tej piaskownicy? jakiś pedofil czy co...?
Cytat: shoutxRelapse [Maj 22, 15:05:23]:   wszystko jest dla ludzi
xRelapse [Maj 22, 15:05:25]:   anal też XD
Clovery [Maj 22, 15:05:45]:   ah, zatem stad bol dupy, k.