Atrybuty mozna przyznać do przedmiotów które są S grade lub wyższe. Wyklucza to tarcze, koszule i akcesoria.
W celu nadania atrybutu do broni lub części pancerza wymagane jest posiadanie atrybutu(kamień, perła, kryształ lub energii) Aby zdobyć artybuty gracze musza sie udać na obszary gdzie wystempują moby wysokiego lvl ( Isle of Prayer and Hellbound).
Stones – elementarne atrybuty można zwiększyć do 3 poziomu
Crystals – elementarne atrybuty można zwiększyć do 6 poziomu
Jewels –elementarne atrybuty można zwiększyć do 9 poziomu
Energies –elementarne atrybuty można zwiększyć do 12 poziomu
Przedmiot może posiadać tylko jeden atrybut danego typu, ale każdy kawałek pancerza mogą mieć różne atrybuty jakie zastosujemy do nich..
Cecha jest zastosowana przez podwójne kliknięcie na kamień, kryształ, klejnot lub energię znajdującego sie w twoim inventory..
Gracz wartości atrybutów moze zobaczyć w oknie statusu postać(Alt + T).
Atrybut na broń zwiększa siłę ataku tego atrybutu (obrazek poniżej po lewej). Z drugiej strony, na zbroję atrybutem zwiększa siłę obrony przeciwnym atrybut (obrazek poniżej po prawej). Na przykład, zbroja z kamieniem artybut wody zwiększa, odporności na ogień.
Kiedy aplikujesz atrybut istnieje szansa na porażke jednak niepowodzenie nie będzie powodować krystalizacji przedmiotów ani resetować poprzednią wartość atrybutu.
Gracze mogą wymieniać atrybut kamień na kamieni przeciwnego-atrybutu przy Attribute Master NPC . Ale proszę pamiętać, że tylko kamienie mogły być wymieniane. Crystals, jewels and energies nie mogą być wymieniane.
W celu dodania do innego atrybutu musisz udać sie do Attribute Master NPC w Aden i Rune aby anulować oryginalny atrybutu (nie jest związana z tym opłata). Kiedy oryginalny atrybutu zostanie usunięty z przedmiotu, nowy atrybutu może być zaaplikowany.
Do broni, moga być dodane tylko dwa atrybuty - Atrybut mocy broń i Atrybut mocy buff'ów. Jeśli broń atrybutów typu oraz buff atrybutów typu są takie same, broń będzie uzyskać silniejszy atak na mocy tego typu atrybutu. Jeśli broń atrybutów typu i rodzaju buff atrybutów są różne, tylko broń atrybutów będą stosowane. Dla zbroi, wszystkie związane z obroną atrybut buffs będą stosowane do tego w zbroi.
Nie wiem czy o takie coś chodziło ale to udało mi się znale
źć.