Shillien Knight [SK]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:35:33 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Koni

CytatA zresztą na UD to nam tyle narobi co mrówka słoniowi za uchem ...
No jak używasz UD i masz 5k defa (przypuszczam) to taki Destroyer z 2h Swordem wchodzi ci po 50dmga... a jak założy frenzy + łuk to po 500....
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->


Ryltar

Dobry destroyer ciebie zestuntuje na UD i nie ebdzie odchodzil bo mu malo co narobisz.A te 50 to i tak duzo.Wczoraj wlaczylem z destroyerem i nie powalilem go.DA rozwalilem,Pala tez wiec jak widac umei grac.Potem DA i Pal z nim walczyli.Ja mu zjechalem CP i zostalo mu 2k hp,pal to hp ledwo ruszyl a DA ledwo zjechal mu hp.

Dev

RYL pytam sie jeszcze raz, jakie SA ?
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

Ja mam na stormie Focus,na sls tez bedzie focus na damie tez focus i jak bede mial Dark Legion(minie troche czasu) bede mial health.

Azagoth

Wychodzi na to że żdane siep nie pokona destro...

~Armagedon~

jezeli na prviach tgdzie debuffy sie lacza to chyba sk... przy duzym szczesciu... tak duzym ze musialby kilka razy zparalizowac... a wtedy debuffy z cubicow + hex i powerbreak i miec szczzescie do krytykow...
dobra zakonczmy bajki...
szanse pokonania destro na offie so parwie niemozliwe...
ehhh... po tym c5 w pojedynku da vs. sk wygra z pewnoscia sk... bo skoro hate dziala na graczy to znaczy ze nie bedzie mozna zabic panterki >< i nic nie bedzie mozna zrobic... niestety Ryltar ale twoja klassa of czois zostala wykastrowana... (co do wyniku walki da i sk to pytajcie Ryltara - on na offie grac i wie co i jak)

Ryltar

Tak ale niech i ten DA mnie hatuje.Jego mp zejdzie szybiej a MP draina jest zmniejszony o polowe(no ale LL o 75% wiekszy koszt).Nie mialem okazji walczyc na PTS z DA ale z tego co mi mowili to wystarczy kliknac obok i jest szansa ze hate zejdzie.Na pocieszenie jest to wlasnie ze mi taki DA nie przerwie rzucania czaru gdy zmieni cel na siebie.Teraz LS ladnie wchodzi a 30 sekund to bardzo duzo zeby ubic ta czarna mede.I powiem jedno w C5:

TANK FTW

Hate dziala jak skill fizyczny czyli im wiecej masz defa tym trudniej o hatniecie(czyli magow i lucznikow zawsze hatniesz),arrest i shackle dziala podobnie.Jugmend tez ladnie wali(w gracza za okolo 400 pozniej dochodzi do 600) i zmniejsza accuary(u TK i pala crtitical).Jak widac jugmend i ten 2 skill to zabojcy archerow/daggerow.Uwazam ze kazdy tank zostal dopakowany(podobno SK najbardziej) ale DA uje...ucieli bo:

a)Widac hp pantery(zonk na maxa)
b)Nerfneli jej dmg(kolejny zonk)

Az mi szkoda da bo to fajna klasa ale tez dostali duzo bajerow.Teraz bez beast ss nie da sie walczyc przez co walka z pantera jest nieekonomiczna.

Dev

tak, SK dużo wolniej traci mane niż DA, ja się tak rozpędziłem w pvp ostatnio grając DA że nie miałem many na UD :D
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Shaman

ogolnie to na LS tez nie mozna az tak straszliwie liczyć ... ;)

Dev

można i to bardzo. Mi srednio leczy 700 obrazen razem z drainem, uzywam jak włączam UD.
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

Cytatogolnie to na LS tez nie mozna az tak straszliwie liczyć ... Wink

Ja jedynie licze zawsze na 2 rzeczy:

Na defensywe(guard stance i shield fortres) i na cubici.One nie zawodza...

Dev

o sry, pomyliłem LS z LL, ale ze mnie noob omg :/
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

CytatSHILLIEN KNIGHT/SHILLIEN TEMPLAR
Skill Changes
- Agression effects changed for PvP. To PC, Hate's effect is now 'Target me, and then attack'. The target’s actions are not locked, they can cancel the effect by clicking on the ground or when they perform other actions. The success rate does not seem to be guaranteed, there are times when the target don’t change.
- Agression: Can be used on players. Effect Increased.
- Aura of Hate: Can be used on players. Effect Increased.
- Lightning Strike: MP Cost +50%. Land rate increased, reuse has been decreased. Success rate has been increased. Duration changed to about 30s.
- Touch of Death: HP usage has been decreased. Changed to remove up to a maximum of 5 buffs.
- Drain Health: MP usage reduced.
- Life Leech: MP Cost +75%.
- Poltergeist Cubic: It seems that the duration of various debuffs becomes shorter (as the normal versions of theses debuffs).
- Freezing Strike: MP Cost +100%. Duration has been reduced.
- Power Break: MP Cost +75%.
- Attack Aura: MP Cost -50%.
- Defense Aura: MP Cost -50%.
- Confusion MP: Cost -45%.
- Ultimate Defense: MP Cost -50%.
- Vengeance: MP Cost -66%.
- Deflect Arrow: MP Cost -50%.
- Physical Mirror: MP Cost -50%.
- Shield Bash: MP Cost -50%.
New Skills
- Judgement (55): Strikes with a gathering of dark energy. Taunts and decreases the accuracy of the enemy for a brief moment. Can be used when equipped with sword/blunt. Overhit possible. Does about 200 more dmg than normal hit against PC. Dark attack attribute. Power of the skill almost no raise for each new level of the skill. The MP cost is the same than Agression skill. Decreases Critical Power about -20%, landing rate unknown (previous effect had a very low land rate).
- Arrest (55): Taunts and puts the enemy in a state of hold for a brief moment. Cannot be recasted while the the hold state is in effect. Success ratio seems rather high. Root effect lasts 8-10s seconds. SPS can't be used. Hold duration and reuse time are almost the same. Has agression effect. Range 150, very fast cast.

"Nowosci"

Cytato sry, pomyliłem LS z LL, ale ze mnie noob omg :/

Tak wlasnie czytam :>

Koni

Tak przeczytałem te nowości i chyba teraz troszke więcej many będzie schodzić...
Dobrze, że poprawią ToD bo wcześniej z 1/4Hp kroiło...
Te nowe skille też dość przydatne szczególnie arrest. Judgemenet będzie dobry na daggerów :)
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->


Ryltar

Cytattroszke więcej many będzie schodzić...

TA tylko na FS,LL i LS a reszta ma obnizony.

Dev

heh, czyli SK jest coraz lepszy ... ma odpowiednik roota :)
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

ixi

Bedziecie musieli zagrac na oficjalu zeby to zobaczyc;]
Hindemith - SE - Full C5


Ryltar

Cytat: ixiBedziecie musieli zagrac na oficjalu zeby to zobaczyc;]

Wez ty siedz cicho :P

PEwnie dadza root ktory bedzie skillem magicznym no ale co tam.Mozna zawsze liczyc ze ktos tam wymysli cos i bedzi dzialalo normalnie.Ja sie Arrestem wyzylem :>

CytatDobrze, że poprawią ToD bo wcześniej z 1/4Hp kroiło...

Ta na high rate uzylem tego hmmm...2 razy z czego 1 na wojnie 2 na siege.Na PTS juz czesciej walilem a szczegolnie na PK.

~Armagedon~

no wiesz... bufki sa wkorzajace... wiec dobrze ze cos takiego jest...
btw co robi szild slam ??

Ryltar

Slam czy bash bo to roznica.Jak chodzi o SLam to blokuje skille fizyczne i rozbraja oraz gubisz cel.A Bash powodoje to samo tylko nie mozesz uzyc zadnego skilla.

~Armagedon~


Ryltar


Hodiel

to ja mam kilka pytan co do SK

1)gdzie expic na 60+?

2)czy dye +3 con - 4 str i -3 dex +2 con sa dobra czy lepiej zrobic na -6 str +5 con?

3)czy do expienia solo wzywac viper cubica czy zal krysztalow? poltergeist i vampiric to wiadomo...

4)dobrym rozwiazaniem bedzie po 61 lvlu uzbroic sie w SOM'a czy jednak Tallum blade lub Dark legion? a jak juz SOM to jakie do niego SA?

i jeszcze co do pvp z DA to nie lepiej zrobic tak ze dac panterce poison, sting, freezing strike i debuffy i potem uciekac przed nia i drainowac DA i po jakim czasie dobic panterke ktora bedzie miala malo hp? potem tylko debuffy i bic da do smierci

i co do pvp z destro
infinite........................

Zychu

Załatw sobie lepsze dye... Tak żeby było -3 Str +3 Con i -3 dex +2 Con. SK jest bardzo śmierdzącą postacią do dye, i ja osobiście wolałbym nic nie zmieniać :P

Ryltar

Cytato ja mam kilka pytan co do SK

1)gdzie expic na 60+?

2)czy dye +3 con - 4 str i -3 dex +2 con sa dobra czy lepiej zrobic na -6 str +5 con?

3)czy do expienia solo wzywac viper cubica czy zal krysztalow? poltergeist i vampiric to wiadomo...

4)dobrym rozwiazaniem bedzie po 61 lvlu uzbroic sie w SOM'a czy jednak Tallum blade lub Dark legion? a jak juz SOM to jakie do niego SA?

i jeszcze co do pvp z DA to nie lepiej zrobic tak ze dac panterce poison, sting, freezing strike i debuffy i potem uciekac przed nia i drainowac DA i po jakim czasie dobic panterke ktora bedzie miala malo hp? potem tylko debuffy i bic da do smierci

i co do pvp z destro

1)Katakumby/Nekropolia,LoA,ToI

2)Po pierwsze to zalezy.Jak chcesz isc w CON to odejmuj STR NIGDY nie odejmuj DEX on jest za bardzo wazny dla tanka(szybkosc i def rate).

3)Ja na moim uzywam poltera i vipera vampire rzadko.

4)Zalezy i ta bron i ta dobra.Jak DL to z health(testowalem inne Sa i sa takie do kitu ;/) a SA do SOM to Acumen chociaz ja z NM i SA magic Silance kladlem magow.

Co do DA to ja ta szmate ubijam najpierw.Jak da jest glupi to bedzie znowu przywolywal is traci od 56 do 109 many na nia(a to duzo).A ty go legalnie okladasz 15 sekund + mozliwosc ze mu przerwiesz(jak ja ostatnio).

Do PvP z destroyer? omijaj go...