Witaj
Gość

Wątek: [Poradnik] Dodawanie mana potions do Datapacka.  (Przeczytany 5816 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1390

  • Pochwał: 15

  • Urażona dzidzia, urażona dzidzia!
[Poradnik] Dodawanie mana potions do Datapacka.
« dnia: Wrzesień 23, 2008, 10:41:51 pm »
Robimy tak jak w poradniku:

http://forum.ragezone.com/f324/guide-how-compile-l2j-229505/

Jednak że przed punktem:

Cytuj
6.: Compiling

Stopujemy.

Wchodzimy do plików zródeł.
Cytuj
java\net\sf\l2j\gameserver\handler\itemhandlers\

Otwieramy plik potions.java

Teraz szukamy linijki, konkretnie:

Cytuj
case 1539: // greater_healing_potion, xml: 2037
            if (!isEffectReplaceable(activeChar, L2Effect.EffectType.HEAL_OVER_TIME, itemId))
               return;
            res = usePotion(activeChar, 2037, 1);
            break;

Po tej linijce dodajemy:

Cytuj
case 728: // Mana potek
            if (!isEffectReplaceable(activeChar, L2Effect.EffectType.HEAL_OVER_TIME, itemId))
               return;
            res = usePotion(activeChar, 9009, 1);
            break;

Zapisujemy plik i kompilujemy datapack.

Teraz wchodzimy do katalogu:

Cytuj
gameserver/data/stats/skills
I otwieramy plik:
Cytuj
9000-9099.xml

na samym końcu przed
Cytuj
</skill>
</list>

dodajemy:

Cytuj
<skill id="9009" levels="1" name="Squash Seed">
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1500"/>
  <set name="skillType" val="MPHOT"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <set name="buffDuration" val="20000"/>
  <set name="isPotion" val="true"/>
  <for>
    <effect count="4" name="ManaHealOverTime" time="5" val="1.5" stackOrder="1.5" stackType="MpRecover"/>
  </for>
</skill>

ID mp pota: 728

Zapsujemy plik i wuaala xD


Napisane dla: Sephia

Poradnik dla nightly - w reszcie dp jest opcja w configach
Cytuj
AllowManaPoitions=True/False

« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2010, 08:47:11 pm wysłana przez Matim »


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Dodawanie mana potions do Datapacka.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2008, 05:51:04 pm »
Niedziala to w ogóle sa inne pliki servera


  • ******
  • Wiadomości: 1390

  • Pochwał: 15

  • Urażona dzidzia, urażona dzidzia!
Odp: Dodawanie mana potions do Datapacka.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 07, 2008, 06:05:40 pm »
Niedziala to w ogóle sa inne pliki servera

co Ci nie działa ?

4 osobom po "głębszym" wtajemniczeniu "co do czego" chodzi
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2008, 06:07:42 pm wysłana przez Maślan »


  • Wiadomości: 56

  • Pochwał: 1

Odp: [Poradnik]Dodawanie mana potions do Datapacka.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 27, 2010, 06:35:25 pm »
Pomijając że jest coś takiego: kiedy kastujesz jakiś skil i podczas tego będziesz chciał użyć mana potki nie da rady, zna ktos rozwiązanie? szukałem różnych rozwiązańznalazłem ale nie pomaga.


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Poradnik]Dodawanie mana potions do Datapacka.
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 27, 2010, 08:21:46 pm »
Ktoś gdzieś radził, że w takim wypadku można wywalić coś w stylu "isPotion" z xml'a (stats) danego potka.


  • Wiadomości: 56

  • Pochwał: 1

Odp: [Poradnik]Dodawanie mana potions do Datapacka.
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 27, 2010, 08:49:02 pm »
tego tez probowalem i nic