WolfSummonerscieżka rozwoju: orc mage>shaman>warcryer
Ogólnie:Jak sama nazwa wskazuje walczymy naszym summonem - wilkiem. Jest to bardzo silny servitor (p. atk), ale kuleje jego defensywa. W czasie gry otrzymamy następujące summony:
-15-55 lvl Wolf (ale nie nadaje się do niczego prócz leechowania)
-55-70 lvl Great Wolf
-+70 lvl Fenrir
Dodatkowo posiadacze clan hallu w Aden i Rune (chyba) mają możliwość wymiany gw/fenrira na snow gw/fenrira i charakteryzuje się on zwiększonym p defem i m defem. Wymiana jest darmowa i odwracalna.
Wolfy nie są typowymi summonami, różnią ich:- żeby mieć wilka trzeba zrobić quest
- trzeba go karmić
- trzeba kupić mu broń, zbroje i biżuterie
-przyzwanie nie wymaga crysi
Buffy:WolfSummoner ma bardzo imponujący zestaw buffów dla swojego podopiecznego, a są to:
2 klasa:-
Chant of Battle 3: Atak fizyczny (P.Atk.) +15%
-
Chant of Eagle 3: Celność (Accuracy) +4
-
Chant of Evasion 3: Uniki (Evasion) +4
-
Chant of Fire 3: Obrona magiczna (M.Def.) +30%
-
Flame Chant 3: Szybkość czarowania (Casting Spd.) +30%
-
Chant of Fury 2: Szybkość ataku (Atk. Spd.) +33%
-
Chant of Predator 3: Częstość krytyków (Critical Rate) +30%
-
Chant of Rage 3: Obrażenia krytyczne (Critical Damage) +35%
-
Chant of Revenge 3: Odbija 20% obrażeń zadanych nam na atakującego (nie działa na skille/magię)
-
Chant of Shielding 3: Obrona (P.Def.) +15%
-
Chant of Vampire 4: Przywraca nam 9% obrażeń jakie zadajemy, w postaci HP
-
Earth Chant 3: Obrona (P.Def.) +15%, nie można używać wraz z Greater Might albo War Chant.
-
War Chant 3: Atak fizyczny (P.Atk.) +10%, nie można używać wraz z Greater Shield albo Earth Chant.
3 klasa:-
Chant of Spirit: Odporność na "ściąganie" buffów (Cancel resistance) +30%, odporność na debuffy (Debuff resistance) +20%
-
Chant of Victory: HP +20%, odnawia dodane HP, Speed -20%, Accuracy +4, P.Def. +20%, P.Atk. +10%, M.Atk. +20%, Atk. Spd. +20%, Critical +20%, Critical Damage +20%, M.Def. +20%, Casting Spd. +20%, Debuff Resistance +20%
-
Magnus' Chant: +20% MP, +30% Mattack,+30% Mdef,+20% Casting Speed,+50% MP Regen Rate, 20% mniejsze zużycie MP dla magicznych skilli, zwiększona szansa na krytyk z magii
Improved buffs:-
Chant of Blood Aweking: haste + vampiric
-
Chant of Movement: windwalk + evasion
-
Chant of Combat: might + shield
-
Chant of Critical Attack: crit rate + power
Imponujący zestaw buffów, natomiast wadą WS jest brak heala z prawdziwego zdarzenia (godzinny cast + jest to HoT O.o), za to
summonerowi nie mogło zabraknąć skilla summonującego graczy, a jest to:
-
Gate Chant: Przyzywa członków party, konsumuje 4 summoning crystals, członkowie pt nie mogą być w combacie
Jak expić:40-44 Forest of Mirrors
44-55 lub 60 Forsaken Plains. Expimy, aż wilk wbije 55.
Exp wilkiem:
Wilk ogólnie ma bardzo słabą p defę, ale ogolna zasada expienia polega na vampiru. Wilk ma teoretycznie tak potężny atak, że jest w stanie się wyhealować nim. Jednak w praktyce jest troche trudniej. Sprawę rozwiązuje CoV (po 78 lvl), lub pt z bd (dance of vampire, mniam ^^). Charakterystyce expa wilkiem najbardziej odpowiada catom/necro. Nie pytajcie czemu, nie wiem po prostu dobrze mi się bije i już
. Wybieramy moby z jak najmniejszym p defem (aby zmaksymalizować działanie vampa), nawet możemy expić na magicznych mobach, np. w forbidden path.
Ubiór:C grade:
karmian set, broń blunt z acumenem, jakikolwiek
B grade pomijamy bo bieda
A grade:
bogaci mj robe, średni dc robe, kompletnie biedni tallum robe broń: Branch of Mother Tree + acu, lub 1h blunt z acu i tarcza.
S grade:
Major Arcana (ale brak bonusa do c speeda boli w expie -,-), arcana mace acumen, ic shield/arcana sigil do byboru, ja wybrałem ic.
PVP:summon jest kompletnie nieprzydatny z powodu braku defów i jakiś typowych skilli do pvp. Jest tylko pomocnym dd, po porady pvp odsyłam do prezentacji, link w źródłach.
To tyle ode mnie pozdrawiam, możliwe edycje jeśli będziecie chcieli
Opis skilli skopiowany z tematu:
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,16959.0.html