Dział Bugi!

Zaczęty przez Rickert, Lipiec 03, 2010, 08:23:45 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

InsOmnia-

Cytat: Soprano w Lipiec 15, 2010, 07:12:04 PM
Ja odznaczyłem w opcjach decrease background performance i przestało wywalać.

dokładnie to jest też bardzo możliwe, od GE client ma nowy engine textur, który znacznie mocniej obciąża clienta, i między innymi decrease background performance powoduje że znika bug z "gubieniem boxa".
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


casius

Ok. Wyłączę tą opcję i przetestuję. Dzięki za podpowiedzi Soprano i InsOmnia-

sakul

Jak mozna tu o "bugach" to i ja conieco napisze.
Moze to tylko cos jest nie tak z moja postaci :P albo nie wiem bo z tego co rozmawialem z ludzikami z consta to nigdy czegos takiego nie zauwazyli.
A mianowicie:
sprawa 1:
Poki co spotkalo mnie to tylko na expie obok goddard (pewnie to nie miejsce, a ktorys z updatow serva) i w wiekszosci dotyczy to herba na vita (ale zdazaly sie sytuacje z innymi dosc czesto).
Po wydropieniu herba na vita moja mordka sie pieknie usmiechnela i czym predzej podbiegam do miejsca zabicia moba i podnosze herb. W "system chacie" oczywiscie jest napisane ze "czuje efekt herba..." lecz na pasku buffow nie ma go :(. Co dziwne (no chyba ze ominelem cos w patch notes o herbach) czasami jednak dostaje tego buffa.
sprawa 2:
Inna sytuacja z herbami to taka ze mam herba, podnosze kolejnego i zamiast nadpisac poprzedniego buff z paska znika i irytacja siega zenitu :/.

Jako dowod jezeli admin chce mam nagrany fraps ze "Sprawa 2". Niestety ze "sprawa 1" bywalo tak ze jak pamietalem o frapsie to nie bylo zadnych problemow:P

Pozdrawiam sakul

ugh

Czasem nie był to overbuff? Nie miałeś tych buffów za dużo?



Finaly retired, L2 is not fun anymore.

sakul

Tez mi mowili ze przez overbuff ale z czasem zacząłem przed podniesieniem vita usuwać buffy tak żeby na pewno ich nie było za duzo.

InsOmnia-

Hm trochę dziwne, spróbuje się temu przyjrzeć.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


Sokol

Nie wiem czy to bug czy co ale słyszałem od paru osób że Quest 7S epic quest exp  i sp jest x1... a w info jest podane że quest reward exp/sp jest x3

Duo

#157
Chetnie sie dowiem, co jest przyczyna delay 4 sekundowych na wiekszych pvp (bo chyba nie ten super sprzet). 5 minut temu na golkondzie moglismy sie o tym przekonac.

Skile AOE bez ctrl bija nawet nie oflagowanych, latwo tak nabic pk.

Next target lapie na target party,clan,ally na pvp, a nie powinien. Assist sie zacina i wtedy brak efektu.


Uploaded with ImageShack.us

InsOmnia-

Cytat: Duo w Lipiec 20, 2010, 12:15:41 AM
Chetnie sie dowiem, co jest przyczyna delay 4 sekundowych na wiekszych pvp. 5 minut temu na golkondzie moglismy sie o tym przekonac.

Wolny internet graczy.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


Duo

Cytat: InsOmnia- w Lipiec 20, 2010, 12:29:24 AM
Cytat: Duo w Lipiec 20, 2010, 12:15:41 AM
Chetnie sie dowiem, co jest przyczyna delay 4 sekundowych na wiekszych pvp. 5 minut temu na golkondzie moglismy sie o tym przekonac.

Wolny internet graczy.

Oh wait... powiem 30 osobom, zeby zmienili internet. Edytowalem tamtego posta looknij na reszte bledow.


Uploaded with ImageShack.us

Duo



Uploaded with ImageShack.us

InsOmnia-

Te bugi są na trackerze l2dc. Co do lagów, mogły się dziś pojawić, server nie był restartowany od kilku dni przy blisko 4k online. Jutro rano lekko poprawie configa przy rr.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


jh0ri

Był restart bodajze w Niedziele popołudniu.
Тихий!!! Тихий!!!

raiderek

Co ze zmianą debuffów?
Bo z tego co widziałem na forum było już coś poruszane, głównie odnośnie feara.
Troche żałośnie wygląda fakt że 72 necro pakuje 1/3 czy tam 1/4 fearów w postać 76lvl (pasyw) z zariche (ponad 2,2k M.defa)
Wasting time since 2004
Ru off.

sakul

Jezeli to nie problem to poprosilbym regulke (warunku) skilla blink. Dokladniej mi chodzi jakie sa warunki teleportu poniewaz czesto irytuje mnie gdy podczas pvp raz mnie tepnie, a raz pozostaje w tym samym miejscu.

Lokocz

Cytat: sakul w Lipiec 20, 2010, 11:20:51 PM
Jezeli to nie problem to poprosilbym regulke (warunku) skilla blink. Dokladniej mi chodzi jakie sa warunki teleportu poniewaz czesto irytuje mnie gdy podczas pvp raz mnie tepnie, a raz pozostaje w tym samym miejscu.
klikasz i sie teleportujesz xD

sakul

Cytat: Lokocz w Lipiec 20, 2010, 11:31:33 PM
Cytat: sakul w Lipiec 20, 2010, 11:20:51 PM
Jezeli to nie problem to poprosilbym regulke (warunku) skilla blink. Dokladniej mi chodzi jakie sa warunki teleportu poniewaz czesto irytuje mnie gdy podczas pvp raz mnie tepnie, a raz pozostaje w tym samym miejscu.
klikasz i sie teleportujesz xD

Tylko nie kazdy lubi tepnac sie w miejsce z ktorego wykonywal teleport ;]

KaeriN

na zadnym l2j blink nie dziala prawidlowo, proponuje Ci RPG Club zeby zerknac jak to powinno działać , ale nie liczyłbym na fixa.

Rickert

@sakul
O ile blink prócz możliwości stuna jest atki sam jak warp to działa na zasadzie że przenosi nas o jakieś 500 range w kierunku w którym "patrzy" postać.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted

raiderek

Rickert, nie wypowiadaj się w temacie dotyczącym bugów na temat skilla którego nie ogarniasz, bo akurat blink przenosi w tył.
Wasting time since 2004
Ru off.

Rickert

Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted

KaeriN

#171
blinka na dystans mozna enchantowac takze. anyway na zadnym l2j nie dziala on prawidlowo i pewnie nigdy nie bedzie, na l2j wymagana jest obecnosc przeciwnika przed nasza twarza by nas blink "odrzucil" a jak to powinno dzialac mozecie zobaczyc na RuOffie,RPG, czy innym ruskim syfie, badz na frapsach cadmana, czy innego sb z off-a.

@Rickert
\blink odrzuca nas w kierunku przeciwnym do zwrocenia postaci.<czyli "do tylu">

InsOmnia-

Cytat: KaeriN w Lipiec 21, 2010, 08:07:18 PM
blinka na dystans mozna enchantowac takze. anyway na zadnym l2j nie dziala on prawidlowo i pewnie nigdy nie bedzie, na l2j wymagana jest obecnosc przeciwnika przed nasza twarza by nas blink "odrzucil" a jak to powinno dzialac mozecie zobaczyc na RuOffie,RPG, czy innym ruskim syfie, badz na frapsach cadmana, czy innego sb z off-a.

@Rickert
\blink odrzuca nas w kierunku przeciwnym do zwrocenia postaci.<czyli "do tylu">

A tu się bardzo ale to bardzo mylisz. Kilka rozwiązań programistycznych na l2js jest znacznie lepszych niż na offie. Problem jest jak zwykle ten sam, info info info, l2j to emulator, my tylko staramy się udawać to co jest na offie. Jeśli znajdzie się osoba która dokładnie opisze mi krok po kroku, dorzuci jakiś movie, screen jak działa ten skill, będzie działać dokładnie tak jak na offie również na javie. Programowanie jest jedno, język to tylko narzędzie, c++,java,c# - to tylko narzędzia, w każdym z nich można zrobić dokładnie to samo.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.


Lokocz

Cytat: InsOmnia- w Lipiec 21, 2010, 08:22:05 PM
Cytat: KaeriN w Lipiec 21, 2010, 08:07:18 PM
blinka na dystans mozna enchantowac takze. anyway na zadnym l2j nie dziala on prawidlowo i pewnie nigdy nie bedzie, na l2j wymagana jest obecnosc przeciwnika przed nasza twarza by nas blink "odrzucil" a jak to powinno dzialac mozecie zobaczyc na RuOffie,RPG, czy innym ruskim syfie, badz na frapsach cadmana, czy innego sb z off-a.

@Rickert
\blink odrzuca nas w kierunku przeciwnym do zwrocenia postaci.<czyli "do tylu">

A tu się bardzo ale to bardzo mylisz. Kilka rozwiązań programistycznych na l2js jest znacznie lepszych niż na offie. Problem jest jak zwykle ten sam, info info info, l2j to emulator, my tylko staramy się udawać to co jest na offie. Jeśli znajdzie się osoba która dokładnie opisze mi krok po kroku, dorzuci jakiś movie, screen jak działa ten skill, będzie działać dokładnie tak jak na offie również na javie. Programowanie jest jedno, język to tylko narzędzie, c++,java,c# - to tylko narzędzia, w każdym z nich można zrobić dokładnie to samo.
nie sadzisz ze na ten temat najlepiej byloby zapytac tego waszego testera z l2dc co ma acc na franzie? a nie pytac ludzi o opisanie krok po kroku, tak kapke ten post zaprzecza twoim poprzednim....

KaeriN

Cytat: InsOmnia- w Lipiec 21, 2010, 08:22:05 PM
Cytat: KaeriN w Lipiec 21, 2010, 08:07:18 PM
blinka na dystans mozna enchantowac takze. anyway na zadnym l2j nie dziala on prawidlowo i pewnie nigdy nie bedzie, na l2j wymagana jest obecnosc przeciwnika przed nasza twarza by nas blink "odrzucil" a jak to powinno dzialac mozecie zobaczyc na RuOffie,RPG, czy innym ruskim syfie, badz na frapsach cadmana, czy innego sb z off-a.

@Rickert
\blink odrzuca nas w kierunku przeciwnym do zwrocenia postaci.<czyli "do tylu">

A tu się bardzo ale to bardzo mylisz. Kilka rozwiązań programistycznych na l2js jest znacznie lepszych niż na offie. Problem jest jak zwykle ten sam, info info info, l2j to emulator, my tylko staramy się udawać to co jest na offie. Jeśli znajdzie się osoba która dokładnie opisze mi krok po kroku, dorzuci jakiś movie, screen jak działa ten skill, będzie działać dokładnie tak jak na offie również na javie. Programowanie jest jedno, język to tylko narzędzie, c++,java,c# - to tylko narzędzia, w każdym z nich można zrobić dokładnie to samo.

byc moze , ta dziedzina wiedzy nie interesuje mnie kompletnie, byc moze i jestes w stanie to zrobic. Ale spora czesc adminow serverów l2j nie :)