Co chcialbym zmienić/dodać:
- system profesji - tj krasnoludzi sa skazani tylko na kowalstwo i zbieractwo. Otoz wprowadzilbym system zawodow. Polegaloby to mniej wiecej na tym ze kazda postac moglaby byc np kowalem czy zbieraczem czy kims innym, zaleznie od tego kto jaki zawod woli. Z tym ze np krasnolud by latwiej sie trenowal w kowalstwie, elfy np latwiej w zielarstwie, orkowie w rzeznictwie ^^, ludzie w wedkarstwie
nzownicy i bh w zbieractwie - z tym ze te zaleznosci to raczej do konca sam nie wiem czy tak pasuje
itd ) proponowane przeze mnie zawody to:
- kowal (chyba wiadomo)
- zbieracz (spoil)
- zielarz (produkcja elixirow)
- rybak (lowenie za pomoca sieci, wedek - dodatkowe skille do lowienia ryb dla wedkarza)
- rzeznik (przyrzadzanie jadla z ubitych zwierzatek - potrawka z elpa ^^ )
Proponowana modyfikacja profesji krasnoludow:
- zamiast Warsmith bylby Inzynier (Ingenieer)- slupiony na budowie machin oblezniczych, a takze machin za pomaca ktorych walczy (jak sa te takie moby gdzie w takich jakby robotach sa krasnoludzi)- czyli glowna zmiana to przeksztalcenie kowala pod pvp i csa
- Bonty Hunter mialby usunietego spoila (spoil zarezerwowany dla zawodu zbieraczy) ale zyskalby unlocka, poisona, sand bomb i pare innych skilli takich, ze bylby upodobniony do nozownikow, jednak walczy tylko za pomoca mlota lub topora lub wloczni - czyli takze modyfikacja klasy pod pvp
- system glodu i zmeczenia - dodatkowy pasek obok hp, cp i mp ktory odpowiadalby za zmeczenie postaci. Jesli pasek spadlby do 30% obniza sie np atk speed i patk (dla magow cast i matk). Wowczas nalezy sie posilic.
- Czas przyzywania summonow przez summonera i DA skrocony do 0 (zero) sekund - przy wprowadzeniu takich skilli jak fear i erase ta zmiana moim zdaniem jest konieczna
Dodatkowo ustawilbym ze erase i fear nie dziala na pralke (pralka to wkoncu machina)
na razie tyle ;p jak cos mi wpadnie do glowy to naspamuje jeszcze