@WiLdEcaRd dawno się tak nie uśmiałem, dzięki za poprawę humoru z rana
Dokładnie obym miał racie kiedy powiem ze constant party jakie znamy w l2 w GOD odejdzie w zapomnienie (...)
Dobre sobie. Chyba każda osoba, która miała w swoim życiu do czynienia z constant party będzie doceniać dobrodziejstwa, jakie wynikają z takie sposobu współpracy, po prostu zmieni się dobór klas i liczba osób w drużynach.
(...) i bardzo dobrze bo cała ta idea sprzyja korupcji i braku etyki.
What the...
Constant party wzieło sie tak naprawdę z tego ze nikt nie chciał grać z nubami.
Oczywiście przed pojawieniem się CP każdy witał noobów z otwartymi ramionami. System const party udowodnił czarno na białym, że jest wydajny, zarówno w skali mikro- korzystają członkowie party na podziale ról, jak i w skali makro- lider klanu nie musi sobie głowy zawracać pojedynczymi osobami, tylko całymi zespołami. Jeśli będę miał styczność z inną grą MMORPG, która będzie nastawiona na podobny sposób rozgrywki jak L2, jestem pewny że będę dążył do stworzenia "stałych drużyn" zamiast przypadkowej zbieraninie.
Teraz bedzie trzeba ale jak aion ładnie pokazał szybko przyroda weryfikuje nubów i ludzie w rendom czuja sie bardzo dobrze.
Boże oświeć mnie, bo przestaję rozumieć po "polskiemu".
Druga strona medalu na + dla mnie to powinien sie znacznie ograniczyć Ebay w l2,teraz visa i hulaj dusza nowy hero co 2 miesiaca cholera wie kto i na co,z 32 zostanie nam 8 + itemy bedą przypisywane do postaci co sprawi ze i postać trzeba bedzie do 99 podgonić co wcale szybkie ani łatwe nie będzie a i potęcialny ebuyer sprzęt tez będzie chciał mieć topowy co potrwa drugie tyle,tylko ruskie farmery będą się na to pisały a i tak w niewielkim stopniu.
Może będę odosobniony w tej kwestii, ale moim zdaniem społeczność MMO jest zbyt przewrażliwiona na punkcie RMT. Nie widzę absolutnie żadnego powodu żeby karać ludzi za to, że jedna osoba bardziej ceni sobie kasę w portfelu a inna ceni sobie odpowiednie zapisy w bazie danych firmy, która hostuje grę. W tym przypadku nikt na takim procederze zupełnie nie cierpi, postronni gracze tak na prawdę nie odczuwają tego że osobnik A kupuje coś za realną kasę od osobnika B. Rzeczy, które są do kupienia na ebayu ( a właściwie nie są, bo ebay nie zezwala na takiego typu transakcje) nie biorą się z kosmosu, ktoś musi na nie w grze zapracować.
Po drugie nie wiem jak system z nowymi klasami miałby powstrzymać ludzi przed wydawaniem realnej kasy na tzw. piksele. To że nie będą hero? Nie wydaje mi się, że kupno nawet najbardziej sfarmionej postaci gwarantuje hero w każdej klasie i na każdym serwerze, oly jest zbyt rozbudowanym systemem, żeby coś takiego przeszło. Można kupić hero PSa czy spoila, ale śmiem wątpić czy dałoby się kupić hero DA za czasów DLM, hero AW na lunie za czasów silenta, hero Pala za czasów TheHaunted czy spsa kiedy grał WW.
Poza tym bindowanie przedmiotów na postaci jest w moim top #3 najbardziej idiotycznych i poronionych pomysłów twórców MMORPG. RMT będzie się miało świetnie, po prostu ludzie będą zmuszeni sprzedawać całe postacie, niż np konkrety sprzęt. Cierpieć będą osoby, które będą chciały konwertować swój sprzęt ze starej postaci (który odzwierciedla czas poświęcony grze) na kasę, za którą mogliby kupić sprzęt dla nowej.
Do czego zmierzam ,obecnie l2 jest program/ebuy/czit friendly w GOD bedzie chyba inaczej bardziej jak w aionie.I na pohybel wszystkim tym którzy zrujnowali l2 na retailu stare l2 zostaje w tyle oby nowe było lepsze.
Skoroś taki dzielny, to gdybym nie borykał się z problemami finansowymi, to dołożyłbym ci na bilet do Austin, za całe zło na NA/EU offie należy winić nc soft, który nie przyłożył ręki do poprawy sytuacji. Gracze to też ludzie, dostosowują się do panujących realiów w danym środowisku, jeśli nieuczciwość uchodzi na sucho, to nic dziwnego, że gra bez radara zaczyna być tylko tym, czym granie bez iddqd w dooma- kwestią bardziej satysfakcji niż rozsądnego wyboru.