Mały Raport

Zaczęty przez xSlayeRx, Maj 15, 2018, 08:48:31 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

xSlayeRx

Siema. Na becie pograłem kilka godzin, poniżej wypisze listę rzeczy które zwróciły moją uwage:

- nie wiem jakie są ustawienia na Becie jeśli chodzi o drop KM i full itemów ale jak na te raty szanse są strasznie wysokie. Naprawde nie grałem za długo a wypadły mi 4 full dropy - SoM (FoG Necro), Doom Glovy (Beast Farm), Sprite Staff (grupki pod oren) i jeszcze jakiś Doom Tunic czy coś takiego (Frozen Labirynth). Na grupkach pod oren miałem wrażenie że każdy mob wyrzucał KM na great sworda lub SoVa. //Myślę że jest OK, ale posprawdzaj jeszcze

- ubiłem solo jednego RB - Decabrie. Miałem ją na zielono i kopletnie nic z niej nie wypadło. Ubiłem go z 20x, za każdym razem 3 itemki wydropił, prawdopodobnie sprawdziłeś przed update kalkulacji dropu

- kilka razy wpadłem w tekstury - dwa razy na FoG entrence, raz w Pagan i kilka razy w mieście biegając po sklepach jak grocery itd (Giran i Goddard). - Za mało informacji, jeżeli zdarza się to tylko w jednym konkretnym miejscu lub momencie musisz mi to nagrać lub wskazać w jakikolwiek sposób. Poza tym nie wpadłeś pod tekstury biegając na Super Haste?

- miałem problem żeby otworzyć Chapel Door w Pagan (tak miałem odpowiedni klucz) //Masz filmik poniżej jak otwieram drzwi

- Pole na Destro jest ewidentnie zmienione - nie mam z tym problemu ale nie jestem pewien czy wpisaliście to w oficjalne ustawienia serwera (a jest to dość istotna informacja).

- Stakato Noble (pierwsze moby w FoGu) mają strasznie dużego P Defa. // Sprawdzone odpowiedz post niżej

- Spoil ma w inventory opcje do krystalizowania itemów (jak craft) //Visual Bug, Krystalizacja nie działa

- Krowy i kury z Beast Farm (Trained Buffalo itp) cały czas coś robią bez chwili przerwy np. rzucają bufy pomimo tego że już je rzuciły 10 sekund temu. //Sprawdź post niżej

Rzeczy na plus:
- drzwi core - otwierają się przy użyciu unlock daggera.
- toogle (Accuracy, VS itd) nie wrzucają buffów z pałek na olimpiade.

Powinniście dodać stridera do GM shopu żeby sprawdzić skakanie przez drzwi Zakena i 4S.

PS. Wszystkie uwagi które tu wypisałem wyłapałem grając od samego początku tej bety (początek maja) więc może część z tych rzeczy już ktoś zauważył i jest poprawione.
PS2. Nigdy nie gralem na offie więc nie jestem ekspertem od tego co działa poprawnie a co nie. Swoje uwagi wypisuje tylko na podstawie innych privów Interlude na których grałem.
PS3. Gratulacje dla administracji za kawał dobrej roboty którą zrobiliście do tej pory - widać że staracie się łatać te pliki.

Asgota

#1
już się zabieramy za sprawdzanie.

Cytat: xSlayeRx w Maj 15, 2018, 08:48:31 AM
- nie wiem jakie są ustawienia na Becie jeśli chodzi o drop KM i full itemów ale jak na te raty szanse są strasznie wysokie. Naprawde nie grałem za długo a wypadły mi 4 full dropy - SoM (FoG Necro), Doom Glovy (Beast Farm), Sprite Staff (grupki pod oren) i jeszcze jakiś Doom Tunic czy coś takiego (Frozen Labirynth). Na grupkach pod oren miałem wrażenie że każdy mob wyrzucał KM na great sworda lub SoVa.

Jesteś mi w stanie powiedzieć kiedy testowałeś ten drop/spoil? bo mieliśmy update kalkulacji dropu tak z 2-3 dni temu.

Cytat: xSlayeRx w Maj 15, 2018, 08:48:31 AM
- Spoil ma w inventory opcje do krystalizowania itemów (jak craft)

Rzeczywiście, ale to tylko ikona, nie możesz nic skrystalizować, prawdopodobnie jest to błąd interface. Aktualnie to zostawiam, zabierzemy się za to później w wolnej chwili gdyż tak naprawdę jest to tylko visual bug.

Cytat: xSlayeRx w Maj 15, 2018, 08:48:31 AM
- Krowy i kury z Beast Farm (Trained Buffalo itp) cały czas coś robią bez chwili przerwy np. rzucają bufy pomimo tego że już je rzuciły 10 sekund temu.

Sprawdziłem, u mnie wszystko wyglądało OK, może raz rzucił mi 2x haste, może miałeś buffy z wyższym levelem?
np. BTB 6, a moby rzucają  BTB 5.

Cytat: xSlayeRx w Maj 15, 2018, 08:48:31 AM
- miałem problem żeby otworzyć Chapel Door w Pagan (tak miałem odpowiedni klucz)

https://youtu.be/4x1GHewDYOQ

Cytat: xSlayeRx w Maj 15, 2018, 08:48:31 AM
- Stakato Noble (pierwsze moby w FoGu) mają strasznie dużego P Defa.

Sprawdziłem, tak ten Mob ma wyższy P.Def od pozostałych, oto dlaczego:



xSlayeRx

Pierwsze dwa full dropy (Doom Tunic i Sprite Staff) na początku maja. SoM z tydzień temu. Doom Gloves wczoraj wieczór.

Asgota

Cytat: xSlayeRx w Maj 15, 2018, 11:15:59 AM
Pierwsze dwa full dropy (Doom Tunic i Sprite Staff) na początku maja. SoM z tydzień temu. Doom Gloves wczoraj wieczór.

spore odstępy czasowe :P
Tak jak pisałem, kalkulacje zostały zmodyfikowane kilka dni temu więc teraz powinno być OK.
Dla przykładu, na 1000 Mobów Punishment of Splendor poleciały 2 recki DC Gloves.

btw. Sprawdzaj mój pierwszy post w tym temacie co jakiś czas bo go aktualizuję po sprawdzeniu bugów.



camar

#4
Co do Beast Farm, Trained mobki faktycznie spamują ciągle buffy jeśli masz już tego buffa na wyższym lvlu.
https://www.youtube.com/watch?v=8Clf81MOys4

Do naprawy AI: Trained Cougar, Trained Buffalo, Trained Kookaburra


nutripack

Podepnę się pod temat. Czy komenda nexttarget działa tu prawidłowo. Po ubiciu mobka używając tej komendy wciąż targetuje tego co leży na glebie zamiast kolejnego. Nigdzie wcześniej się z tym nie spotkałem. Może na privach tak to działa bo na offie z całą pewnością nie.  ??

camar

Cytat: nutripack w Maj 19, 2018, 10:25:13 PM
Podepnę się pod temat. Czy komenda nexttarget działa tu prawidłowo. Po ubiciu mobka używając tej komendy wciąż targetuje tego co leży na glebie zamiast kolejnego. Nigdzie wcześniej się z tym nie spotkałem. Może na privach tak to działa bo na offie z całą pewnością nie.  ??

? ? ?
Jak dla mnie wszystko jest dobrze

Avenev

#7
U mnie także /targetnext nie dziala  tak jak na innych serwerach. Z palca i z macra nie działa.

Trzeba podejsc bardzo blisko moba aby zadziałało, napewno nie tak powinno to działać.
Nawet nie da sie stargetowac moba w malej salce cata stojac na jej drugim koncu .

JamesDoakes

next target jest w całosci client-side, więc nie może działać źle.
W dalszych kronikach znacznie zwiększyli zakres targetowania, więc może dlatego macie takie wrażenie.

Ew. na innych serwerach było to zmodowane jak wiele innych rzeczy, żeby chociaż troche ulepszyć chujowego interluda :D

Asgota

jest to retailowy zasięg interlude, nie da rady ustawić klikacza :D



Salamon

Cytat: JamesDoakes w Maj 20, 2018, 08:39:17 PM
next target jest w całosci client-side, więc nie może działać źle.

i tak i nie
wszystko jest w jakiś sposób czytane przez jave, jedyne co to w takich przypadkach posługuje się danymi wyciąganymi z klienta i je podaje dalej, uproszczając opis
więc można chociażby zablokować możliwość retargetowania martwych npc, ale to już trzeba wiedzieć gdzie i jak ;)
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.

Asgota

Next target działa prawidłowo, nie targetuje martwych npc i jego range jest prawidłowy.
Mam tutaj kilku testerów którzy są zapalonymi destro, a jak wiadomo destro czesto używa next taget :)

Nie wiem jaki range wy widzieliście, ale na 100% nie powinien obejmować małej salki w katach.
Na wprowadzenie customa tez nie macie co liczyć, nie wprowadzimy wam prostej konstrukcji bota.



JamesDoakes

#12
Cytat: Salamon w Maj 21, 2018, 08:15:04 AM
i tak i nie
i tak, bez nie. Wiem bardzo dobrze jak działa większość klienta l2 od środka :D
next target nie jest akcją wysyłaną do serwera, klient sam szuka moba w znanej liście obiektów i wszystkie parametry szukania (range, czy ma być tylko żywy, itd) też są obsługiwane bez serwera, dopiero na końcu wysyłany jest target request. Z perspektywy serwera, next target i manualne targetowanie wyglądają tak samo.