Soul Breaker / Soul Hound - Male [SB]

Zaczęty przez fedur, Styczeń 27, 2008, 04:04:40 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

HumanitarnaŚmierć

Cytat: OneGeer w Październik 27, 2010, 04:58:44 PM
Gdyby nie bylo steal divinity i lighting schocka Sb byl by niczym w sumie, a tak to przynajmniej ma swoj atut i sieje groze ;d

/fixed

orlok

#351
W h5 lightning dostaje dużego nerfa. Zostaje przesunięty do magic skills a co za tym idzie landrate będzie zależny od int i m.attack.
Kamael nie przoduje w tych statystykach, więc będzie lipa. Ale to dobrze imo, bo nigdy nie przepadałem za tego typu kontrolą tłumu.
Wolę już żeby na 10 przeciwników skill eliminował 2 na pewien czas a nie 8.
Z drugiej strony slh dostanie wzmocnienie z którego siły wielu sobie nie zdaje jeszcze sprawy.
Po pierwsze zwiększeniu ulegnie mana pool a zmniejszeniu koszt magic skilli. Ogromna różnica na oly otwierająca slh drogę do łatwiejszego radzenia sobie z klasami typu EE,cardi,SE,PP.
Po drugie pasywki slh dostają wyższe lvle, co za tym idzie większy c.speed i mniejszy reuse magic skilli. Dorzucając do tego reuse augment, rune, songi itp bez większego problemu slh będzie mógł ładować SoP jak automat. Lightnig ze zmniejszonym w ten sposób reuse będzie mógł być chainowany z dużą prędkością. Wszystko teraz zależy jaki power lightnig dostaje. Jeżeli to bedzie 108 to masakryczne przegięcie. Jeżeli mniej tak jak większość mage aoe to jeszcze nie tak źle.

W h5 najlepszym archerem do współpracy z slh będzie GS. Ze względu na ghost pearcing prawdopodobnie większość GS pójdzie w dark w łuku.
Slh wzmocni mu element swoim DW a do repertuaru debuff używanych na celu wrzuci surrender to unholy. Surrender to niezły skill i często już teraz go używam. Wysoki land rate i dodatkowo cancel dark resist buffów. Ghost piearcing będzie wypasionym skillem - wysoki power+element i mocy aoe dot (300/s przez 10 s). Party krtóre znajdzie się w zasięgu będzie miało mocno osłabiony cp spam.

Alarion

z tym surrender to unholy  to już obadaliśmy z Deliosem kilak dni temu, że na +10 (chance, ale czy jest lepsza ścieżka enchantu to nie wiem), że właśnei zdejmuje resist dark. Ludzie obawiają się dark w broni z 2 powodów

PvE (duża część mobów ma resisty)
PvP łatwo osiągalny buff od EE/SLH na dark resist. który w okolicach +10 daje już +70 resista. Na inne takie resisty trzeba by mieć PP, a jego mało kto trzyma w party (na pewno rzadziej niż SLH i EE).

Gdyby tak również w melee party kilku dd (np. deska do młotka na limity, lub dagger do dual daggerów, których używa gdy nie ma już many) + samego SLH i ew DA/SK (my mamy DA w pt) wkładali dark w broń i biorąc pod uwagę land rate i re use tego debuffa, to mógłby być fajny efekt.

Wg mnie poza tym teraz enemy bardziej skupiają się na holy, bo jest to element bardziej popularny wśród supportu, czasem archerów i sporadycznie desek i tyrków, a wspomnianego darka można zawsze EE poprosić o buffka.



Bez wątpineia archerzy wrócą do łask w H5. Szkoda tylko, że takich co będą mieli o tym pojęcie i stworzą ogarnięte party będzie można liczyć na palcach kilku rąk, bo i tak się utarło, że archer ssie.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Delios

Cytat: Alarion w Październik 28, 2010, 10:32:25 AM
z tym surrender to unholy  to już obadaliśmy z Deliosem kilak dni temu, że na +10 (chance, ale czy jest lepsza ścieżka enchantu to nie wiem), że właśnei zdejmuje resist dark. Ludzie obawiają się dark w broni z 2 powodów

od +0 >.>
i nie obadaliśmy, tylko wam udowodniłem : P

a + power daje -1 dark resist co 2 enchanty
Archeage <3

orlok

Przyzwoity nuker nie gardzi swoim surrender to i kamael nie powinien.
Ludzie w pvp setach mają maksymalnie 3 sloty dark resist (większość 2).
Powiedzmy że mamy starcie z mocnym przeciwnikiem więc jedgo resisty będą 120.
Może mieć 240 lub 360. Do tego 30 z pelerynki, 20 z alignment, i z 20 z dodatkowych sprzętów (frint, set itp).
Czyli 310 lub 430. Przeciwnik z 60 w resistach będzie miał tutaj odpowiednio 190 lub 250 (strasznie mało !!!).
Nie doliczam tutaj buff, bo zakładam że surrender wylądował i je usunął.
Kamael w ataku będzie miał odpowiednio:
- 300 - element broni
- 10 - dark blade
- 40 - +15 dark weapon (tak przeciętnie)
- 30 - tutaj dodam efekt surrender
- 20 - bazowy element SoP
Co daje 400 dark. Ci z 430 resist nie odczują tego, ci z 310 w niewielkim stopniu, ale ci ze 190 lub 250 już poczują.
W teori dmg można jeszcze trochę podnieść. Powiedzmy sop +30 dark i dark flame +30 weaken dark (-50 dark resist) oraz DW +30. Co pozwoliłoby zrobić 500 dark attack. Ale to już robi się nieopłacalne i trudne w użyciu (muszą wylądować dwa debuffy) i lepiej robić SoP na duel.
Najważniejsze to zauważyć, że ci którzy mają 190 lub 250 dark res będą całkowicie bezpieczni przed zwiększonym dmg dopóki nie użyjemy surrender.

Badyl

#355
Pisze w tym topicu bo widze ze jest bardzo aktywny a mam maly dylemat (jbc alarion przenies go do zerka jak Ci nie podpasuje)

Ogólnie chodzi o to, że mam mozliwość grania zerkiem 83 lub female sb 81/75/75/68 (Ru off zeby nie bylo ze jakies privy ) i widzac nadchodzace zmiany w h5 sb dostaje straszny nerf z tymi skilami na magic ,inne zmiany byly zrozumiale chociaz za to dostaje boosta typu + do cast,reus, i many. I chodzi o to że nie wiem jaka postac bedzie lepszym disablerem w h5 w melee party. Niby sb bedzie mial nerfa typu ze vesper light bede mial resist para , ls i bariera bedzie magic czyli wchodzenie debuffa spadnie strasznie ale z drugiej strony nie ma bufkow na ressist para i latwo dostac epiki pod para (tw a grade, s80 i frytka daje to lacznie 45% do para). Za to zerk ma z kolei stuna ktory bedzie mi sie wydaje lekko zboostowany z tym conajmniej 10% szansy na wejscie (+ mozna go robic na chance i wszystkie epiki pod stuna jestem w stanie skolowac) + disarm na time i mass disarm,ale za to wszyscy dd w moim party dostana RI i disarma. Mimo ze nie bede mialy duzego land rate to i tak wystarczy.  Wsumei orlok ma racje ze sb bedzie mogl spamowac sopem co targety czesto zrzuca i ls. Boje sie wiec ze sb bedzie nieprzydatny w takim party i bedzie jedyne co zadawal dmg typu 600 w ludzi z nukow i wrzuci para tak czesto jak zerk stuna i moze co jakis czas zdejmnie 3-4 buffy wiecej mi sie po tym nerfie nie wydaje . Wiec prosze o pomoc i wasze komentarze na ten temat

Delios

@Badyl
Słyszałem że A i S80 jewele z TW się stackują... ale nie dotyczy to jeweli z Oren dających +para
Gdy masz oba założone, lista skilli pasywnych pokazuje że tylko jeden działa.

Nikt w Twoim party nie dostanie disarma. Było to w początkowych Patch Notes H5 ale zostało bardzo szybko wycofane.
RI dostaną ale będzie to skill identyczny jak zerka bez możliwości enchantu i doniesienia z korei mówią że landrate ma taki jak skill z 78 bez OE (czyli pewnie lvl skilla nadal jest 78 mimo że np Deska uczy się go na 85)

Lepszy SlH czy Zerk ?
nie wiem, jestem fanboiem Kamaeli i dla mnie wszystkie ich profki są mocne :P

Ja zostaję oczywiście przy SlH i nawet jeżeli nerf mi przypierdoli z bańki to się przystosuję.
Archeage <3

orlok

No w teorii stanie się ten najczarniejszy scenariusz, że slh zostanie bez steal divinity i bez para (oba mało skuteczne).
W praktyce chcę zobaczyć co się stanie jak na enlightenment wjedzie w tłum dysponując kilkoma skillami magic aoe lub zacznie spamować sop w cel.
Żeby sobie to wyobraźić polecam zrobić coś takiego:
- weźcie sobie na swoim slh podstawowe buffki z acu, zerk ,cov i podstawowe d/s dla magów.
- zróbcie sobie macro na użycie skilla abbysal blaze (tak, to coś przed 40lvlem). Koniecznie macro bo inaczej będzie się zacinał.
- wybierzcie cel i nukujcie tym skillem.
Tak będzie wyglądać najprawdopodobniej SoP. A jak ktoś będzie do tego posiadał valakasa i pasywny wm w broni i odpali jeszcze enlightenment to może się okazać że slh to naprawdę niezły nuker.

Delios

Archeage <3

Alarion

ja nie wierzę, że cancel buff nie będzie wchodził w ogóle. Co do para, to i tak wchodzi, ale już instan nie jest, więc na mass pvp dalej jest mocno upierdliwy.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Delios

Alarion lepiej wie jak H5 wygląda niż sami koreańce :P
Archeage <3

Alarion

wiem jak wygląda obecnie para u sk i necro i o ile wejdzie (bo kłopotem jest land rate imho) to potrafi uprzykrzyć życie również jak nie ma SE/EE/bisha pod ręką.

A co do kradzieży, po prostu nie wierzę (nie mówię, że wiem na pewno), że NCsoft zrobi nagle totalnei useless skill z kradzieży.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Badyl

#362
Nie mowie ze bedzie useless tylko ze nie bedzie kradl 7 tylko do 7 bufkow. Wplyw na to bedzie mialo m.attack slh, m.def ofiary i buff typu arcane protection. Wiec pewnie kolo 3-4 bufkow bedzie kradl na ludzi na full bufie jak nie mniej

Alarion

biorąc pod uwagę, że rzucenie tego to sekunda, a re use można wyciągnąć coś pod 6 sekund z epicami, to dalej będzie bardzo użyteczne.

W L2 nie ma skuteczniejszego sposobu na enemy niż kasacja buffów, bo w tej grze za dużo od nich zależy.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

HumanitarnaŚmierć

Nic dziwnego, że zmienili zwłaszcza LS. Biorąc pod uwagę fakt, że na buffach mial reuse około 3 sekund i dawało się go chainować (!) wprowadzał bardzo duży dysbalans w pvp, bo pozwalał wyłączyć z gry 3/4 pt. Tylko teraz ciekawi mnie czy wydłużyli czas trwania debuffa na przeciwniku, bo np. anchor daje efekt jakoś 10 sekund, 10 sekund, i 15 para (nie znam dokładnych wartości bo rzadko walczyłem z necro).

orlok

Po pierwsze nie można porównywać land rate ls do anchora. Soultaker ma bazowo 41 int, może zrobić dye +int i może zakładać sety dla magów zwiększające int. Kamael ma 29 bazowego int, nie może mieć dye na +int, ma light sety tylko. Także land rate będzie nieporównywalnie niższy, nawet jeżeli bazowy ustawią na 80%. Może wyląduje to na jakimś meele ale o magach można zapomnieć.
Już bardziej porównywalny będzie ligtning strike. Ale ten można enchantować na chance. Nie wiem jak tam to teraz u sk wygląda, ale dawno już na mnie para od sk nie wylądowała.

HumanitarnaŚmierć

Cytat: orlok w Październik 30, 2010, 02:51:56 PM
Po pierwsze nie można porównywać land rate ls do anchora. Soultaker ma bazowo 41 int, może zrobić dye +int i może zakładać sety dla magów zwiększające int. Kamael ma 29 bazowego int, nie może mieć dye na +int, ma light sety tylko. Także land rate będzie nieporównywalnie niższy, nawet jeżeli bazowy ustawią na 80%. Może wyląduje to na jakimś meele ale o magach można zapomnieć.
Już bardziej porównywalny będzie ligtning strike. Ale ten można enchantować na chance. Nie wiem jak tam to teraz u sk wygląda, ale dawno już na mnie para od sk nie wylądowała.

Źle mnie zrozumiałeś. Chodziło mi o mechanikę działania skilla w porównaniu do anchora. Obecnie LS działa jak ten z C4/C5, który dawał natychmiastowy paraliż. Obecny anchor jak działa wiadomo, najpierw obniża znacząco speed itd postaci a po kilkunastu sekundach dopiero paraliżuje. Zastanawia mnie w związku z tym czy lighting strike będzie mieć wydłużony czas efektu jeżeli najpierw ma zmniejszać speed i reszte statsów tak jak paraliże SK i Necro. Land rate nie ma co porównywać.

orlok

Tak, jeszcze za dużo niewiadomych co do tego skilla. Samo przesunięcie do magic skills to napewno nerf land rate.
Ale teraz pytania, czy zmienili reuse skilla? czy wydłużyli jak mówisz czas trwania efektu? jaki dali power skilla?
Lightning strike ma 108. Jeżeli dadzą taki sam i pozostawią reuse 3s, to skill może stać się o wiele groźniejszy niż ktokolwiek przypuszcza.
Osobiście wolałbym mieć nuka 108 power aoe z 3s reuse nawet bez efektu para niż obecną wersję tego skilla.
Jest sporo sposobów na bardzo skuteczne wykorzystanie czegoś takiego.

Arimas

Cytat: orlok w Październik 30, 2010, 11:48:23 PM
Tak, jeszcze za dużo niewiadomych co do tego skilla. Samo przesunięcie do magic skills to napewno nerf land rate.
Ale teraz pytania, czy zmienili reuse skilla? czy wydłużyli jak mówisz czas trwania efektu? jaki dali power skilla?
Lightning strike ma 108. Jeżeli dadzą taki sam i pozostawią reuse 3s, to skill może stać się o wiele groźniejszy niż ktokolwiek przypuszcza.
Osobiście wolałbym mieć nuka 108 power aoe z 3s reuse nawet bez efektu para niż obecną wersję tego skilla.
Jest sporo sposobów na bardzo skuteczne wykorzystanie czegoś takiego.
Że niby uważasz ten skill za kiepski
czy
zbyt Over-powered

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

HumanitarnaŚmierć

Cytat: Arimas w Październik 31, 2010, 05:14:25 PM
Cytat: orlok w Październik 30, 2010, 11:48:23 PM
Tak, jeszcze za dużo niewiadomych co do tego skilla. Samo przesunięcie do magic skills to napewno nerf land rate.
Ale teraz pytania, czy zmienili reuse skilla? czy wydłużyli jak mówisz czas trwania efektu? jaki dali power skilla?
Lightning strike ma 108. Jeżeli dadzą taki sam i pozostawią reuse 3s, to skill może stać się o wiele groźniejszy niż ktokolwiek przypuszcza.
Osobiście wolałbym mieć nuka 108 power aoe z 3s reuse nawet bez efektu para niż obecną wersję tego skilla.
Jest sporo sposobów na bardzo skuteczne wykorzystanie czegoś takiego.
Że niby uważasz ten skill za kiepski
czy
zbyt Over-powered

http://www.youtube.com/watch?v=9Hq42RoZLPE

Sam sobie odpowiedz na to pytanie.

Moim zdanie po pierwsze powinni skasować możliwość chainowania tego skilla, bo na buffach osiąga się poniżej 3 sec reuse. Albo chociaż dać sztywny i wydłużony reuse.

Delios

Liczę na dużą pozytywną zmianę w H5 odnośnie Dark Flame
aktualnie słaby nuke z efektem feara który nigdy nie wchodzi.
w H5 fear zostanie zmieniony na slow, mam ogromne nadzieje że landrate będzie jakiś przyzwoity...

i jeżeli będzie przyzwoity to enchant skilla na Weaken Dark resist i mamy kolejny surrender to unholy.

No i tak jak Orlok pisze mam głupią nadzieję że Lightning strike będzie miał power skilla taki jak ma teraz.

Nawet jeżeli w H5 para nie będzie już paraliżował pół party wrogów, a Steal Divinity będzie miał osłabiony efekt, to i tak ogół zmian jakie dostaje SlH daje mu sporo nowych bajerów i urozmaiceń do gameplayu.


Generalnie liczę na pozytywne zaskoczenie w H5
Archeage <3

orlok

Właśnie też nie jestem pewien czy dark flame będzie fear+30%slow czy całkowita zmiana i tylko 30%slow.
Jeżeli będzie fear+slow to lipa, bo land rate zapewne niski. Jeżeli tylko slow to land rate może być przyzwoity i bedzie to niezły skill do kontroli traina jaki się czasem za nami tworzy.
na razie miałem ten skill na +17chance i dalej nie lądował. Zmieniłem na weaken dark i wbiłem na +18. Zmniejsza resist dark o 30. Jeszcze nie stestowałem land rate tego efektu. Nie wiem czy pojawia sie tylko jak fear wyląduje (czyli nigdy), czy pojawia się niezależnie.
Ale lada moment zdam relację. Muszę wbić 84lvl i wtedy będą sensowne testy.

Delios

Czytałem na ellie belly że efekt fear ma zostać zamieniony na slow.
Wyraźnie zaznaczona była zmiana a nie dodanie efektu.

Na ile orientuje się w mechanice gry, enchanty dające dodatkowy efekt ( np ten weaken dark) działają tylko gdy debuff domyślny skilla wyląduje ( w tym wypadku fear).
Tak samo jak Armor Crush zmniejsza pdefa tylko gdy wejdzie główny debuff czyli stun.
Archeage <3

orlok

#373
Wracając do tematu do jakiej grupy pasuje slh.
Wyobraźcie sobie grupę w składzie:
DC 83+, SWS,BD,cardi,EE,SLH,SLH,Trickster,Inspector.
Slh najlepiej w tym wypadku female z kuszami (najlepiej enchantowanymi +7 w górę, żeby m.attack był przyzwoity), Insekt też z kuszą (wszyscy mają mastery pre 40lvl, ale takie wystarczy).
Party w takim składzie miałoby prahnah, party ud, wszyscy mają ue, oba impulsy ofensywne mogą być w pełni wykorzystane.
Wybrany przez nich cel traciłby 14 buff, zgarniał death marka, surrender to dark i real target i ginąłby nieprawdopodobnie szybko od zwykłych lotek.
Dodatkowo wszyscy mogą się cleansować, insekt z pride of kamael i dobrze enchantowanymi skillami miałby szansę na wylądowanie debuff (cel straci s/d i prawdopodobnie cov, co też ma znaczenie). Na początku walki DC z magic impulsem i własnym enlightenment może zmasakrować MP przeciwników.
Jak dla mnie takie party mogłoby pretendować do miana najsilniejszego składu.

Delios

gites, ale wolałbym rapier zamiast kuszy ^.^
szczególnie biorąc pod uwagę acumen w rapierze od H5 ^.^

2x mass para... nie trzeba kuszy bo wróg i tak nie będzie biegał :PP
Archeage <3