a co myslicie o polaczeniu Celestiala (enchanter) i UD (knight)? jak czesto sie one aktywuja? polaczone maja chyba w miare duza szanse na uratowanie nam dupska czy tez wlaczaja sie raz na ruski rok?
Wiesz, to nie są skille na zasadzie "o, mam oba to mi uratują tyłek" (chyba, że robisz AoE tym charem), tylko bardziej na zasadzie "o, uruchomiły się, może mi uratują tyłek"
Oba mają małą szansę na aktywowanie, coś rzędu 3-5% - reszta skilli z suby zresztą podobnie.
Counter Mana Steal: Attacks has a chance to steal mana
I jeszcze to: jak to wyglada w praktyce? tylko regulary czy blowy maja szanse wejsc "za darmo"?
jak czesto sie to pojawia i jak duzo many daje?
tylko nam dodaje many, czy dziala na zasadzie draina?
Pomocne na pve czy bonus raczej niezauwazalny?
Lipa. Bijesz bijesz i jak masz fart, to zadziała i odda ~10 MP.
potem chyba bedzie archer (Counter Focus: Attacks have a chance to increase critical rate temporarily.)
Jak już chcesz focus, to weź ten pasywny, bo ten jest beznadziejny. A tak ogólnie to tak jak pisał byłyforumowicz, evasion = win.
BTW ten TH 81+ troche chyba nieogarnia, oly zalezy przede wszystkim od wyzszosci elementu nad resistem oraz od wchodzenia blowow jesli jest walka dagger vs dagger, z innymi klasami chwilowe zwiekszenie defa czy niesmiertelnosc niewiele da tbh.
Wiesz, wiadomo, że na Oly trzeba być przede wszystkim wyfarmionym (83+ skille, epici, dobrze dobrane elementy), ale jak walczysz powiedzmy z "prawie równym" enemy, to jak masz fart i akurat załączy się Celestial w dobrym momencie, to jest naprawdę miłym dodatkiem. Zresztą też zależy od maina, bo jak grasz jakimś daggerem, co może zabić 1 skillem, ale sam jest kruchy - to taka nieśmiertelność może sporo dać. Na tanku to tak dobrze się nie spisuje, bo gość ma 10 UD i masę HP/p.def/m.def + możliwość leczenia, więc i tak szybko nie pada, a na Oly to niektóre klasy bierze na przetrzymanie. W przypadku daggera/nukera taki Celestial może trwać tyle co cała walka
W takim razie co na nastepne suby wziąć ? Archera dla evasion, a potem ?
Warrior dla Chance Haste/Boost CP.