[Poradnik] Dodawanie mana potions do Datapacka.

Zaczęty przez Maślan, Wrzesień 23, 2008, 10:41:51 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Maślan

Robimy tak jak w poradniku:

http://forum.ragezone.com/f324/guide-how-compile-l2j-229505/

Jednak że przed punktem:

Cytat6.: Compiling

Stopujemy.

Wchodzimy do plików zródeł.
Cytatjava\net\sf\l2j\gameserver\handler\itemhandlers\

Otwieramy plik potions.java

Teraz szukamy linijki, konkretnie:

Cytatcase 1539: // greater_healing_potion, xml: 2037
            if (!isEffectReplaceable(activeChar, L2Effect.EffectType.HEAL_OVER_TIME, itemId))
               return;
            res = usePotion(activeChar, 2037, 1);
            break;

Po tej linijce dodajemy:

Cytatcase 728: // Mana potek
            if (!isEffectReplaceable(activeChar, L2Effect.EffectType.HEAL_OVER_TIME, itemId))
               return;
            res = usePotion(activeChar, 9009, 1);
            break;

Zapisujemy plik i kompilujemy datapack.

Teraz wchodzimy do katalogu:

Cytatgameserver/data/stats/skills
I otwieramy plik:
Cytat9000-9099.xml

na samym końcu przed
Cytat</skill>
</list>

dodajemy:

Cytat<skill id="9009" levels="1" name="Squash Seed">
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1500"/>
  <set name="skillType" val="MPHOT"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <set name="buffDuration" val="20000"/>
  <set name="isPotion" val="true"/>
  <for>
    <effect count="4" name="ManaHealOverTime" time="5" val="1.5" stackOrder="1.5" stackType="MpRecover"/>
  </for>
</skill>

ID mp pota: 728

Zapsujemy plik i wuaala xD


Napisane dla: Sephia

Poradnik dla nightly - w reszcie dp jest opcja w configach
CytatAllowManaPoitions=True/False


bajo

Niedziala to w ogóle sa inne pliki servera

Maślan

#2
Cytat: bajo w Październik 07, 2008, 05:51:04 PM
Niedziala to w ogóle sa inne pliki servera

co Ci nie działa ?

4 osobom po "głębszym" wtajemniczeniu "co do czego" chodzi

stanus

Pomijając że jest coś takiego: kiedy kastujesz jakiś skil i podczas tego będziesz chciał użyć mana potki nie da rady, zna ktos rozwiązanie? szukałem różnych rozwiązańznalazłem ale nie pomaga.

Matim

Ktoś gdzieś radził, że w takim wypadku można wywalić coś w stylu "isPotion" z xml'a (stats) danego potka.

stanus