Witaj
Gość

Wątek: Paladyn [Pal]  (Przeczytany 329446 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #800 dnia: Luty 28, 2009, 02:12:48 pm »
Cytuj
-Protection of Rune,Aglimnent,Elemental

Pasywne ressisty.
Pasywne, ale pod wpływem dmg mają szansę się uruchomić (na ~10 sekund czy coś) i wtedy dodają więcej resist/m.def :)


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #801 dnia: Marzec 07, 2009, 11:24:51 am »
moglby mi ktos opisac dokladnie skill Vanquard?? po transformacji daje w "lapy" duale memu palladynowi ale zamiast expic lepiej expi mi sie gorzej.spada mi tylko pdef ale zadne staty sie nie podnosza. wole dac mu juz normalnie bez Vanquarda duale, wlaczyc unholy i isc na undedy.expi duzo szybcie niz po trnasformacji.wiec po co ten skill tak de facto?


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #802 dnia: Marzec 07, 2009, 11:49:02 am »
moglby mi ktos opisac dokladnie skill Vanquard?? po transformacji daje w "lapy" duale memu palladynowi ale zamiast expic lepiej expi mi sie gorzej.spada mi tylko pdef ale zadne staty sie nie podnosza. wole dac mu juz normalnie bez Vanquarda duale, wlaczyc unholy i isc na undedy.expi duzo szybcie niz po trnasformacji.wiec po co ten skill tak de facto?
grasz na privach? jeśli tak, to nie dziw się, że coś nie działa prawidłowo :D

edit: holy blade i holy armor działają na vanguardzie, musisz je tylko włączyć przed tansformacją
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2009, 11:50:54 am wysłana przez SknerusKK »


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #803 dnia: Marzec 07, 2009, 12:02:43 pm »
Teon off 72 lvl :P ze mozna wlaczyc holy przed vanquardem wiem (moze i jestem zakrecona i na dodatek blondynka ale to wiem). idzie mi o porownanie. palladyn z dualami : bez transformacji i z z transformacja. wg mnie pall lepiej expi na dualach bez transformacji, po transformacji dochodzi mi jeden skill ktory de facto nic rewelacyjnego nie wnosi. gorzej sie on sprawuje po transformacji.wiec po co tak w ogole istnieje ona skoro nic sensownego nie wnosi do gry.takie moje zdanie.ale moge sie mylic i oczekuje ze wyprowadzicie mnie z bledu i pokazecie moj blad  :P


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #804 dnia: Marzec 07, 2009, 02:29:13 pm »
dla pala vanguard daje skille/p atk do 2h sword a nie duali.


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #805 dnia: Marzec 07, 2009, 03:55:43 pm »
dla pala vanguard daje skille/p atk do 2h sword a nie duali.

/\
||
This

A guard daje duzo bo skille do dps wiec to raczej tak malo nie jest chociaz po 76(czy tam 75) juz nie warto uzywac tego szajsu bo S grade jest i mozna kamienie wkladac do broni.


  • Wiadomości: 35

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #806 dnia: Marzec 11, 2009, 12:35:28 am »
Witam! Skrafcilem wlasnie Forgotten Blade i moje pytanie brzmi co lepiej do niego wpasować - Health, Focus czy Haste?
Pomimo 70lv to jednak postanowilem wyprobować...  kryty w doom knight laduje po 1k+ mialem zamiar kupic Focusa, ale jednak crystal 13 na x10 abyss troche kosztuje więc zapytam ekspertów ;)

OT. W augumencie do FB dostalem avtive spell od zwiększania głowy ^.^ cudo - w sam raz na PvP ;D


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #807 dnia: Marzec 11, 2009, 02:43:00 am »
Focus.


  • Wiadomości: 35

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #808 dnia: Marzec 12, 2009, 01:03:05 am »
To by się nawet ładnie składało :) W kolejnym augu dostałem 17 do crit rate no i się ładnie świeci.

A co jeżeli chodzi o tatoo? mam CON, czy tak powinno zostać?


  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #809 dnia: Marzec 12, 2009, 01:09:25 am »
Ja na palu latałem w tallym hvy secie z FB z Haste, dye +str/dex/wit

Przyjemnie się grało. :D


  • Banned
  • Wiadomości: 503

  • Pochwał: 3

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #810 dnia: Marzec 12, 2009, 08:58:25 am »
To by się nawet ładnie składało :) W kolejnym augu dostałem 17 do crit rate no i się ładnie świeci.

A co jeżeli chodzi o tatoo? mam CON, czy tak powinno zostać?
nie wspominaj na tym forum o dye'ach +CON u tanków bo cię pół community zjedzie :P

dye +str -con, +wit -int a jeśli chcesz glass cannona to jeszcze +dex -con
Asta, officially teh greatestest fanboi ze Marc1na.


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #811 dnia: Marzec 12, 2009, 01:26:36 pm »
hahahah no tak, tank jak sama nazwa wskazuje ma zadawać jak największy dmg lol...

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #812 dnia: Marzec 12, 2009, 01:40:07 pm »
hahahah no tak, tank jak sama nazwa wskazuje ma zadawać jak największy dmg lol...

Pozdrawiam
znaczy BD/SwS i wszystko inne co nie jest pure DD ma robic +CON?


  • Banned
  • Wiadomości: 503

  • Pochwał: 3

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #813 dnia: Marzec 12, 2009, 01:48:39 pm »
hahahah no tak, tank jak sama nazwa wskazuje ma zadawać jak największy dmg lol...

Pozdrawiam
ehe...tanki nie powinny zadawać jak największego dmg...

wiesz, Prophet jest jak tank - stricte do jednego zadania(baffować, baffować, baffować), to że dostał jakieśtam ofensywne skille typu Mana Burn to przecież programista był tylko pijany i mu się machnęło...
Asta, officially teh greatestest fanboi ze Marc1na.


  • Wiadomości: 35

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #814 dnia: Marzec 12, 2009, 04:20:00 pm »
To by się nawet ładnie składało :) W kolejnym augu dostałem 17 do crit rate no i się ładnie świeci.

A co jeżeli chodzi o tatoo? mam CON, czy tak powinno zostać?
nie wspominaj na tym forum o dye'ach +CON u tanków bo cię pół community zjedzie :P

dye +str -con, +wit -int a jeśli chcesz glass cannona to jeszcze +dex -con


Dlatego pytam. Nigdy wcześniej nie grałem palkiem ani DA, więc dużego doświadczenia nie mam jeżeli chodzi o te rzeczy... pomijając fakt że gre palladynem opanowałem.


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #815 dnia: Marzec 12, 2009, 04:52:29 pm »
hahahah no tak, tank jak sama nazwa wskazuje ma zadawać jak największy dmg lol...

Pozdrawiam

Hahahahaha no tak, tank jak sama nazwa wskazuje ma najwiekszy survival wiec powienien go zwiekszac lol...

Jestem wredny i nie pozdrawiam.


  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #816 dnia: Marzec 12, 2009, 05:12:25 pm »
hahahah no tak, tank jak sama nazwa wskazuje ma zadawać jak największy dmg lol...

Pozdrawiam

Lepiej walić +65535 CON i smyrać robe usera po 50. xD



  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #817 dnia: Marzec 13, 2009, 01:49:08 am »
dla mnie
Tank ma przetrwać jak najdłużej. Może bić i po 10 dmg. on NIE jest od zabijania. Tak jak bufer, healer czy ktokolwiek inny. Od zabijania są inni. Dobry tank ma, jak napisałem - po 1sze jak najdłużej przeżyć, po drugie ściągać agresję moba/npla na siebie, tak, żeby party było bezpieczne i to w niego bili. To wszystko. A w PvP? może stunować m.in. healerów, targetować, ściągać targety wroga na siebie i może jeszcze kilka innych funkcji by mu się znalazło. Podleczenie (Pal) debufować (SK). Ale na pewno nie ma zabijać :) on nie od tego :)
To, że można z niego zrobić quasi DD (bo na pewno DD to on nie będzie) to inna bajka. Ale z zasad rządzących statystykami L2 - Im ktoś silniej bije, tym ma mniejszą wytrzymałość (PDef, MDef) lub ilość HP. Proste. Czyli albo mocno bijesz i łatwo (w miarę) cię pojechać, albo dużo wytrzymasz, ale zadajesz śmieszny dmg.
Chociaż z tej zasady i kilku innych jak zwykle wyłamują się orki...
Ale jak zawsze twierdzę - ja się nie znam.

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #818 dnia: Marzec 13, 2009, 02:33:10 am »
Cytuj
Tank ma przetrwać jak najdłużej. Może bić i po 10 dmg. on NIE jest od zabijania. Tak jak bufer, healer czy ktokolwiek inny.

O tak tank ma taki maly survival ;/

Cytuj
Dobry tank ma, jak napisałem - po 1sze jak najdłużej przeżyć,

Uffff dobrze ze schodzi na 1 hita a nastepne czesci L2 tego nie poprawiaja...

Cytuj
A w PvP? może stunować m.in. healerów, targetować, ściągać targety wroga na siebie i może jeszcze kilka innych funkcji by mu się znalazło.

Oh no tak tank z +823023780432 con robi to lepiej niz tank z +str.

Cytuj
Ale z zasad rządzących statystykami L2 - Im ktoś silniej bije, tym ma mniejszą wytrzymałość (PDef, MDef) lub ilość HP.
Cytuj
Chociaż z tej zasady i kilku innych jak zwykle wyłamują się orki...
.___.
( o,0 )
(/ ;;;\)
="="=
ORLY?

Cytuj
Ale jak zawsze twierdzę - ja się nie znam.

To po co to piszesz jak sie nie znasz?

Wiecej STR=wiecej p.atk=wiecej dmg a regulary tankow robia wiecej aggro niz innych klas wiec bedzie robic wiecej aggro.

W PvP to bedzie tak:Hate na maga,mag zmienia cel gg(chyba ze ma target lock ale i tak zdejmie tanka wiec nie ma problemu).

HP dla tanka nie jest tak wazne jak dla Warriorow bo Tank dostaje boosta do M.def(Spell reflect i cos tam magic ktory zwieksza m.def o 100% + anty-magic armor) wiec dmg w tanka bedzie slabszy juz(chociaz jak mag bedzie chcial to pewnie i tak zakituje na smierc tanka).

Tank ma juz sam w sobie w cholere survivalu a dodawanie mu jest zbedne zwlaszcza HP ktore zwieksza sie buffami ostro,stun rezz ktory tez masz z buffow a swoja role czyli aggrowanie,snarowanie,debuffowanie,CC,interupt mozna robic niezaleznie ile sie CON.A PvP nie wyglada tak:Oooo tank dawajcie walimy w niego a tym czasem Dagger zrobi mi ShS za plery i zrobi mi one shot".


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #819 dnia: Marzec 13, 2009, 09:18:02 am »
Co ci da dołożenie tego CON? Jak zrobisz w miarę ofensywny build (który wcale tego HP aż tak bardzo nei zabierze, bo nadal będzie go miał od groma) przynajmniej kogoś posmyrasz, a przy odrobinei szczęścia nawet ubijesz. Debuffy wrzucać będziesz tak czy siak, ale agrowanei nuka na siebie to jeden z idiotyczniejszych pomysłów. Archerów to inna sprawa już.

Prawdopodobnie i tak padniesz jako jeden z ostatnich, bo jesteś uznawany jako jedna z najmniej przydatnych profek w mass pvp, więc masz dużo czasu by sobie kogoś podziabać, powrzucać kilka debuffów itd. Natomiast mając +CON build co ci da? I tak padniesz ostatni, a z takim setupem zapomnij, że komukolwiek sięchoć trochę naprzykrzysz...

O Oly już nie wspomnę....
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #820 dnia: Marzec 13, 2009, 05:12:04 pm »
dla mnie
Tank ma przetrwać jak najdłużej. Może bić i po 10 dmg. on NIE jest od zabijania. Tak jak bufer, healer czy ktokolwiek inny. Od zabijania są inni. Dobry tank ma, jak napisałem - po 1sze jak najdłużej przeżyć, po drugie ściągać agresję moba/npla na siebie, tak, żeby party było bezpieczne i to w niego bili. To wszystko. A w PvP? może stunować m.in. healerów, targetować, ściągać targety wroga na siebie i może jeszcze kilka innych funkcji by mu się znalazło. Podleczenie (Pal) debufować (SK). Ale na pewno nie ma zabijać :) on nie od tego :)
To, że można z niego zrobić quasi DD (bo na pewno DD to on nie będzie) to inna bajka. Ale z zasad rządzących statystykami L2 - Im ktoś silniej bije, tym ma mniejszą wytrzymałość (PDef, MDef) lub ilość HP. Proste. Czyli albo mocno bijesz i łatwo (w miarę) cię pojechać, albo dużo wytrzymasz, ale zadajesz śmieszny dmg.
Chociaż z tej zasady i kilku innych jak zwykle wyłamują się orki...
Ale jak zawsze twierdzę - ja się nie znam.

Pozdrawiam

powiem Ci tak, jako SK z -5con, podstawowym sprzetem i normalnym buffem nie mam problemow, zeby przezyc odpowiednio dlugo (najczesciej padam jak SH walnie kryta z vortexa+sluga/ cyclone albo zostane wycancelowany) walczac z ludzmi, ktorzy maja bardzo czesto aq+baium, najwiekszym problemem jest noszenie cp potow, kilku broni, talizmanow, shotow, strzal etc, a nie ilosc hp/cp. 


  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #821 dnia: Marzec 14, 2009, 10:46:34 pm »
A do Phoenix Knighta do FB jaki element polecacie? Kolega mówił, że do pvp holy, ale tu ktoś pisał, że holy sux do pvp... Może mi ktoś to przybliżyć?


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #822 dnia: Marzec 15, 2009, 09:30:40 am »
A do Phoenix Knighta do FB jaki element polecacie? Kolega mówił, że do pvp holy, ale tu ktoś pisał, że holy sux do pvp... Może mi ktoś to przybliżyć?
holy - pve - 150 w broni, holy weapon 20, dance of inspiration 20 - 190 elemele, do pve wspaniałe, jednak bardzo dużo ludzi ma na to resisty
earth/wind - pvp, najdroższe elementy, mniej ludzi ma na to resisty


  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #823 dnia: Marzec 15, 2009, 10:52:42 am »
Na serverze na którym gram prawie wszyscy robią resisty na fire i czasem water.  Czy w takim wypadku jednak holy będzie ok?
Co do PvE to mnie nie interesuje zupełnie:)


Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #824 dnia: Marzec 15, 2009, 12:03:25 pm »
A do Phoenix Knighta do FB jaki element polecacie? Kolega mówił, że do pvp holy, ale tu ktoś pisał, że holy sux do pvp... Może mi ktoś to przybliżyć?
holy - pve - 150 w broni, holy weapon 20, dance of inspiration 20 - 190 elemele, do pve wspaniałe, jednak bardzo dużo ludzi ma na to resisty
earth/wind - pvp, najdroższe elementy, mniej ludzi ma na to resisty
dance of light* inspiration daje ++accuracy